Komentáře

Zpět na článek

Hřib vs. Prokop: Je pražská doprava v kolapsu, nebo funguje dobře? Duel pražských politiků

19 komentářů

Avatar - Uživatel_5734171
Uživatel_5734171
Problém je, že ani v roce 2025 není hotový vnější pražský okruh. Spousta té dopravy je tranzitní. Jedu z Varů do Kolína, musím přes Ořech, jiná cesta prakticky není. Drtivá většina té dopravy skončí v tomto trychtýři. 40 let slýchám, co je třeba udělat. Místo toho ta doprava jen a jen houstne. A ten problém jsou jednotlivé lobby a developpeři. Ti diktují, co se bude dělat. kde a za kolik. Řešení existují, ale to by šíbři přišli o škváru.
Bubák Bubák
@Anatolij Vasil zdaleka to není jen o MHD, jsou tady tranzitní cesty ( nejsou obchvaty) nadměrné zásobování ( to by se mělo též omezit? - každý bl.cek nemusí mít výběr z 50 druhů bůhví čeho ) omezení způsobují nesmyslné cyklostezky od nikud nikam (cyklista se vyskytuje velmi omezeně) nesmysly ve stavbách ( Václavák ) nekoordinované uzávěry, kolapsy inženýrských sítí atd....
Avatar - Uživatel_5734171
Uživatel_5734171
Protože nemohu odpovědět ve vlákně, odpovím tady, Bejšovec, jsi arogantní hlupák..Chlubíš se, jak jsi z oboru a my nevíme nic. Já jsem také z oboru...))) Jen mám jiný názor. Velký okruh měl být dávno hotový, učili jsme se o něm na škole již asi před 40 lety, podobně jako o podpovrchové rychlodráze do Kladna...))) Že nejsou tyto stavby, je hlavně věcí lobby. Koupí metr za 8 korun a pak ho chtějí prodat za tisícinásobek.... A jestli se bude stavět u Ořechu nový most, tak budu raději jezdit z Varů do Kutné hory přes Drážďany, bude to rychlejší, protože ten most se bude stavět tři roky, stavební lobby je další žába na prameni. Ale nemá cenu se rozčilovat, ty se dál utěšuj, jak tomu nerozumíme...
P.S. Tykání na netu je přípustné a jmenuje se to netiketa. Nastuduj si o tom něco, než tu budeš nadávat lidem do bolševiků...
Avatar - Richard Šebesta
Richard Šebesta
@Jan Bejšovec Já vycházím z názorů mnoha fachmanů kteří mají určitě větší rozum než ty. Už v 70. létech vyzývali tihle experti i někteří naši že neustála výroba aut bude problém v budoucnu. Budeme mít mnoho dálnic a aut ale neobyvatelnou planetu ( kvůli spalovacím motorům), tvrdili už tehdy. Nyní k tomu přibyl i další problém a to že, aut je příliš moc a začíná to být problém. Někdy je regulace a redukce nutná a nemá to nic společného s bolševismem. To jen ty a tobě podobni žijete ve falešných bludech.
Anatolij Vasil
@Pavel Nyklíček Dík.Nyklicek to jsem potřebovala poradit.Jeste že tě tu máme.🙊
Pavel Nyklíček
@Anatolij Vasil
Mášli zácpu, pij olej nalačno 🤣
Jan Bejšovec
@Uživatel_5734171 Takže přiznáváte že jdou. Ano mosty se budou dělat nové, ale to je vcelku normální. A moc dobře vím o čem píši, když jsem z oboru a projekt na rozšíření v tomto místě dávno běží. Nedávno se zde měnil povrch a v rámci toho se dělaly přípravné práce na rozšíření. Konkrétně od Barrandovského nájezdu směr letiště v délce cca 1,5 km, tedy až za most u Austisu. Vy jste ten co ví velké NIC.
Jan Bejšovec
@Richard Šebesta "Mnoha fachmanů" - panečku to je argument nad argumenty. A neobyvatelná planeta Choré výmysly zelenorudých noků. Regulovat a redukovat. To je přímo čirý bolševismus. Hlavně po bolševicku tykat neznámému člověku. Z Vás ten bolševik přímo tryská...
Jan Bejšovec
@Uživatel_5734171 Tak hlavně, že bolševici staví cyklopruhy, kde nikdy žádný cyklista nepojede. Nebo busopruhy, kde jede jeden autobus za 15 minut Automobilová lobby nikomu nic nediktuje. Osobních automobilů je v ČR registrováno skoro 7 milionů. Tedy většina lidí si přeje auto vlastnit a používat jej. Parkující automobil na ulici nikoho v ničem neomezuje. Plácáte bolševické nesmysly.
