Festival a spolek Prague Pride jsou výkonným vlivným podnikem, proto vyvolávají ostré reakce

Festival a spolek Prague Pride jsou výkonným vlivným podnikem, proto vyvolávají ostré reakce Zdroj: fotomontáž Jan Ignác Říha

Česká pošta rozesílá jako partner Prague Pride duhové balíčky. Balíčky, které si zaplatíte, vám ale často nechá k vyzvednutí na úřadě.
Pochod Prague Pride vždy vyvolává v Praze pozdvižení. Letos metropolí kvůli koronaviru neprojde.
2
Fotogalerie

Politika a byznys s coming outem: Festival Prague Pride je vlivný podnik, proto vyvolává ostré reakce

Pro některé firmy a politické strany není podpora LGBT komunity jen vzletnou formou podpory menšin, ale je za ní i byznysový kalkul či prosazování partikulárních ideologických zájmů.

Státní podnik Česká pošta čelí mnoho let kritice kvůli nedoručování balíků, jež si zákazník objednal takzvaně do ruky, službu zaplatil a doma pak marně čeká na zásilku. Místo toho často najde ve schránce vzkaz, že si má přijít pro balík na poštovní úřad. Výmluvy České pošty, která tímhle okrádá zákazníky, byly vždy nepřijatelné.

Přestože by se ztrátová Česká pošta, jež musí být opakovaně dotována z veřejných peněz, měla věnovat spíše dlouhodobě neřešeným problémům, přišla v minulých dnech s další novinkou. Stala se strategickým partnerem festivalu Prague Pride, jehož letošním tématem je coming out. Festival se v Praze koná od 2. do 8. srpna. I když letos kvůli koronaviru bez známého duhového průvodu ulicemi hlavního města.

Pošta oznámila, že „nezáleží na tom, jaký kdo je“, a proto Prague Pride podpořila duhovým logem na sociálních sítích, speciálním rámečkem Pohlednice Online či limitovanou edicí duhového balíku. Připojila se tak k české platformě Pride Business Forum. Ta se podle vlastních slov snaží o rozvoj osobního potenciálu všech zaměstnanců, bez ohledu na jejich individuální odlišnosti.

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!