Zprávy

Zpět na článek

Drzé české banky: 60krát vyšší poplatky než na Slovensku

7 komentářů

rkkk
28. září 2010 • 12:31
Mezi okrádáním a normální tržní cenou je velký rozdíl, který autor článku asi nevidí. Teprve při nynějších cenách se někteří jedinci začínají poohlížet po konkurenci a drtivá většina by akceptovala ještě větší ceny. Takže ve velikosti poplatků je rezerva a mohly by klidně jít ještě nahoru. Pokud by banka lživě tvrdila, že vedení účtu bude zadarmo a pak si za něj něco napočítala, nechalo by se teprve mluvit o okrádání. Každý si však ceny může dopředu zjistit a když se o to někdo nezajímá, je to pouze jeho chyba.
pepic
28. září 2010 • 08:07
Jsou to stejné dcery zahraničních tj německých a amerických, .. bank jako na SK , jen mají občas jiná jména. Tedy problém není ve vlastníkovi ale na straně ovcí.
Dokud se lidi nenaučí střídat smluvní dodavatele služeb jako ponožky , tak se nic nezmění.
von.rammstein
28. září 2010 • 07:35
poplatky jsou vysoké
hanz12
27. září 2010 • 21:35
úplně nechápu kritiku serveru bankov­nipo­plat­ky.co­m. Provozovat takovéto stránky není zrovna levná věc a je samozřejmé, že budou mít na svých stránkách reklamu. A nejvíce se tam hodí reklamy finančních institucí. Nechápu co na tom redaktor vidí špatného. Kritika z vaší strany, kdy polovina stránek se nachází v Placené zóně je opravdu úsměvná. Jestli nejste jen takový pseudomoralista ;-) Navíc píšící záměrně zkresleně. Vytáhl jste totiž extrémy co se vám hodili. Pravda je taková, že záleží na výběru banky...možná můžete platit 60krát vyšší poplatky, ale stejně tak nemusíte, když si zvolíte správnou banku...
wilk
27. září 2010 • 15:47
Pokud posíláte platby v EUR do zahraničí, mohu zřízení účtu na Slovensku více než doporučit. Máme tam firemní účet již přes rok - když mi kolega v práci ukázal rozdíly v poplatcích za EUR platby v české a slovenské ČSOB, tak mi spadla čelist. Stačilo si udělat výlet na Slovensko, za 30 minut jsme měli účet i s on-line přístupem. Od té doby jsme tam fyzicky nebyli, vše řešíme on-line. Dokonce nakupujeme EUR přes český dealing ČSOB a necháváme si to posílat na slovenský účet, odkud pak jsou platby do zahraničí. Ročně ušetříme dost peněz
mixer
27. září 2010 • 14:25
konečně by svobodný myslící lidi měli dát najevo svoji vůli.. Aneb když aspoň 100.000 klientů zruší účty u bank, nebo v jeden den nepůjde polovina lidí vůbec do práce, snad se někomu nahoře začne rozsvicet. Další fází už je jen vzít motyky do rukou.. Jsme jako lidstvo na takový technický úrovni, že se lidé můžou mít dobře i bez nutnosti chodit každodenně do práce - kdo chce shnít doma na gauči, klidně by mohl, ale nejsou to peníze, co v lidech vzbuzuje tvořivost a pracovitost.. janže to by nahoře museli být lidé co vidí dál než do vlastní kapsy a nechybí jim charakter a ochota se obětovat - a jsou takoví i dnes.. jen se jim každý vysmívá.. wake up
Palopetro
28. září 2010 • 08:26
Naprosto přesně jste to napsal.Je to o idiotizmu zdejší klientely bank.I já mám mezi svými přáteli několik takových,kteří sveřepě ukládají své peníze do bank ,které nemá cenu ani vyjme­nová­vat,pr­otože jsou notoricky známé a neustálé kňučí,kolik jim banka odebere na poplatcích za každý prd,který s jejich účtem udělají.Přitom je tak jednoduché přejít k bance,která má mnohem nižší poplat­ky,zej­ména,­když má každý z nich internet a do banky není dnes nutné ani chodit.Já prostě jen žasnu nad neschopností většiny klientů našich bank.Kdyby začali klienti HOUFNĚ od takových nenažraných peněžních ústavů odcházet, to by pak nastal šrumec v bankovních poplatcích.