Komentáře

Zpět na článek

Martin Bartkovský: K čemu je Ficovi prezident podržtaška?

55 komentářů

PEtr Tobes
14. dubna 2024 • 09:31
no a jeste abychom to sesumirovali - hranolova podrztaska se doslova prolhal do funkce, podobne jako nas agent Mlha v roce 13 nebo v roce 18...to ze ma nesrovnalosti ve financovani kampane je uz jen takova "tresnicka na dorte" ale zapada to do jeho celkoveho obrazu - bezcharakterni Hranoluv sluha, latentni gay ale hlavne ze mu dobre padne sako...tak to maji, pojedou do pekla na velkem bilem koni, presne jak rekl Hranol..
bella.
12. dubna 2024 • 21:51
Martine Bartkovský, "šéfredaktore" !
K čemu je nám podržtaška pětikoalice Petr Pavel, motorkář a kdysi voják a bohužel hradní pán!
K čemu ?!!!­!!!!!!­!!!!!!­!!!!!!­!!!!!!­!!!!!!­!!!!!!­!!!!

....­....­....­....­....­....­....­....­....­....­....­....­....­.. ---------------------------------
PEtr Tobes
11. dubna 2024 • 23:56
stejne je sranda, jak kdyz nekdo ted Slovenskym nacionalistum a fasounum pripomene, ze si zvolili za prezidenta latentniho gaye, tak jsou hned casto vztekli a najednou tuto mensinu "jakoby haji" ale je videt, ze je jim to dost proti srsti.. tak kdy bude asi predstaven novy prvni "gentleman"..to bude jeste sranda )
Richard Šebesta
12. dubna 2024 • 10:18
@PEtr Tobes Sám jsi falešný gumo a hraješ si na charakter ! Určitě lepší gay než komunistický lampasák převlíkač kabátů jako u nás na hradě ale to je jen drobný detail že jo ? Pro vás eurohujery a komunistické zastánce jediné pravdy platí jedině vaše jediná pravda. Na druhých hledáte kdejakou špínu ale na svých idolech nevadí nic.
PEtr Tobes
12. dubna 2024 • 10:29
@Richard Šebesta tak urcite..ty jsi zase zmateny jak sanky v lete, stale tady tvrdis, ze USA je podobne zlo jako dnesni russko - to neni ani k smichu, to vi dnes snad prumerny stredoskolak, ze je to naprosta pitomost ale ty na to nemas to pochopit. a hlavne - me osobne nevadi, ze si zvolili gaye, me vadi jeho nijaka osobnost, on je naproste nic a ficuv posluhovac a to je fakt, smeju se pokrytectvi slovenskych fasounu ale jako vzdy jsi zase nic nepochopil. a ano, pro tebe je mozna tento panak lepsi nez nas prezident, ale pro vetsinu cechu ani nahodou, tak se s tim smir
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
11. dubna 2024 • 21:39
Blahopřeji většinové části slušných Slováků k volbě prezidenta. To u nás v Česku dělá "podržtašku" vládě kariérní komunista bez vlastního 😉názoru
PEtr Tobes
11. dubna 2024 • 19:37
a hranol uz utoci i na soudce...moc hodny pan to je, opravdu...nejdriv sproste utoci na stale jeste pani prezidentku, mimochodem mimoradnou osobnost, kterou tento dobytek a mafian vystval, aby si tam mohl dosadit svoji podrztasku...no a ted potrebuje utisit nebo odstranit dalsi prekazky pro nastoleni minimalne orbanovskeho autoritarstvi - aspon cast nezavislych medii a soudy...tohle uz to parkrat bylo, jde to podle stejneho mustru...hnus
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
11. dubna 2024 • 21:17
@PEtr Tobes
teď dokola uslyšíme, že byl zvolen v demokratických volbách a že to máme respektovat. Jářku, zvolen byl, respektovat to nemusíme. Stejně jako nerespektuji třeba Erdogana. Fico je něco podobného, stejné chyby, stejné známky...
PEtr Tobes
11. dubna 2024 • 23:44
@Uživatel_5734171 jj je to tak...Fico a podobni si mysli, ze kdyz vyhral volby, ze ma nejen moc, ale ma i monopol na pravdu...ale tak to neni a nikdy nebude, je to prave naopak..a je treba mu to dat naprosto jasne najevo, moc dobre to rikal M. Simecka - aspon je ted jasne na cem jsme, to je pozitivni, a ja si nenecham pokazit nejakym Ficem naladu, to by bylo k nicemu...on se v tom treba casem sam utopi, nic neroste do nebe a problemy jiste budou, o to bych se nebal
