Zpětné zrcátko

Zpět na článek

Vladimír Mertlík: Mírotvorná modelka Alena Schillerová aneb Když mluvení předběhne myšlení

58 komentářů

Frantisek Najman
16. dubna 2024 • 22:45
Pokud Rusko Západ dožene do kouta, tak se začne Rusko bránit vším co bude mít k dispozici a ty jaderné zbraně má. Řešení je opakovat referenda bez účasti Ruska, EU a USA, na př. za organizace Tureckem, či jiným nijak nezapojeným a nezávislým státem. A jen občané tam žijící by svobodně rozhodli zda se chtějí vrátit pod správu Kyjeva, nebo samostatnost v rámci Ukrajiny a nebo zůstat pod správou Ruska.
Autor článku nesděluje zde slušně svůj názor, jen sprostě uráží své spoluobčany.
Hulin No More
17. dubna 2024 • 00:02
@Frantisek Najman k***a přesně a Západní Samoa by mohla zrevidovat Sudety
Richard Šebesta
17. dubna 2024 • 10:30
@Hulin No More A někdo by mohl zrevidovat tvůj mozek.
Josef Mařík
16. dubna 2024 • 20:05
Mír na Ukrajině má několik variant, jak k tomu dospět. Jedna je nasazení armád NATO na Ukrajině a vytlačení Rusů mimo hranice Ukrajiny. Obávám se, že valná většina občanů států NATO by toto řešení zřejmě nepodporovala. Druhá varianta bude ztráta části území Ukrajiny ve prospěch Ruska a přijetí Ukrajiny do NATO. Třetí varianta je zachování celistvosti Ukrajiny a zachování jeho neutrality se zrušením sankcí vůči Rusku. Druhá varianta je zatím nepřijatelná pro Ukrajinu, třetí pro Rusko, o první NATO neuvažuje. Takže máme válku, kdy ani jedna ze stran konfliktu nemá řešení, která by přijala další strana.
A jak hlásí jeden citát tuším K.H.Borovskeho: Svoboda má jen ten, kdo je ochoten o ni bojovat.
Hulin No More
17. dubna 2024 • 00:05
@Josef Mařík právě sis řekl o Nobelovu cenu za mír za rok 2024
Marta Sixtová
16. dubna 2024 • 19:18
Jste opravdu skvělý. Prostě a jednoduše moje nejmilejší Zpětné zrcátko. Držte se !
Jiosef Tyl
16. dubna 2024 • 18:16
To je sice trošku mimo link, ale jak Babiš ve (žvanírně) ukazoval ten rohlík, že... kolik stál za něj a kolik stojí nyní? Tak škoda že z 5 koalice nevystoupil někdo také s rohlíkem a poukázal by na to kolik stál za Husáka a kolik stál za Babiše. O kvalitě nemluvě.
Jiosef Tyl
16. dubna 2024 • 17:51
Hezký pravdivý článek. Jen s těma Mašinama nemohu souhlasit. Je jiná věc bojovat za svobodu lidu, národa, republiky ap. Anebo jako Mašínové za svoji "osobní svobodu", kde se dopustili i vraždy nevinného člověka, Jen co já vím. Moc jsem to nestudoval, protože poté, co jsem viděl, jak zavraždili toho hlídače, jsem se o to přestal zajímat.
Richard Šebesta
16. dubna 2024 • 19:22
@Jiosef Tyl Odboj je odboj holenku. Ten chlap z poštovního vozu se postavil na odpor. Oni nechtěli zabíjet ale on se choval jako by ty many byly jeho.A ten policista byl člen SNB tedy tehdy teroristické organizace KSČ která terorizovala vlastní občany. Vrazi byli hlavně komouši . Apropos oni začali s vražděním (Horáková Piíka atd).Tak lépe studovat než psát nesmysly.
Ivo Hájíček
16. dubna 2024 • 16:14
Tak hezky od srdce jsem se při čteni o modelce a její blbosti nezasmál. Horší je, že ona je to pravda.
Avatar - Pavel Mikel}
Pavel Mikel
16. dubna 2024 • 15:13
Pane Mertlíku děkuji, naprosto dokonalé! 👍✍️
Miloslav Podhola
16. dubna 2024 • 13:49
Zase se jeden z pisálků Reflexu předvádí.
