Ilustrační foto

Ilustrační foto Zdroj: Disney+

Never more seriálu Všechno je fér a herečkám kalibru Glenn Close a Naomi Watts, jež ho nemají zapotřebí

Redakce Reflexu
Diskuze (0)

Glenn Close, osm nominací na Oscara. Naomi Watts dvě, překvapivě ani jedna za Mulholland Drive, ve kterém podala jeden z výkonů století. A teď mrhají svými kvalitami v přeestetizovaném, přepáleném, nerealistickém seriálu Všechno je fér. Proč?! Never more také pokusu udělat kauzu z účinkování Oty Klempíře v Řezníkově videoklipu. A je nám líto finanční ztráty páně Coppoly, ale to je aspoň hezká story.

Kateřina Kadlecová: Tolik předražených frivolních kostýmů, tolik nadupaných korzetů, tolik pracně našprtaných rádobysofistikovaných nesmyslů, tolik přeestetizovaných, přepálených scén – a stejně nový seriál VŠECHNO JE FÉR (na Disney+) nedosáhne výš než na tři z deseti bodů? Ano, převážně američtí uživatelé IMDb.com jsou v hodnocení předpojatí, protože Kim Kardashianová leze na nervy nejen svým neherectvím snad každému. Ale nějak rozumně pojednat premisu „tým právniček se specializací na rozvody opouští mužskou firmu a otevírá si vlastní“, když jsou postavy psány jako nerealistické mrchy a excentrické neurotičky, lze jen stěží. Proč se tohoto účastní na Oscary druhdy nominované Glenn Closeová nebo Naomi Wattsová, které v životě přečetly až stovky scénářů, je mi záhadou.

Marek Gregor: S Otou Klempířem se známe ještě z kavárny Slavia z první půlky 80. let, možná i na mě donášel. Později, po revoluci, když se omluvil, jsme mu vesměs odpustili, až letos v létě nás nemile překvapil, když z ničeho nic z pozice komentátora politického dění přešel do služeb Motoristů. J.A.R. ho vyhodili z kapely, Samír Hauser o něm natočil „svůj první protestsong s krycím jménem“ Olda. Budoucnost teprve ukáže, jaký to bude – a pokud – ministr kultury. Ale vytvářet KAUZU Z JEHO ÚČASTI ve videoklipu Soudní proces (2012!) dekadenta hudební scény Martina Pohla, alias Řezníka, o což se snažil Deník N, je bohapustá pitomost!

Vojtěch Rynda: Po katastrofálním neúspěchu svého vysněného spektáklu Megalopolis, do kterého vložil vlastních více než sto miliónů dolarů, musí režisér Francis Ford Coppola rozprodávat majetek (tu hodinky za milión, tu ostrov u Belize) a je prý na pokraji OSOBNÍHO BANKROTU. Pěkného na tom není nic, ale je to aspoň další fascinující kapitola dráhy umělce, jenž se do podobné situace málem dostal se svou legendární Apokalypsou, a historie Nového Hollywoodu, jehož klíčovou figurou byl.

 

Začít diskuzi