Konečně ve středním proudu
5
/
4
Přehled fotografií
Zavřít
Zadní sedáky lze vyklopit a vytvořit tak další objemné úložné prostory
|
Zdroj: Archív
Záď se nezbavila děleného zadního okna, nyní je přes ně však vidět lépe
|
Zdroj: Archív
Interiér vypadá jako designérská hříčka, vše je ale tam, kde má být
|
Zdroj: Archív
Zatímco ještě přednedávnem se většina dieselů pohybovala v objemech 1,9–2,2 litru, dnešní doba redukuje, v tomto případě na 1,6 l. V tomto objemu uvedla vznětové motory v poslední době většina konkurence, ať už BMW, Volkswagen, Fiat, Peugeot/Citroën, Kia, Renault a zanedlouho i Opel. Zpravidla se daří dosahovat srovnatelných jízdních výkonů při nižší spotřebě a někteří výrobci, například Volvo, se nebojí takovou kubaturu zamontovat i do modelů vyšší střední třídy.
|
Zdroj: Archív
Zavřít