nahoru

Svět se zbláznil… aneb jak pivovar Bernard lehce upravil svůj slogan a vznikl velmi dojemný spot

Marek Stoniš25. března 2021 • 09:00
Svět se zbláznil držme se - reklama na Bernard od Jirky Mádla
• video: 
Bernard

Pivovar Bernard, proslulý svými politicky nekorektními kampaněmi, zveřejnil nový spot, který pro něj napsal a natočil režisér a herec Jiří Mádl. Na klavírním podkresu melodie New Britain v podání Petra Maláska se beze slov odehrává několik černobíle zpracovaných příběhů, ze kterých ve finále běhá mráz po zádech. Podívejte se na něj ve videu v úvodu článku.

„Jsem překvapen počtem sdílení i pozitivním přijetím spotu, který tentokrát rozhodně politicky nekorektní není,“ řekl Reflexu majitel pivovaru Stanislav Bernard. „V minulosti jsme poukazovali na různé absurdity a vzkazovali jsme lidem, ať se drží. Jenže teď už svět v mnoha ohledech doslova zešílel, a tím nemyslím jen důsledky epidemické situace. Je třeba se tomu postavit, pozitivně, společně. Proto změna na Svět se zbláznil, držme se,“ říká Bernard.

Natáčelo se v průběhu února, ve scéně natáčené v Humpolci si zahráli i samotní zaměstnanci pivovaru. „S Tomášem a Standou jsme si jednoho dne řekli, že do budoucna chceme spolupracovat. Čas nazrál asi po roce, když jsem si na pumpě koupil jejich pivo a chvilku si ho prohlížel. Z tý flašky šla zvláštní velkorysost a gentlemanská elegance. Chtěl jsem tomu přizpůsobit jejich spot,“ popisuje spolupráci Jiří Mádl.

Marek Stoniš




Diskuse ke článku