Komentáře

Zpět na článek

Pellegrini „na hradě“. Komu musí být vděčný za zvolení a kdo se u nás raduje z jeho výhry?

50 komentářů

PEtr Tobes
10. dubna 2024 • 21:35
ano, a je opravdu sranda, ze si homofobni slovensti fasouni zvolili teplouse..je to fakt hezkej kluk ten Pelle, skoda ze se za to stydi...jenze o to prave taky jde, kdyby se k tomu na ferovku priznal, tak dost mozna neuspel, to by uz asi tezko proslo takze prvy "frajer" oficialne tezko bude, ale neoficialne jiste ano a budou kolem toho ruzne drby, tomu jednoduse nezabrani a bude sranda to sledovat..ale vybral si to sam tak at si to uzije
Bohumil Dolinek
10. dubna 2024 • 14:53
Bravo, výborná volba!
Avatar - našinec}
našinec
10. dubna 2024 • 09:44
Neustále se u nás straší Putinem, ale co by se pro běžného občana změnilo? Nyní na každé státní a veřejné budově visí vlajka UA, ukrajinština je polooficiální řeč, peníze ze státního rozpočtu jdou na UA, Fialova vláda v zahraničí chrání zájmy UA, UA nám říká, jak se máme chovat a s kým můžeme obchodovat, atd.
Pavel Maleček
10. dubna 2024 • 07:07
Pellegriny je za své zvolení vděčný především neomarx-progres pošukům s Čaputovou v čele. Ti svým hlava nehlava vnucováním svého "liberálního" multikulti, gender, LGBT či eko-klima povinného sebemrskačství, falešného dobra a rovnosti pro všechny, pro ně víc, v Slovácích probudili jejich temné nacionálně luďácké pudy.
No a přes ně se k moci vrátil asijsko, tedy i rusko despotický mafián Fico, který se neštítí přes vyvolávání strachu závisti a nenávisti s těmito temnými pudy pracovat. A Fico si jako poskoka ve funkci prezidenta vybral Pellegriniho ...

