Zprávy

Zpět na článek

Írán proti Izraeli vyslal přes 300 dronů a raket, drtivou většinu Izrael zneškodnil

34 komentářů

Avatar - našinec}
našinec
14. dubna 2024 • 12:57
Právo na kritiku Íránu má jen ten, kdo jednoznačně odsoudil Izraelský útok na Íránskou ambasádu v Sýrii. A to ČR nebyla, jelikož ČR podporuje izraelský a americký terorismus.
Frank51482
14. dubna 2024 • 12:34
Kdyby jen 99%, ale já bych tvrdil, že jich obřezaní sestřelili 110%.
Uživatel_5542819
14. dubna 2024 • 12:31
Iba tvrdenia jednej strany a bulváru ...
Saša Krach
14. dubna 2024 • 11:17
Vše je to o penězích...Pokud máš jsi chráněn až do doby než ti řekne výroba ,,,,Nestíháme.
A tak to je....
Pokud peníze nemáš a si schopen udělat drony za pár kaček,,snažíš se dráhy systém vyhladovět.
Na Ukrajině to takto pracuje už dva roky...
A tak to je.
Vše dnes už rozhodují zásoby spřátelených státu...A na své dno nepůjdou.
Uživatel_5417695
14. dubna 2024 • 11:26
@Saša Krach Samotne penize nestaci. Take je zapotrebi mit dostatecnou prumyslovou a vedeckou zakladnu.
Hulin No More
14. dubna 2024 • 11:44
@Uživatel_5417695 jestli je západ 25x bohatší než Rusko, má druhořadé vědce a průmysl na úrovni století páry?
Uživatel_5417695
14. dubna 2024 • 12:12
@Hulin No More
Ze jsem tak smely, co Rusko behem poslednich rekneme 30 let vymyslelo vyznameneho? Cim obohatilo svetovou vedu? S jakymi novymi technologiemi prislo?
Saša Krach
14. dubna 2024 • 12:19
@Hulin No More Ale ty rakety a letadla..😝.I když auto osobní nedovedou...😂
Hulin No More
14. dubna 2024 • 12:35
@Uživatel_5417695 ok trochu vám pomůžu. Ty státy se k tomu bohatství musely nějak dopracovat. Rusko je i přes své nerostné bohatství 25x chudší než západ, takže to znamená, že západ se k tomu bohatství dopracoval průmyslem a vědou. Kdybych to napsal ještě jasněji, musel byste si připadat jako totální blbec - a to nechci
Saša Krach
14. dubna 2024 • 12:39
@Hulin No More Stačí dobře řízený zbrojní průmysl....a mít zdroje..Porovnej to s námi.
Hulin No More
14. dubna 2024 • 12:41
@Saša Krach A to ještě nevíš, že Česko bude mít o generaci lepší letadla než Rusko. Navíc umíme auta.
Saša Krach
14. dubna 2024 • 12:17
@Uživatel_5417695 Vše se dá zaplatit...i mozky.
Historie o tom ví své...😝
Uživatel_5417695
14. dubna 2024 • 16:17
@Saša Krach No, pokud vim, do Ruska ani do Afriky se zadni vyznamni vedci z ciziny prilis nehrnou bez ohledu na fakt jak jsou ty zeme bohate z prodeje nerostnych surovin.
Hulin No More
14. dubna 2024 • 17:39
@Uživatel_5417695 Aha, už to vidím.Vy o koze Rusku a já myslel, že o voze. Přesto jsme se shodli. Skvělé
Avatar - našinec}
našinec
14. dubna 2024 • 11:06
Tady je alespoň vidět, že NATO podporuje terorismus. Izraelský útok na Íránskou ambasádu v cizím státě podpořilo, ale před odvetou Izrael chránilo.
Hulin No More
14. dubna 2024 • 11:47
@našinec hele mně by se taky líbilo právo šárija, kdy by urbanová se studenou musely držet hubu a kdyby jen kecly, dostaly by šutrem. Ale to je z něj tak všechno. Ty chceš jít evidentně dál.
Avatar - našinec}
našinec
14. dubna 2024 • 10:45
Írán má právo se bránit.
Hulin No More
14. dubna 2024 • 09:38
Jen chci těm největším diskuzním blbcům poradit, že na vyjádření souhlasu slouží tak pracka vpravo nahoře. Nemusíš pak pod každou ***vinou psát souhlasím, souhlasím na 200%, dá se s tím souhlasit a podobný nesmysly. Autoritu to z tebe neudělá
Richard Šebesta
14. dubna 2024 • 10:31
@Hulin No More Ty si myslíš že ostatní jsou tak blbí a potřebují tvé rady ? Já to třeba taky vím, ale souhlas písemný mi připadá lepší. I když u tebe jako zastánce jediné pravdy a bruselských eurohujerů to chápu. Vy máte pocit, že potřebujete všechno řídit a mít pod kontrolu. Přitom vám nedochází ,že to samé dělali komunisté. Pak se ale rozhodni ty a tobě podobni zda jste demokraté nebo ne ?
Hulin No More
14. dubna 2024 • 11:30
@Richard Šebesta ty ale svobodu nepotřebuješ, ty už jsi na půl cesty do ruské díry. Tak si díky mě zvykej
Saša Krach
14. dubna 2024 • 09:36
Tak že odveta proběhla, škody nebyli ...Arabské státy si údajně válku nepřejí a postoj Jordánska to potvrdil. Čeká se na Izrael a jeho postoj...Vyhrocení situace by nikomu nic nepřineslo. Jen velké finanční náklady...A možné velké potíže..
Ale vždy se najde parta lidí co si ráda vystřelí. Vždyť jsme jen lidé.
Uživatel_5417695
14. dubna 2024 • 09:57
@Saša Krach War! War never changes!
Papanikula
14. dubna 2024 • 07:36
Celé současné dění napovídá snaze vyvolat další ohnisko většího konfliktu v dalším regionu: útok Hamásu na civilisty, následně odpověď Izraele na hranici genocidy, Izraelské útoky na území sousedních států (Libanon, Sýrie, Irán atd) a logická eskalace vojenských odvet.

