
„Spousta lidí zůstala doma, technologiím nerozumí, neví, jak je používat, a musejí je začít používat. Teď už to není o tom: „rád bych, nebo nezajímá mě to“. Pokud nebudete umět používat technologie za dva tři roky, tak v digitálním světě nebudete. A tahle úroveň, ať se vám to líbí, nebo ne, bude důležitá. Bude to jedna z platforem, jak komunikujeme,“ říká Petr Mára s tím, že teď se rozdávají karty a trh se transformuje. Příležitost na něm vidí především pro cloudové služby, které vlivem situace získaly spoustu nových zákazníků, o kterých se jim ani nesnilo. Koho naopak může další vývoj ohrozit, jsou podle něj střední firmy. „Pořád budou lidi, kteří budou mít peníze kupovat si prémiové značky. Pokud ale máte firmu, která vyrábí produkt a má na něm 5% marži, tak ta pravděpodobně zažije velkou křeč a dost možná to nedá.“
Celý rozhovor s Petrem Márou zde:
Co čeká sociální sítě, a která z nich má šanci překvapit, jak se promítne virtuálních realita do našich každodenních životů a čeho se nejvíc obává, se dozvíte z jeho rozhovoru s Luďkem Staňkem na internetové televizi Mall.tv.