No a vo vo vo votom to všechno je.
PEtr Tobes
9. dubna 2024 • 23:48
no komu asi, Hranol si sveho pejska stvoril a taky ho bude ridit i ve fci prezi­denta­...os­tatne Pelle se k tomu sam hned "radostne" prihlasil kratce po secteni vysledku voleb...no to bude jizda, jak rekl Hranol, pojedeme spolu do pekla na velkem bilem koni...jojo
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
10. dubna 2024 • 06:53
@PEtr Tobes ....... A tak je to správné, prezident a předseda vlády reprezentují jednu zemi a měli by mít k tomu společný přístup, jako je to dnes také v Česku. Ne jako to u nás bylo za Zemana, kdy president si dělal svojí politiku odlišnou od politiky vlády, tedy politiky v rozporu se základními principy demokracie EU, které všichni demokraté považují za smysl života.😉
PEtr Tobes
10. dubna 2024 • 21:31
@RASPUTIN ano, tak je to spravne, tahnout zemi do pekla na vychod...putlerovi do anusu...tobe se to jiste libi, ale normalnim lidem se z toho zveda kufr, na SK jich je o trochu min nez vetsina a dojedou na to...a za Zemana se to prece tobe muselo libit, teda az do unora 22 kdy ucelove otocil, do te doby se choval jako putleruv lokaj...
Avatar - našinec}
našinec
9. dubna 2024 • 19:52
Já se jen zamýšlím, jak bude vypadat rozhovor mezi prezidenty ČR a SVK. Pokud nebude Pavlův mozek Kolář přítomen fyzicky, tak to bude asi nějaká forma odposlechu.
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
9. dubna 2024 • 18:46
U nás i na Slovensku se radují všichni slušní lidé.😉
Avatar - našinec}
našinec
9. dubna 2024 • 18:33
Zkuste někde ve veřejném vysílání říci, že je někde umístěna bomba. Trest je pro vás jasný. A nyní to srovnejte s tím, když někdo opakovaně vyhlašuje, že jsme ve válce s RF.....Omlouvám se, ale u jiného článku, kde se to nehodilo napsat, jsem viděl obrázek našeho milovaného premiéra.
Josef Burda
9. dubna 2024 • 16:40
Upřímně, je mi jedno co si Slováci zvolili, důležité je že u nás je prozápadní vláda, ať je jaká je. A ti vyznavači Ficozmetků jako je Babiš,Zeman, Klaus a další ať se do toho východního ráje odstěhují.😜
Avatar - našinec}
našinec
9. dubna 2024 • 17:07
@Josef Burda Pochopíte, že za kopcem SVK je válka a díky předchozím vládám je SVK demilitarizované? SVK se snaží přežít a jedná se všemi. Za nedlouho se uskuteční společné jednání vlád SVK a UA. SVK má úplně jiné možnosti než třeba PL. SVK se chová věcně a popravdě, čekal bych to spíše od ČR než od SVK.
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
9. dubna 2024 • 18:47
@Josef Burda ... Burda jednoduchému vše jednoduché, 😁že ?
Avatar - našinec}
našinec
9. dubna 2024 • 16:40
Měli bychom, co nejdříve zkonsolidovat vztahy se SVK. Čím později to uděláme, tím to bude horší. Alespoň za současné české vládní konstelace. Kdyby někdo jako Pellegrini kandidoval na prezidenta v ČR, tak by můj hlas také obdržel. Rozhodně má důstojnější chování než Korčok a i lépe vypadá, má dobrý tah na bránu.
Naše vládní reprezentace je zklamaná, jelikož to bere jako svůj neúspěch. Chtěl bych však připomenout, že ti, co se u nás postavili za Pellegriniho, tak v minulosti se postavili za Ursulu von der Leyen a dnes ji nemohou společně s mnohými příslušníky našich vládních stran přijít na jméno. Faktem je, že byla menší zlo.
S Matovičem, který jel za Putinem žebrat o Sputniky a přivezl je, který se chová jako "šašo", tak by naše vláda neměla problém. Spíše to vypadá, že problém není na SVK, ale u nás.
Josef Burda
9. dubna 2024 • 16:44
@našinec Jo, Pampalini vypadá dobře,jako teplej...🤣
Avatar - našinec}
našinec
9. dubna 2024 • 17:01
@Josef Burda To by se České vládě a Bruselu mělo líbit.
Hulin No More
9. dubna 2024 • 15:22
Vyhodit Slovensko a Maďarsko z EU, ti se z izolace pose..rou. Odejdou jim zahraniční firmy, zahraniční kapitál. Můžou si pak hrát na Švýcarsko, třeba v produkci paprik a halušek.
Danica Klimesova
9. dubna 2024 • 16:02
@Hulin No More Ty jseš v komisi EU,že rozhoduješ kdo,kdy má vypadnout máš smůlu Ty do toho můžeš akorát šišlat.
Hulin No More
9. dubna 2024 • 16:03
@Danica Klimesova půjdou a ty s nimi
Danica Klimesova
9. dubna 2024 • 16:09
@Hulin No More Nebut labut dilino.
Hulin No More
9. dubna 2024 • 16:29
@Danica Klimesova dej mi číslo
Richard Šebesta
