Zepředu je jasně patrná inspirace modelem C. Není to však špatně – SUV je nebývale elegantní.

Zepředu je jasně patrná inspirace modelem C. Není to však špatně – SUV je nebývale elegantní. Zdroj: Petr Homolka

Zepředu je jasně patrná inspirace modelem C. Není to však špatně – SUV je nebývale elegantní.
Mezigeneračně je znát snaha opticky „přimáčknout“ auto k vozovce. Díky tomu nepůsobí tak mohutně.
Toto ztvárnění přístrojovky je charakteristické pro nové  mercedesy. Ovládání však chce trochu zvyku.
Přední sedadla mají prodlužovatelné sedáky. Zajistí pohodlí i na hodně dlouhých cestách.
Warren G. Harding –  Packard Twin Six S přestupem amerických prezidentů z koní do aut to nebylo tak hladké,  jak by člověk očekával. První se vozem svezl William McKinley ještě  v 19. století, a to parním Stanleyem Steamer, který ani nebyl jeho. První hlavou USA, jež vlastnila řidičský průkaz, byl až mezi válkami právě Warren Gamaliel Harding. A on to byl, kdo v roce 1921 také jako první využil automobil k inaugurační jízdě – šlo o Packard Twin Six se sedmilitrovým dvanáctiválcem o výkonu 88 koní.
5
Fotogalerie

Nastala doba kulatá

Nová generace středně velkého SUV od Mercedesu vsadila na ryze elegantní tvary a čtyřválcové motory. Odklon od minulosti je to velký, avšak nikterak nepříjemný.

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!