Zdroj: Shutterstock

Jak ušetřit 15 minut týdně? Zkuste moderní banku

Představte si, že byste měli každý týden 15 minut k dobru. Jak byste je využili? Zavolali byste někomu blízkému? Protáhli se? Naučili se pár nových slovíček z cizího jazyka? Díky moderní bance mBank nemusí zůstat jen u představ. Věděli jste, že využíváním jejich chytrých služeb můžete ušetřit klidně i 15 minut týdně?

Trávit čas s rodinou a přáteli, udělat si čas na své koníčky nebo si najít chvilku pro sebe – kdo z nás by si to nepřál? mBank je moderní digitální banka, která se v dnešní uspěchané době snaží klientům ušetřit co nejvíce času. Nemusíte tak ztrácet dlouhé minuty u internetového bankovnictví nebo se kvůli jednoduchým požadavkům vydávat do kamenné pobočky.

Založení bankovního účtu, žádost o úvěr, změna údajů, blokace karty, změna PINu k ní nebo trvalý příkaz. S mobilní aplikací mBank zvládnete vše jednoduše sami a z pohodlí domova. Nemusíte ani zapínat počítač, ke všemu vám postačí pouze telefon a celý proces nezabere více než pár vteřin.

Díky chytrým produktům a službám mBank můžou klienti ušetřit týdně i 15 minut. „Podívali jsme se na celou paletu našich produktů a služeb a změřili, kolik času klienti stráví používáním těch nejběžnějších. Čísla jsme porovnali s tím, kolik času zaberou konzervativní způsoby bankování. A tak jsme došli k průměrné časové úspoře za týden – klidně i 15 minut k dobru pro naše klienty,“ vysvětluje Tereza Froňková, ředitelka marketingové komunikace mBank. „Bez bankovních služeb se v dnešní době neobejdeme, ale naším cílem je, aby klienti neztráceli čas s bankovními záležitostmi, které lze vyřešit rychle a jednoduše jen přes telefon,“ dodává.

Užitečné funkce

mBank navíc neustále přichází s něčím novým a užitečným pro klienty. Zmiňme například nové filtry v historii transakcí. Díky jednomu z nich klienti mají možnost si vyfiltrovat výdaje za všechny předplacené služby či zobrazit budoucí platby v rámci předplatného.

S přibývající nabídkou předplatitelských služeb v on-line prostředí roste i počet lidí, kteří je využívají. V mBank si ale uvědomujeme, že při souběhu několika předplatných naráz je snadné ztratit přehled, které služby jsou dále aktivní a které ne. Platba v řádu nízkých stovek korun se totiž může v celkovém přehledu transakcí velmi jednoduše ztratit. Může se tedy stát, že klienti platí několik měsíců zbytečně za něco, co již nepoužívají, protože zapomněli, že mají stále aktivní předplatné,“ vysvětluje Michal Staněk, produktový manažer platebních karet mBank.

Díky filtru „Karta uložená u obchodníka“ zase získají přehled o všech transakcích, které proběhly v režimu s uloženými údaji jejich platební karty. Můžou se tak například přihlásit ke svému profilu v daném e-shopu a kartu z něj odebrat.

Dnešní doba přeje digitalizaci a mBank si toho je vědoma. Bohužel však sílí také počet kyberútoků, před kterými je nutné se chránit. Bezpečnost financí a dat klientů je pro mBank prioritou. Minulý rok proto představila eKartu – virtuální kartu určenou pro platby na internetu, která je oddělena od běžného účtu klienta.

Jako první banka v Česku také virtualizovala celé portfolio platebních karet, ať už jde o standardní nebo prémiové karty k účtu, karty pro děti, studenty i podnikatele, či kreditní karty, nyní je tedy vždy jen na klientovi, zda zvolí plastovou, či virtuální formu platební karty. 

O finance našich klientů pečujeme v mBank již 15 let. Řídíme se heslem „Život na prvním místě“, které podtrhuje poslání mBank přinášet klientům inovativní a praktická řešení, aby získali maximum za minimum času. Například běžný účet je u nás možné založit během chvilky on-line. Pro cestovatele nebo milovníky nákupů v zahraničních e-shopech nabízíme mKartu Svět pro výhodnější platby v cizí měně. Dalším nástrojem k ušetření času je mSpoření, jakmile si ho klient založí a nastaví, začne automaticky spořit za něj. A samozřejmostí je, že s mBank budete mít banku v kapse – většinu finančních záležitostí vyřídíte v mobilní aplikaci. 

Více na www.mbank.cz.