Komentáře
Prezident Pavel nezklamal. Turek do vlády nepatří a Motoristé nechápou, že komedie skončila
219 komentářů
PEtr Tobes
0
Turek je totalni saso, jede sice do Kyjeva, tezko rict proc, pak tam placa nejakou kremelskou nesmyslnou propagandu o pricinach valky, coz je bizar na treti, a pak ublizene jak male decko chce zalovat prezidenta kvuli zduvodneni, proc ho nejmenoval, valim se smichy co je to za troglodyta, jen si tu zalobu podej sasku, bude jeste sranda!
Pan Pavel má kliku, že ho nikdo nebyl ochoten kádrovat. Jestli slib věrnosti socialismu a Sovětskému Svazu není náhodou překážkou karierního postupu v demokratickém zřízení. Plus ta řádka komunistických vyznamenání se symboly, jež by byly dnes trestné. Jeho současná důslednost má trpkou příchuť.
Samozřejmě, co od toho přesvědčeného bolševika můžeme očekávat, bohužel, ho volila skupina naivních troubů.
Může někdo napsat jediný důvod, proč by měl být Turek ministrem ŽP?
Tomu oboru VŮBEC NEROZUMÍ, neví o ekologii absolutně nic a ani neuznává vědecké poznatky, nebyl nikdy manažerem, nezná ani státní správu, vždy se pohyboval v polosvětě šmelinářů a prostě galérky.
A že je cha cha "ikonou motoristů"?
Ikona patří na zeď v kostele, ne do vlády.
Tomu oboru VŮBEC NEROZUMÍ, neví o ekologii absolutně nic a ani neuznává vědecké poznatky, nebyl nikdy manažerem, nezná ani státní správu, vždy se pohyboval v polosvětě šmelinářů a prostě galérky.
A že je cha cha "ikonou motoristů"?
Ikona patří na zeď v kostele, ne do vlády.
@Pavel Hanzl Je úplně jedno jestli tomu rozumí (v EU parlamentu rozuměl). Sebranka Spolu byli diletanti amatéři, vlastizrádci. To jsou ti Vaší ?
@Pavel Hanzl Proč je pro tebe ta odbornost najednou tak důležitá? V minulé vládě, kterou tady tak chválíš, neměl ani jediný! z ministrů odbornou erudici v ranku, který zastával....
@epr3
Samozřejmě všichni erudici měli velmi dobrou, nebyli sice špičkoví odborníci, ale byli manažeři a znali ten obor dobře. Turek je z polosvěta galérky plného podrazů a šizení, ten do žádné vlády prostě nepatří.
Samozřejmě všichni erudici měli velmi dobrou, nebyli sice špičkoví odborníci, ale byli manažeři a znali ten obor dobře. Turek je z polosvěta galérky plného podrazů a šizení, ten do žádné vlády prostě nepatří.
@Pavel Hanzl mozna prave proto ho tam fosilni oligarchove chteji protlacit, o nic jineho nejde nez aby jim slouzil...ale treba by neskodil az tolik co Micinka, ten tuto sluzbu Tykacovi a spol taky zastane, at tam nacek a danovy podvodnik a prodejce "zazracnych leku" bude nebo nebude, byl by tam stejne jen na ozdobu a sluzbu Tykacum a podobnym haj.zlum
Zase další pisálek Fialové opozice
Fantasticky napsany, neni co dodat, lip napsat uz to nejde
Prezident republiky Petr Pavel bohužel zklamal. Zostudil celou republiku jmenováním trestně stíhaného Babiše premiérem.
J. L. 🙂
J. L. 🙂
@Jiří Leden
Bohužel, ale já to vidím jinak. President neměl prakticky jinou volbu. Ústava nepočítá s tím, že si lidé zvolí do vedení státu takovou kreaturu a on nemá právní oporu jej nejmenovat. Základem naší státnosti je demokracie. Lidé taky kdysi zvolili do vedení státu Adolfa Hitlera nebo Klementa Gottwalda, demokracie je vůle Lidu.
"Národ, který nezná vlastní historii, opakuje stále stejné chyby."
Bohužel, ale já to vidím jinak. President neměl prakticky jinou volbu. Ústava nepočítá s tím, že si lidé zvolí do vedení státu takovou kreaturu a on nemá právní oporu jej nejmenovat. Základem naší státnosti je demokracie. Lidé taky kdysi zvolili do vedení státu Adolfa Hitlera nebo Klementa Gottwalda, demokracie je vůle Lidu.
"Národ, který nezná vlastní historii, opakuje stále stejné chyby."
Stanislav Kudr
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Pavel opět nezklamal.Překroutí co může,cestuje si dál po světě, neuznává ústavu ČR.Ten člověk nebo co to je za pokřivenou kreaturu do vlády,a už vůbec ne na postu prezidenta ČR nemá co dělat.Co on a jeho stranická minulost? Když nemůže škodit republice Fiala a jeho banda,tak v tom pokračuje Pavel.
@mirek černoušek co to kňučí podporovatel nacistů, StBaku(kariérních) řeší někoho, kdo vystudoval po změně režimu? To je nějaký špatný vtip slabomyslného?
Souhlasím s komentáři, které Vás označují ne za novináře, ale lživá prasata. Je to k nevíře jak hluboko múže člověk klesnout v prý demokracii. A to je jen začátek.
Hledáš dívku na jednu noc💋? Vítej - www.sex21.fun
Konečně. Nyní bude ještě zajímavé, jaká Trafika mu bude panu Turkovi přidělena. Hlavně nic důležitého, aby nemohl ČR škodit.
Komedie ještě nezačala. Jen aby bolševik Pávek nelitoval...
@Uživatel_5577504 Že by se měl generál obávat té vaší čtyřprocentní menšiny..? Ale jděte.....
)))))
)))))
Poslanci co budou hlasovat pro nevydani zlodeje babise i po seznameni s rozsudkem tresniho soudu o trestne cinnosti estebaka,se tim stavaji spolupachatele trestne cinosti babise.Bylo by zajimave,podat podnet u soudu a pripadnemu ustavnimu soudu,protoze v tomto pripade u nich nejde o bestrestnost pred zakonem.No, a byla by aspon curina,ne..?
@Asatin
Na co čekáš? Už jsi to trestní oznámení poslal , zbabělý anonyme? Ne? Tak
zalez do nory a šoupej nohama,grotesko.
Na co čekáš? Už jsi to trestní oznámení poslal , zbabělý anonyme? Ne? Tak
zalez do nory a šoupej nohama,grotesko.
Nejste novináři, jste prasata.
