Milan Tesař vyzval ve svém pravidelném Stoptimu (Krásná hudba v ošklivých časech) čtenáře k neobvyklé soutěži. Tady máte pár tónů a ukažte se. Děkujeme všem autorům!
Motto: „Teda, to muselo dát příšernou práci… Přitom taková blbost, co?“
(maminka Šebková ve filmu Pelíšky)
Milan Tesař vyzval ve svém pravidelném Stoptimu (KRÁSNÁ HUDBA V OŠKLIVÝCH ČASECH) čtenáře k neobvyklé soutěži. A že to byla výzva! Tady máte pár tónů a ukažte se!
...před bazarem cédéček v Krakovské ulici, kde jsem se chtěl ptát, jestli ještě vykupují ta kulatá zrcátka vhodná tak akorát k odpuzování ptáků, mi zahrál v hlavě kousek melodie. Ale to mi věřte, milí fanoušci dobré hudby, to bylo něco! To byl blesk z čistého nebe, v němž jsem zahlédl celý svět. V něm si podávali ruku kotlíkáři s hiphopery, jakož i ideologové s básníky. Pár tónů, ale šlo o univerzální krásu! Takhle muselo být Paulovi, když ho napadla Yesterday.
Bylo to takhle: h-e-gis-fis-e-h-e (poslední nota se drží čtyři doby)...
Moc nás potěšily vaše reakce („Přitom taková blbost, co?“), autorům děkujeme („Teda, to muselo dát příšernou práci…“ ) a vám přejeme, ať se u té „blbosti“ pobavíte stejně jako my.
Zdeněk Pecka: À LA BIGBÍT
Chyběly tu kytary...
Anna Štěpánová:
Vít Čondák:
Chef3: DIGITAL EXCREMENT
Mildo, chce to více progresivity...
Petra Verzichová: MILDA'S SONG
Náhodou byl po ruce klavír, Reflex, hudebník a kamera...
Roman Pechan: MILDOVA ZNĚLKA
Já bych Mildovu melodii viděl nějak takto. Zároveň jde o způsob, jak ji chytře dostat ke stotisícům posluchačů...
Vít Němec
Několik verzí oné za-pár-dnů-slavné melodie...
Jan Skalák: TOMORROW
...když už v článku byla řeč o Yesterday...