
"Pověřili jsme nezávislou společnost, aby provedla úplné šetření," řekl Walsh novinářům a uvedl, že po ukončení šetření firma ráda zveřejní detaily. "Doufám, že lidé si budou schopni vzít ponaučení ze zkušenosti, kterou jsme měli, a výsledkem toho bude, že všichni budeme lepší," dodal.
Walsh potvrdil, že incident způsobil elektrotechnik, který odpojil nepřerušitelný zdroj napájení, a vypnul tak datové centrum. To by samo o sobě ještě nebylo tak velkým problémem, škody způsobilo až když byly obnoveny dodávky elektřiny nekontrolovaným způsobem, dodal.
Walsh se také znovu omluvil zákazníkům a dodal, že incident poškodil značku British Airways. Doufá však v oživení, napsala agentura Reuters.
Britský deník The Times již minulý týden napsal, že výpadek způsobila lidská chyba. Potíže aerolinky ohlásily v sobotu 27. května, provoz se podařilo plně obnovit až o tři dny později.