
Jo, stajlista, ten těžkej život má, vymyslet tuhle absurditu. Ačkoliv zase tak strašná dřina to nemusela být ... Fotografka, jež pak kolem Báry poskakovala a cvakala a cvakala a jistě ji hecovala, to měla lehčí. Dělala, co se po ní chtělo. A co s tím má společného mé výše zmíněné porozumění, když navíc uvnitř magazínu nepadla ani zmínka o důvodech tohoto převleku za divošku?
Nevíte? Kde to žijete? Fotka sebeabsurdnější (někdy rovná se sebepitomější), mívá přece v reklamě největší ohlas a o to tady jde. Barbora Špotáková se stala hvězdou sportu a oznamuje – můžu být hvězdou reklamy. To nelze oddělit. Jede přesně podle plánu. Když jsem s ní dělal předloni rozhovor, tehdy byla překvapivě druhá na mistrovství Evropy, řekl mi její manažer, že v ní dřímá obrovský marketingový potenciál: stojí na začátku skvělé sportovní kariéry, je mladá, sympatická, nový typ hezký ženský, protože není taková ta ufňukaná křehotinka, ale holka do nepohody, skoro až drsoňka (viz sympatie k Fanánkovým Třem sestrám), čili image, co se hned tak nevymyslí. Navíc je na rozdíl od Dvořáka, Šebrleho, Doktora, Hilgertové či Valenty v reklamě neokoukaná.
Reklamní kreativci teď budou kolem Barbory houfně kroužit a vymýšlet. Věřme, že ona, inteligentní dívka, je při jejich možných pitomostech umravní. Přejme jí vydělané milióny za reklamu, protože je bude potřebovat na své závodění, na předsezónní soustředění a na péči o svůj pracovní nástroj, vlastní tělo. To totiž, marná sláva, dostane v té – věřme že zářné – sportovní kariéře zabrat až nepěkně.