Ekonomické šmejdy členů ODS v Liberci pomíjí a dělá si image na současné opozici.
Škoda, že Reflex nemůže zkrachovat, Stanjura by ho podržel, kdyby pro občany na sůl nebylo.
Co hodlají dělat pisalkové z Reflexu po volbách 2025.
I v nových, převlečených kabátech je vítěz pozná.
Lze očekávat vlnu emigrace, odtud mohou škodit dále.
Jiří Honzírek
16. dubna 2024 • 17:04
@Miloslav Podhola
Tak to nečti, když se ti to nelíbí, nikdo tě nenutí!
Jiosef Tyl
16. dubna 2024 • 17:52
@Miloslav Podhola
Tady někdo porcuje medvěda, který ještě běhá po lese.
Hana Přikrylová
16. dubna 2024 • 10:02
Perfektní, výstižné.
Richard Šebesta
16. dubna 2024 • 09:44
Pane autore. Nebudu se opakovat ,jen jedna podle mne geniální myšlenka od diskutéra Kracha. Až začnou západní politici mluvit o kompromisním mírů třeba z USA nebo z Deutschlandu či jiné západní země budou to také ruští švábové ? A jsou ruští švábové ukrajinští vojáci jež už nechtěji bojovat protože mnozí z nich si myslí,že to nemá cenu a válka nemá vojenské řešení ? A co Chamberlain a Daladier byli to proněmečtí švábové sorry přímo prohitlerovští ? Mimochodem když měli o rok později v záři 1939 pomoct Polsku hodili Poláky přes palubu jako naši zem o rok dříve. Podle mne si dost přizpůsobujete fakta jak se vám to hodí. S některými vašimi bývalými i dnešními kolegy v Reflexu (Pečin­ka,Buc­hert,S­ezem­ský a další) se někdy neshodnu někdy v něčem s nimi souhlasím. S vámi jsem shodu ještě nenašel.K vašemu článku dodám podle vaší teorie je u nás v republice většina ruských švábu protože s vládou souhlasí jen něco okolo 18 % lidí dle výzkumu a jistě stěžejním důvodem je i její proválečný postoj. Podle mne je velmi primitivní označit někoho kdo už nepodporuje válku a preferuje ukončení bojů jako ruského švába. Ukončení bojů třeba podporuje i soudružka Konečná a s tou bych si já ruku osobně nepodal i když na ukončení války se s ní shodnu.Svět totiž není černobilý pane redaktore.Apropos před mnoha léty při schvalovaní jednoho zákona ve sněmovně už nevím o který šlo ale není to podstatné spolu hlasovala pro ODS a světe div se i ksčm. Byli odesmani v tom okamžiku komunistickými agenty nebo komunistickými šváby ?
tempter
16. dubna 2024 • 10:14
@Richard Šebesta Škoda Cyrdo, vidím že tvé jasné a srozumitelné sdělení z předchozího příspěvku "Nemtudom maďarom", které po dlouhé době dávalo aspoň nějaký smysl, byl jen záblesk světla naděje v bezmyšlenkovité a pusté temnotě tvých "normálních" příspěvků. Jen mi není jasné, jak to, že ti z té tvé jabko hruškové břečky, kterou se nás tady snažíš neustále krmit, už dávno neprasklo bříško. Jestli ty nám tady necpeš tu břečku a sám si užíváš ruského barevného kaviáru, protože jak už od tebe víme, svět není černobílý... Ale musím uznat, s tou "geniální myšlenkou" od "diskutéra" Kracha (...Macha...) jsi pobavil, to zase jo! Jak říkáš, palec nahoru.
Hulin No More
16. dubna 2024 • 10:35
@Richard Šebesta kámo, ani já už tě nedokážu pochopit. V jedné větě si schopný napsat, že Mnichov nebyli němečtí švábové a zároveň, že to byl průser jak mraky. Takhle chceš obhajovat sebe sama?Uklidni své myšlenky. Kámo...
Mirek Ohmálek
16. dubna 2024 • 10:53
@Richard Šebesta ono to není ani tak o nějakých dehonestujících nálepkách ani o historických příkladech, jako o podstatě té dnešní situace samotné 🤔

