nahoru

„Některé věci se nedají zaplatit“ aneb proč jsme klienty Erste Premier

Prezentace klienta 23. května 2022 • 00:00
• foto: 
Česká spořitelna

Pomohli mi s hypotékou. Zachránili mě, když jsem píchla kolo u auta. Zařídili mi lístky, které se nedaly sehnat… Country manager společnosti, jež se zabývá kyberbezpečností, a marketingová ředitelka finančněkonzultační firmy vysvětlují, proč jsou klienty Erste Premier.

„Bylo mi právě čtyřicet let a začal jsem řešit, co tady po sobě zanechám dětem,“ vzpomíná Miloslav Lujka. „Sledoval jsem, jak roste inflace, úrokové sazby, jak stoupají ceny bytů. Bylo mi jasné, že nejpraktičtější a nejrozumnější bude investice do nemovitostí. A protože se mi docela daří, řekl jsem si, že pořídím každému ze svých tří dětí jeden byt.“

Z těch tří bytů byly nakonec čtyři. A na to už Miloslav Lujka, country manager ve velké IT firmě, potřeboval hypotéku. Napadlo ho, že zkusí oslovit Erste Premier. Nakonec, je jejich klientem už od roku 2010.

„To, co pro mě udělali, bylo k nezaplacení. Najít čtyři dobré byty nebyla legrace a mezitím se vám každý měsíc mění úroková sazba. V Erste Premier mi tu úrokovou sazbu zafixovali na 55 dní. Dokonce mi pomáhali i se samotným hledáním bytů, vzpomíná Miloslav Lujka. Největší zásluhu na celé věci má prý jeho Premier bankéřka Markéta Čechová. O ní nemluví jinak než v superlativech. Její přístup byl úžasný, ohromně lidský, vůbec nehleděla na pracovní dobu. Prostě se kousla a šest týdnů se mnou komunikovala, volala a sháněla.“

Jste tak bohatí, abyste mohli ztrácet čas?

Vendula Rosívalová je marketingová manažerka skupiny firem podnikajících v oblasti architektury, developmentu a staveb. I ona je klientkou prémiového bankovnictví Erste již několik let. Když se jí narodil syn, říkala si, že by mu mohla začít spořit peníze. „Společně s mou Premier bankéřkou jsme vybraly investiční fondy a stavební spoření a já věděla, že se o to nemusím starat. Že se na ně mohu spolehnout. Jsem člověk, který má neustále hodně aktivit, takže mi to ohromně ušetřilo čas.“

Totéž na službě oceňuje i Miloslav Lujka. „Nejcennější věcí v mém životě je čas. Jestliže něčím můžu strávit o dvě hodiny míň, pak to strašně rád využiju. Takže ocením, že když potřebuju třeba pojištění na dovolenou, moje Premier bankéřka mi to okamžitě vyřídí,“ dodává Lujka.

Jeden klíč ke všem dveřím

Když už je řeč o Premier bankéřce, Miloslav Lujka i Vendula Rosívalová si pochvalují, že u Erste Premier vše řešíte jen s jednou osobou. Lujka tomu říká „single point of contact“.Moje Premier bankéřka je mi k dispozici de facto 24 hodin denně, sedm dní v týdnu. Když má dovolenou, převezme to za ni někdo, kdo má o mně přehled a hned se orientuje,“ konstatuje Lujka a vyzdvihuje výbornou provázanost a synchronizaci služeb v Erste Premier, která klienta osvobozuje od spousty byrokracie. Ostatně příkladem této sofistikované provázanosti je podle něj bankovní aplikace George.

„Z pohledu uživatelské přívětivosti, bezpečnosti, rychlosti a komplexity je George absolutně nejlepší ze všeho, co je u nás k dispozici,“ tvrdí přesvědčeně kybernetický expert Lujka.

Největší z malých vychytávek

Klienti Erste Premier mají k dispozici i řadu benefitů, od exkluzivních letištních salonků po emergency služby, které člověku pomohou v krizových situacích všeho druhu, od zabouchnutých klíčů od auta po ztracenou peněženku kdesi v daleké cizině.

Několikrát mi pomohli s autem. Jednou když jsem píchla pneumatiku a pak si vzpomínám na případ, kdy jsem špatně zaparkovala a pak jsem nemohla vyjet. Do toho začalo hrozně pršet. Tehdy mě skutečně zachránili,“ vzpomíná Vendula Rosívalová, která využívá i osobního asistenta – concierge, u něhož oceňuje „malé vychytávky“. Jako příklad uvádí situaci, kdy jela z Brna, kde bydlí, s rodinou na víkend do Prahy a concierge jí pomohl vytipovat možnosti aktivit pro její malé dítě.

Malé vychytávky vyzdvihuje i Miloslav Lujka. Ta největší z nich přišla ve chvíli, kdy jeho otec, velký milovník tenisu, slavil šedesáté narozeniny. „Tenkrát se zrovna hrály velké tenisové zápasy v O2 areně. Byly úplně vyprodané. Ale Erste Premier mi dokázala pro tátu sehnat vstupenky hned na dva zápasy. A to je věc, jakou prostě člověk nezaplatí.“





Nejčtenější komentáře