
Podle Marvanové by měl kvůli kauze opravy vozů metra za miliardy korun skončit šéf dopravního podniku Witovski. Říká, že náměstek pro dopravu Scheinherr a šéf Prahy sobě Čižinský by měli zjednat nápravu, a nechápe prý, proč už nekonají. Je důležité, aby bylo fungování městských firem se špatnou pověstí transparentní, ale změny trvají dlouho, dodává. I proto je Praha stále „mordor“.
V družstevním bydlení pokračujeme velmi rychle, říká Marvanová. Tvrdí, že první družstva by mohla vznikat už letos a stavět by se mohlo příští rok. Slibuje minimálně 500 bytů ročně, které budou levnější, protože se budou stavět na pozemcích Prahy. Nepochybně o ně bude zájem, ale jejich rozdělování bude podle Marvanové politická otázka.
Politické a ideologické rozhodování v Praze Marvanové vadí a říká, že by se mělo jednat víc odborně. Na kvalitě podkladů podle ní jejím kolegům málo záleží. Tvrdí, že se obecně snaží věci měnit, ale že to nejde tak rychle. Chce se víc spoléhat na profesionály.
Podaří se Praze prosadit zlevnění bydlení skrz snížení daní? Skončí někdy vůbec bytová krize v Praze? Jakou budoucnost má spolupráce Pirátů, Prahy sobě a Společných sil pro Prahu? A proč nestačil rok a půl na rozhýbání Prahy?
Na další zajímavé rozhovory se podívejte zde >>>