Komentáře

Zpět na článek

Jiří Paroubek rychle spěchá na cestě k vlastní bezvýznamnosti

11 komentářů

samael
20. ledna 2011 • 12:20
Ale koho?Takový komik se nerodí každý den.Zubatá pleš je dost nudná,Krakenova sláva už také pomalu doha­síná,­trak­toris­ta Vlček kamsi zmizel...
sendyman
19. ledna 2011 • 22:02
Z měšťanky ho vyhodili, na řemeslo se nehodí - tak aspoň tu madurydu kdyby udělal!
strassidlo
19. ledna 2011 • 21:52
Tak to je opravdu hodně smutný příběh, že Vy studujete střední školu. Jste totiž dokladem úpadku českého školství, když Vás s takouvoto úrovní češtiny vypustili ze školy základní. O dalších kvalitách Vašeho textu a nestydatém tykání cizímu člověku už snad ani nemá smysl nic psát. Ach jo!
barrett
19. ledna 2011 • 19:47
a ty jsi neukončil základní školu? .. ne vážně, můžu se zeptat, dle čeho tak soudíš? vlastně studuju střední, přesto si stojim za tim co jsem napsal, i když to někdo nade mnou napsal možná výstižněji.
luboskonecny
19. ledna 2011 • 19:16
Mrtvola by kolem sebe takhle nekopala

jinak máte pravdu vzhledem k jeho odchodu by se na něj mělo spíš zapomínat, takhle se jen přes různé pseudokauzy stále udržuje v povědomí.
A úroveň Reflexu ? Poslední rok už ho vlastně čtu jen proto, že online mě výjde na 25 Kč, poslední dobou je většina článků psaná bez hlubšího zájmu o témata, bohužel.
jiriydolezalostny
19. ledna 2011 • 18:33
Chápu, Paroubek byl takovej maskot reflexu, možná byto chtělo najít někoho jinýho.
von.rammstein
19. ledna 2011 • 17:31
a nebo to také nepochopí nikdy
Palopetro
19. ledna 2011 • 16:23
Tato kaskáda myšlenek mne opravdu pobavila.Né aby Vás napadlo nechat si Vaše psané projevy redigovat někým, kdo ukončil základní školu.
212809
19. ledna 2011 • 15:36
to brát s nadhledem. Vždyť je to jen hra nervů - kdo z koho, nvináři nebo Paroubek. Zatím se ten magor drží a svými kydy obveseluje národ. Ale i to jednou omrzí a já doufám, že jeho "sexy mozek" snad jednou pochopí, že blbost nemůže zvítězit.
sendyman
19. ledna 2011 • 14:25