
International E-commerce Summit se koná od 13. - 16. září. Všichni speakeři, mezi kterými jsou i zahraniční hosté, jsou naprostými jedničkami v oblasti e-commerce. Plnohodnotnou vstupenku lze zakoupit jednosuše online a její držitelé se mohou snadno propojit se speakery, pokládat dotazy, diskutovat, propojovat se s ostatními účastníky a vyměňovat si kontakty. Platící diváci pak budou mít přístup k více než 50 videím, rozhovorům, přednáškám a podcastům i po skončení akce.
Předprodej a všechny další podrobnosti k programu 4-denní konference najdete na webu.
Vedle témat, která vznikají přímo vlivem živelného vývoje e-commerce během posledních měsíců, tedy témat jako jsou změny chování zákazníků či nezbytnost digitální transformace byznysu, by pozornost účastníků summitu měly v každém případě přitahovat prezentace a workshopy věnující se sub tématům, mezi něž budou patřit jednotlivé tematické bloky věnované marketplaces, omnichannelu, logistice, ecomm trendům, financím, investicím, fúzím a ecomm nástrojům. Akce bude pokračovat velkým diskusním panelem leaderů české ecommerce. Další témata vyplynou v průběhu programu, do něhož se mohou zapojit účastníci virtuální konference se zakoupeným přístupem do networkingové platformy. Program se neustále aktualizuje a naleznete jej na webu akce ZDE.