9. dubna 2024 • 18:07
@Danica Klimesova Máte recht on je na drogách berte ho s rezervou. Neví co blábolí.
Uživatel_5463430
9. dubna 2024 • 18:10
@Danica Klimesova
Asi víte kdo to je, když mu tykáte.
Richard Šebesta
9. dubna 2024 • 18:34
@Uživatel_5463430 Nějakéj slušnej soudruh se ozval. Mimochodem určitě jsem starší než on (vyhulený) a s tykáním vůči mne začal on. Tak si ty kecy nechte pro sebe.
PEtr Tobes
10. dubna 2024 • 21:33
@Hulin No More minimalne pozastavit dotace na nejakou "zkusebni dobu" a to kompletne...brat chteji, ale dodrzovatto, k cemu se zavazali to uz se jim nelibi...je to hnus a meli byt uz davno potrestani, Orban naprosto bez debat ale jendou na to dojede a mafian Hranol taky...je to hnusne pokrytectvi
Saša Krach
9. dubna 2024 • 14:16
Byli volby falešné...ne.
Byli volby zmanipulované...ne
Přeběhlo vše transparentně. Ano
Tak dejte Slovensku svatý pokoj a zaměřte se na domácí politiku.
Myslím že námětů máte plný mediální prostor.😝😝😝😝😝
lug70
9. dubna 2024 • 14:47
@Saša Krach Ono liberálové mají vždy dojemnou starost o jiné, ale u sebe doma místo řešení zásadních problémů občanů a ekonomiky, tak největší úsilí věnují snahám o co největší šikanu a okradení pracujících občanů, jak zavést cenzuru a trestat občany za nepohodlné názory nebo se věnují blbostem, jak jsou společné záchodky pro všechna pohlaví, manželství pro všechny apod. Potom se diví, že občané toho po čase mají dost a vystaví jim patřičný volební účet.
Richard Šebesta
9. dubna 2024 • 15:07
@lug70 Naprostý souhlas. A pozor platí to v rámci celé EU. Už jsem o tom psal EU má svých problémů milión řečeno s nadsázkou a neumí je řešit ale do řešení dalších problémů strká nos. Navíc tím chce odlákat pozornost obyvatel EU od jejich řešení a navnadit je na něco jiného. Typickou ukázkou je válka na Ukrajině. Důkaz ? EU ještě nikdy nepodala byť jen jeden jediný mírový plán (návrh na řešení) nebo nějakou výzvu k zastavení bojů.
Hulin No More
9. dubna 2024 • 15:18
@Richard Šebesta EU několikrát vzkázala vajglovi, ať vypadne z Ukrajiny. Tak co to zase meleš?
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
9. dubna 2024 • 14:52
@Saša Krach
Můžeš mi říct jeden důvod, proč by mě neměly zajímat volby v USA, Francii, Itálii nebo na Slovensku? Co tohle je za idiotskou módu kádrovat lidem oblasti jejich zájmů? Navíc Slovensko je náš soused, jsme spolu v EU a NATO, neboli volby na Slovensku (Německu, Polsku) se nás přímo dotýkají a přímo ovlivňují situaci u nás. Už jen tím, že lze očekávat další příliv Slováků k nám...
Hulin No More
9. dubna 2024 • 15:32
@Uživatel_5734171 krach má už delší dobu pocit, že ovládá český mediální trh.
Hulin No More
9. dubna 2024 • 15:24
@Saša Krach kámo, já je v EU vedle sebe nechci. Sbalí jim saky paky a můžete si dělat co chcete
Danica Klimesova
9. dubna 2024 • 16:03
@Saša Krach Bingo.
Richard Šebesta
9. dubna 2024 • 13:49
Pane redaktore lžete ! Dezinformační fauly používaly obě strany jak Pellegriniho grupa tak i od Korčoka. A situace je podle mně zcela identická jako u nás. U nás vyhrál provládní kandidát a je úplně jedno jak se profiloval , důležitá není profilace ale to jak se chová a chová se tak že stojí za politikou vlády. Na Slovensku to bude to samé a spíše si myslím ,že právě Pellegrini bude občas Fica zlobit. Svého času se rozkmotřili a Pellegrini stál většinou v jeho stínu. Nyní bude mít naopak konečně možnost se občas na Fica takřečeně vytáhnout a není na něm závislý . Poslední věc co píšete je opět další váš faul. Jistě že SNS a Pellegrini k sobě nepasují a to spojenectví bylo z nouze ctnost nebo chcete-li volba menšího zla v podobě Pellegriniho . Ovšem totéž platí na druhé straně Korčok pokud vím taky nepovažuje Matoviče který ho podpořil za ideálního spojence. Koneckonců který normální politik by Matoviče a jeho partaj považoval za seriózního ? Matovič volil Korčoka proto že nemůže Ficovi zapomenout že ho nakonec porazil a vrátil se zpět. To je věc která se Matovičovi určitě nepovede.
Danica Klimesova
9. dubna 2024 • 16:07
@Richard Šebesta Přesně Kokršpaněl lhal je dobře,že dostal co si zasložil.Porážka byla hořká,ale dobře mu tak.
Papanikula
9. dubna 2024 • 12:54
Šéfem vojenského výboru NATO byl i bývalý nacistický generál

