
Hlavními novými prvky jsou funkce Stories Map, která vám poskytuje možnost prohlédnout si na mapě, odkud jste za poslední tři roky zveřejnili instagramová storíčka (pokud jste tedy použili nálepku s umístěním) a funkce Stories Calendar, kde můžete přehledně vidět svou stories aktivitu v kalendáři.
Jak změnit logo Instagramu?
Možnost změny loga není v aplikaci snadno zjistitelná. Musíte znát fígl, který vás do této sekce nastavení dostane. Trik spočívá v tom, že v nabídce Nastavení je třeba se k němu dostat jednoduchými kroky a změnit logo Instagramu. Zde je postup:
Otevřete na svém smartphonu aplikaci Instagram, kterou máte aktualizovanou na nejnovější verzi.
Přejděte do sekce „Profil“ a klikněte na menu v pravém horním rohu.
Nyní vyberte možnost Nastavení.
Jakmile se dostanete do nabídky Nastavení, musíte stránku stáhnout směrem dolů, jako byste chtěli nabídku aktualizovat.
Poté uvidíte řadu svisle zarovnaných emoji , ale jakmile obrazovku stáhnete dostatečně nízko, objeví se animace vystřelených konfet a zobrazí se vám požadovaná nabídka.
Nabídka obsahuje zprávu vysvětlující, že aplikace chce s vámi oslavit narozeniny tím, že vám umožní změnit logo aplikace.
Pak už si jen vyberete Instagram logo, které se vám líbí nejvíce, a ikona aplikace se automaticky změní v menu vašeho smartphonu.
Postup pro změnu ikony aplikace pro Android i iOS ve videu můžete zhlédnout zde:
Video se připravuje ...
Jak změnit logo aplikace Instagram? • VIDEO Instagram @Reflex_cz
Marketingové funkce
Kromě této funkce, která slouží spíše pro zábavu a personalizaci aplikace, přidal Instagram tento týden také možnost nákupů v rámci IGTV. Prodejci nyní mohou k videím přidat symbol nákupní tašky, po jejímž rozkliknutí mohou uživatelé snadno přejít k nákupu produktů.
„Chceme stále usnadňovat hledání produktů, které máte rádi, a zároveň podporovat vaše oblíbené přispěvatele,“ sdílí na svém Twitteru Vishal Shah, viceprezident produktového marketingu pro Instagram.