Pár vychytávek pro osvěžení skvělé pirátské kampaně

Pirátská kampaň začíná být předvolebním tématem číslo jedna. Kdo by o ní nemluvil, nevysmál se jí nebo ji nepochopil, jako by nebyl. Piráti se totiž podobně jako socani rádi střílí do vlastní nohy, jak to tak vypadá. Čísla jim za posledních pár týdnů klesly a jejich předseda se o Ústí, ve kterém hodlá kandidovat, vyjádřil jako o horším Rumunsku. Tak teď tam určitě nad Babišem vyhraje, to je jistý. Na celou tuhle šarád se podíval i nás speciální reportér Tomáš Plhoň v Událostech Luďka Staňka na Mall.tv.

Docela by nás zajímalo, jak vypadá tým, který Pirátům dělá předvolební kampaň. Tipnuli bychom si, že aspoň jeden z nich má červenej nos - a je už jedno jestli bude kulatej a pěnovej, nebo od chlastu. Protože jako vtip nebo opilcův úlet to sedí.

Každej trošku soudnej člověk by celou tuhle šarádu vyřešil poměrně jednoduše, jak se ostatně na tiskovce přesvědčil i Tomáš Plhoň. Ani klaun totiž není, takový jelito jako...no asi celá pirátská strana, podle toho co jsou schopný šířit internetama.