Komentáře

Zpět na článek

Pavel ve sporu s Babišem kvůli změnám v penzích. Stínohra loutkové vlády ANO se mění ve frašku

51 komentářů

Uživatel_161293
11. dubna 2024 • 23:22
To není žádná stínohra.....ten sociopat je ztělesněním nové totality.
Miroslav Sivon
5. dubna 2024 • 15:06
Pro Papanikula nezivil jste se jako propagandista za komara? To je jako bych cetl ty jejich hlouposti jen upravene na dnesni dobu.

Babis (agent Bures) studoval ve svobodne demokraticke zemi. Mel moznost zjistit, jak demokracie funguje a srovnat si ji z komouskym diktatorskym rezimem. Presto mu to bylo jedno. Spocital si, ze nejvic vydela, pokud pujde s rezimem a bude mu slouzit. Bures nic nemusel, proste vedel, ze kdyz se stane agentem komunistke statni bezpecnostni, tak s toho bude profitovat a proto taky mohl jet do zahranici a zit tam.

Ad prezedent republiky. Narozdil od Babise se omluvil za sve pusobeni v KSC. Coz mimochodem Babis nikdy neudelal. Prezident Peter Pavel byl vojak a jeho otec byl vysoky funkcionar (i Bures mel v rodine opravdove sibry), takze jeho vstup do aramady a i strany byl logicky.

Mezi tema dvemi je ale jeden podstatny rozdil. Bures se stale chova jako stbak, dela stale ty jiste praktiky. Bures korupoval politiky a stykal se z mafiany jako napriklad zavrazdenym Mrazkem. Nic takoveho prezident republiky nedelal. Oproti Buresovi, ktery krade a lze je cisty jak lilie. Navic ty veci, na ktere u nej narazite uz jsou vic jak 30 let stare.
Papanikula
5. dubna 2024 • 15:45
@Miroslav Sivon
nebyl jeho otec - Pavka v STB . ?

Jak se lampasak Pavek vojensky agent omluvil? Ještě 17 listopadu čekal připraven zasáhnout jak to dopadne . Měl jste soudruhu začít politické školení marxismu leninismu PŠM od soudruha Pavka na buzerplacu , vy potřebujete ZVŠ pod Pavkem
Martin Tuhý
6. dubna 2024 • 02:48
@Papanikula Bože, koho tyhle kraviny zajímají, je rok 2024, probuďte se...vy jste určitě celá 80. léta byl partyzánem a bojoval proti komunismu! Stejně jako zhruba 0 Čechů...
Papanikula
10. dubna 2024 • 17:47
@Martin Tuhý ano na Babise chtějí dělat zákon prezidentem by neměl byt žádný funkcionář KSČ tedy ani ne Petr Pavel
Papanikula
5. dubna 2024 • 15:47
@Miroslav Sivon

Pavel byl předsedou ZO KSČ (to fakt nemohl dělat každý). V životopise adoroval příjezd okupačních vojsk mj. z Ruska a Ukrajiny, aktivně se připravoval (falešná identita, konspirativní byty) na potírání západní demokracie v Československu. Přísahal věrnost Rusku (SSSR), spolupracoval s KGB. Zatímco např Zemana v roce 1989 vyhazovali z práce za činnost proti KSČ, Pavel se ještě v listopadu připravoval na vojenský zásah proti "kontrarevoluci".

Jo a soudruhu Sivone volit komunistu a rozvedcici muže jen chudák jo a já Babise nevolil
Miroslav Sivon
5. dubna 2024 • 15:56
@Papanikula to už jste psal. Nemáte tam něco nového? Ne, protože řešíte, co bylo před 30. lety.

