Komentáře

Zpět na článek

Bartkovský: Hnutí ANO to vzdalo a uznalo, že Babiš byl estébák. Nezastanou se ho ani vlastní poslanci

112 komentářů

Beauty Nice
18. dubna 2024 • 15:50
Publikum čítající dvě sta hlav je publikum DVOUSETHLAVÉ. Za situace, kdy v Reflexu neumí česky ani nový šéfredaktor by bylo namístě zvážit angažování korektora. Nebo Reflex užívá služeb korektora? Korektora, který také neumí česky? Reflex nemá korektora?!
Bohumil Dolinek
10. dubna 2024 • 14:45
Ten pisalek je na blití, fuj kde se takový *** berou!? Asi stejná svolož jako ta hejhule tj. prodavačka diplomů (odporný zjev).
Pavel Maleček
10. dubna 2024 • 08:56
Bartkovský jásá zbytečně. To, že byl Babiš agent STB všichni členové ANO dobře vědí. A je to pro ně něž problém spíš pozitivum. V tom, že je Babiš neobtěžuje tou otravnou demokracií, která vlastní myšlení vyžaduje. Stačí jen dokola mlít Babišovy mantry a kariéra je zajištěna. A pak, když je někdo za sloužení Babišovi odsuzuje, tak šéf - capo di tutti capi vytáhne složku a oni mají pokoj.
A pak, byť se členů ANO nezastávám, přecijen odvozovat průměrnou inteligenci členů ANO od citovaných, je značně faulující. Zvláště u těch dvou dam, které v tomto oboru spíš patří k tvorům, jejichž bobkotvorbu poslankyně Malá, s vypětím všech svých "intelektuálních" sil studovala.
Martin Tuhý
6. dubna 2024 • 02:54
Bože, koho tyhle kraviny zajímají, ČR se rozpadá, největší pokles životní úrovně v historii, průmysl padající do propasti, naprosto nedostupné bydlení, mladí se stěhují pryč ze země a politici primárně blábolí o StB a komunistech, tvl probuďte se a zkuste řešit problémy tohoto tisíciletí!
Pavel Kubát
8. dubna 2024 • 22:16
@Martin Tuhý , takový krásný projev, ještě si něco nastuduj o králících a pak už nic nezabrání tomu, abys nám tato moudra posílal přímo z PSČR.
Ivo Hájíček
10. dubna 2024 • 07:02
@Martin Tuhý nevím jak vy, ale životní úroveň máme jako nikdy.
malylibor
10. dubna 2024 • 10:48
@Martin Tuhý V celých dějinách nebyla životní úroveň obyvatelstva na území dnešní ČR tak vysoká, jako je dnes. A to přes 8 let vlád STBáka Bureše a jeho firmy. Dokonce ani takoví, jako jsi ty, kteří nic své zemi nepřináší, si žijí jako vepři v žitě. Za to, že i v době takového blahobytu sis svůj život dokázal svým vlastním zaviněním zmršit nemůže nikdo jiný než ty. Kdybys méně četl konspirační weby a více se věnoval reálnému životu, nikdy bys takové nesmysly nenapsal.
Uživatel_5542819
5. dubna 2024 • 10:53
Čo je horšie ? Podpísať z donútenia spoluprácu s ŠTB v obave o stratu svojho povolania, alebo si vybrať povolanie v komunistickej armáde, byť komunistom a slúžiť zlu a keď príde zmena režimu prevrátiť kabát a liesť do zadnice svojim bývalým nepriateľom ako prezident ČR ?
Vladimír Forst
5. dubna 2024 • 11:09
@Uživatel_5542819 Tak vidíte , jste jak ti poslanci ANO, taky už Babiše nebráníte, uznáváte, že se zaprodal StB, dokonce pro to máte pochopení. A z nějakého záhadného důvodu si myslíte, že služba v armádě je horší než spolupráce s StB. Použiji s dovolením Vaši logiku: pracovat - třeba v armádě - musíte, abyste byl z něčeho živ, ale spolupráci s StB podepíšete jen tehdy, když si chcete polepšit na úkor druhých, životně důležité to není.
aljav
5. dubna 2024 • 13:13
@Uživatel_5542819 tvrdit, že Bureš byl donucen podepsat bonzování, to je trapné a ubohé!
Bureš ze svého členství v KSČ a STB získal privilegia, jako studium v zahraničí, protekce v PZO.... .
Bureš nám dělal ostudu v EU, vytuneloval/ukradl několik firem (PETRIMEX, Kost.uzeniny), pravděpodobně jeho firma otrávila Bečvu, rozvrátil veřejné finance, rozjel inflaci, vede si složky na oponenty, bylo mu prokázáno několik set lží.... .