Uživatel_5479322
12. dubna 2024 • 05:56
@PEtr Tobes LOOOL, tak tymto kravinam dufam ani sam neveris. Vidim, ze reflex je asi take zdruzenie vypatlanych slnieckarov ako u nas Sme a Dennik N. A ta hufnica je taka osobnost, ze v anglicku spravili prezidenta z jej konkubina
Jozef Kolek
11. dubna 2024 • 16:08
bla bla bla
nech žije fico!!
Miloslav Podhola
11. dubna 2024 • 16:01
Kdo se ptá, stačí podívat se na hrad a do Strakovky.
Jaký je rozdíl ty podrž péro?
Jako by si z oka vypadli.
Uživatel_5479322
11. dubna 2024 • 12:20
A co tak ceske slniecka trapi, koho my budeme mat vo vlade alebo v prezidenstskom palaci. Ked nasa sucasna hufnica likvidovala referenda jedno za druhym alebo ked sa stavala na obhajobu kriminalnikov, ktori chceli podpalovat auta a strielat deti, vtedy boli vsetci ticho. Ale ked sa dostane k moci niekto komu zalezi na jeho vlasti a neoslovuje ju len ako "tato krajina" tak vsetci vyskakuju zo skatul ako na povel.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
11. dubna 2024 • 13:52
@Uživatel_5479322
ne, netrápí mě to. Jen se prosím přestaňte vnucovat, přestaňte vytahovat z hrobu tu zdechlinu V4, která vám má nyní sloužit jako fíkový list pro změnu vaší politiky. Pak je mi opravdu jedno, že na Slovensku vládne Fico, Harabín, Danko a další šmejdi... takhle jednoduché to je...
Uživatel_5479322
11. dubna 2024 • 14:13
@Uživatel_5734171 Chlapce, meles piate cez deviate. Kto sa komu vnucuje? To ze chceme mat dobre vztahy so susedmi ti je vnucovanie? Preco by mala byt V4 zdochlina (aj ked teraz vdaka ceskej vlade je V4 ohrozena)? Chapem, ze si v skole chybal ked sa preberal Svatopluk a jeho tri pruty, takze teraz nechapes jej vyznam. A aky figovy list pre zmenu politiky? Vsak sucasna vlada tvrdo presadzuje svoju politiku uz od svojho zvolenia a robia presne to co hovorili ked boli v opozicii.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
11. dubna 2024 • 15:38
@Uživatel_5479322
to je přesně ono! Vy pořád chcete, abychom za vás bojovali, ale na to musí být dva. My většinově žádnou V4 nechceme!!!! Chápeš to? A v podstatě ani nikdy nechtěli, možná to mělo význam před naším vstupem do NATO a EU, ale teď to pro nás význam nemá! Aby to význam mělo, musí být nějaké společné zájmy a společné cíle. Ani jedno, ani druhé nemáme. Já chci mít STEJNÉ vztahy s Německem, s Francií i s Finskem. A i se Slovenskem. STEJNÉ!!!!! Od toho je osmadvacítka. Smiřte se na Slovensku s tím. Ani my, ani Poláci nevidíme v další existenci nějaké V4 smysl...
Richard Šebesta
12. dubna 2024 • 10:19
@Uživatel_5479322 souhlasím. Je to tak
Miloslav Podhola
11. dubna 2024 • 16:04
@Uživatel_5734171
V4 zase bude a nebude Fialova vláda.
Poláci také dostanou rozum.
PEtr Tobes
11. dubna 2024 • 23:53
@Miloslav Podhola nebude, tento spolek se nyni stava naprosto zbytecnym a neuzitecnym..je to minulost..nejake velke bratrstvi se slovaky je proste nostalgie, jsou trochu jinde a je to jejich volba.
Jozef Kolek
11. dubna 2024 • 16:10
@Uživatel_5734171 si taký zlatý !!
nech žije fico!!- chlape!, klud!, pozor na tlak!!
Lubomír Horký
11. dubna 2024 • 16:28
@Uživatel_5479322 Vy jste toho rozumu taky moc nepobral
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
11. dubna 2024 • 11:57
Nikdy se to nedozvíme, ale opravdu by mě zajímalo, jak by dopadla Zuzana Čaputová, kdyby obhajovala mandát. Obávám se, že by Fico rozjel hnojomety ještě o level víc. Když jsem viděl jejich mítink, kde poslanci Smeru vyzývali dav ke skandování "Americká k...a", bylo mi skutečně zle... Nedivím se jí, že nekandidovala, to je opravdu milion světelných let za čárou...
giorgio287
11. dubna 2024 • 12:15
@Uživatel_5734171