Neustupovat ruské agresi je v pořádku, protože nechceš Rusovi ukázat, že tohle co dělá funguje ale co dál, když Rusa jen materiální podporou Ukrajiny a sankcemi zastavit nelze a teď už se jen alibisticky mrhá finančními prostředky a na Ukrajině umírá spousta lidí zbytečně bez reálné možnosti zastavit ho 🤷🏻‍♂️

Tady je spíš na místě říct si že jsme dnes v bodu (my jako západní svět) kdy jestli budeme chtít Rusa zastavit tak se budeme muset aktivně do konfliktu zapojit a riskovat rozsáhlejší konflikt a nebo nezapojovat a zastavit ho tím, že obětujeme Ukrajinu nějakým příměřím ale zároveň s vědomím, že riskujeme jeho další expanzi o něco později, protože mu tím ukážeme, že mu to funguje. Tohle na oko podporování Ukrajinců a dodávaním jim zbraní které jim stejně nestačí nevede nikam, na tom se asi shodne většina lidí

Není to o tom kdo je pro válku a kdo ne ale kdo vidí řešení v jedné nebo druhé verzi. Válku nechce nikdo ale zároveň není jednoznačně jasné co od ní vede pryč 😎 já osobně tedy už žádné třetí řešení nevidím
Miloslav Podhola
16. dubna 2024 • 13:54
@Richard Šebesta
Pěkné řečeno, výborně napsáno.
Proti autorovi z Reflexu jste o mnoho délek vpředu.
Alespoñ víme, kde je centrum chudých duchem.
Jiosef Tyl
16. dubna 2024 • 17:56
@Richard Šebesta Pane, válku nadělá ten kdo se brání.
figura60
18. dubna 2024 • 12:15
@Richard Šebesta pletete hrušky se švestkama
Mirek Ohmálek
16. dubna 2024 • 09:38
Názorově odpovídá článek naprosto mému vidění světa, ani já nemám Schillerovou rád ale ta forma jak je napsaný, to je příšerný žurnalistický počin, to je podobné zlo tomu co šíří ona

Já nevím jestli si pan Mertlík uvědomuje svojí společenskou zodpovědnost psaním článků do medií, v článku se objevuje věta "manipulátoři musí nést za svá slova odpovědnost, ať už padla ve fyzickém nebo virtuálním světě", takže nejspíš uvědomuje 🤔

Takhle agresivně napsaný článek to není jen komentář politického dění, autor neuvádí jen fakta nebo nezveřejňuje své politické názory, autor se snaží velmi agresivně, místy až sprostě, mediálně dehonestovat osobu kterou nemá rád, to je přímo ukázková manipulace veřejného názoru 👎 manýr hodný fašistické nebo komunistické propagandě