Pavel šel do KSČ aby mohl do armády. Vojenskou školu dodělal cca 2 roky po revoluci!
Pavel nám udělal výborné jméno v NATO, chová se slušně, pomáhá Ukrajině...
Ale tací jako ty budou na Pavla plivat, ale Bureše budou obdivovat! Chucpe!
PS: já na Hradě nechtěl žádného exkomouše, ale zaplaťpánbůh, že je tam Pavel a ne estébácký práskač Bureš
Josef Franz Menoušek
8. dubna 2024 • 09:37
@aljav Velice se mýlíte v osobě "Pávka". Dva roky po revoluci dodělal školu rozvědčíků pod vedením KGB. Do KSČ vstoupil kvůli kariéře když už byl v armádě. Do armády brali i nekomunisty. Pávek byl v StB i v armádě !
Pavel Kubát
8. dubna 2024 • 22:19
@Josef Franz Menoušek, a kdo je to ten Pávek ??
Ivo Hájíček
10. dubna 2024 • 07:03
@Uživatel_5542819 tak z donucení? 😁
malylibor
10. dubna 2024 • 10:52
@Ivo Hájíček Asi mu tatík a matka vyhrožovali, že když nepodepíše spolupráci s STB, nebude moct krást v PZO a nestane se z něj po revoluci miliarádř.
Pavel Diving
5. dubna 2024 • 09:09
Je to bývalý estébák a zlo pro všechny Čechy. Proč si to stále necháváme líbit??? Volme normální lidi prosím!!!
Uživatel_5542819
5. dubna 2024 • 10:48
@Pavel Diving Veru tak ! Asi ako komunistického prezidenta ...
Václav Vojvodík
5. dubna 2024 • 15:52
@Uživatel_5542819 pletete si pojmy s dojmy. Pavel nebyl a není komunistický prezident. To byl Husák, Gottwald a další jim podobní. Pavel je demokraticky zvolený prezident v demokratické zemi. Tak jako u Vás je demokraticky zvolený Fico 🤣🤣 A jen tak pro zajímavost ve Francii byl prezident Pavel vyznamenán za záchranu Fr. vojáků. Zato Bábiško tam byl vyšetřován kvůli praní špinavých peněz. Ale jinak komouš jako komouš že? 🤣🤣🤣
malylibor
10. dubna 2024 • 10:54
@Václav Vojvodík Bureš je ve Francii nadále vyšetřován kvůli daňovým podvodům a praní špinavých peněz. Tam nemá na každého složku, takže mu to zřejmě neprojde tak snadno jako jeho daňové podvody v Česku.
Ivo Hájíček
10. dubna 2024 • 07:05
@Uživatel_5542819 Pořád to nekoušete jak dopadl ten bonzák u voleb co? 😁
Martin Tuhý
6. dubna 2024 • 02:57
@Pavel Diving Tak Burešova vláda byla jistě lepší než současná Fialova, koho tedy volit...
Beauty Nice
18. dubna 2024 • 16:00
@Martin Tuhý 🤣🤣🤣 "Burešova vláda" a "lepší" nejde použít v jedné větě. Dokonce ani v té, která končí "drátem do voka!"
Uživatel_5337246
5. dubna 2024 • 06:47
Proto to děláte p. Bartkovský,
jste jako malé hloupé děcko .
Zřejmě už nemůžete spát jako Fiala, protože jméno Babiš vám nahání hrůzu.
aljav
5. dubna 2024 • 13:14
@Uživatel_5337246

