Zprávy
starej_vul
0
Myslím, že Vám unikla informace ČD, že Pendolíno nebude jezdit do Ostravy ale do Brna. Do Ostravy budou vypravovány normální EC/IC vlaky ...
Přejít do diskuze
panna
Soudruzi jsou pořád stejní, slibují! Už v socialismu, když hajzlpapír nebyl, slibovali nebo se vymlouvali. jediné řešení je, odstavit je všude od válu. To však je asi naivní přání, protože dnes už jsou všude u***ení a ovládají opět stát! 

On ten Jančura je spíš takovej vyčůránek. Jeho autobusy jezdí jen po dálnicích, vlaky plánuje jen do Ostravy... To pak není takový problém být efektivní. Člověku, bydlící někde v Horní Dolní může bý celej Jančura ukradenej. To už si spíš vážím těch společností, co provozujou např. regionální tratě v pohraničí.
ČD i RegioJet už jsou dávno domluvení
. Leda, že by byl Jančura lhář. Ale ani to by mě nepřekvapilo...
. Leda, že by byl Jančura lhář. Ale ani to by mě nepřekvapilo...
nemusí být. Když si vezmete, jak děsivě se v ČD plýtvá penězi, tak někdo kdo se bude chovat efektivně může s klidem vydělávat i na nižších cenách
S ČD je prostě legrace, Bazala nechává prodělávat SŽDC miliardy, protože je ve střetu zájmů a krachující podnik chce koupit pro sebe... Za peníze vyhozené za Pendolina mohly být stovky moderních vagónů pro většinu stávajících rychlíků, přitom máme pouhých šest rychlovlaků, které ale rychle nejezdí (EC jezdí za stejný čas) a navíc prodělávají... ČD jejich ekonomické výsledky raději tají. Neschopné bafuňáře nejspíš vystřídali pánové s MBA (mladý blbý arogantní), kteří věci sice nerozumí, vlastní však velké sebevědomí. Modernizaci vlaků se musí říkat humanizace, protože to jsou jen nové potahy sedaček a na druhé straně se investuje jen do několika vozů pro elitu, která ale stejně jezdí spíše autem. Pokud zajdete do nového trendy barového vozu, uvidíte klasický obrázek: 90% míst k sezení je pouze pro 1. třídu a nikdo tam nesení, zatímco běžní cestující postávají v barové části.... Dráhy potřebují pořádnou konkurenci jako koza drbání