Dál adorujte a omlouvejte komouše a agenta StB Babiše a jeho gestapacké manýry. To vám jde.
Papanikula
5. dubna 2024 • 16:17
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Miroslav Sivon
5. dubna 2024 • 16:28
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Paul Alerton
5. dubna 2024 • 12:34
Poště si či chcete. Obšírně komentuje jednotlivá sdělení, udělejte z toho zase spekulativní bramboračku. Proč neuveřejníte zápis????
Papanikula
5. dubna 2024 • 11:30
Agent Pávek má z minulosti násobně horší škraloup, než Babiš. Pavel byl předsedou ZO KSČ (to fakt nemohl dělat každý). V životopise adoroval příjezd okupačních vojsk mj. z Ruska a Ukrajiny, aktivně se připravoval (falešná identita, konspirativní byty) na potírání západní demokracie v Československu. Přísahal věrnost Rusku (SSSR), spolupracoval s KGB. Zatímco např Zemana v roce 1989 vyhazovali z práce za činnost proti KSČ, Pavel se ještě v listopadu připravoval na vojenský zásah proti "kontrarevoluci".
Babiš musel spolupracovat s ekonomickou kontrarozvědkou (což byla x-tá správa St stejně, jako všichni pracovníci zahraničního obchodu, kteří uzavírali devizové kontrakty.
Paul Alerton
5. dubna 2024 • 12:44
@Papanikula Nojo, taková jsou fakta. Ale podle Rychetského si to Pavel “odpracoval”, ale zapomněl na sebe říct, že komančům on sám (Rychetský) lezl kamsi, ještě ve funkci vedoucí organizačně právního odboru. Tu falešnou empatii chápu, ale odsuzuji.
Miroslav Sivon
5. dubna 2024 • 15:06
@Papanikula nezivil jste se jako propagandista za komara? To je jako bych cetl ty jejich hlouposti jen upravene na dnesni dobu.

Babis (agent Bures) studoval ve svobodne demokraticke zemi. Mel moznost zjistit, jak demokracie funguje a srovnat si ji z komouskym diktatorskym rezimem. Presto mu to bylo jedno. Spocital si, ze nejvic vydela, pokud pujde s rezimem a bude mu slouzit. Bures nic nemusel, proste vedel, ze kdyz se stane agentem komunistke statni bezpecnostni, tak s toho bude profitovat a proto taky mohl jet do zahranici a zit tam.

Ad prezedent republiky. Narozdil od Babise se omluvil za sve pusobeni v KSC. Coz mimochodem Babis nikdy neudelal. Prezident Peter Pavel byl vojak a jeho otec byl vysoky funkcionar (i Bures mel v rodine opravdove sibry), takze jeho vstup do aramady a i strany byl logicky.

Mezi tema dvemi je ale jeden podstatny rozdil. Bures se stale chova jako stbak, dela stale ty jiste praktiky. Bures korupoval politiky a stykal se z mafiany jako napriklad zavrazdenym Mrazkem. Nic takoveho prezident republiky nedelal. Oproti Buresovi, ktery krade a lze je cisty jak lilie. Navic ty veci, na ktere u nej narazite uz jsou vic jak 30 let stare.
Martin Tuhý
6. dubna 2024 • 02:50
@PapanikulaBylo by super zkusit začít řešit problémy současného tisícíletí, mladí lidé vám zdrhají do zahraničí, protože v ČR se nedá žít a vy tady furt blábolíte něco o komunistech, kteří skončili před 35 lety, probuďte se.
Saša Krach
5. dubna 2024 • 09:31
Všechny vlády co přispějí Ukrajině na střelivo, zveřejnili částku peněz na nákup granátů. Jen naše vláda ne...
Proč ji mam potom věřit...a důvěřovat, Opravdu nevím..
A jako už několikrát tato vláda poslala voliče za dveře.😛😛😛😛
Komu a jak věřit...to ví jen chytrý
Člověk....😂😂😂😂😂😛
Papanikula
5. dubna 2024 • 09:35
@Saša Krach

Neskutecna arogance moci od Petra Fialy , peníze na granáty jsou v radu stovek milionu až miliard ale na nemocné děti se sbírají víčka
Fiala a jeho vláda skončí před soudem
Miroslav Hraběta
5. dubna 2024 • 11:26
@Papanikula Na tvou chorou kebuli by nestačila víčka celého světa. Ale granát bych ti dal. Odjištěnej 😃😃
Papanikula
5. dubna 2024 • 12:51
@Miroslav Hraběta čemu nerozumíte Fialová voda vyhazuje stovky milionu na granáty Ukrajincům a pro nepadogicke pracovníky nebo nemocné děti nejsou peníze a organizují sbírky

