Video placeholder

Pilotujeme stíhačku, Starostové dělají podpásovku a političtí klauni se perou o mladé voliče

Poslední události v politice se nesou ve znamení počínajících kampaní a hledání volebních spojenectví. Ve sněmovně se tak může objevit rekordní počet politických subjektů a o pozornost voličů se budou prát roztodivnějšími způsoby. Jaké to jsou a komu se může dařit? O tom mluví Martin Bartkovský, Martin Bryś a Oliver Adámek v novém díle podcastu Padni komu padni.

Předvolební kampaň do Poslanecké sněmovny se rozjíždí a různé strany vsadily na různé strategie. Někdo se snaží zaujmout mladé voliče na sociálních sítích tím, že se předvádí jako malé dítě, jiní se potenciálnímu elektorátu přibližují důslednou aplikací mladické nerozvážnosti. Podaří se Zdeňku Hřibovi se svým Hřibidi „vytáhnout Piráty ze záchodu“ a opět najít cestu k mladým voličům? A podaří se Filipu Turkovi dospět (možná i do sněmovny), aniž by přišel o řidičské oprávnění? Ať to dopadne jakkoliv, snahy o oslovení mladých voličů budou čím dál napjatější, neboť se letos u uren může objevit až čtvrt milionu prvovoličů, což už nějaká ta procenta představuje.

Starostové vsadili na kontaktní kampaň, což umí být přínosné. V akci podpisovka museli ti stanaři, kteří měli zájem o přední místa na kandidátkách, nasbírat podpisy veřejnosti. Bohužel se objevilo i několik nešťastníků, kteří nasbírali podpisů hodně, ale žádné dobré místo nemají. Je to tedy podpisovka, nebo podpásovka? A nezahrává si tím STAN s důvěrou lidí? I to a mnoho dalšího rozebíráme v politickém podcastu Reflexu Padni komu padni.