Lžete a ani se nezastidíte.
Jste dno společnosti a topíte se v prahistorických sračkách.
Lžete a ani se nezastidíte.
Jste dno společnosti a topíte se v prahistorických sračkách.
Proč tedy Babiš neřekne koaličním partnerům, že požádá o vydání k trestnímu stíhání? Zachoval by se poprvé jako chlap a získal by si kredit u veřejnosti. Tvrdí, že je nevinný, tak ať se u soudu obhájí. V cirkusu Babiš a spol. je úplně jedno, že jsou premiér a předseda parlamentu trestně stíhaní. A do tepláků ho soudce nejspíše nepošle, když je premiér. Leda tak podmínku a peněžitý trest.
@lecho neudela to, vi ze je to temer neobhajitelne, resp to mu asi vysvetlili pravnici a boji se prave toho, ze by sel do teplaku, a to vubec neni nepravdepodobna varianta
@lecho Už je uznán vinným, jde jen o výši trestu. Takže se už neobhájí. Je to kripl a sráč. Bohužel s vlivem. Krejčíř byl taky chráněný pro svůj vliv. Která tajná služba chrání ekonomické zájmy ČR, hm?
Hledat v Reflexu nějaký článek, se kterým bych se mohl ztotožnit, je jako hledat hezkou holku v gay baru.
@našinec tak jo, jogurte.
Zůstaň v tom svým gay baru a čti jen to, na co Tvůj rozum stačí.
Čtyřlístek, PL, Sluníčko....
Zůstaň v tom svým gay baru a čti jen to, na co Tvůj rozum stačí.
Čtyřlístek, PL, Sluníčko....
@našinec
Tak proč to čtete? Já čtu články na Reflexu, protože se s nimi ve většině případů ztotožňuji nebo mě v něčem rozšíří obzor a obohatí.
Tak proč to čtete? Já čtu články na Reflexu, protože se s nimi ve většině případů ztotožňuji nebo mě v něčem rozšíří obzor a obohatí.
Proč tě reflex vlastně čtěte???
Pro vás doporučuji Halo noviny nebo Parlamentni listy
Pro vás doporučuji Halo noviny nebo Parlamentni listy
Myslím že je pan Turek lepší do vlády ,než soudruh a vlastizrádce,který přísahal že bude chránit českou zem ne podporovat cizí stát !!!!!!
@Fionka Řehořová Víš o tom, nechytrá Fionko, že na to jsme přísahali úplně všichni, co jsme byli na vojně? A neznám nikoho, slovy nikoho, kdo by na základní prezenční službě nesložil přísahu. A že to byly za těch 40 let komunistického hnoje sakra spousty lidí!
@Jiří Červený nepi , dristaš
@Jiří Červený
Jenže soudruh Pávek přísahal kde komu, grotesko jednou bojoval proti západu,když se to otočilo tak pro změnu proti východu a to nezmiňují že ještě v roce 89 dělal předsedu základní organizace KSČ v Prostějově křivák.
O tom že ještě v rice 1987 schvaloval vstup vojsk varšavské smlouvy se nemá cenu soudruhu zmiňovat, víte??.
Jenže soudruh Pávek přísahal kde komu, grotesko jednou bojoval proti západu,když se to otočilo tak pro změnu proti východu a to nezmiňují že ještě v roce 89 dělal předsedu základní organizace KSČ v Prostějově křivák.
O tom že ještě v rice 1987 schvaloval vstup vojsk varšavské smlouvy se nemá cenu soudruhu zmiňovat, víte??.
@Fionka Řehořová Teplota byla..? Najděte si ve slovníku, co znamená slovo "vlastizrádce.." Jinak tady budete vypadat jako zoufalá mimoňka se šesti třídami základní školy, pro níž je největší duševní výkon odhadnout, kolik vody si má napustit do kýblu s hadrem.
https://medium.seznam.cz/clanek/lukas-moravec-prezident-pavel-hrdina-za-ktereho-mluvi-vyznamenani-a-ciny-nikoliv-daleka-minulost-80060
https://medium.seznam.cz/clanek/lukas-moravec-prezident-pavel-hrdina-za-ktereho-mluvi-vyznamenani-a-ciny-nikoliv-daleka-minulost-80060
Jaromír Janka
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
@Jaromír Janka Je to tak. Oč lepším prezidentem by byl aktivní komunistický práskač a usvědčený lhář.
Nevím kam zařadit reflex ale myslím že to není solidní časopis nebo noviny jsou to pouze manipulativní věrné fialový vládě
Plutarchos: „Muž, který vstupuje do politiky, musí být bezúhonný a nezištný. Má to být vyhraněná osobnost s pevnými zásadami. Musí mít vždy na zřeteli především zájmy a potřeby společnosti, jednat tak, aby si získal a udržel důvěru svých spoluobčanů.“ (Moralia, tome XI 1-2)
Máte pocit, že zrovna tohle je cha cha "Turek"? Prolhaný šmelinář, rasista a nácek, který mlátí ženské a lže jako malý kluk?
Kam jsme se vůbec propadli? Já vím, že to byl ideál i ve starém Řecku, ale dnes by to nikdo ani z huby nevypustil.
Máte pocit, že zrovna tohle je cha cha "Turek"? Prolhaný šmelinář, rasista a nácek, který mlátí ženské a lže jako malý kluk?
Kam jsme se vůbec propadli? Já vím, že to byl ideál i ve starém Řecku, ale dnes by to nikdo ani z huby nevypustil.
@Pavel Hanzl
Máte pocit, že tohle je vlastizrádce a rudá krysa, oportunista soudruh Pávek?!? Pokud ano, vyhledejte urychleně odbornou pomoc.
Máte pocit, že tohle je vlastizrádce a rudá krysa, oportunista soudruh Pávek?!? Pokud ano, vyhledejte urychleně odbornou pomoc.
@Uživatel_5577504 Jste naprostý ignorant faktů, mimoň a primitiv. Sorry jako.
https://medium.seznam.cz/clanek/lukas-moravec-prezident-pavel-hrdina-za-ktereho-mluvi-vyznamenani-a-ciny-nikoliv-daleka-minulost-80060
https://medium.seznam.cz/clanek/lukas-moravec-prezident-pavel-hrdina-za-ktereho-mluvi-vyznamenani-a-ciny-nikoliv-daleka-minulost-80060
@Pavel Hanzl není žádný důvod pana turka nejmenovat
@Pavel Hanzl Tak to by tam nemohl být nikdo z těch co tam jsou. Já to říkám pořád že politiku dělají lidi kteří jsou ti poslední co by to měli dělat. Jenže je tu systém který jim umožňuje se tam prostě napsat.