KOMU SLOUŽIL PETR PAVEL
giorgio287
9. dubna 2024 • 12:43
Soudruh redaktůrek má smutek, chciválek nevyhrál.

Jak vidno, Slováci mají víc rozumu, než samozvaní majitelé jediné pravdy. A mimo jiné - na rozdíl od nás u nich odporný bolševik na hradě strašit nebude. Gratuluji!
Papanikula
9. dubna 2024 • 12:41
Mne Pellegrini nevadi a je to určitě lepší volba než dva rudí bolševici u nás na hradě jeden lampasak a druhá komunistický politruk Klementa Gottwalda

Ale

Nerudová. Danuše Nerudová. Kde se "TO" tady vlastně vzalo?
Až psychopaticky zbytnělé sebevědomí. Nestoudná neskromnost. Zcela povrchní znalosti. Neschopnost pochopit kontext. Papouškující prázdné fráze. Lehce ovlivnitelná, politicky tvárná. Agresivní v rétorice i argumentování. Přesto neschopnost i přes svou agresi jakoukoliv diskusi s oponentem ustát. Až komická fascinace vlastním, řádně odkvetlým mládím, která se projevuje tím, že na sociálních sítích neustále apeluje na mladé, vyzývá k lecčemus mladé, myslí na mladé, je s mladými na jedné lodi a tak dále a tak podobně. Nemá dimenze, které lze u nominanta na prakticky nejvyššího zástupce České republiky v zahraničí přinejmenším čekat, když ne rovnou vyžadovat. Je to, z politického hlediska, poslušná loutka, která bude říkat přesně to, co se od ní bude také očekávat. Také od ní nejde čekat, že se v Evropské komisi dokáže postavit za Českou republiku a proti všem ostatním. Nebude mít dostatek osobní ani politické odvahy. V komisi v ní Česká republika nebude mít zastánce, ale zcestného mravokárce. Vedení STANu a jeho dozimetrické podsvětí bude ovšem poslouchat na slovo.
Je smutné, moc smutné, že jsme si zvykli odkládat do Evropské unie jakési slabší kusy (ne, že bychom ve vnitrostátní politice měli nějaké chovné býky, to spíš chovné voly). Danuše Nerudová je výstavní slabší kus. Výsledek inkluze naší politiky. Upřímně mě děsí, že právě Danuše Nerudová by se měla stát českou komisařkou......
tempter
9. dubna 2024 • 13:19
@Papanikula Jejda, tady se nám někdo zamiloval. Jdeš na to trošku nemotorně, ale to tak v těch prvních fázích bývá, tak držím palečky!!! Jinak - chovný vůl, geniální, na to ji dostaneš...
Papanikula
9. dubna 2024 • 13:30
@tempter hezky slunny den přeji 👍
Avatar - našinec}
našinec
9. dubna 2024 • 12:33
Těší mně, jak čeští propagandisté brečí kvůli Korčokovi. Pellegrini vůbec nemusí být špatná volba. Snaží se působit rozvážně a důstojně jako náš prezident, má dobrou vizáž. Podpořit ho mohli i progresivisté či zástupci LGBT komunity díky jeho sexuální orientaci, ke které se zcela správně takticky nevyjadřoval. V minulosti již prokázal, že si umí stát za svým. Je politicky zkušený. Atakdále.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
9. dubna 2024 • 12:33
U nás se z výhry těchto zmetků raduje ten, kdo má dojem, že by to mohl okopčit... Nejsrandovnější je, když je mezi prvními gratulanty třeba "pravicový" Klaus. V plné nahotě ukazuje, že ta pravicovost byla jen póza. Opravdu je neslučitelné být pravičák a demokrat a obdivovat Fica... A znovu a polopatě. Svoboda slova, svoboda projevu. já klausovi a dalším neberu jejich právo na to, radovat se z úspěchu Fica a Pellegriniho. Jen se jim prostě chechtám, to je zase moje právo...
Papanikula
9. dubna 2024 • 12:43
@Uživatel_5734171

