Nevíte, s kým máte tu čest! Jak si Andrej Babiš podřídil média

O tom, jaký je Andrej Babiš schopný podnikatel a ještě lepší státník, který řídí tuto zemi jako svou nejmilovanější firmu, už jsme si říkali. Teď se v rámci našeho depresivního seriálu s názvem ANO už je líp, TOP 5 Andreje Babiše, podíváme na jeho další báječnou schopnost... Pojďte se s námi v Událostech Luďka Staňka z produkce internetové televize Mall.tv podívat, kdo je v téhle zemi ten nejlepší influencer.

Psal se rok 2013 a Babiš, který v té době rozjížděl své politické hnutí, na to šel dost podobně jako kterýkoliv jiný politik a influencer. Založil si účty na sociálních sítích, trochu si to vyzkoušel a pak za 3,7 miliardy korun koupil jedno z největších vydavatelství v České Republice. To se samozřejmě mnohým nelíbilo, protože politik vlastnící mediální dům představuje pochopitelně nemalé ohrožení pro naše zbytky demokracie. Babiš ale přísahal, že tak udělal nikoliv kvůli vlivu, ale kvůli její zářné ekonomické budoucnosti. No a jak to dopadlo?

Více se dozvíte v Událostech Luďka Staňka, které najdete ve videu v úvodu článku.