Rozhovory

Zpět na článek

Zpravodajec Libor Kutěj: Největší hrozby jsou Rusko, nelegální migrace a umně vyrobené dezinformace

43 komentářů

Uživatel_5320808
21. dubna 2024 • 10:35
Děkuji za rozhovor. Pana Kutěje znám z kurzů na FSS MUNI, jeho názorů si vážím, výtečný odborník.
Jozef Kolek
20. dubna 2024 • 10:52
bla bla bla samé “konspirace”
Pavel Maleček
19. dubna 2024 • 19:39
Každý kdo si byť zběžně přečte či poslechne to, co z Putina leze, má jasno v tom, že Putinovi jde o obnovu ruského (sovětského) impérie zvaného RVHP či Varšavská smlouva. Pro nás s tou pikantností, že západní hranice tohoto ruského impéria je u Aše.
Takže každému s trochou rozumu v hlavě je jasné, že Ukrajina je pro Putina jenom předkrm, s hlavním chodem v podobě opětného ovládnutí středoevropského prostoru dobytého za II. sv. války. Samozřejmě s výjimkou německého východního území a otazníkem nad osudem k Rusku se lísajícího Rakouska.
Jenže těch s aspoň trochou rozumu je v Česku sotva polovina. No a do těch ostaních buší ruská propaganda a místní ruští poskoci, vidící v sloužení zde vládnoucímu Rusku jedinou naději na získání moci. V tom má zpravodajec jasnou pravdu.
O nebezpečí nelegální migrace by měl přesvědčovat především Fialovu vládu, která svou kulišárnou s v bruseli přijatým nepřijatým migračním paktem toto nebezpečí jen navyšuje.
No a pak jsou tu ty dezinformace. Tedy vědomé obelhávání lidí s cílem získat nad nimi moc. Dezinformace prostorem lítají ze všech stran, používají je všichni co po moci touží.
Ale tou největší dezinformací je to, že dnes na Západě vládnoucí korporát, tedy socialisté, velkobyznys a kazatelé - aktivisté jediné povolené pravdy tvrdí, že pracují na vylepšování - liberalizaci té staré, dle nich prý všemi špatnostmi prolezlé demokracie.
Když ji naopak metodou pomalu se vařící žáby a s pomocí neomarx-progres ideologie rozkládá a likviduje. S cílem v nastolení socialistické totality, v které jim ta otravná demokracie nebude bránit v max. moci a majetků.
Tuhle dezinformaci však tento zpravodajec asi nemyslí. Jeho základní povinností totiž je ji všemožně podporovat a šířit.
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
20. dubna 2024 • 08:08
@Pavel Maleček Demokracie se nikdy neosvědčila vždy dříve nebo později skončila. Je to režim založený na poklesu morálky, přetvařování se a lhaní. Prostě nejvyšším známým stádiem vývoje lidské společnosti zůstává skutečný komunizmus. Demokracie je jenom jednou z nezbytných etap na cestě k němu.😉
Pavel Maleček
20. dubna 2024 • 10:09
@RASPUTIN - byť vím, že je to házení - bez urážky "perel sviním"... demokracie, pokud tedy byla opravdu demokracií se naopak osvědčila velmi. Když právě demokracie stojí za ekonomicko-sociálně- kulturním vzepětím Západu.

Problémem má demokracie v tom, že se nekompromisně nebrání všem těm, co se na jejích principech, přes amorálnost a bezohlednou mocichtivost do jejího čela dostávají. Ti z ní dělají jen fasádu své moci. Když tvrdí, že ne oni, že to chyby demokracie jsou. A hlupci typu rasputin jim to žerou.
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
21. dubna 2024 • 10:09
@Pavel Maleček...Pavko i vy zastánci demokracie můžete zkusit diskutovat slušně. Jde to, stačí zapojit hlavu. To je ta koule na tvém těle.........tam ne, nahoře🙄
Pavlína Klimešová
19. dubna 2024 • 18:41
Pane špione Kutěji,nehlásejte tady dezinformace vy, žádné nebezpečí z Ruskam nám nehrozí, oni se na nás můžou zvysoka,nestrašte lidi. Rusko si jen vyřizuje účty s neobanderovskou Ukrajinou, nedokázala se domluvit a slušně chovat se svými ruskými občany, tak je nechte, ať si zvolí, že chtějí připojit k Rusku a Ukrajina neútočí na území, které chce patřit k Rusku. Ti občané mají právo si zvolit. kam chtějí patřit, když je vraždila a dál vraždí Ukrajinská armáda. Kdo na koho tedy útočí?To území je a už bude toho, kdo zde je doma. Čechů se to netýká, a´t do toho nestrkají nos. Je zvrhlost, že ještě podporují Ukrajinu vojensky, aby mohla vraždit ruské občany, protože mají špatné svědomí,bojí se odplaty Ruska, proto straší, že Rusko půjde dál a napadne Čechy. Jen si vyřizuje účty s Ukrajinskými zrádci.Na nás češích jim nezáleží, na nás kašlou, co by tady dělali, škoda, že to takto nevidíČesko, protože tomu lidé nerozumí a věří všem dezinformátorům, co sem píší. Otevřete už oči.A teď si mne třeba blokněte. nic jiného neumíte, pravdu nikdo nechce slyšet ani číst.