Ano Fiala a tahle vláda skončí před soudem , utrácí peníze daňových poplatníků ať na granáty organizuje taky sbírky na tohle nedostala mandát

Hezky víkend pane Hrabeto
Miroslav Sivon
5. dubna 2024 • 15:09
@Saša Krach Mate pravdu, ale nechapu proc by Ruska fedarace resp. Putin mel sdelovat kolik penez prispel Ukrajine. Ale chapu vas odpor k nemu.
Jan Kolomazník
5. dubna 2024 • 05:51
ANO lže stále,v přímém přenosu podrazí i prezi­denta­.Prav­da,lež­,všech­no jedno,jen když je estébák spokojen....
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
5. dubna 2024 • 06:42
@Jan Kolomazník ...a s ním většinová část veřejnosti. Prostě musíme vládu přihlouplých užvaněných netáhel vydržet a po volbách hnutí ANO dokončí penzijní úpravu.☺
Miroslav Sivon
5. dubna 2024 • 15:10
@RASPUTIN jako, ze ji opet zrusi a tim odsoudi budouci duchodce k chudobe? Populista a komous Babis udela to stejne jako kdyz byl 8 let ve vlade. Bude blbe mluvit a tim to skonci. Jo a jeste si nahrabe pro sebe.
Papanikula
5. dubna 2024 • 09:36
@Jan Kolomazník

Lže Fiala a lze to všude dokázat naposledy ze nás stát se nebude finančně podílet na nákupech granátu , daně zvyšovat nebudeme etc
Miroslav Hraběta
5. dubna 2024 • 00:39
"Zabil ludí cez padáky! Okratli dúchodcov! Nikty něotstúpim!" 🐮😃
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
5. dubna 2024 • 06:43
@Miroslav Hraběta ...Vy nemáte v ústavu večerku ?
Papanikula
4. dubna 2024 • 22:52
Petr Tobes :

