nahoru

1934: Do nitra Asie

Zdeněk Vacek 23. února 2017 • 00:15
Včetně návratu z Kalkaty přes Bombaj a Terst ujela výprava skoro 15 000 km, podstatnou část francouzskými a britskými koloniemi
Včetně návratu z Kalkaty přes Bombaj a Terst ujela výprava skoro 15 000 km, podstatnou část francouzskými a britskými koloniemi
• foto: 
Archív

Dnešním trendem jsou SUV jako Škoda Kodiaq, robustní auta stavěná i pro špatné silnice a lehčí terén. Ale předchůdci kodiaqu se s prašnými cestami, hlubokým bahnem, pouštěmi či průsmyky velehor potýkali už před 100 lety. Laurinky a škodovky uspěly i v Orientu, Indii a na Dálném východě. 

Premium

Přečtěte si pokračování článku s předplatným Premium

Získejte neomezený přístup již od 49 Kč měsíčně


Diskuse ke článku