Ilustrační foto

Ilustrační foto Zdroj: Profimedia.cz

Čechy na Googlu v roce 2021 už nezajímal covid, ale jídlo a politika

Uplynulý rok 2021 lze charakterizovat různě. Například podle všeobecně měřitelných jevů a ukazatelů nebo jedinečných či individuálních událostí. Ale také i podle toho, o co se lidé nejvíce zajímali a co hledali na internetu. Google by o tom mohl povídat...

Na úvod bychom si možná mohli položit otázku, zda jsou loňské výsledky překvapivé, nebo vlastně normální. Při pohledu na žebříčky nejvyhledávanějších výrazů, návodů či osobností by se totiž dalo říci, že pro české uživatele internetu byl covid v loňském roce nuda, zívačka či ohraná deska. Tedy něco, co nestojí za větší pozornost. Jako by tu nebyly desítky tisíc mrtvých nebo po několik měsíců zavřené školy, obchody a restaurace...

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!