Přesná data jsou :
Vládě rozhodně důvěřují tři procenta lidí, spíše důvěru ji vyjadřuje 22 procent dotázaných. Naopak 32 procent dotázaných vládě spíše nedůvěřuje a 40 procent jí nedůvěřuje rozhodně. Zbylá tři procenta respondentů zvolila odpověď "nevím".
Pavel Maleček
5. dubna 2024 • 09:08
@Papanikula - no v zemi, kde je většina občanstva, spíš tohoto pojmu nehodného obyvatelstva s rozumem poněkud mdlým přesvědčena, že vláda je od toho aby jim rozdával z výnosu práce druhých, to ještě pěkný výsledek je.
Ano tuto vládu je za co kritizovat. Nejen za bídnou komunikaci, ale zejména za zbabělost, kvůli které nedokážena na rovinu obyvatelstvu říct jak se věci opravdu mají. Místo toho všemožně kličkuje a mlží, což lidi vytáčí víc než na rovinu vyslovená tvrdá pravda. Zejména ta, že jsme ve válce s Ruskem.
Ono by v tu ránu bylo pochopitelné to, co za mlžících keců dělá. Vč. toho zvedání daní, zvyšování nákladů na zbrojení a max. pomoc Ukrajině.
Papanikula
5. dubna 2024 • 09:45
@Pavel Maleček
Já ve válce nejsem a jestli mne a mě děti do ni Fiala chce zatáhnout takmpatri před soud
Uživatel_5543572
10. dubna 2024 • 17:25
@Papanikula Bohužel máte smůlu, do války vás spolu s celou Evropou zatáhl Putin. Zkuste mu na příští schůzce ruských trollů navrhnout, ať stáhne armádu z Ukrajiny, a budete moci žít zase v míru ;-)
Papanikula
4. dubna 2024 • 22:17
Stínohra loutkové vlády SPOLU a jejího podivného politologa se mění ve frašku
Avatar - epr3}
epr3
4. dubna 2024 • 20:30
Sezemský si trochu popletl pojmy. Loutková vláda je ta Fialova, stínová je ta Babišova.
Michal Bednarek
4. dubna 2024 • 21:08
@epr3 Příteli bratře. Asi jsi nebyl poslední 3 roky v republice. A to tě omlouvá.
Papanikula
4. dubna 2024 • 22:19
@Michal Bednarek
Pravé ze byl
Fialová sekta ma podporu v PVM STEM a CVVM 3 % !!!!
Což je nejnižší podpora vlády od roku 1989
PEtr Tobes
4. dubna 2024 • 22:24
@Papanikula haha, trapny pokus..je to samozrejme jinak..vlade sice duveruje cca 20 procent, coz neni moc, ale presto ma koalice preference, coz je neco jineho, skoro 40 procent, a to neni malo, a dava to stale jistou sanci na obhajobu, ekonomika ted pujde prece jen nahoru a bures to vi, proto ta panika anoistu
Petr Janeček
4. dubna 2024 • 22:41
@Papanikula Pokud se průzkumné agentury ptají takových asociálních individuí jako jseš ty, tak se není čemu divit. Bohužel je vás hodně a tak nám asi bude vládnout lůza.
Papanikula
4. dubna 2024 • 22:53
@Michal Bednarek
Vládě rozhodně důvěřují tři procenta lidí, spíše důvěru ji vyjadřuje 22 procent dotázaných. Naopak 32 procent dotázaných vládě spíše nedůvěřuje a 40 procent jí nedůvěřuje rozhodně. Zbylá tři procenta respondentů zvolila odpověď "nevím".
Avatar - epr3}
epr3
5. dubna 2024 • 06:26
@Michal Bednarek V republice žiji celý život a celý život také sleduji politiku. Moc dobře vím, jaká všeho schopná pakáž tady v současné době vládne. To ty by jsi měl konečně otevřít oči, a číst také něco jiného než jenom Reflex.
Pavel Nyklíček
4. dubna 2024 • 20:10
Momentálně hnutí nemá náboje.
To co tahá na plac je něco ve stylu jezulátka vytahovaného Babišem před kostelem z kapsy....
Výsledek byla vždy prohra.
Pokud lidem budete slibovat, jde to jednou. Podruhé už je tu zdvižený prst.
Babišovo moto : Nikdo vám nedá tolik, jako já Vám mohu slíbit je příznačné a po letech omrzí.
Volič si pamatuje poslední 3 měsíce před volbami a do voleb je více, jak rok a půl a ANO nic nepřináší a Alenka se dohodnout na ničem prospěšném pro tuto zemi nechce a říkala to.
PEtr Tobes
4. dubna 2024 • 22:09
@Pavel Nyklíček uvidime, bohuzel ja to az tak optimisticky zatim nevidim, i kdyz je jasne, ze buresovci zda se trochu panikari, byt zatim maji luxusni preference, a to je samozrejme dobre...nechce se mi ale verit, ze by ted v opozici spadli pod 30 procent, coz by jim melo stacit na to, aby nemohli byt obejiti, protoze budou mit asi s komercnima fasistama blokacni vetsinu...ale jeste se s tim da neco delat, ale samo to rozhodne neprijde, je jasne, ze vladnouci koale mnozi volici presli mezi nevolice nebo nerozhodnute a je potreba ziskat je zpatky a to nebude lehke, nebo tovykompenzovat jinde, treba u prvovolicu a to zatim proste nedelaji
Papanikula
4. dubna 2024 • 22:53
@PEtr Tobes
Vládě rozhodně důvěřují tři procenta lidí, spíše důvěru ji vyjadřuje 22 procent dotázaných. Naopak 32 procent dotázaných vládě spíše nedůvěřuje a 40 procent jí nedůvěřuje rozhodně. Zbylá tři procenta respondentů zvolila odpověď "nevím".
Papanikula
4. dubna 2024 • 22:20
@Pavel Nyklíček

