Super Bowl: Christina Aguilera popletla americkou hymnu. A tím šaráda nekončí | Reflex.cz
reklama
nahoru

Super Bowl: Christina Aguilera popletla americkou hymnu. A tím šaráda nekončí

Adam Kolář8. února 2011 • 14:36
Super Bowl: Christina Aguilera popletla americkou hymnu. A tím šaráda nekončí
Christina Aguilera
• foto: 
YouTube.com

Krom toho, že Christina popletla hymnu, se na letošním jako vždy fenomenálně sledovaném finále Amerického fotbalu Super Bowl odehrála i další mohutná faux pas.

reklama

Pokud si chce někdo udělat co nejpřesnější a nejobjektivnější obrázek na náhled do stavu současné americké kultury, měl by velmi pozorně sledovat Super Bowl. Je to totiž jediná událost, která na několik hodin zastaví chod celé země a sjednotí Američany všech věkových, etnických i sociálních skupin. Nejde ani tak o to, že by se jim tenhle ukrutně nudný sport tak líbil, jako o to, že jsou tuhle frašku vůbec ochotní sledovat.

 

Nechat si kazit hymnu od rodačky ze Staten Islandu je jedna věc. Škoda jen, že slavný přelet stíhaček nad stadionem neproběhl o pár vteřin dříve. Možná by její kiks nikdo neslyšel. Holka měla holt peška.

 

 

 

Poslouchat živé vystoupení skupiny Black Eyed Peas, která mimo nahrávací studio zní jako někdo v karaoke baru, je věc druhá. Možná už teď konečně Američané pochopí, že rapové a hiphopové skupiny, které v 99 % svých skladeb využívají hned několik počítačů, na živo prostě vystupovat nemohou. Možná si to někdo v zákulisí uvědomil, a proto zpěvačce Fergie několikrát za vystoupení přestal fungovat mikrofon.

 

 

Na celou tu taškařici přihlíželo rovnou ze stadionu několik hvězd včetně Johna Travolty, Jennifer Aniston, Michaela Douglase s Katherinou Zeta-Jones a bývalého prezidenta George W. Bushe. Kdo chce, může za jistý druh kiksu považovat i jeho přítomnost.

 

 

 

Dalším obrovitým průšvihem byly překvapivě tento rok i reklamy. A přitom právě Super Bowl je pro reklamní společnosti největší událostí za celý rok; není výjimkou, že reklamy pro finále amerického fotbalu točí slavní režiséři za obrovské sumy peněz. Tento rok se nám ale zjevil například zcela nepochopitelně rapper Eminem v reklamě na Chryslera. Dobře, oba jsou z drsného Detroitu, ale odkdy jezdí drsní rapeři v šunkách, která jsou ekvivalentem supermarketu Lidl?

 

 

 

A co pak ten sestřih známých komediálních pořadů? Ten nám měl ukázat, jak skvělí jsou diváci NFL. Jsou tedy jako všichni ti, z nichž si seriály dělají legraci?

 

 

 

 

 

 

O vražedné kombinaci Justina Biebera a Ozzyho Osbourna snad už ani nemluvit. Buď si Ozzy šlehnul nějakou extra dávku, nebo se už dočista zbláznil. No, posuďte sami.

 

 

Dobrá zpráva pro nás je, že se i tento rok na reklamách objevil kus naší krásné země. Naposledy to bylo pražské Rudolfinum v reklamě na Mercedes, tento rok Ještěd.

 

 

 

 

 

Letošní Super Bowl trumfl i ten v roce 2004, kdy Justin Timberlake odhalil ňadro Janet Jacksonové. Svého času to byl pořádný skandál, ale ukazuje se, že pouze nastavil laťku trapnosti, kterou bylo letos nutné překonat.

 

 

 

Podařilo se.

 

Pokud snad někoho zajímají výsledky téhle šarády, jsou tady: Green Bay Packers porazili Pittsburgh Steelers 31:25

 

 




Klíčová slova:



Diskuse ke článku

 

reklama
Nejčtenější komentáře
INFO.CZ
E15
Nejčtenější
Komentáře
reklama