Avatar - Uživatel_5734171
Uživatel_5734171
@Jan Bejšovec
Souhlasím s předřečníkem. Musí skončit doba, kdy nám automobilová lobby diktuje, jak máme žít. A vyřešit to systémově. Daně, mýtné atd. Musí skončit doba, kdy si lidé udělali z ulic garáže. Vyjede jednou za měsíc, ale omezuje všechny 24/7...
Avatar - Uživatel_5734171
Uživatel_5734171
@Jan Bejšovec
je vidět, že nevíte o čem píšete. Zkuste se podívat, jestli tam ty tři pruhy jdou...))) Tedy bez bourání mostů a dalších staveb. Jinak jde pochopitelně všechno...
Miroslav Zita
TomTom jen průměruje něco, co se průměrovat skoro nedá.
15km trvá mimo špičku i dvě hodiny. To je realita a je jedno jestli jedete po jižní spojce a nebo například přes centrum z Černáku do Holešovic.
Na vině jsou i nesmyslné jízdní pruhy pro cyklisty, po kterých v podstatě žádní cyklisté nejezdí. Toto je výsledek nekompetentního Hřiba.
Jan Bejšovec
@Uživatel_5734171 Melete nesmysly. Problém u Ořechu má jednoduché řešení. Tam měl být dávno tří pruh. Od D5 až po Barrandov. Plánovalo se to již v době stavby protažení D0 k D1, ale jaksi tenkrát nebyla vůle. Správně se tehdy měl udělat tří pruh s budoucím rozšířením na 4 pruh. Místo tam na to je neboť tří pruh se konečně začal připravovat.
Jan Bejšovec
@Bubák Bubák Přesně tak. Vyhazují se peníze za dopravní nesmysly. Jeden zářný příklad za všechny - kruhový objezd na křižovatce, kde projede 1 auto za hodinu: 50.0095844N, 14.4843931E
Jan Bejšovec
@Richard Sebesta Bolševické kecy, kdy vrchnost by ráda říkala lidem jak mají žít. Aut není moc. Aut je tolik, kolik si lid přeje. A vrchnost jim má k tomu zřídit podmínky. Tedy dostavět v Praze okruhy a ne zklidňovat dopravu nesmysly, jako například poslední výmysl zjednosměrnění Radlické ulice na Smíchově.
Richard Sebesta
@Anatolij Vasil Souhlas a ty zácpy jsou i v menších městech než je Praha
Richard Sebesta
Stručně řečeno když je něčeho moc je toho příliš ! No a pokud jde o auta je preautovano .Osobně já už auto nemám 16 let a jsem šťastný člověk . Možná není daleko doba kdy se vydá zákon že v každé rodině může být jen jedno auto .Lépe řečeno může jich být více ale za více aut se budou platit vysoké daně .Je prostě třeba s tím něco dělat. Jinak nás auta zahltí .Stará lidová pranostika říká jasně :VSEHO MOC SKODI !!! Nejlepší je tzv.zlata střední cesta.
Anatolij Vasil
Že jsou zácpy.Se podívejte kolik je aut a kolik v nich jede lidí.Kazdy bl.cek musí jet autem.Pritom MHD je jízda po Praze v zácpách rychlejší.
Avatar - Uživatel_5734171
Uživatel_5734171
Stačí se podívat na rostoucí počet aut v individuální dopravě a obsazenost těch aut. Nemá to řešení. Respektive má, ale bude velmi nepopulární. Je třeba snížit počet těch aut. Mýtné, daně, zrušit nebo zdražit parkování na některých ulicích i pro rezidenty atd. Jiné metropole mají buď řešení, nebo stejné či větší problémy. Typicky problém u Ořecha na pražském okruhu. Napojení aut z Řeporyjí a rozšíření zástavby plus úzký profil komunikace je neřešitelný problém. Když jedu v pátek z Plzně, jedu raději kličkou přes Černošice. Ušetřím zhruba hodinu. Ještě se mi nestalo, že by u Ořechu nebyl problém, většinou to pak stojí až k Rudné. Ta komunikace to nemůže zvládnout, rozšíření je nemožné. A nemusí tam být bouračka, stačí jeden "pouštěč", který si hraje na gentlemana a fronta je na světě...