
Vlak ujel vládě ve výstavbě silnic a dálnic, v jejich opravování, ujel též při přípravě důchodového pojištění, v digitalizaci státní správy, ve financování zdravotnictví, v modernizaci školství, včetně vysokého, v důvěryhodnosti orgánů činných v trestním řízení, v údržbě mostů v Praze a jinde, a konec konců i v modernizaci železnice, které ujel i ten poslední vlak u Kadaně. Vlak, který státu ujel, znemožňuje i výstavbu bytů a domů a vnáší zmatek do sociálního systému. Jak daleko už ten vlak ujel, ukazuje státní dluh, který se nule vzdaluje s drtivou jistotou. Příkladů, kde vlak už ujel, je mnoho a další si může každý podle svých zkušeností připsat k tomuto seznamu.
Tak nevím, proč se má dělat s vlakem bez strojvůdce takový rozruch, když stát bez strojvůdce už nikoho nepoplaší. Vždyť ten strojvůdce v Kadani nechal vlak být, přesvědčen, že to nějak dopadne a šel si po svém, jako to dělá většina ministrů nejen té poslední vlády.