🟥
@Pavel Hanzl
🟥Plutarchos mluvil o i panu prezidentovi Česka Petru Pavlovi. A tam se tedy mocně seknul!🟥
@Pavel Hanzl
🟥Plutarchos mluvil o i panu prezidentovi Česka Petru Pavlovi. A tam se tedy mocně seknul!🟥
Uživatel_5577504
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
@Uživatel_5577504 Pokud mne paměť neklame, není to tak dlouho, co osobní zášť ex-prezidenta zEmana a jeho někdejší odmítání navrhovaných ministrů vyvolávala v lidech vašeho typu euforické výkřiky typu: "Pan prezident přece není žádný automat na podpisy.."!!! Takže vám dávám za pravdu. Není.
)))))
)))))
Komedie neskončila, ta teprve začne.
Já bych to spíš položil naopak. Existuje nějaký důvod, proč by měl být Turek ministrem ŽP, o kterém neví VŮBEC NIC?
Že je ikona dýzláků?
Tak si ho mají dát do rámečku na zeď a mají se k němu modlit, proč ho cpou do vlády, kde se může jenom znemožnit?
Že je ikona dýzláků?
Tak si ho mají dát do rámečku na zeď a mají se k němu modlit, proč ho cpou do vlády, kde se může jenom znemožnit?
@Pavel Hanzl mate pravdu meli ho nechat na zamini
@OldMonkey
To by bylo násobně horší. Ale Macinka vypadá, jako kdyby dostal trochu rozum. Nepéroval velvyslance kvůli Okamůrovi, hlásil cestu na Ukrajinu a jasně řekl, že Rusy podporují jen magoři, nebo nějak podobně. Iniciativu podpořil taky atd. atd.
To by bylo násobně horší. Ale Macinka vypadá, jako kdyby dostal trochu rozum. Nepéroval velvyslance kvůli Okamůrovi, hlásil cestu na Ukrajinu a jasně řekl, že Rusy podporují jen magoři, nebo nějak podobně. Iniciativu podpořil taky atd. atd.
@Pavel Hanzl
Macinka selhal. Měl velvyslanci banderovců sdělit, že pokud si příště otevře nevhodně mordu, bude bez milosti vyhoštěn. A půl milionu parazitů s ním!!!
Macinka selhal. Měl velvyslanci banderovců sdělit, že pokud si příště otevře nevhodně mordu, bude bez milosti vyhoštěn. A půl milionu parazitů s ním!!!
@Uživatel_5577504
A tebe bych poslal na 3 dny na ukrajinskou frontu, podělal by ses přímo do gatí a zbytek života by ses pomočoval a měl tik v levém oku.
A tebe bych poslal na 3 dny na ukrajinskou frontu, podělal by ses přímo do gatí a zbytek života by ses pomočoval a měl tik v levém oku.
@Pavel Hanzl
Copak, statečný Rambo z gauče. Kolik žen a dětí jsi na té frontě v Buči zabil?
Copak, statečný Rambo z gauče. Kolik žen a dětí jsi na té frontě v Buči zabil?
estebacky podvodnik Bures a dalsi podvodnik a lhar Turek patri urcite uplne nekam jinam nez do vlady nebo do parlamentu, klidne by mohli treba na Ruzyni sedet spolu, tam by jim to fakt sluselo, a treba se dockame, ony ty mlyny nekdy melou pomalu, ale jiste!!
@PEtr Tobes tvuj vlhkej sen
@OldMonkey aha, tak treba Bures uz tam ma docela blizko, staci kdyz se mu priste nepodari slozit vetsinu, coz je dost mozne, a jde k soudu s temer jistym odsouzenim, otazka je vyse trestu. a Turek se muze dockat jeste taky, casu na to vysetrit jeho podvody je dost a priste uz ve snemovne podle me nejspis nebude
@PEtr Tobes
Brzo bude hlasování o důvěře vládě a fašouni jsou nakrknutí jak ďasi, že se vláda nezanořuje to Putinovy zádele.
Tak co s tím? Foldyna už hlásí podraz, co na to Rajchl a Majerová? Neslyšel jsem Okamůru, neřóchlo ho náhodou?
Brzo bude hlasování o důvěře vládě a fašouni jsou nakrknutí jak ďasi, že se vláda nezanořuje to Putinovy zádele.
Tak co s tím? Foldyna už hlásí podraz, co na to Rajchl a Majerová? Neslyšel jsem Okamůru, neřóchlo ho náhodou?
@OldMonkey tak s tou podminkou onhledne capaku vubec nemas pravdu, podle jednoho renomovaneho advokata, jmeno ted nevim, ale byl nedavno v podcastu s Bohumilem Pecinkou, je pravdepodobnejsi nepodmineny trest, sam Pecinka si taky myslel, ze ma podminku skoro jistou a ten Buresovi urcite nefandi a byl docela prekvapen, ze to tak vubec nemusi byt a ono neni divu, 50 mega uz neni proste malo, je to naopak docela dost
Je pravda, že Turek do vlády nepatří , ale Turek není jediný, ale do očí nejvíce bijící abych tak řekl
@Michal Kratochvíl
Samozřejmě, tahle panoptikální paravláda je celá spíš šaškec, než vláda, ale zrovna tento trula je asi tam nejhlupší.
A že je horší než třeba Dlužena, absolutně ekonomicky nevzdělaná, to je už síla.
Samozřejmě, tahle panoptikální paravláda je celá spíš šaškec, než vláda, ale zrovna tento trula je asi tam nejhlupší.
A že je horší než třeba Dlužena, absolutně ekonomicky nevzdělaná, to je už síla.
@Pavel Hanzl -* pokud je někdo horší než dlužena, tak to už je silná urážka!
Tato mafiánská sebranka má za měsíc tolik problémů, které předešlé vlády neměly za celá volební období. Kryjí sice jeden druhého, ale není to zadarmo. Šilerová A FAU nějak mlčí a nechystají se na Turka zahájit řízení na neplacení daní. Na tpm ztroskotal Al Capone, tak proč ne Turek. Nezpůsobilost manekýna je jistě v jeho ukázkových dětínských výmluvách a celkově v jeho mentalitě. . Žádná sebereflexe.
Jakkoli tuhle vládu považuju za výběr toho jejhoršího odpadu naší společnosti, tak jako liberální demokrat nemůžu s prezidentem souhlasit. Od prezidenta demokratické země očekávám, že bude zarputile do posledního dechu jako voják v první linii bojovat proti demontáži demokratických institucí, která s Babišem a jeho partou příjde. Né že se na té demontáži bude svým protiprávním, nedemokratickým kádrováním členů Babišova kabinetu osobně podílet.
