Zprávy

Zpět na článek

ANKETA: Máme zakázat kouření v restauracích?

167 komentářů

mrclnvtn
18. prosince 2011 • 15:16
vy jste úplně OT. Zde probíhá diskuze o chystaném zákonu. Kromě toho jste přehléd že jsem nepopsal techniku eleminace a samozřejmě saháte hned po vysvětlení, které je vám nejbižší.
A to násilná cesta. Dejte se do kupy, vyražte na dovolenou, zhlubake se nadechněte a řekněte si "bože co já jsem to byl za idiota". Potom udělejte tlustou čáru a začněte se chovat jako člověk.
kkk999
18. prosince 2011 • 15:36
Je to se mnou přesně naopak, vy zfetovaný debile, už ty drogy neberte, nejste pak schopen pochopit psaný text. Jak jsem jasně napsal, já nikdy neútočím jako první, ale pokud někdo napadne mě, musí počítat s tím, že moje odpověď je rázná a rychlá, se zfetovanými darebáky Vašeho ražení si umím rychle a důrazně poradit. Dávejte si veliký pozor, abych si vás nezjistil a nezačal s Vámi jednat trochu jinak!!! Tak, jak se s takovou špinavou vší jak jste vy asi jednat musí!!!
mrclnvtn
18. prosince 2011 • 15:55
Už se těším budete další kdo si myslel a odešel s brekem. Zařadíte se mezi plešaté stoupence dělnické strany, kteří to zkusili a nepořídili. Nevím co to melete o drogách, jste stejně mimo jako vaše příspěvky. docházejí vám argumenty tak saháte po násílí.
Nezapomeňte na rčení "kdo seje vítr, sklidí bouři".
Zákonu o zákazu kouření v restauracích říkám NE.
Držte se tématu, nebo se vraťte k Honzíkově cestě.
kkk999
18. prosince 2011 • 16:04
Zákazu kouření všude, kde se potkávají nekuřáci s kuřáky, říkám ANO!!! Takový zákon už tu dávno měl být!!! Táhněte kouřit domů a neotravujte už slušné lidi svým smradem, prasáci!!! Vy zpitomělý hňupe, kdopak tu první začal násilím vyhrožovat? Pro lidi jako jste vy, chybí ve zvířetníku jedno znamení, a to znamení osla.
mrclnvtn
18. prosince 2011 • 10:26