Zprávy

Zpět na článek

Studentské lži. To je důvod nepokojů kvůli školnému v Anglii

40 komentářů

shikse
14. prosince 2010 • 20:28
Nezli Studentske lzi, tak bych tento clanek nazvala Autorovy lzi. Myslim, ze autor nema naprosto pojem o cem mluvi.... Polovina clanku je naprosty nonsens!!!! Ja osobne studuji na univerzite v Oxfordu, takze mluvim z vlastni zkusenosti!!! Jak autor sam napsal....
- už dnes se studentům ve formě stipendií vrací část školného
- pro občany Evropské unie (a tedy i pro Čechy) také platí, že přes stipendia jim jde část peněz zpátky do kapsy
Tak toto je naprosta blbost....Jako obcanka Ceske republiky a EU nemohu ani zadat o stipendium, natoz jakoukoli podporu od britskeho statu...Tuto podporu ve forme Maintance Loan ziskaji pouze obcane Anglie. Jedina podpora, kterou tady ziskate jako EU student je od Student Loan Company, ktera vam poskytne pujcu na skolne. To je vse....
Irituji me Cesi, navic ti, kteri pisi takove sracky!!!!
whitebeard
12. prosince 2010 • 22:11
edgare, tebe bych chtěl mít doma..a hned prodám toho osla, co nám stojí v stáji..mám pocit, že Tě kmet48 odhadl docela přesně..arogantní, nafoukaný a zakomplexovaný bývalý komanč..házet perly sviním je opravdu hloupost..a pokud Ti vadí tykání na netu, tak na něj nelez..je to zvyklost všude ve světě, že na netu si lidi tykají..krom fouňů a méně inteligentních
edgar
13. prosince 2010 • 00:07
těch smajlíků, z takového depresivního estébáckého soudruha by šel až strach. no naštěstí už vám odzvonilo. a pokud jde o to tykání, však my víme, v jakých vrstvách se tykalo. taková pořádná soudružská tykačka, to byl zážitek. to se jednomu zasteskne. užívám si vás, jak jste na netu bezmocní chudáčci. už na nikoho nemůžete. tak se tu ještě chvilku vztekejte, dělejte si smajlíky, označujte druhé za blby, čím víc, tím líp, aspoň všichni uvidí tu úroveň. tak teď vyčůrat, lenina z antikvariátu před spaním a hajat. tak čest! zase někdy.
whitebeard
13. prosince 2010 • 13:37