@Jaroslav Kříž
President přísahal na dodržování kvality státní správy a směřování a stability státu a Turek tam prostě být nebude, bo by to celé stále rozvracel. Ministrem nemůže být poslední šmelinář z Mokré čtvrti, sorry jako.
President přísahal na dodržování kvality státní správy a směřování a stability státu a Turek tam prostě být nebude, bo by to celé stále rozvracel. Ministrem nemůže být poslední šmelinář z Mokré čtvrti, sorry jako.
@Jaroslav Kříž
Nejmenovat nácka do vlády je "demontáž demokratických instituci"?
Kéž by v lednu 1933 v Německu prezident Hindenburg demontoval. A kéž by zbabělý Beneš v únoru 1948 nepřijal ...
Celkově:
zase jeden, co chce přesvědčovat druhé, že "liberální demokrat" musí být blb*c nebo není demokrat.
Stálo by za rozbor, zde za takové názory může totální nevzdělanost (v politice, historii) nebo prostě hloupost.
Nejmenovat nácka do vlády je "demontáž demokratických instituci"?
Kéž by v lednu 1933 v Německu prezident Hindenburg demontoval. A kéž by zbabělý Beneš v únoru 1948 nepřijal ...
Celkově:
zase jeden, co chce přesvědčovat druhé, že "liberální demokrat" musí být blb*c nebo není demokrat.
Stálo by za rozbor, zde za takové názory může totální nevzdělanost (v politice, historii) nebo prostě hloupost.
@Jaroslav Kříž Já jako liberální demokrat chápu, že osoba Turek je společenský problém, který jsme tu dosud neměli. Nejde jenom o jeho internetové prohřešky, jsou tu jeho styky s podsvětím. Jsou to jeho nesčetné podvody které páchá cíleně a kontinuálně. Tvůrci ústavy skutečně taxativně nevyjmenovali celou škálu turkových přečinů, ale to neznamená, že jednání PP je proto protiprávní. Turek morálně nedosahuje ani úrovně průměrného občana. A on má být ve vrcholné státní funkci? On má být nositelem závažných rozhodnutí v úřadu vlády? Turek neměl být nikdy navržen. To je dílo vládní mafie, která v rejstříku zasévání nedůvěry v instituce, EU, a všeho demokratického usiluje o zesměšnění presidenta. On je jediný, kdo narušuje kruhy té sebranky.
@Enigma Divín
Jistě, vexlák a šmelinář, rasista a chorobný macho, který lže jak malý kluk má být ministrem?
A preboga proč?
Nikdy nedělal ani parťáka chlapům na stavbě, o životním prostředí neví VŮBEC NIC, tak co chce řídit?
Jistě, vexlák a šmelinář, rasista a chorobný macho, který lže jak malý kluk má být ministrem?
A preboga proč?
Nikdy nedělal ani parťáka chlapům na stavbě, o životním prostředí neví VŮBEC NIC, tak co chce řídit?
@Pavel Hanzl
Nejen to! Tenhle lump porušuje zákony opravdu všeho druhu, nejen zakazující podporu nacismu, ale hrubě i pravidla silničního provozu, daňové zákony a třeba i zákon stavební. Skoro by se dalo říci, že víc už z pozice občana ani porušit nemůže (snad násilné trestné činy, ale i k těm má blízko - viz jeho výkřik vůči nějakémi občanovi, že mu "zahajluje do ksichtu".. A taková kreatura je v zákonodárném sboru (!!!!) čili se bude podílet na tvorbě zákonů nových a dalších a ještě by chtěl mít moc výkonnou, aby třeba, sám zločinec, stíhal druhé. Čirý hnus i s těmi, co TOHLE podporují..
Nejen to! Tenhle lump porušuje zákony opravdu všeho druhu, nejen zakazující podporu nacismu, ale hrubě i pravidla silničního provozu, daňové zákony a třeba i zákon stavební. Skoro by se dalo říci, že víc už z pozice občana ani porušit nemůže (snad násilné trestné činy, ale i k těm má blízko - viz jeho výkřik vůči nějakémi občanovi, že mu "zahajluje do ksichtu".. A taková kreatura je v zákonodárném sboru (!!!!) čili se bude podílet na tvorbě zákonů nových a dalších a ještě by chtěl mít moc výkonnou, aby třeba, sám zločinec, stíhal druhé. Čirý hnus i s těmi, co TOHLE podporují..
@Pavel Hanzl A nesmíme v té kakofonii demagogie přehlédnout další fakt. Normální strany usilují o ministerská křesla. To je předmětem koaličních dohod. Motoristům ovšem jde urputně o osobu Turka. A jedině Turka. Je jim jedno, jaké křeslo mu přidělí. Je to osobní věc a špinavá hra Marcinky. Jejich styky s podsvětím a jejich mentální úroveň nevylučuje, že mají plnit jjistá zadání a Turek se na to velmi hodí. Nesmíme se dívat na tuto šarádu tak, jak to oni chtějí. To jsou triky zraněné křepelky.
@Pavel Hanzl prave proto ho chce ridit, delal by co chce Macinka a hlavne Tykac a dalsi oligarchove v pozadi, tedy skodil zivotnimu prostredi v jejich prospech a on to zvladne asi i Micinka bez Turka, jen by se mu tam ten panak docela hodil
👉🟥 Mám toho akorát tak dost a pro všechny adorující prezidenta Pavla včetně tady Sezemského mám toto:
👉 Pod tlakem občanů zrušila nová vláda mj. i Foltýnův" úřad dohledu nad komunikací občanů ", což byl úřad jak vyšitý z doby tuhé Dubčekovy a Husákovy normalizace.
👉Tragédie je v tom, že ten úřad si zřídili Petr Pavel a Petr Fiala v době demokratické , ale byl tvrdě normalizační a byl obrácen proti svobodě vyjadřování a měl zaručit navenek jednotný souhlas občanů s vládou .👉 Byly vytvořeny i donucovací prostředky a tresty. Např. říct "já nemám rád Ukrajinu " 👉 se rovnalo postihu , smazání účtu na soc.sítích, občan byl dehonestován , byl označen za obdivovatele Putina, byl označen nevím proč za nácka, byl sociálně izolován . 👉 A Ukrajinci i pro křivý pohled Čechy provokovali , natáčeli , vyhrožovali policií.To vše mám zdokumentované!!!!!!!