Nedotknutelnost diplomatických zastoupení, oosob s diplomatickým pasem i budov zastupitelství je garantována vídeňskými konvencemi.Stejně tak platí, že 1. zástupce velvyslance resp. vyslance je vojenský přidělenec a současně má na starosti špionážní činnost, i když neslučitelnou s diplomatickou misí. Podle protokolu platí možnost vyhoštění - nikoli ozbrojeného útoku.

Při tomto porušení konvencí byl Izraelem odvetný útok Iránu prakticky přímo naplánován.

Je tedy otázkou, kolika a jakých reakcí arabských států se v regionu můžeme dočkat - na úkor zájmu o Ukrajinu a schopnost dodávat zbrané na všechny strany, což je na druhou stranu nebývalý byznys pro všechny exportéry.

Je tragedie, že státy v 21. století řeší své zájmy násilím, nikoli jednáními a vzájemnými ústupky a respektováním těch druhých. Násilí bylo a je projevem vlastní neschopnosti a hlouposti a zejména neúctou k lidským životům.
Uživatel_5417695
14. dubna 2024 • 09:55
@Papanikula Je to vazne zajimavy vyvoj. Pritom s vedomim toho, ze populace v rozvinutych zapadnich statech, ale i v Rusku a v Cine starne, tak bych se domnival, ze ty zeme budou vykazovat stale mensi tendenci bojovat. Predpokladam totiz, ze cim je clovek starsi, tim mene je bojechtivy.
Avatar - našinec}
našinec
14. dubna 2024 • 10:47
@Papanikula Souhlas,až na to, že Íránci jsou Indoevropané jako my.
Papanikula
14. dubna 2024 • 07:29
Izrael zaútočil jako první na ambasádu v Sýrii a zavraždil Íránské občany
Írán ma podle Mezinárodního práva pravo na sebeobranu

Tak jako Írán i Američané při útoku na své zájmy či vojáky provedli útok .

Izrael okupuje a anektuje Golanske výšiny a západní břeh Jordánu , které násilné osidluje svými osadníky a chová se jako zloděj úplně stejně jako Rusko na východní Ukrajině .

Nic není černobílé útok Izraele na ambasádu nechápu
Hezkou neděli všem
Richard Šebesta
14. dubna 2024 • 08:34
@Papanikula Souhlasím, že svět není černobílý. To si myslí jen zastánci jediné pravdy v naší vládě a jimi podporovaná mainstreemová média. Hlavně falešná ČT.
Frank51482
14. dubna 2024 • 01:14
Myslím, že je to v naprostém pořádku. Ani ti obřezaní okupanti, kteří si stále myslí, že si můžou dovolovat co chtějí, konečně dostanou lekci. Není přece možné, aby si kdejaká pakáž vraždila na cizích územích. Írán není Irák ani Sýrie. Já stále věřím, že na každou svini se ta voda vaří.
Papanikula
14. dubna 2024 • 07:31
@Frank51482
Souhlasím Írán ma pravo na obranu Izrael je v tomto případem agresor
Not like Somebody
14. dubna 2024 • 08:39
@Frank51482 Izrael má velmi dobrý přehled o svých nepřátelích a nic se neděje bez jeho kontroly 😎 politická podpora USA před volbami slábne a Izrael potřeboval aby se mediálně posílila jeho pozice jako státu co se brání a uvolnil si trochu ruce v Gaze 🥳
Když "zavadili" o íránské velvyslanectví, věděli velmi dobře, že Iránci budou muset zareagovat 😏
Richard Šebesta
14. dubna 2024 • 08:40
@Not like Somebody souhlasím.
Uživatel_5417695
14. dubna 2024 • 09:47
@Not like Somebody Doufejme, ze to Izraelci opravdu maji pod kontrolou, protoze prinejmensim pro nezasvedceneho cloveka to vypada jako mimoradne nebezpecna hra, ktera se kdykoliv muze vymknout kontrole.
Richard Šebesta
14. dubna 2024 • 08:39
@Frank51482 Velmoci si vždy dělaly co chtějí a nějaká OSN či názory spojenců je moc nezajímaly a platí to dodnes.Viz.americký útok na Irák 2003 i proti vůli některých zemí NATO,nebo ruský útok na Ukrajinu.
Uživatel_5417695
14. dubna 2024 • 09:44
@Richard Šebesta Rusko neni zadna velmoc. Rusko je rozvojova krajina zivici se prodejem svych nerostnych surovin stejne jako to delaji africke rozvojove zeme. Jediny skutecny rozdil mezi Ruskem a africkymi rozvojovymi krajinami je v tom, ze Rusko ma ve svem vlastnictvi jaderne zbrane, ktere jsou dedictvim po Sovetskem svazu. Dnesni Rusko by samostatne takove zbrane vyvinout nedokazalo, protoze diktator Putin nema k dispozici dostatecne vedecke zdroje. Dnesni Rusko vybavene jadernyma zbranema je podobne nebezpecne jako simpanz, ktery v tlapce drzi samopal.