Konečně ve středním proudu

3/4
Přehled fotografií
Zavřít
  • Zadní sedáky lze vyklopit a vytvořit tak další objemné úložné prostory
    Zadní sedáky lze vyklopit a vytvořit tak další objemné úložné prostory| Zdroj: Archív
  • Záď se nezbavila děleného zadního okna, nyní je přes ně však vidět lépe
    Záď se nezbavila děleného zadního okna, nyní je přes ně však vidět lépe| Zdroj: Archív
  • Interiér vypadá jako   designérská hříčka, vše je ale tam, kde má být
    Interiér vypadá jako designérská hříčka, vše je ale tam, kde má být| Zdroj: Archív
  • Zatímco ještě přednedávnem se většina dieselů pohybovala v obje­mech 1,9–2,2 litru, dnešní doba redukuje, v tomto případě na 1,6 l. V tomto objemu uvedla vznětové motory v poslední době většina kon­kurence, ať už BMW, Volkswagen, Fiat, Peugeot/Citroën, Kia, Renault a zanedlouho i Opel. Zpravidla se daří dosahovat srovnatelných jízdních výkonů při nižší spotřebě a někteří výrobci, například Volvo, se nebojí takovou kubaturu zamontovat i do modelů vyšší střední třídy.
    Zatímco ještě přednedávnem se většina dieselů pohybovala v obje­mech 1,9–2,2 litru, dnešní doba redukuje, v tomto případě na 1,6 l. V tomto objemu uvedla vznětové motory v poslední době většina kon­kurence, ať už BMW, Volkswagen, Fiat, Peugeot/Citroën, Kia, Renault a zanedlouho i Opel. Zpravidla se daří dosahovat srovnatelných jízdních výkonů při nižší spotřebě a někteří výrobci, například Volvo, se nebojí takovou kubaturu zamontovat i do modelů vyšší střední třídy.| Zdroj: Archív
Zadní sedáky lze vyklopit a vytvořit tak další objemné úložné prostory
Záď se nezbavila děleného zadního okna, nyní je přes ně však vidět lépe
Interiér vypadá jako   designérská hříčka, vše je ale tam, kde má být
Zatímco ještě přednedávnem se většina dieselů pohybovala v obje­mech 1,9–2,2 litru, dnešní doba redukuje, v tomto případě na 1,6 l. V tomto objemu uvedla vznětové motory v poslední době většina kon­kurence, ať už BMW, Volkswagen, Fiat, Peugeot/Citroën, Kia, Renault a zanedlouho i Opel. Zpravidla se daří dosahovat srovnatelných jízdních výkonů při nižší spotřebě a někteří výrobci, například Volvo, se nebojí takovou kubaturu zamontovat i do modelů vyšší střední třídy.