Inu,Sorosova "americká k...a" na konzervativně laděném Slovensku se svým vlezdobruselismem a progresivismem narazila. Což je o Slovácích dobrá zpráva.
Richard Šebesta
11. dubna 2024 • 13:03
@Uživatel_5734171 Tak Čaputová je proamerická ze stejného úhlu pohledu jako je Fico proruský. Čaputová ale sama dobře věděla že úlohu kterou si sama sobě dala i lidem nezvládla za své funkční období. Vlády které tu za jejího panování byly padaly jedna za druhou a navíc Čaputová dávala velmi okatě najevo že nechce Ficův návrat a sama přitom lhala. Nejprve slíbila že mimořádné volby budou koncem června 2023 ale pak je spolu s bývalou neúspěšnou vládou posunuli až na konec září jakoby tušili že Ficův SMER vyhraje volby a jen a jen aby to oddálili co nejvíc. Navíc politik(čka) který(á) neumí unést tíhu funkce a neumí se vyrovnat s útoky na svou úlohu nemá v politice co dělat. Politika je těžké řemeslo kde se často dělají podrazy a hraje se nefér. Kdo nato není připraven ať tam nechodí. Tuhle zkušenost udělala třeba hned po převratu Daniela Kolářová známá herečka stejně jako Rudolf Hrušinský nejstarší. Chvíli byli v polistopadově v politice a když zjístili jak se noví mocipání chovají raději rychle odešli.
Richard Šebesta
11. dubna 2024 • 13:07
@Uživatel_5734171 A ještě dovětek ta progresivní grupa okolo Šimečky Matoviče a Korčoka a dalších oni hrají fér a chovají se seriózně ? Tomu může věřit je naivní hlupák.
Miloslav Podhola
11. dubna 2024 • 16:08
@Uživatel_5734171
Ty jistě používáš hnojomet ke svému psaní.
Páchne z displeje.
Uživatel_5337246
11. dubna 2024 • 11:42
Asi tak jako Fialovi prezident podržtaška.
Frank51482
11. dubna 2024 • 09:57
No jistě, nějaký Bartkovský se zase vyblil. K čemu je ta bolševická gumová podržtaška na našem hradě?
giorgio287
11. dubna 2024 • 12:17
@Frank51482
Bolševická gumová podržtaška na našem hradě poslouchat umí a musí. mají na ni složku v Moskvě i ve Washingtonu...
Richard Šebesta
11. dubna 2024 • 09:48
