Zprávy
našinec
0
Pokud by firma chtěla vozit cestující, 80 cestujících, tak bude muset změnit tvar letadla, čímž se změní i aerodynamika a celý koncept. Tohle spíše bude mít jiné určení.
Přejít do diskuze
@epr3 Vymýšlejí aby se s tím dalo lítat nadzvukovou rychlostí nad obydlenou pevninou. To jest musí to být tiché. Ne jako Concorde, který nesměl přelétat mimo oceán víc jak 0,95M.
A taky to nemá žrát jako Concorde. Nejde jenom o tu rychlost. Jde o to dosáhnout jí s úplně jinými technologiemi a bez nežádoucích vedlejších efektů.
Testují se úplně nové materiály, aerodynamické prvky, motory, avionika. A s prototypem se NIKDY nelítá hned nadoraz. První překročení zvukové bariéry je událost u jakéhokoli nového typu a následuje po řadě zkušebních letů podzvukových.
Concorde navíc byl státní projekt. Nikdy se nezaplatil, natož aby byl ziskový. Toto je projekt ryze soukromý, a má mít komerční potenciál.
A taky to nemá žrát jako Concorde. Nejde jenom o tu rychlost. Jde o to dosáhnout jí s úplně jinými technologiemi a bez nežádoucích vedlejších efektů.
Testují se úplně nové materiály, aerodynamické prvky, motory, avionika. A s prototypem se NIKDY nelítá hned nadoraz. První překročení zvukové bariéry je událost u jakéhokoli nového typu a následuje po řadě zkušebních letů podzvukových.
Concorde navíc byl státní projekt. Nikdy se nezaplatil, natož aby byl ziskový. Toto je projekt ryze soukromý, a má mít komerční potenciál.