Jsou to hlavně media a sociální sítě, co způsobují názorovou nesmiřitelnost společnosti, její sociální polarizaci a tenhle článek je smutnou ukázkou toho proč tomu tak je. Kam jako společnost dojdeme až se tu příště objeví podobně napsaný článek opačného politického názoru, k občanské válce 😒
Saša Krach
16. dubna 2024 • 09:46
@Mirek Ohmálek Až přijdou volby,,,tak sem raději nechodit.
Jiosef Tyl
16. dubna 2024 • 17:58
@Mirek Ohmálek Lidi, můžete mi pomoct, jak se takovéhle větě říká? "Názorově odpovídá článek naprosto mému vidění světa, ani já nemám Schillerovou rád ale ta forma jak je napsaný, to je příšerný žurnalistický počin, to je podobné zlo tomu co šíří ona"
Hulin No More
16. dubna 2024 • 18:37
@Jiosef Tyl schizofrenie
Saša Krach
16. dubna 2024 • 09:14
Ono mluvit o míru je dobré. Zvláště v situaci kdy prakticky nikdo netuší která strana vyhraje.
A řekněme, že Ukrajina se ubrání ale třetina území bude v Rusku za pevnou obranou zónou..A už to tu jednou bylo.Co dělat jen jednat. A to už smrdí mírem. Divně smrdí ale je to reálné.
Pak přijde únava z války ,,,,ta už tu je,,,,Ukrajině chybí vojáci, mladým se nechce. A zase je tu smrad z míru.
A nakonec to nejdůležitější, volby v USA a neochota dál pomáhat. Dá přednost Izraeli..Ten je opravdu důležitější.
A je možné že USA budou mluvit o míru....Napadne pan Mertlík postoj USA....Vše je možné,,,Problém se zabe­tonu­je..­..Zd­ravím.
Richard Šebesta
16. dubna 2024 • 09:20
@Saša Krach Sašo,dobře napsáno. Máš palec nahoru.
Hulin No More
16. dubna 2024 • 09:32
@Saša Krach moc se mi líbí, jak se přes všechna ta zklamání neustále naplňuješ naději. Jdeš za svým ruským snem. Máš palec nahoru.
Saša Krach
16. dubna 2024 • 09:38
@Hulin No More Promiň Hulíne ale tvá reakce je zoufalství ...Než udělat ze sebe šaška,,,raději mlčet.
Hulin No More
16. dubna 2024 • 09:45
@Saša Krach na tuhle konverzaci si vzpomeň, až se v Kongresu za pár dnů schválí pomoc Ukrajině. Já tě tady objevuji světu nevděčníku.
Miloslav Podhola
16. dubna 2024 • 14:04
@Saša Krach
Dovede někdo z vás '"moudrých" napsat, jak bude vypadat UA a Rusko, když UA válku vyhraje.
To si neumím ani představit.
Pak bude UA tak silná, že se může pustit do Činy.
Jsem pro mír a čestné jednání v zájmu UA občanů i tam žijících menšin!
Kdyby toto bývalá UA po odtržení od Ruska dodržela, nebyla válka na UA.
figura60
18. dubna 2024 • 12:18
@Miloslav Podhola i vy naivko. A co neustálé vyhrožování Ruska okolním státům a jejich neustálé napadání?
Karel Buron
16. dubna 2024 • 09:11
Za článek Vám děkuji!
Na 100% s Vámi souhlasím, ale tak přesně a výstižně bych to nedokázal napsat.
Miloslav Podhola
16. dubna 2024 • 14:06
@Karel Buron
Nezměnil jste písmeno "a" písmenem "o"?
Karel Buron
16. dubna 2024 • 17:23
@Miloslav Podhola Asi mám špatný den, ale nepochopil jsem.
Jiosef Tyl
16. dubna 2024 • 18:07
@Miloslav Podhola A tady někomu dochází argumenty, tak začíná urážet. Taky bysme sem si tě mohli splést s Pandrholou.
Shreya Sri
16. dubna 2024 • 08:53
Hello!!
Amazing post . Thank you for sharing with us.
Here is the list of wheat thresher ImplementsIf you want to know more about wheat thresher then click here.
Richard Šebesta
16. dubna 2024 • 09:14
@Shreya Sri Nemtudom maďarom
tempter
16. dubna 2024 • 09:24
@Richard Šebesta No konečně z tebe Cyrdo vypadlo po čase něco smysluplného.
Richard Šebesta
16. dubna 2024 • 09:55
@tempter Geyre ide czempesz hallgat.
pinkkk
16. dubna 2024 • 08:47
No, vy to schytáte!
Milan Drbohlav
16. dubna 2024 • 08:40
Geniálně napsáno. Víc se k tomu nedá říci.
Asatin
16. dubna 2024 • 08:30
To byla lahudka pane,diky.Babis ve svych blabolech pokracuje tak urputne,ze i dluzena z toho dostane orgasmus..Dluzena si mysli, ze je v porno klubu.To je pro ni naplneny sen.
Hulin No More
16. dubna 2024 • 09:23
@Asatin teď jsem si jí představil jak saje nalevo napravo
Asatin
16. dubna 2024 • 10:51
@Hulin No More Ona je k neprekonani ,jen rekne ANO a je v tranzu.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
16. dubna 2024 • 08:06
Geniálně je to vystižené v písni Michala Prokopa Má vlast.