🟥 Pavel a Fiala se zpronevěřili demokracii a vrátili sem strach ze svobody slova.Mám zdokumentováno velmi přesně, čím nás krmili, co se nesmělo a jak jsme 4 roky invaze ukrajinských migrantů v Česku žili!
👉Jednou jako paměť národa by je třeba zdokumentované uložit.
-----------------------------------------------------------------------------
👉‼️Dnes :
nejen že normalizační kádr Petr Pavel odmítá respektovat ústavu, on 👉 si žádá !!!! na premiérovi , aby než vláda vydá nějaké prohlášení toto konzultovali na Hradě , protože aby ta prohlášení byla s Hradem jednotná.
Takže se mu tam opět vplížila ta "kontrola nad komunikací "
Petr Pavel bojkotuje volby 2024 a jsme na tom jak Rumunsko.
----------------------------
Polsko má premiéra a prezidenta rozdílných výroků a postojů, Slovensko taky, atd., v Česku bude kádrovat výroky směrem ven pomýlený a napravený Petr Pavel.
No comment !
👉 Pod tlakem občanů zrušila nová vláda mj. i Foltýnův" úřad dohledu nad komunikací občanů ", což byl úřad jak vyšitý z doby tuhé Dubčekovy a Husákovy normalizace.
👉Tragédie je v tom, že ten úřad si zřídili Petr Pavel a Petr Fiala v době demokratické , ale byl tvrdě normalizační a byl obrácen proti svobodě vyjadřování a měl zaručit navenek jednotný souhlas občanů s vládou .👉 Byly vytvořeny i donucovací prostředky a tresty. Např. říct "já nemám rád Ukrajinu " 👉 se rovnalo postihu , smazání účtu na soc.sítích, občan byl dehonestován , byl označen za obdivovatele Putina, byl označen nevím proč za nácka, byl sociálně izolován . 👉 A Ukrajinci i pro křivý pohled Čechy provokovali , natáčeli , vyhrožovali policií.To vše mám zdokumentované!!!!!!!
🟥 Pavel a Fiala se zpronevěřili demokracii a vrátili sem strach ze svobody slova.Mám zdokumentováno velmi přesně, čím nás krmili, co se nesmělo a jak jsme 4 roky invaze ukrajinských migrantů v Česku žili!
👉Jednou jako paměť národa by je třeba zdokumentované uložit.
-----------------------------------------------------------------------------
👉‼️Dnes :
nejen že normalizační kádr Petr Pavel odmítá respektovat ústavu, on 👉 si žádá !!!! na premiérovi , aby než vláda vydá nějaké prohlášení toto konzultovali na Hradě , protože aby ta prohlášení byla s Hradem jednotná.
Takže se mu tam opět vplížila ta "kontrola nad komunikací "
Petr Pavel bojkotuje volby 2024 a jsme na tom jak Rumunsko.
----------------------------
Polsko má premiéra a prezidenta rozdílných výroků a postojů, Slovensko taky, atd., v Česku bude kádrovat výroky směrem ven pomýlený a napravený Petr Pavel.
No comment !
@bella. vis co ty tupohlava prorusska stenice, tahni do nekam, nikdo tady neni na tve zvratky zvedav, prezident kona v zajmu obcanu teto zeme a ze ty to nejses je jen tvuj problem
@PEtr Tobes
Nechta probůh bellu či stejně inteligentního Vasila bez komentáře. "Diskutovat" s něčím takovým skončí nutně jako v tom rčení "čím víc se s tím jeden maže ..."
Nechta probůh bellu či stejně inteligentního Vasila bez komentáře. "Diskutovat" s něčím takovým skončí nutně jako v tom rčení "čím víc se s tím jeden maže ..."
@PEtr Tobes - jakmile se tady ozve ta bedlla, tak já mám úplně zas. ranej monitor. To vůbec nejde vyčistit. Musím se zeptat Reflexu jestli mám nárok na odškodnění. kdyř jí umožňují sem se rát ta nesourodá písmenka.
@bella. 👍👍👍
@bella. od vás lze očekávat jenom to, že sem vlepíte nějaké smyšlené kompro. Te PP vám leží v žaludku svým postojem k vašemu sovětskému svazu..
🟥 @Enigma Divín
Aby bylo jasno,
🟥 Petr Pavel mi leží v žaludku svými bplševickými mocenskými ambicemi, nerespektováním ústavy , ignorací českého národa a hloupostí nomenklaturního kádra!
🟥 Ani v jednom mém komentu nejsou smyšlenky, ovšem to byste měl vědět, pokud intenzivně sledujete politiku ..Pavel není prezidentem o své vůli a dle toho to vypadá!🟥
Aby bylo jasno,
🟥 Petr Pavel mi leží v žaludku svými bplševickými mocenskými ambicemi, nerespektováním ústavy , ignorací českého národa a hloupostí nomenklaturního kádra!
🟥 Ani v jednom mém komentu nejsou smyšlenky, ovšem to byste měl vědět, pokud intenzivně sledujete politiku ..Pavel není prezidentem o své vůli a dle toho to vypadá!🟥
porucik
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
@porucik No vidíš, tak můžeš začít podnikat, dosáhnout úspěchu, zbohatnout, a následně přestat psát hovadiny na Reflexu..
@porucik Vy byste klidně zkousnul i Kajínka jako ministra spravedlnosti, že..? Bože můj.........
🟥@porucik
Zážitková prezident, to je přesné označení.
Ale on byl zážitkový jen do doby vlády Fialy, kdy do Česka z vejletů po cizině sem tam přijel něco podepsat.
🟥Ale teď ho drží spozoři pod krkem a on bolševicky hejká , jak mu diktují, ústava/neústava, právo /neprávo, slušnost/neslušnost hlavně když si podrží židli.
Ten chudák teď maká jako mourovatej , ovšem proti demokracii.🟥
Zážitková prezident, to je přesné označení.
Ale on byl zážitkový jen do doby vlády Fialy, kdy do Česka z vejletů po cizině sem tam přijel něco podepsat.
🟥Ale teď ho drží spozoři pod krkem a on bolševicky hejká , jak mu diktují, ústava/neústava, právo /neprávo, slušnost/neslušnost hlavně když si podrží židli.
Ten chudák teď maká jako mourovatej , ovšem proti demokracii.🟥
Největší čurina bude, až Okamůra začne stávkovat, že nepodpoří vládu, bo se nechce zanořit do Putinovy zádele. A začne vydírat, odmítne zablokovat Bábovo vydání k soudu.