PEtr Tobes
19. dubna 2024 • 19:01
@Pavlína Klimešová a dalsi kolaborantka...ano, russko samozrejme nevalci, russke tanky a vojaci nejsou na ukrajine a nenici tam mesta a nevrazdi...to je svet kolaborantu, svet naruby...ale jednou na vas dojde, ono to nekdy jen dele trva
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
21. dubna 2024 • 10:12
@PEtr Tobes........ Jde o úhel pohledu. Např. z hlediska toho, že Ukrajina je historickou součástí Ruska okupovanou prozápadními fašistickými hordami, vše hned vypadá jinak.
Uživatel_5561904
20. dubna 2024 • 05:24
@Pavlína Klimešová Hustý. To sama?
Co je po nás rusum,
to ukázali v roce 68.
V Sudetech žilo také více Němců, než Čechů. A také jim chtěl Hitler jen pomoct. A také se ocitli v nechtěném státě.
Takže Putin je to samé co Hitler, soudružko.
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
21. dubna 2024 • 10:15
@Uživatel_5561904 .. Ferdo v roce 1968 k nám nepřijeli Rusové, ale vojska Varšavské smlouvy v čele se SSSR, na rozkaz Ukrajince Brežněva. A alespoň ve středních Čechách a v Praze to na tancích a pod praporem SSSR byli převážně Ukrajinci.🤷‍♂️
Michal Kelner
20. dubna 2024 • 05:26
@Pavlína Klimešová Ruská federace označila Českou republiku jako nepřátelskou zemi. Na základních školách se ruské děti učí, že česko geopolitický jakožto slovanský národ patří do sféry vlivu Ruska.
Jestli Vám tyto skutečnosti nepřijdou vzhledem k ruské rozpínavosti děsivé, tak jste buď na hlavičku, nebo jste kremelská kolaborantská filcka.
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
21. dubna 2024 • 10:17
@Michal Kelner ...Malé státy jako Česko vždy patří do sféry vlivu nějaké větší a silnější země. A Slovanské Rusko je prostě náš bratr.
Hulin No More
19. dubna 2024 • 17:42
O Rusku jako bezpečném partnerovi nejvíc mektají retardi, co mektali na 6x předražený ruský plyn a benzín za 50 na začátku války. Demence.
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
19. dubna 2024 • 16:01
Samozřejmě pro politiky vykukující ze zadku EU je Rusko hrozbou, ale jak píši, jenom pro uvedené vlezlozadky a jejich voliče. Hrozba pro ostatní většinu je jenom dezinformací.
Michal Kelner
19. dubna 2024 • 15:44
Myslím si, že k myšlenkám a vnímání reality pana Kutěje není co dodat
Kdo chce být součástí západní demokracie, má ze sféry vlivu Russka obavy.
Kdo chce být součástí východního svrabu, ten samozřejmě zprovodajovo myšlenky odsuzuje.
Já s panem Kutějem bezvýhradně souhlasím.
PEtr Tobes
19. dubna 2024 • 15:54
@Michal Kelner je to tak, a je zajimave, jak se tady potrefene husy hned ozvaly )
PEtr Tobes
19. dubna 2024 • 15:40
tak uz jsou venku nahravky, ze kremelska filcka Bystron bral...no to bude jeste sranda, jak se z toho bude snazit vylhat, ale je to jasne...a pak ze russaci tady hybridne nevalci...tak urcite, tohle je navic jen spicka ledovce...
Frantisek Najman
19. dubna 2024 • 13:56
Pan plukovník, bývalý špion má pravdu pouze ve věci nelegální migrace, s tím plně souhlasím. V ostatním lže, když nepředkládá žádné ověřitelné důkazy.
lug70
19. dubna 2024 • 14:11
@Frantisek Najman To je člověk, který slouží režimu a jeho propagandě. Kdyby veřejně řekl pravdu, taková jaká je, tak letí. A tihle lidé mají opravdu co ztratit, kdyby šlápli režimu na kuří oko. Konec kariéry ve vyšších sférách navždy, větší prachy už by nikde jinde nevydělali a na výsluhy by mohli zapomenout. Problémy by mohli mít i jejich potomci. Liberální režim se už taky umí drsně mstít. To není jen výsadou komunistického režimu.