Komunističtí zmetci jsou na Pražském hradě u nás

Nerudová. Danuše Nerudová. Kde se "TO" tady vlastně vzalo?
Až psychopaticky zbytnělé sebevědomí. Nestoudná neskromnost. Zcela povrchní znalosti. Neschopnost pochopit kontext. Papouškující prázdné fráze. Lehce ovlivnitelná, politicky tvárná. Agresivní v rétorice i argumentování. Přesto neschopnost i přes svou agresi jakoukoliv diskusi s oponentem ustát. Až komická fascinace vlastním, řádně odkvetlým mládím, která se projevuje tím, že na sociálních sítích neustále apeluje na mladé, vyzývá k lecčemus mladé, myslí na mladé, je s mladými na jedné lodi a tak dále a tak podobně. Nemá dimenze, které lze u nominanta na prakticky nejvyššího zástupce České republiky v zahraničí přinejmenším čekat, když ne rovnou vyžadovat. Je to, z politického hlediska, poslušná loutka, která bude říkat přesně to, co se od ní bude také očekávat. Také od ní nejde čekat, že se v Evropské komisi dokáže postavit za Českou republiku a proti všem ostatním. Nebude mít dostatek osobní ani politické odvahy. V komisi v ní Česká republika nebude mít zastánce, ale zcestného mravokárce. Vedení STANu a jeho dozimetrické podsvětí bude ovšem poslouchat na slovo.
Je smutné, moc smutné, že jsme si zvykli odkládat do Evropské unie jakési slabší kusy (ne, že bychom ve vnitrostátní politice měli nějaké chovné býky, to spíš chovné voly). Danuše Nerudová je výstavní slabší kus. Výsledek inkluze naší politiky. Upřímně mě děsí, že právě Danuše Nerudová by se měla stát českou komisařkou......
Papanikula
9. dubna 2024 • 13:04
@Uživatel_5734171 já vaši volbu i názor respektuji
lug70
9. dubna 2024 • 12:22
Co si zvolili na Slovensku je jejich věc a hov... naše starost. Zato se ptejme, komu asi musí být vděčný náš zelený gumový panák a kdo se u nás raduje z jeho výhry? Samozřejmě šedé eminenci Kolářovi, organizacím jako je NATO, Sudetoněmecký Landsmanšaft, Globsec, Aspen institute a samozřejmě mafiánskému pětikartelu. Ten se teda má co otáčet aby plnil instrukce všech. Za svou kariéru zalezl do příliš mnoho análních otvorů. Ještě, že dnes už nemusí lézt do análu svým bývalým pánům z politického politbyra Kremlu a KSČ. A kdo se raduje z jeho výhry? Zajímavé je, že nad zelenou gumou na hradě nejvíc jásají ti, co nejvíc kritizují minulý režim, minulé i současné komunisty. To jsou různí kavárenští intelektuálové, umělci, novináři atd. Mnoho z nich se před časem připojilo k výzvě "S komunisty se nemluví". Tehdy taky říkali, že "Bývalý komunista je něco jako bývalý černoch" Jednou komunista, navždy komunista. No a teď těm pokrytcům kariérní komunista a vojenský agent rozvědčík Pávek na hradě nevadí. Bizarní situace.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
9. dubna 2024 • 12:29
@lug70
tohle miluju... Chybí už jen aluminiová čepička... Já jsem Pavla volil a věděl jsem PŘESNĚ KOHO VOLÍM. A VOLIL JSEM HO PRÁVĚ PROTO, ŽE BYL NEJVYŠŠÍM VOJENSKÝM PŘEDSTAVITELEM NATO!!!! Takže je opravdu komické argumentovat tím, že to vyhovuje NATO...)))) Proti němu stál zmetek, kterého zajímá jen a pouze vyžírka a klidně tuto zemi zlikviduje. Ta volba byla opravdu jednoduchá...
Papanikula
9. dubna 2024 • 12:51
@Uživatel_5734171
Vojenským představitelem NATO byli i němečtí nacisté !!!!!! To jste asi nevěděl
Pavla NATO koupilo za informace , a NATO není nějaký klub seriózních představitelů viz němečtí naciste .
A přeci Pavel nepůjde do pokladny Lidlu s komunistickou vojenskou školou
Papanikula
9. dubna 2024 • 12:52
@Uživatel_5734171
To jste si měl dat pár facek volit komunistického funkcionáře na hrad
lug70
9. dubna 2024 • 13:17
@Papanikula Jak všichni ti, co kdysi furt vyřvávali, že "Bývalý komunista je něco jako bývalý černoch" a takový je pro ně navždy fuj, se dnes rozčilují, když jim někdo nastaví zrcadlo jejich pokrytectví. Nevím jestli se tomu smát nebo brečet, jak dnes toho kariéristického chameleona a kolaboranta, ochotného sloužit i ďáblu omlouvají a snaží se ho vykreslit, doslova jako Ježíše bez poskvrny. To teda máme spoluobčany, naprosto bez morálky. Takové odporné farizejství.
Papanikula
9. dubna 2024 • 13:05
@Uživatel_5734171 já vaši volbu i názor respektuji

Ma volba byl nekomunista Fišer