Fialová sekta lháře Petra Fialy ma podporu v PVM STEM a CVVM 3 % !!!!
Což je nejnižší podpora vlády od roku 1989
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
4. dubna 2024 • 19:57
Hnutí ANO si už veřejně dělá srandu z prezidentského rozvědčíka a ušmudlané vlády jako většina veřejnosti. Paráda 😁
Pavel Nyklíček
4. dubna 2024 • 20:18
@RASPUTIN
Mám politiku jako každodenního koníčka.
Zatím jsem u Babiše vždy vše trefil. Je dobře čitelný.
Ne snad díky názorům. Ty jsou zcela nekozistentní, ale je předvídatelný reakcí u voliče.
Začal kampán příliš brzy. Je zde čitelná velká touha impéria se vrátit a tak dělá chyby.
Rád to sleduji a ještě letos uvidíme, že preferéncie budou mnohem nižší než momentálně jsou....
Ještě nikdy jsem se u něj nespletl a vždy se těším co zas vymyslí....zatím je to fakt spíše dětinský pokus urvat kybliček na pískovišti.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
4. dubna 2024 • 20:51
@Pavel Nyklíček
mám stejný názor, Bureš rozjel permanentní kampaň, na kterou ale nemá nic. Ani lidi, ani témata. Personálně je to hnutí v naprosto zoufalé situaci, lidé jako Malá, Peštová, Juchelka nebo Jermanová jsou jejich kandidáti na MINISTRY!!!! Přitom to jsou regulérní jelita, v každé firmě by se svojí intelektuální výbavou měli problém i v konkursu na asistenta na recepci. Současné ANO mi připadá jako cyklisti, co se rozhodnou v královské etapě sprintovat na prémii na dvacátém kilometru a pak dojedou do cíle s hodinovou ztrátou. Kdyby v této zemi byla nějaká lepší alternativa na pravici, která by posbírala zklamané vládní voliče, bude ANO rádo za nějakých 25 %. Jejich jediná šance je, že spousta vládních voličů bude otrávená a volit vůbec nepůjdou, že by je přebral Bureš je vyloučené. A marketéři ANO to dobře vědí, snaží se vykreslit celou politiku jako nechutnou stoku, aby jim tam odmítli jít jak nové subjekty, tak se snaží otrávit voliče...
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
4. dubna 2024 • 22:01
@Uživatel_5734171 ...Chlapci, chlapci, ty vaše vlhké sny, to je docela síla😁
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
4. dubna 2024 • 18:51
Udržitelnost penzijního systému má Bureš na praku, on potřebuje vyhrát příští volby a tudíž je mu jedno, že se systém bez změny za pár let zhroutí. Ty změny se pochopitelně nebudou týkat ani dnešních důchodců, ani těch, kterým je dnes 50, přesto právě tito jsou z nějakého záhadného důvodu nejvíc proti.
Asatin
4. dubna 2024 • 19:00
@Uživatel_5734171 Bohuzel je to tak.Koalice musi vyhrat,staci o 50 tisic.
Pavel Nyklíček
4. dubna 2024 • 20:23
@Asatin
Volby jsou opravdu za velmi dlouho a i měsíc politického dění je opravdu kus času.
Za více, jak rok a půl bude vše úplně jinak a Babiš právě výstřílel všechny náboje. Teď už bude jen klesat.
Mám politiku jako koníčka a rád dělám odhady a u Babiše jsem se trefil vždy.
Asatin
4. dubna 2024 • 21:09
@Pavel Nyklíček Ano velice citelny ,mate pravdu a bude hodne zajimave co z neho vypadne.On uz nema zadny naboje a jeho temata uz taky zname.Uz se nema ceho chytit a dalsi slozky nejsou a tak bude lhat a urazet..Toho se bude drzet.
jhomolka
4. dubna 2024 • 18:40
ONAnisti, vždycky lhali, vždycky budou...
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
4. dubna 2024 • 19:58
@jhomolka... no ty jako onanista to musíš vědět nejlépe