A co Bába udělá? Kdyby byl chlap, zařval by: "vypadni zmetku někam za Ural, klidně mě vydejte, mě hrozí podmínka a cha cha "pokuta", ale já nechám vydat tebe!! A zařídím ti, abys šel za rasismus bručet natvrdoll!!"
Udělá to? vsadím gatě, že nikoliv.
A co Bába udělá? Kdyby byl chlap, zařval by: "vypadni zmetku někam za Ural, klidně mě vydejte, mě hrozí podmínka a cha cha "pokuta", ale já nechám vydat tebe!! A zařídím ti, abys šel za rasismus bručet natvrdoll!!"
Udělá to? vsadím gatě, že nikoliv.
Miroslav Vach
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
@Miroslav Vach Tvl kde se tady by blbečci berete? To na každým kroku, kterej je ještě čistej se najde takový lejno, co nezná ústavu, ale musí se ke všemu vyjadřovat? Pavel poroučet a kecat může, proto to dělá a pokud vám blbeckum nevadí asi 20 kauz Turka a přijde vám, že je normální, aby někdo takovej šel dělat ministra, tak chápu,. proč je morálka v Čechách takhle na dně.
Jsem zvědav jak to Macinka obejde.
„Samozřejmě naprosto drtivá většina českých občanů, mimo pár nějakých naprostých pošuků, má velmi negativní vztah k Rusku.“
Kdopak to řekl? Kdo z tebe, epr, udělal pošuka? Vasile?
Kdopak to řekl? Kdo z tebe, epr, udělal pošuka? Vasile?
Neuvěřitelné včera prezident řešil v TV Turkovu legální moštárnu , k tomu by se žádný předchozí prezident nesnizil
@Petr Klimánek Kolikaprocentní moštokořalka se tam vyráběla, jelimánku??
🟥@Petr Klimánek
Možná byl prezident namazanej!
Možná byl prezident namazanej!
President přísahal, že bude bojovat za zájmy ČR a její orientace v evropských strukturách, to fakt nemůže Turka jmenovat, nejsme v Taralingapatam.
Hin sa este vokaze

Redaktoři Reflexu píší za sebe, nikoliv za většinu obyvatel ČR, ať jde o domácí, nebo zahraniční scénu.
Kdyby měli být placení čtenáři svých výplodů, již dávno by zkrachovali.
Těm, co je platí, stojí za to, aby rozeštvávali českou společnost.
Z uvedeného je vidět, co dovoluje demokracie.
Kdyby měli být placení čtenáři svých výplodů, již dávno by zkrachovali.
Těm, co je platí, stojí za to, aby rozeštvávali českou společnost.
Z uvedeného je vidět, co dovoluje demokracie.
@Miloslav Podhola Ty mluv raději za sebe, ne za ostatní. Nevidíme, že by se tě o to někdo jiný prosil.
@Miloslav Podhola
Reflex se finacuje z prodeje tištěného časáku a příspěvků čtenářů, reklam atd. a společnost nijak nerozeštává, spíš naopak.
Píšou samozřejmě za sebe, doby, kdy za nás mluvili vyžraní presbuřti a potentáti, jsou už dávno v dupě.
Reflex se finacuje z prodeje tištěného časáku a příspěvků čtenářů, reklam atd. a společnost nijak nerozeštává, spíš naopak.
Píšou samozřejmě za sebe, doby, kdy za nás mluvili vyžraní presbuřti a potentáti, jsou už dávno v dupě.
@Miloslav Podhola A za kolik obyvatel mluví ta japonská ruSSofilcka..? Za kolik obyvatel mluví ta hranatá kebule, co se chová jako nedospělý, arogantní, prolhaný a hlavně zbabělý puberťák..???
Autor píše s jistotou člověka, který má jasno dřív, než otevře dokument. Pravda je hotová věc, realita jen obtěžující detail. Novinářská práce se tak mění v pohodlný rituál: vybrat viníka, nalepit nálepku a morálně se povýšit.
Kdo pochybuje, je zmatený. Kdo nesouhlasí, je nebezpečný. Kdo chce mír, je podezřelý. Argumenty nejsou potřeba, když máme správný názor. Kontext se nehodí, nuance zdržují.
Text se tváří jako odvážný komentář, ale připomíná spíš kázání pro vlastní bublinu – hlasité, sebejisté a prázdné. Neinformuje, nepřesvědčuje, jen si hladí ego autora, který si plete přesvědčení s pravdou a tón s autoritou.
A celé je to amatérismus, převlečený za žurnalistiku.
Kdo pochybuje, je zmatený. Kdo nesouhlasí, je nebezpečný. Kdo chce mír, je podezřelý. Argumenty nejsou potřeba, když máme správný názor. Kontext se nehodí, nuance zdržují.
Text se tváří jako odvážný komentář, ale připomíná spíš kázání pro vlastní bublinu – hlasité, sebejisté a prázdné. Neinformuje, nepřesvědčuje, jen si hladí ego autora, který si plete přesvědčení s pravdou a tón s autoritou.
A celé je to amatérismus, převlečený za žurnalistiku.
@Miroslav Zita
Správně, jen je dobré jmenovt ta média, o kterých píšete. Parlamentní listy, Pravý prostor, Vídlákovy kydy, Nová republika, Sputnik a další stovky dezolátních cha cha "nezávislých" webů.
Správně, jen je dobré jmenovt ta média, o kterých píšete. Parlamentní listy, Pravý prostor, Vídlákovy kydy, Nová republika, Sputnik a další stovky dezolátních cha cha "nezávislých" webů.
@Miroslav Zita Tak mi dejte nějaké argumenty, proč bychom měli mít za ministra arogantního fracka se všema jeho blbejma kauzama a ještě blbejsima vymluvama, kterým by neuvěřil ani desetiletej kluk?
🟥 @Daniel Červenka
🟥 Dejte protiargument, proč nežádáte potrestání Fialy za vyrabovaný účet České republiky, kdy bilionový dluh není omluvitelný.
🟥 Proč měl nad normu úředníků, proč úřednice Pekarová pro PS sněmovnu zřizovala ( auditem ověřeno ) předražené výlety poslanců do světa atd.
👉 On miliónek k miliónku vydá na novou nemocnici i s výbavou !
👉 A to nezmiňuji Ukrajince, protože útlocitnost některých jedinců jim nedovolí říct, že polovina z nich jsou bohapusté vyžírky a protože holt Putin , tak je jim jedno, jak je jestli je Ukrajina vyžere a přerodí!🟥 Jasně a bez obalu řečeno.Náš stát má jistou kapacitu a tu dávno Fiala v záibě k Leyenové překročil a stejně tak v tom jede bolševik na Hradě.