Richard Šebesta
19. dubna 2024 • 14:36
@lug70 Opět souhlas. Diplomat a profesor Drulák je toho důkazem
tempter
19. dubna 2024 • 15:00
@Richard Šebesta Souhlas, taky nemám žádné špatné pocity z toho, když proruského šmejda vyrazí z místa, ve kterém má hájit především zájmy České republiky.
Hulin No More
19. dubna 2024 • 17:46
@tempter 😆
Avatar - epr3}
epr3
19. dubna 2024 • 13:15
Nelegální migrace a její neřešení je dílo EU. Za deset let se dopracovala ke zjištění, že vnější hranice EU je třeba proti nelegální migraci hájit, což ještě automaticky neznamená, že to také začne dělat...
Největší hrozba je EU se svými idiotskými a sebezničujícími ideologiemi. Rusko žádné nebezpečí nepředstavuje. Momentálně si jen vyřizuje účty s neobanderovskými nácky, kteří si nenechali říct osm let po dobrém.
Richard Šebesta
19. dubna 2024 • 13:43
@epr3 V podstatě souhlasím až na ty neobanderovce, tam to je trochu komplikovanější. Hlavní problém Ukrajiny byl dohodnout se ruskojazyčnou menšinou na nějakém kompromisu a když to nešlo,měla si ona menšina udělat referendum a připojit se k Rusku jako třeba část Irska nepatří Irsku ale VB. Zbytek Ukrajiny mohl jít do NATO.
Richard Šebesta
19. dubna 2024 • 13:51
@Richard Šebesta Ovšem dodám v té demokratické Anglii nebo VB pokud vím žádné referendum o Irsku nebylo,že to nikomu nevadí ?
lug70
19. dubna 2024 • 13:54
@epr3 Jo, ale bruselská chátra a jejich liberálně-progresivní pohůnci ve vládách EU a u nás zvlášť musí nějak odvést pozornost veřejnosti od vnitřních průšvihů, jako jsou důsledky migrace i ty bruselské idiotské ideologie atd. aby si nepodělali volby. Naštvanost lidí na ně je v celé Evropě jako natlakovaný papiňák před výbuchem. Tzv ruská rozba je sice do nebe volající nesmysl, ale na odvedení pozornosti od vnitřních průšvihů se Bruselu a probruselským liberálním vládám dobře hodí.
Richard Šebesta
19. dubna 2024 • 13:59
@lug70 Souhlasím a na některé lidí ta hrozba Ruskem jako odvedeni pozornosti od reálných problému EU i doma opravdu funguje.
Tomáš Janouškovec
19. dubna 2024 • 13:56
@epr3 Je poměrně signifikantní, že se tyto proruské názory skrývají velmi často pod anonymními účty. Přesně o tomto článek pojednává. Jestli něco nechcete, tak rozhodně sousedit s Ruskem.
PEtr Tobes
19. dubna 2024 • 14:02
@Tomáš Janouškovec ano, erp3 je presne ten pripad. samozrejme, nikdo soudny, obzvlast dneska, s russackem sousedit rozhodne nechce, je to evidentni hrozba - potom je paradoxni, ze na SK si to v podstate spousta lidi preje, kdyz tam podporuji Fica nebo dokonce silence Harabina...no aby se za chvili nedivili, a nevolali o pomoc, ze nemaji jak branit svoji hranici..skoda ze to fakt neni vtipne..
Richard Šebesta
19. dubna 2024 • 14:38
@Tomáš Janouškovec Ty musíš být hodně omezený. Každý kdo má jiný názor je proruský ? Ale já ti něco řeknu mi jsou nejmilejší Maďaři a to podotýkám už z dob před listopadem 89.
tempter
19. dubna 2024 • 15:26
@Richard Šebesta Ty brďo Cyrdo, to jsem netušil, že patříš do 4% tábora. No, v poho, jen buď rád, že žiješ u nás a ne např. nedej bože v rusku, tam by tě přinejmenším zavřeli...
Richard Šebesta
19. dubna 2024 • 12:36
S plukovníkem Kutějem se shodnu ,že velký problém Evropy je nelegální migrace. Jsem rád,že někdo takto fundovaný to konečně řekl takto jasně a na rovinu. K tomu není co dodat. Jiný názor mám ale na hrozbu ohledně Ruska.Když pan plukovník tvrdí,že Rusko je hrozba a mohlo by jít dál na západ měl by ale uvést jako zpravodajec nějaké hmatatelné důkazy a také říct proč by to Rusko mělo dělat ? Přece by to znamenalo válku s NATO. To ale nedává logiku. Do roku 2004 měl Putin šanci obsadit pobaltské státy a krom Ukrajiny i Slovensko. Do té doby tyhle země v NATO nebyly. Čili pravda bude asi jinde pane plukovníku.