Kde místo zlata třpytí se jen kyz
Kde příliš často radost hořkne v hoře
Odvěká kořist hrabošů a krys
Kde všechny cesty vedou k Bílé hoře

Kde sprostá lež se veze v kočáře
A pravda s láskou táhnou cestou pěší
Dědičná země kata Mydláře
Kde mřít je těžko a žít ještě těžší

Prostě hraboši a krysy zase vylézají ze svých děr...
Hulin No More
16. dubna 2024 • 08:47
@Uživatel_5734171 Chlape, něco jste snad dokázal. Nemáte zapotřebí padat do tohohle nekrobordelu. My chceme vaše zkušenosti.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
16. dubna 2024 • 09:01
@Hulin No More právě jsem si přečetl článek o zlínském soudci, který skupuje na dražbách nemovitosti dražené kvůli bagatelním dluhům... Skoupil jich přes dvacet, přestože to zákon soudcům zakazuje... řekl bych, že "odvěká kořist hrabošů a krys" je výstižný termín... Ale abych nebyl špatně pochopen. Já nejsem žádný fatalista. Pojmenování problému je základem k jeho řešení...
Hulin No More
16. dubna 2024 • 09:21
@Uživatel_5734171 to je jasný, problémy se řeší o dost snáz, když mám v sobě, že to není normální, že je to úchyl jinak zdravé společnosti.
Michal Kelner
16. dubna 2024 • 15:08
@Uživatel_5734171 máte výborný hudební vkus a ten Žáčkův text je opravdu geniálně smutný.
Nommonik
16. dubna 2024 • 07:28
Děkuji panu autorovi!
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
16. dubna 2024 • 07:11
Základní problém je, že příjemci mouder Bureše, Dluženy a dalších jsou ještě blbější, než Bureš a Dlužena. Ten blbec prostě řekne "A co je na tom špatného chtít mír?". A má vyřešeno. Největší chyba je pouštět se s takovým blbcem do debaty. Ta je absolutně vyloučena. Blbec jede navíc v samonasíracím módu, takže se během té debaty rozohní a ještě více utvrdí ve svém neotřesitelném názoru. A když je pak víc blbců pohromadě, začíná blbost oscilovat, jednotlivé blbosti se začínají sčítat a hrozí destruktivní následky...
Hulin No More
16. dubna 2024 • 09:13
@Uživatel_5734171 chodím sem jako volunteer. Vyfasoval jsem Šebestu. Když vidím jak se tu trápí, kopnu do něj, on se probere, sjede mě, já vím že žije, jemu začne proudit krev - mám splněno. On pak může 14 dní fungovat, mezitím si vyřídím svoje. Ale pak sem nakouknout a vidět všechen ten zmar bývalých komoušů je fakt síla. Jako kdyby nikdo nevyvážel popelnice. Zkažené.
Michal Kelner
16. dubna 2024 • 06:50
Výborně napsáno, pane Mertlíku. Prolhaná dlužena je odpornej bezcharakterní šmejd.
Stačí si pustit tiskovou, na které prezidentovi viditelně odkývala dohodu 15 přítomných účastníků o nutném zvýšení důchodového věku, aby to posléze popřela.
Její (a Karlovo) přístup k ruské agresi na UA zvedá žaludek stejně jako její tanečky na tiktoku.
Hulin No More
16. dubna 2024 • 06:30
Sotva jsem se Šebestou skamarádil, tak půjde sedět. Musíš to uhrát na blba, příteli.
btw neviděl někdo Rasputina?
Petr Kopfer
16. dubna 2024 • 09:14
@Hulin No More Také jsem si říkal, kde je (Rasputin). Asi po cestě Fialy pláče na russké vlajce
Hulin No More
16. dubna 2024 • 09:38
@Petr Kopfer 😆 nebo možná visí těsně pod ní