
Na často velmi odvážných fotografiích lze vidět obnažené štíhlé i korpulentní ženy, děti i muže. Zadelhoff své modely nejčastěji fotí en face, najdou se ale i portréty odvrácených lidí nebo jejich profilů. Na snímcích se často objevují propriety, které jako by vypadly z 16. století. Historické je i použité oblečení.
Danielle Zadelhoff se o renesanční malířství a sochařství zajímala od malička. V dospívání navštěvovala protestantskou školu s velmi přísnými pravidly. Všechny tyto vlivy se nyní podepisují na její uměleckém vyjádření.
Minulost se podle autorky vždy odráží v budoucnosti. Také my jsme nuceni neustále se k minulosti vztahovat. Mezi vzdálenými časy se Zadelhoff snaží postavit most. Renesanční obrazy a její fotografie pak nejvíce spojuje hra se světlem a stíny.
„Zajímají mne syrové a ničím nezkreslené emoce – osamělost, zranitelnost, strach nebo stud. Ne vždy jsou pozorovatelné. Ne vždy jsme je ochotni ukazovat, přesto jsou v našich život prakticky stále přítomné.“ říká fotografka.