Nejsem rozhodně Ficův nějaký obdivovatel pouze v zahraniční politice jeho politiku podporuji ale jedno máme se Slováky společné. Oni máji vládu i presidenta co potáhnou za jeden provaz (většinou) u nás je to to samé. Jeden podstatný rozdíl tu ale je naše vláda má podporu u lidí ani ne 20 % . Uznávám je déle u moci Ficova zatím mnohem větší. Fico je taky zkušený politik na rozdíl od profesora Nutely který se chová často dost trapně. Dnes to ještě nejde říct ale časem se uvidí která vláda zda Fialova nebo Ficova se udrží u moci i po volbách ? U nás v roce 2025 a na Slovensku v roce 2027 nebudou-li předčasné. Pak bude možno obě vlády porovnat která byla lepší.
Jiří Tesař
11. dubna 2024 • 10:40
@Richard Šebesta
Šebesto tobě bych přál, aby jsi zažíl nějaký čas v komunistickém vězení a dostával od estébáků během výslechu pořádně po tlamě. Pak bys nepsal tvoje zvrácené názory na těchto stránkách.
Saša Krach
11. dubna 2024 • 10:49
@Richard Šebesta Žádná .. Vláda....a to Bartovský ví....tak řeší Slováky....😂
Saša Krach
11. dubna 2024 • 09:43
Tak se mi zdá že Reflex se vyhýbá tématům...a krmí nás věcmi čo nikoho nezajímají. Otázka je proč to dělá...😂😝
Not like Somebody
11. dubna 2024 • 10:42
@Saša Krach stejná otázka je proč někdo čte články které ho nezajímají a ještě je komentuje v diskuzním fóru 🤔
Saša Krach
11. dubna 2024 • 10:48
@Not like Somebody Protože....zde se vždy řešili věci aktuální..Především domácí...Slováci si vybrali a co je nám proboha do toho😝😝😝😝😝😝
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
11. dubna 2024 • 11:45
@Saša Krach
nabídka, poptávka. Najdi si jiné médium, které ti bude lépe vyhovovat. Číst Reflex opravdu není povinné...)))) Já ho čtu, protože mi vyhovuje. Takhle jednoduché to je...
Saša Krach
11. dubna 2024 • 12:35
@Uživatel_5734171 Tak to ti věřím...😂😂
Větší zabejčený vládní fanatik.
Tu není.😂😂😂😂😝🐂
Avatar - našinec}
našinec
11. dubna 2024 • 09:37
Hloupý nadpis a obrázek, článek však vcelku dobrý.
tempter
11. dubna 2024 • 09:36
Tak jste to kuci pěkně probrali, tak teď šup šup z pokojíčků ven na zahradu, ať vám do oběda pěkně vytráví. Máme krásný den a z kuchyně se už line vůně vařené mrkve s hráškem. V tom vám zuby neuváznou... Hezký den.
giorgio287
11. dubna 2024 • 09:12
Bartovský je jako kdo, když si otírá svoji nevymàchanou držku o nejvyšší ústavní činitele Slovenska?

