Populární tyčinka naštvala své fanoušky, ubylo v ní čokolády a zvětšily se mezery | Reflex.cz
nahoru

Populární tyčinka naštvala své fanoušky, ubylo v ní čokolády a zvětšily se mezery

Tereza Stonišová9. listopadu 2016 • 15:00
Vlevo původní Toblerone, vlevo nové. Rozdíl naštval zákazníky
Vlevo původní Toblerone, vlevo nové. Rozdíl naštval zákazníky
• foto: 
archiv

Téměř po celém světě rozšířená tyčinka s názvem Toblerone, proslulá pro svůj tvar připomínající švýcarský Matterhorn, čelí ve Spojeném království značné kritice. Mezery mezi jednotlivými kousky se totiž výrazně zvětšily, čímž v tyčince ubylo čokolády.

Problému se sníženým obsahem čokolády se včera v několika příspěvcích velmi podrobně věnovala britská BBC. Mimo jiné si všimla, jak na rozšiřování mezer mezi jednotlivými tobleronskými “Matterhorny” reagovala veřejnost.

Na sociální síti Twitter se například rozšířilo heslo, které naštvaní zákazníci posílají výrobcům tyčinky: “Mind the gap,” vzkazují. To je narážka na hlášení z londýnského metra, kde se v každé stanici hlásí “Mind the gap between the train and the platform”. Hlášení Londýňany upozorňuje na malou mezeru mezi přijíždějícími vagony metra a nástupištěm.

Mezera mezi vlakem a stanicí je však vskutku malá, na rozdíl od mezery mezi jednotlivými kousky čokolády v tyčince Toblerone. Podle reakcí na sociálních sítích je tato mezera (“gap”) podrazem na zákazníky.

National Geographic představil nejlepší fotografie přírody za rok 2016

Tyčinka má nejen větší mezery mezi jednotlivými trojúhelníky, ale také jsou tyto trojúhelníky tenčí. Společnost Mondelēz International se však brání a tvrdí, že chtěla zachovat cenu oblíbené tyčinky, a proto se rozhodla ke snížení jejího čokoládového obsahu. Zvýšení ceny čokolády proto výrobce nakonec dohnalo k nelehkému rozhodnutí, které se projevilo právě tímto způsobem.

Reflex se zapojil do Mannequin Challenge: Podívejte se na zásek v redakci při přípravě…

Je pozoruhodné, jaké vášně ve Spojeném království i ve Spojených státech dokáže vyvolat snížení obsahu čokolády v určitém oblíbeném výrobku. Ze zpráv BBC plyne, že co do oblíbenosti byl dokonce článek o Toblerone, která “zhubla” populárnější, než sledování amerických voleb.

Exkluzivně pro Reflex o pedofilech: Chtěli naši dceru, teď je na sociálních sítích…
Na Sibiři se objevily sněhové koule velké jako basketbalový míč
Sexy modelem v osmdesáti? Proč ne. Číňan ukázal, že to jde





Diskuse ke článku

 

Kurzy měn
25,660
22,380
28,600
Nejčtenější komentáře
INFO.CZ
E15
Nejčtenější