Třiadvacet studentů technické univerzity v Eindhovenu se zapsalo do dějin ojedinělým kouskem – jako první objeli svět na elektrickém motocyklu. A to dokonce vlastní konstrukce, jejich stroj Storm dokázal na jedno nabití ujet až 380 kilometrů a celou 23 000 km dlouhou štreku dokončil za osmdesát dnů. Superbike s inovativním systémem modulárních vyměnitelných baterií byl přitom obutý do běžných pneumatik Dunlop RoadSmart III.

Třiadvacet studentů technické univerzity v Eindhovenu se zapsalo do dějin ojedinělým kouskem – jako první objeli svět na elektrickém motocyklu. A to dokonce vlastní konstrukce, jejich stroj Storm dokázal na jedno nabití ujet až 380 kilometrů a celou 23 000 km dlouhou štreku dokončil za osmdesát dnů. Superbike s inovativním systémem modulárních vyměnitelných baterií byl přitom obutý do běžných pneumatik Dunlop RoadSmart III. Zdroj: David Pajdl

Výše posazená palubní deska potěší klasickým uspořádáním s rychloměrem v přístrojové kapličce
Ostré linie i u základní pohonné jednotky naznačují dynamický potenciál civiku
Koncová část se inspirovala u předchozích dvou generací s netradičním řešením. Přes integrovaný spoiler pátých dveří je vidět lépe než v minulosti.
3
Fotogalerie

Krok kupředu

Pro Hondu je nový civic naprosto klíčovým modelem. Minimálně v Evropě se totiž jeho prostřednictvím začíná loučit s atmosférickými benzíny, jejichž jiskrný projev řádně zchladily přísné emisní normy.

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!