Uživatel_5417695
19. dubna 2024 • 13:12
@Richard Šebesta Proc Rusko uz stovky let vojensky napada svoje sousedy a krade jim jejich uzemi?
Jak se stalo, ze je Rusko naprosto nejvetsi zemi sveta?
Proc Moskva v roce 1939 prepadla Finsko a zabrala cast finskeho uzemi?
Proc Moskva v roce 1939 prepadla Polsko a zabrala cast polskeho uzemi?
Proc Moskva po WWII zabrala Pobalti a Kaliningrad?
Proc Moskva v roce 2014 zabrala Krym?
Proc Moskva v roce 2022 prepadla Ukrajinu?
Proc Putinuv rezim neustale vyhrozuje jadernyma zbranema?
Proc Putinuv rezim neustale vyhrozuje zabranim cele Evropy?
Proc Putin rika, ze hranice Ruska nikde nekonci?
PEtr Tobes
19. dubna 2024 • 13:17
@Uživatel_5417695 ano, to jsou fakta, ale v pripade "odbornika" Sebesty je to hazeni hrachu na zed, on to proste "nechce videt" tak to radsi nevidi...pritom je naprosto evidentni, ze soucasne putinovske rusko je agresor a je to naprosto evidentne zlocinny rezim...jenze jak rikam, nekomu to vysvetlit nelze, protoze proste nechce ,radsi bude zit v "krasnem bludu" ze amerika je stejne zlo jako russko, coz pro nas rozhodne neplati, v soucasne dobe uz tuplem ne...tim netvrdim ,ze USa jsou ciste dobro, ale z naseho pohledu by to melo byt celkem jasne, generace odchovana z vetsi casti jeste komunismem to ovsem ma hozene velmi casto(ne urcite vsichni to netvrdim) jinak a asi se s tim uz neda nic moc delat
Richard Šebesta
19. dubna 2024 • 13:49
@Uživatel_5417695 Je to dost primitivní argument.Stejně bych mohl ukázat na jakoukoli třeba západní zem nebo USA či jiný stát.Jen takový malý dotaz psal jsem ho už v jiném příspěvku. Proč dnes třeba část Irska nepatří Irsku ale VB ? Nebo proč USA a VB napadly Irák v roce 2003 bez mandátu OSN a dokonce proti vůli některých členů NATO např .Francie a Německo ?
Uživatel_5417695
19. dubna 2024 • 13:55
@Richard Šebesta Ten argument je naopak naprosto k veci a primitivni je vase reakce na nej.
Rusko se ze sve minulosti nijak nepoucilo a dal vojensky prepada sve sousedy ve snaze krast jim jejich uzemi. Tohle zadna zapadni demokraticka zeme nedela.
Zapadni demokraticke zeme se naopak snazi odcinit svou imperialni minulost.
Richard Šebesta
19. dubna 2024 • 13:55
@Richard Šebesta Rusko je největší zemí světa a Anglie byla královna sedmi moří , proč asi ? No a proč měla Anglie kolonie v Asii, Africe i Americe ? Nebo také Francie a Holandsko a další ?
Tomáš Kostelecký
19. dubna 2024 • 13:55
Šebesta, ty by sis potřeboval, poprvé v životě, pořádně vrznout, masturbisto. Už ti v tý tvý palici pořádně jebe.@Richard Šebesta
Richard Šebesta
19. dubna 2024 • 13:56
@Richard Šebesta Kecat umíš dobře ale odpovídat na mé dotazy ne, že ?
Tomáš Janouškovec
19. dubna 2024 • 13:59
@Richard Šebesta Nerozpoutalo RuSSko největší vojenský konflikt v Evropě od druhé světové války? Tu pro změnu pomáhali rozpoutat po boku nacistického Německa. Proč Finsko a Švédsko urychleně vstoupilo do NATO?
Pavlína Klimešová
19. dubna 2024 • 18:54
@Tomáš Janouškovec Měl byste si pořádně ověřit, kdo rozpoutal 2.světovou válku a nepsat hlouposti, vůbec nic nevíte, hlavně že píšete hlouposti.
Avatar - epr3}
epr3
21. dubna 2024 • 14:02
@Tomáš Janouškovec Jestli píšeš o válce na Ukrajině, tak nerozpoutalo. To si snaživě zařídili Ukrajinci sami. A pitomečkové jako ty si myslí, že se svět začal vrtět až 24.2.2022.