🟥 Dejte protiargument, proč nežádáte potrestání Fialy za vyrabovaný účet České republiky, kdy bilionový dluh není omluvitelný.
🟥 Proč měl nad normu úředníků, proč úřednice Pekarová pro PS sněmovnu zřizovala ( auditem ověřeno ) předražené výlety poslanců do světa atd.
👉 On miliónek k miliónku vydá na novou nemocnici i s výbavou !
👉 A to nezmiňuji Ukrajince, protože útlocitnost některých jedinců jim nedovolí říct, že polovina z nich jsou bohapusté vyžírky a protože holt Putin , tak je jim jedno, jak je jestli je Ukrajina vyžere a přerodí!🟥 Jasně a bez obalu řečeno.Náš stát má jistou kapacitu a tu dávno Fiala v záibě k Leyenové překročil a stejně tak v tom jede bolševik na Hradě.
@bella. Takže vy jste mi neodpověděla na nic, ale chcete ode mě argumenty? Ale dobře. Nežádám potrestání Fialy proto, že není z ničeho obviněný. Inflaci a schodek mu nastartoval Babiš, stačí se podívat na Google a tam to uvidíte. Na to, že začínal se schodkem půl bilionu inflací pod 10 %, tak to zvládl ještě docela slušně. Ekonomicka nám roste, i ti důchodci, co ho nevolili, se za jeho vlády začali mít líp. Jinak kde jste viděla, aby byli politici potrestáni za to, jaký za sebou nechali schodek? Ono energetická krize byla v celé Evropě, za to fakt nemohl Fiala, ani za válku. Babiš zase nemohl za COVID, nicméně to tam podělal i tak. Nadnormu úředníků? 😀 A to si myslíte, že začal vládnout a najednou je všechny najmul?
A nakonec k Ukrajincům - ne, fakt jich není půlka "vyžírky". Zaplnili trh práce docela dobře a je dobře, že tu jsou. A to říkám jako člověk, kterému snížili cenu práce, takže z vašeho pohledu jeden z těch poškozených. Jenže vidím dál než na špičku nosu, takže chápu, že v dlouhodobém horizontu je to pro celou republiku dobrá věc.
Nicméně tohle vše vám říkat je stejně jako házet perly. Vy volite Okamuru, jste faktuvzdorná a máte tu "svojí pravdu", že?
A nakonec k Ukrajincům - ne, fakt jich není půlka "vyžírky". Zaplnili trh práce docela dobře a je dobře, že tu jsou. A to říkám jako člověk, kterému snížili cenu práce, takže z vašeho pohledu jeden z těch poškozených. Jenže vidím dál než na špičku nosu, takže chápu, že v dlouhodobém horizontu je to pro celou republiku dobrá věc.
Nicméně tohle vše vám říkat je stejně jako házet perly. Vy volite Okamuru, jste faktuvzdorná a máte tu "svojí pravdu", že?
🟥@bella.
pro : @Daniel Červenka
----------------------------
Červenko, asi si nevidíte ani na špičku nosu.
Ukrajinci nás neoprávněně přivedli o miliardy a vysvětlovat vám proč neoprávněně zdá se, nemá cenu.Snad vyjde kvalitní audit a ne jen učitele Fialy povídání.🟥
Fiala : Energie nám nechali nezastropené až na poslední chvíli , doplácíme všichni, samou servilností k Leyenové Fiala ztratil soudnost a sdělil, že nápor Ukrajinců zvládneme. Tak jak madam Merkel s Leyenovou v Německu " zvládly " a důsledky si nese Evropa dodnes! Nedostali jsme v té době na Ukrajince ani halíř. A tak začaly díry v našem rozpočtu.🟥
A neomluvitelný je fakt že Fiala vymyslel 🟥 institut Čestného prohlášení .To si Ukrajinci sami napíší a sami si podepíší svoje čestné prohlášení, že mají čistý rejstřík, anebo že jsou vystudovaní , nebo že chtějí studovat a bylo válkou přerušeno a čerpají pak výhod studentů do 26 let a rosiče na ně berou příspěvky.To nevymyslíš!
A protože jsem v kontaktu s nesmírným množstvím zemí světa, všude tenhle paskvil říkám a všude se nám smějí, to že jako vážně ? Jo, vážně!
🟥A chechtá se nám svět!
A neomluvitelné je, že Fiala řekl, že prioritní nad našemi občany je mu Ukrajina!
🟥Sorry , soudný člověk chce vědět kdo mu běhá na dvoře.
Zemědělci ze Záporoží obsadili Prahu, vzdělání skoro nulové.Proto už je zase vysoká nezaměstnanost.Dělníky už v Praze nepotřebujeme .A oni sedí na dávkách a řvou na sídlištích.
Přeji vám bydlet v Praze , nejlépe v takovém UA ghetu a přeji vám ,aby vaše děti s nimi chodily do školy.
Fiala se snaží s Pavlem umlčet kritické myšlení a to je podle vás správné ?
Fiala převzal vládu s dluhy, ale byly minimální po Covid, což vám řekně světový rating a předal ho s dluhy obřími.Je to amatér a zodpovídá za to.Měl říct, já na to nestačím a jít od válu.🟥
Není nic horšího, než pro samou korektnost nevidět pravdu.🟥
pro : @Daniel Červenka
----------------------------
Červenko, asi si nevidíte ani na špičku nosu.
Ukrajinci nás neoprávněně přivedli o miliardy a vysvětlovat vám proč neoprávněně zdá se, nemá cenu.Snad vyjde kvalitní audit a ne jen učitele Fialy povídání.🟥
Fiala : Energie nám nechali nezastropené až na poslední chvíli , doplácíme všichni, samou servilností k Leyenové Fiala ztratil soudnost a sdělil, že nápor Ukrajinců zvládneme. Tak jak madam Merkel s Leyenovou v Německu " zvládly " a důsledky si nese Evropa dodnes! Nedostali jsme v té době na Ukrajince ani halíř. A tak začaly díry v našem rozpočtu.🟥
A neomluvitelný je fakt že Fiala vymyslel 🟥 institut Čestného prohlášení .To si Ukrajinci sami napíší a sami si podepíší svoje čestné prohlášení, že mají čistý rejstřík, anebo že jsou vystudovaní , nebo že chtějí studovat a bylo válkou přerušeno a čerpají pak výhod studentů do 26 let a rosiče na ně berou příspěvky.To nevymyslíš!
A protože jsem v kontaktu s nesmírným množstvím zemí světa, všude tenhle paskvil říkám a všude se nám smějí, to že jako vážně ? Jo, vážně!
