
Akcie Facebooku se po informaci Marka Zuckeberga propadly o 4,5 procenta a snížily tak bohatství zakladatele této sociální sítě na 74 miliard dolarů. Takže Zuckerberg má stále „z čeho žít“...
„Vybudovali jsme Facebook, abychom pomohli lidem zůstat ve spojení s jejich blízkými. Ale nedávno jsme zaznamenali, že veřejný obsah, což jsou příspěvky firem, značek a médií, vytlačují osobní příspěvky, které ale vedou k bližšímu spojení mezi námi,“ napsal Mark Zuckerberg ve vyjádření k dalšímu směřování firmy.
„Na základě této úvahy jsem změnil cíl našeho týmu, který vám nyní bude pomáhat najít více relevantního obsahu od přátel, spíše než od firem,“ sdělil dále Zuckerberg.
I když trhy zareagovaly na zprávu negativně, podle některých lidí se jedná jen o další lišácký tah Marka Zuckerberga. Pokud totiž budeme více sdílet osobní obsah na Facebooku, bude se v budoucnosti moci zaměřit reklama ještě lépe než teď a tím se stane sociální síť ještě výdělečnější.