Prodej jídla přes internet se díky platební bráně Pays stává novým standardem | Reflex.cz
nahoru

Prodej jídla přes internet se díky platební bráně Pays stává novým standardem

Prezentace klienta 10. dubna 2020 • 00:00
• foto: 
Shutterstock

Internetová platební brána Pays se opět ukazuje jako výjimečné a dynamické platební řešení pro obchodníky. V současné hektické a problematické době přináší Pays dvě důležité technologické novinky. Pro prodejce a rozvozce jídel byla nově spuštěna technologická novinka, která umožňuje snadnější předání jídla zákazníkovi. Jedná se o službu Bezkontaktní identifikace zákazníka. Druhá novinka je určena rovněž obchodníkům v oblasti stravovacích služeb. Restauracím, bistrům a jídelnám umožňuje Pays vytvořit zdarma jednoduchý eshop ve svém vlastním systému Zakaznik.cz a snadno tak vstoupit do online světa.

Platební brána Pays již pátým rokem mění svět online plateb k lepšímu. Služba, za kterou stojí Karel Sasín a jeho tým, je obchodníky oceňována zejména pro vysokou spolehlivost plateb a nejvyšší procento dokončených plateb v ČR. Pays též nabízí celou řadu chytrých volitelných služeb, které umí obchodníkům pomáhat v jejich podnikání. Volitelné služby jsou k dispozici na vyžádání a zcela zásadně zvyšují úspěšnost realizace objednávky a zrealizování platby, včetně zlepšení komunikace se zákazníky.

Nejen platby kartou mohou být úspěšnější. Zvyšte úspěšnost plateb zákazníky i vy

Zákazníkovi se nepodařilo zaplatit napoprvé? Pays umožňuje druhý pokus o platbu, což zvýší úspěšnost zrealizovaného obchodu až o 28 %. U plateb převodem je výsledek ještě markantnější. Připomínač plateb převodem zvyšuje jejich úspěšnost o 37 %. Řada zákazníků, kteří platí kartou, svoji platbu nedokončí. Pokud tak neudělají do 30 minut od zahájení pokusu, připomene se jim tato skutečnost prostřednictvím e-mailu. Díky tomu se úspěšnost plateb kartou zvýší o 19 %. Obecně je díky Pays systému uhrazeno 64 % dříve nedokončených plateb. Tyto závěry vyplynuly z provedené případové studie v prvním pololetí roku 2019.

Foto Pays.cz

Prodej jídla s Pays je teď mnohem snazší

Doba se kvůli nouzovému stavu a koronaviru stala ze dne na den bezkontaktní. Chceme co nejméně manipulovat fyzicky s bankovkami, nechceme se dokonce ani dotýkat tlačítek platebních terminálů. Nouzový stav proměnil restaurace a bistra ve výdejny s okénkem. Zákazníci většinou provádějí objednávku online přes internet a předem za ni rovněž zaplatí online platební kartou.

Provozovatelé platební brány Pays přišli s tím, jak ještě více celý prodej jídla zautomatizovat, aby se stal bezkontaktním. Zákazník po uhrazení objednávky dostane prostřednictvím e-mailu potvrzení o úhradě, jehož součástí je nově tlačítko „Identifikace při vyzvednutí“. Po kliknutí na tlačítko se zobrazí QR kód. Ten pak zákazník ukáže obchodníkovi při předání jídla, on si jej snadno načte a zákazníkovi objednané jídlo vydá. Nedochází k žádnému zbytečnému kontaktu mezi zákazníkem a obchodníkem navíc. Fyzický kontakt je zcela minimalizován. Současně obchodník nezískává žádné citlivé údaje o zákazníkovi. Pays nabídlo službu Bezkontaktní identifikace zákazníka restauracím zcela zdarma. Jde o službu na vyžádání.

Jednoduchý eshop do druhého dne

Nouzový stav a uzavření velké části obchodů donutil i ty české prodejce, kteří online sféru zatím ignorovali, nebo minimálně zanedbávali, rychle se přeorientovat na plnohodnotný online prodej. I zde se platební brána Pays ukázala jako partner, který umí pomoci v nouzi s podnikáním. Řada obchodníků neprodává desetitisíce položek. Programovat si vlastní eshop nedává smysl. Stejně tak ale nemusí být efektivním spouštět jej na tak komplexních systémech, jako je Shoptet, Prestashop či WooCommerce. Obvykle se u nich neobejdete bez externích služeb grafika, programátora, správce a dalších. Nasazení je složitější a pomalejší. Pays okamžitě nabídl řešení – jednoduchý eshop Zakaznik.cz.

Zakaznik.cz je eshop, který dokážete skutečně zprovoznit do druhého dne. V podstatě, večer máte nápad, ráno prodáváte. Nic nenastavujete, nic neprogramujete. Je to minimalistický e-shop, který vám okamžitě pomůže prodávat zboží nebo služby, pokud počet položek nepřekročí číslo deset. Ano, není pro každého, ale mnoha podnikatelům dovede právě nyní vytrhnout trn z paty a též je naučí přemýšlet jinak. Moderně a online. Na „velká řešení“ přijde čas jindy.

Eshop vám pomůže prodat třeba denní meníčka v restauraci

Desetipoložkový eshop vám pomůže prodat online kurzy, stromky pro živý plot i vlastní rukodělní výrobky. Jako ideální se však v této době jeví opět právě pro restaurace, jídelny a bistra. Ve spojení s předchozí službou bezkontaktní identifikace může být skvělým pro prodej denních nabídek jídla v restauracích. E-shop je zdarma. Takže v dnešní době, kdy zrovna v restauračním byznysu musíme obracet každou korunu, je to skutečně služba k nezaplacení. A ocení ji i „hladovci“, kteří přišli o své oblíbené restaurace, kam chodili denně na jídlo. Prodej jídla přes internet se stává novým standardem.





Nejčtenější komentáře
Články odjinud
Nejčtenější