🟥A chechtá se nám svět!
A neomluvitelné je, že Fiala řekl, že prioritní nad našemi občany je mu Ukrajina!
🟥Sorry , soudný člověk chce vědět kdo mu běhá na dvoře.
Zemědělci ze Záporoží obsadili Prahu, vzdělání skoro nulové.Proto už je zase vysoká nezaměstnanost.Dělníky už v Praze nepotřebujeme .A oni sedí na dávkách a řvou na sídlištích.
Přeji vám bydlet v Praze , nejlépe v takovém UA ghetu a přeji vám ,aby vaše děti s nimi chodily do školy.
Fiala se snaží s Pavlem umlčet kritické myšlení a to je podle vás správné ?
Fiala převzal vládu s dluhy, ale byly minimální po Covid, což vám řekně světový rating a předal ho s dluhy obřími.Je to amatér a zodpovídá za to.Měl říct, já na to nestačím a jít od válu.🟥
Není nic horšího, než pro samou korektnost nevidět pravdu.🟥
Drama pro liberály teprve začíná, to bude ještě řevu, vzteku a brekotu.
@Anton Augustin
To bude!! Až se dezoláti vzbouří proti neotočce Babiše a Macinky na Východ a odmítnou podpořit vládu!!!
Okamůra už dnes zuří jak divoký byk, všichni se mu pošklebují a Foldyna už hlásí trucpodnik a to se do toho ještě nepustil Rajchl s Majerovou!!!
Tahle sguadra azura je zcela bizarní parapodnik s obrovským komediáním potenciálem, bude čurina.
To bude!! Až se dezoláti vzbouří proti neotočce Babiše a Macinky na Východ a odmítnou podpořit vládu!!!
Okamůra už dnes zuří jak divoký byk, všichni se mu pošklebují a Foldyna už hlásí trucpodnik a to se do toho ještě nepustil Rajchl s Majerovou!!!
Tahle sguadra azura je zcela bizarní parapodnik s obrovským komediáním potenciálem, bude čurina.
sorry ale odmítnout udělat někoho ministrem protože překročil rychlost na dálnici, z nás nedělá balkán ale podivnou africkou banánovou republiku
@Eduard Sykora Plus vychvaloval nacismus, což s rychlostí nemá co dělat. Vlastně ano, měli ho ze schvalovacího procesu vykopnout rychleji než se stalo. No bananas!
@Eduard Sykora
To není o rychlosti. Turek je součástí gealérky, za komára to byli vexláci, po plyšákovi to rozjeli naplno. Janoušek, Rittig, Mrázek, Krejčíř, Pitr, Berdych, atd. atd. a Turek je jejich učeň. Šmejina s auty, neplacení daní, podvody, rasismus i nacistické sklony, násilí na ženských, prostě polo? kriminální minulost, navíc lže jak malý kluk.
Kvalifikaci na to má asi jako Lotrando nebo Sarkafarka.
To není o rychlosti. Turek je součástí gealérky, za komára to byli vexláci, po plyšákovi to rozjeli naplno. Janoušek, Rittig, Mrázek, Krejčíř, Pitr, Berdych, atd. atd. a Turek je jejich učeň. Šmejina s auty, neplacení daní, podvody, rasismus i nacistické sklony, násilí na ženských, prostě polo? kriminální minulost, navíc lže jak malý kluk.
Kvalifikaci na to má asi jako Lotrando nebo Sarkafarka.
@Pavel Hanzl .. skoro to vypadá že chceš aby nám vládli dělníci
@Eduard Sykora
proč zrovna dělníci? Ti mají dělat, ne?
Plutarchos: „Muž, který vstupuje do politiky, musí být bezúhonný a nezištný. Má to být vyhraněná osobnost s pevnými zásadami. Musí mít vždy na zřeteli především zájmy a potřeby společnosti, jednat tak, aby si získal a udržel důvěru svých spoluobčanů.“ (Moralia, tome XI 1-2)
Myslíte si, že křivý šmelinář, který lže jak malý kluk má aspoň 10% těchto vlastností?
proč zrovna dělníci? Ti mají dělat, ne?
Plutarchos: „Muž, který vstupuje do politiky, musí být bezúhonný a nezištný. Má to být vyhraněná osobnost s pevnými zásadami. Musí mít vždy na zřeteli především zájmy a potřeby společnosti, jednat tak, aby si získal a udržel důvěru svých spoluobčanů.“ (Moralia, tome XI 1-2)
Myslíte si, že křivý šmelinář, který lže jak malý kluk má aspoň 10% těchto vlastností?
@Pavel Hanzl ..no a to nepoznáš že Plutarchos byl retardovanej? S podobnejma vlastnostma můžeš dělat učitele na humanitní fakultě ale ne vést společnost
@Eduard Sykora Jako sorry Sýkora, ale napsat veřejně, že brutální popálení tříletého dítěte s celoživotními následky je "polehčující okolnost.."??? Vy máte IQ 40..???? Nebo jste jenom obyčejný, malý český xenofobní ubožák..???
Je vidět, že hradní postkomunistický rozvědčík dál škodí Česku. Měl by se snížit rozpočet prezidenta a zakázat jeho rekreační výjezdy s manželkou za peníze Českého lidu. Prosadit to by neměl být problém.😎
@Alois Rudý Zase ožralá hned po ránu?
Proč nechce Babiš podat na Pavla ústavní žalobu? On sám by to uvítal.
Protože do vlády Turka nechce, ale je zbabělý to říci dýzlákům a tahle situace mu vyhovuje.
Co kdyby soud řekl, že tam Turek patří?
Pavel by si umyl ruce, jmenoval by ho a řekl: " Je to úplný tutan a všechny jeho průšvihy už budete žehlit vy. Já vás varoval a tady mi to podepište."
A z toho má bába hrůzu největší.
Protože do vlády Turka nechce, ale je zbabělý to říci dýzlákům a tahle situace mu vyhovuje.
Co kdyby soud řekl, že tam Turek patří?
Pavel by si umyl ruce, jmenoval by ho a řekl: " Je to úplný tutan a všechny jeho průšvihy už budete žehlit vy. Já vás varoval a tady mi to podepište."
A z toho má bába hrůzu největší.
@Pavel Hanzl
Baba už má hrůzu i z vlastního vyprazdňování....
Taky ho nemá pod kontrolou....
Baba už má hrůzu i z vlastního vyprazdňování....
Taky ho nemá pod kontrolou....
@Pavel Hanzl Když Pávek jmenoval třináct z patnácti ústavních soudců, je jasné, že tudy cesta nevede.
.