Jak zadkem získat čtvrt miliardy odkazů na Googlu a vydělat stamiliony

Jak zadkem získat čtvrt miliardy odkazů na Googlu a vydělat stamiliony Zdroj: Facebook Kim Kardashian

Jak zadkem získat čtvrt miliardy odkazů na Googlu a vydělat stamiliony
Jak zadkem získat čtvrt miliardy odkazů na Googlu a vydělat stamiliony
Jak zadkem získat čtvrt miliardy odkazů na Googlu a vydělat stamiliony
Jak zadkem získat čtvrt miliardy odkazů na Googlu a vydělat stamiliony
Jak zadkem získat čtvrt miliardy odkazů na Googlu a vydělat stamiliony
15
Fotogalerie

Celebrita všech celebrit: Kim Kardashian. Jak zadkem získat čtvrt miliardy odkazů na Googlu a vydělat stamiliony

Kolegové z bulváru dnes oznámili, že Iveta „Džambulka“ Bartošová (48) se údajně opět ztratila. Zatímco v Česku pseudocelebrity mizí, ve světě řeší média opačný problém. Celebrita všech celebrit, Američanka Kim Kardashian (33), se naopak objevuje s takovou frekvencí, že překonává všechny rekordy. Důvod? Pochopila, co to je internet, Facebook, Twitter a jak je využít.

O co vlastně v případě Kim Kardashian, která je velmi průměrnou herečkou (získala už několik ocenění za nejhorší výkony), chabou zpěvačkou, ale i módní návrhářkou i významnou televizní hvězdou, jde? Proč je tak sledovaná? Odpověď může znít pro někoho absurdně, ale je to její nadměrný zadek. A naprosto dokonalé pochopení významu a fungování nových médií.

Kardashian například vyrazila v minulých dnech s početným štábem (jak jinak, musíte si vzít fotografa, filmaře, vizážistku, řidiče, chůvu, atd., atd.) a rodinou (je partnerkou známého hip hopového zpěváka Kanye Westa) na dovolenou do Thajska. A rozjela se naprostá smršť. Každý den nové fotky a videa – tu na pláži, tu na masáži, tam v restauraci, minutka se slonem a nakonec její největší zbraň: vystrčený zadek na lodi. Vše dokonale připravené a naaranžované, nic nebylo ponecháno náhodě. Ani reakce nebyla náhodná – její poslední fotky se sdílejí po milionech.

Kim Kardashian je krásná žena, ale její jedna partie je poněkud větší (slušně řečeno). Místo toho, aby něco skrývala, vyrazila naopak do útoku. A je to něco, co internetový svět vlastně nepoznal. Popírá to i některá moudra expertů na PR a marketing.

Když zadáte do vyhledávače slova o „zadku“ Kim Kardashian, tak zjistíte, že na to existuje v Google téměř 39 milionů odkazů. Pokud zadáte jen její jméno, tak najdete 260 milionů odkazů. Na Facebooku má více než 19,7 milionů přátel, na Twitteru ji sleduje 20,6 milionů lidí a ona publikovala už neuvěřitelných 17 tisíc tweetů.

Pokud existuje na světě příklad toho, jak využít sociální sítě způsobem, který nemá obdoby, tak právě teď to předvádí Kim Kardashian. Skvělé výsledky to nese i v jejím byznysu. Jen za práci pro americké televize si Kardashian vydělá ročně kolem šesti milionů dolarů.