My máme na hradě bolševického bezmozka a ve Strakovce vlastizrádce. To mu nevadí a sousedy kritizuje? Je to blb. Úplatný presstitut!
Asatin
11. dubna 2024 • 09:43
@gior­gio28­7Nevy­macha­nou drzku si otviras na nase ustavni cinitele debile..
giorgio287
11. dubna 2024 • 10:08
@Asatin
Chápu, že se doma oslovujete výstižným "debile".

Ovšem já s tvojí rodinou naštěstí nic společného nemám - takže napříště mne oslovuj "pane".
Miroslav Hraběta
11. dubna 2024 • 11:01
@giorgio287 Milý chrochtale, ty máš z pána leda to "p". Pak už jsou tam jen hlasky č, s, í a u. Slož si to sám 😃😃
Papanikula
11. dubna 2024 • 09:09
K čemu je Flialovi prezident podržtaška?
Richard Šebesta
11. dubna 2024 • 09:29
@Papanikula Ano,to je dobrá otázka.
Radek Kocvelda
11. dubna 2024 • 08:16
Díval se někdo včera na Primě na naše budoucí europoslance?Tvl.ta Nerudová to je kousek!
lug70
11. dubna 2024 • 08:56
@Radek Kocvelda To víte, čím větší blbec, tím má větší ambice.Dnes každému blbci, chtivému kariéry v politice stačí, že vstoupí do globalistické organizace Aspen institute či Globsec, absolvuje tam vymývací stáž pro nadějné kolaboranty a má do politiky dveře otevřené s plnou podporou liberálních médií. Stačí se podívat na stránky Aspen institute, kolik politiků je členy této pochybné organizace. Mezi nimi jsou i perly vypatlanosti, jako je ta tetka Blbuše nebo Pekarová-svetrová, nebinární Lipavský atd. Takže podle toho to tady taky vypadá.
Papanikula
11. dubna 2024 • 09:10
@Radek Kocvelda
Byla to tragédie a největším tragedem byla Danuše Nerudová
giorgio287
11. dubna 2024 • 09:17
@Papanikula
Ta je ještě blbější, než Pekari! Zázrak!

Jak tohle může být profesorkou - Blbuše je chodícím důkazem o úpadku vzdělanosti v naší zemi. V normálním světě by to tupé zvířátko nemohlo udělat ani maturitu...
Avatar - našinec}
našinec
11. dubna 2024 • 09:41
@Radek Kocvelda Díval jsem se jen chvíli na včerejší diskuzi a jelikož jsem nikdy Nerudovou neposlouchal, tak jsem si myslel, že je lepší. Pokud po více než roce přípravy předvede tohle ....
Uživatel_1320707
11. dubna 2024 • 08:13
Největší podržtaška vlády je Petr Pavel.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
11. dubna 2024 • 07:30
Slovensko má dvě tváře. Na jedné straně je ta v Bruselu, kde vystupuje jako výrazně prounijní a loajální k NATO, na straně druhé je pořád ten Mečiarovský rypák. Fico jede na stejnou notečku, většina Slováků prostě a jednoduše přesně tohle chce slyšet. Ten mindrák má ta země ve své DNA. Fico si Pellegriniho stvořil jen jako maskování. Má být tou hezčí tváří, v podstatě Dr. Jekkyl a Mr. Hyde. Na domácí scéně pojede Fico politiku kobercového náletu na všechny své odpůrce a pojede přes závit. Když mu EU sáhne na fondy, pojede tvrdou vydírací taktiku, má právo veta a ukáže Unii, jak s tím dokáže narábať... Na domácí scéně mu to rozhodně neublíží, přesně naopak, jeho voliče potěší, že může tak malý národ cvičit s ostatními. Na nějaký obraz své země tito lidé kašlou...
Igor Palovic
11. dubna 2024 • 11:11
@Uživatel_5734171
súhlas - absolútny
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
11. dubna 2024 • 11:53
@Igor Palovic
já z toho nemám vůbec radost a snažím se přijít na to, proč tomu tak je a zda to samé nehrozí i nám. Hrozí, ale přeci jen v menší míře. Odhadoval bych to zhruba 65:35 na Slovensku (národovci a konzervativci versus liberálové) a 50:50 u nás. A lidí, co na nějakou svobodu kašlou úplně a vyhovuje jim nějaká forma tvrdé ruky bude odhadem tak 40 % na Slovensku a 25 % u nás. Přestaňme si namlouvat opak, lidé vyšmelí svoje svobody za bůček a seriál na Nově...
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
11. dubna 2024 • 06:51
Jaký rozdíl slovenské "podržtašky" proti našemu prezidentovi, který jde vládě po krku při každé příležitosti, tedy pokud zrovna není někde na výletě. 😀😁