Kouzlo nevšední prostornosti spočívá v balancování na hraně jedno- a dvouprostorové koncepce a přebrání výhod obou z nich

Kouzlo nevšední prostornosti spočívá v balancování na hraně jedno- a dvouprostorové koncepce a přebrání výhod obou z nich Zdroj: Archív

Zadní sedáky lze vyklopit a vytvořit tak další objemné úložné prostory
Záď se nezbavila děleného zadního okna, nyní je přes ně však vidět lépe
Interiér vypadá jako   designérská hříčka, vše je ale tam, kde má být
Zatímco ještě přednedávnem se většina dieselů pohybovala v obje­mech 1,9–2,2 litru, dnešní doba redukuje, v tomto případě na 1,6 l. V tomto objemu uvedla vznětové motory v poslední době většina kon­kurence, ať už BMW, Volkswagen, Fiat, Peugeot/Citroën, Kia, Renault a zanedlouho i Opel. Zpravidla se daří dosahovat srovnatelných jízdních výkonů při nižší spotřebě a někteří výrobci, například Volvo, se nebojí takovou kubaturu zamontovat i do modelů vyšší střední třídy.
4
Fotogalerie

Konečně ve středním proudu

Osmá generace Hondy Civic před osmi lety šokovala designem z blízké budoucnosti, který jí přivedl zákazníky, již nenápadného předchůdce přehlíželi. Na druhou stranu bylo té extravagance pro někoho až moc, a tak nástupce s pořadovým číslem IX poněkud slevil a při zachování avantgardních tvarů jako by dospěl. Tvary se zklidnily a vyřešily několik okatých nedostatků, uvnitř ubylo samoúčelnosti ve prospěch ergonomie a kvalitnějších materiálů.

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!