Místo sexbomby rozvodová deprese. Ford představil netradiční reklamu | Reflex.cz
reklama
nahoru

Místo sexbomby rozvodová deprese. Ford představil netradiční reklamu

ihz24. února 2016 • 18:00
Místo sexbomby rozvodová deprese. Ford představil netradiční reklamu
Reklamní spot na nový Ford
• foto: 
Ford Denmark

Reklamy na automobily cílí často na první signální. Většinou jsou ódou na nové prvky a vychytávky, kterými vůz disponuje, a často se v nich vlní nějaká sexy děva. V lepších a nápaditějších případech reklama sahá k humoru. K čemu ale teď přistoupil dánský Ford, je dost bezprecedentní.

reklama

Čtvrthodinový (!) film s prostým názvem Familien (Rodina) neukazuje žádnou šťastnou rodinku na výletě jejich novým vozem, jak by se dalo předpokládat. Naopak. Sleduje čtyřčlennou rodinu, která se rozpadá. Rodiče se rozvádějí a děti se s nastalou situací vyrovnávají. Někdy hůře, jindy lépe.

„Ford chtěl rozbít klasické představy, které lidé o reklamách na automobily mají, a to, jak je běžně vnímají. Chtěli jsme zákazníky oslovit jiným způsobem. Promlouvat prostřednictvím pocitů, které v nich vyvoláme – ať už jsou pozitivní, nebo negativní. Film postavený na příběhu rozpadající se rodiny má ukázat, že nově nastavené rodinné struktury mohou v některých případech vyústit i v něco pozitivního,“ vysvětluje v tiskové zprávě Kristine Dam Jensenová z Ford Denmark.
Za nápadem zvolit delší formát a jemnější přístup, než bývá obvyklé, stojí dánská reklamní agentura Very. „Věříme, že tento formát reklamy má obrovský potenciál,“ říká generální ředitel společnosti Thomas Bjerg a oceňuje hlavně odvahu, s jakou se Ford do průkopnického podniku pustil. „Jsme hrdí, že jsme společnosti Ford mohli pomoci tento velký krok udělat.“

ihz


Klíčová slova: autoreklamafilm



Diskuse ke článku

 

reklama
Nejčtenější komentáře
INFO.CZ
E15
Nejčtenější
Komentáře
reklama