FAKTA/pravda ti nevoní!? No jo, pro koblihy typické
jerryx
4. dubna 2024 • 20:01
Estébák je člen StB , zatímco Babiš podepsal spolupráci, tedy byl spolupracovník. Podepsal proto, aby mohl do zahraničí, tedy z vypočítavosti. Je postoj Petra Pavla, který režimu věřil, lepší? Jenže zatímco je Babiš pragmatik, nemá jasné názory, PP je toho názoru, že ideologie tady prostě je a co přijde z EU, o tom se nediskutuje, stejně jako se dřív nediskutovalo o vedoucí úloze KSČ a pokynech ze Sovětského Svazu. Tak co je lepší?
Jarda Analytik
5. dubna 2024 • 05:23
@jerryx Svému režimu věřilo jen pár papalášů, které živil podle jejich potřeb. Většina ostatních se jen tvářila že věří, aby přežila.
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
5. dubna 2024 • 06:46
@Jarda Analytik.. Většině to bylo jedno a žila si v pohodě. Doba prostě byla jiná, pohodová, bez spěchu, bezpečná a byla legrace.
Jarda Analytik
5. dubna 2024 • 07:49
@RASPUTIN Kdo toužil po vyšším vzdělání nebo průměrné kariéře, musel se tvářit, že tomu svinstvu věří.
jerryx
5. dubna 2024 • 07:16
@Jarda Analytik Když někdo vyrůstal v komunistické rodině, měl IQ 107 a nulový zájem o kulturu a historii, režimu věřil. Ale já znal dokonce i vzdělané a inteligentní lidi, co zažili rok 1968 a stejně byli jako slepí. Problém je, že někdo jako PP je prezidentem. U Babiše trvám na tom, že jeho úspěch je selháním jiných stran, kde jsou jen prázdní papaláši, pohrdající lidma. Babišovi stačí s lidmi mluvit.
Jarda Analytik
5. dubna 2024 • 07:46
@jerryx ... za předpokladu, že porozumí jeho kmenovému nářečí - jakési staroslověnštině.
Uživatel_5542819
5. dubna 2024 • 10:59
@jerryx Babiš nič nepodpísal ! Potvrdil to jeho riadiaci dôstojník pred súdom . Zaradil ho do zoznamu, aby vykázal činnosť a mohol na neho brať peniaze . Pracovníci zahraničného obchodu mali povinnosť podávať hlásenia o pobyte v zahraničí . Nielen oni, každý kto bol v kapitalistickej cudzine služobne podával písomnú správu ...
aljav
5. dubna 2024 • 13:16
@Uživatel_5542819 jasně, a Země je placatá
Ivo Hájíček
10. dubna 2024 • 07:08
@Uživatel_5542819 ty jsi fakt komik. Jeho řídící důstojník. 😁 koho teda řídil, když to ten blekota nepodepsal?
aljav
5. dubna 2024 • 13:16
@jerryx to neokecáš, Bureš je estébácký práskač a tunelář, a profláklý lhář. Ten slovák nám dělá jen ostudu.
jerryx
5. dubna 2024 • 13:26
@aljav Ale já se ho nijak nezastávám, jen říkám, že vláda místo vládnutí jen útočí na Babiše, protože je totálně neschopná. A už jsou jí dobří i čeští nacionalisti, protože nerozumím tomu poukazování na jeho slovenský původ. Já se narodil jako Čechoslovák , takže tyto věci jdou mimo mě. Je mi jedno , jestli vládu povede Slovák, černoch, homosexuál , muž nebo žena, zajímají mě schopnosti. Babiš a Fiala se už ukázali a nikoho dalšího nevidím.
Dana Havlíčkova
4. dubna 2024 • 18:25
Kde by jste všichni byli kdyby nebylo pana Babiše!.Až všechno ,zařídil a vybudoval,tak teď na něho budete házet špínu.!Musíte začínat od sebe !To by se vám všem moc hodilo že.?Okradat nas lidi ve všem.Že se nestydite.!Toto co teď vládne to vám nevadí?Jsou to nejhorší politici!Ty by jste měli prozkoumat jednoho vedle druhého.
Michal Kelner
4. dubna 2024 • 21:26
@Dana Havlíčkova kde bychom byli, kdyby nebylo Babiše? Rozhodně v méně zadlužené zemi.
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
4. dubna 2024 • 22:43
😏 ...hm, takže v Česku ne.
jerryx
5. dubna 2024 • 07:18
@Michal Kelner Dovoluji si podotknout, že Babišovi současní vládci vytýkali, že za covidu rozhazuje málo.
Michal Kelner
5. dubna 2024 • 07:50
@jerryx nejde paušalizovat. Tehdejší opozice opravdu tlačila na byšší podporu covidem nejvíce postižených živnostníků, zároveň však odmítali nesmyslnou valorizaci důchodů (důchodci skutečně nebyli covidem ekonomický ohrožení), odmítali nesmyslnou obrovskou podporou casino a podobné nesmyslné rozhazování. NKÚ jim poté dál zapravdu
Jarda Analytik
5. dubna 2024 • 07:52
@jerryx Kdyby neuzavřel obchody, hospody a nezakázal podnikání, nemusel by rozhazovat. A na počtu obětí by se nic nezměnilo.
Uživatel_5337246
5. dubna 2024 • 06:51
@Dana Havlíčkova máte naprostou pravdu. Lidem se zřejmě líbí amatérská vláda, která lidi zatahuje do velkých problémů a ještě zavádí cenzuru.
aljav
5. dubna 2024 • 13:20
@Uživatel_5337246 amatér­ská/tu­nelář­ská STB vláda je dnes v opozici.
Kdo to vykřikoval, že v zimě umrzneme, že bude benzín za 100,-/l, a pod.hovadiny!? A kdo e dodnes za ty lži neomluvil!? Bureš a spol!
aljav
5. dubna 2024 • 13:18
@Dana Havlíčkova co zařídil, co vybudoval? Proč tak strašně hloupě lžeš!?
Nebýt Bureše, tak jsme na tom mnohem lépe, státní kasa by byla o pár set miliard bohatší, lidé by nebyli tak negativní.. A i uzeniny z Kosteleckých uzenin by se dali jíst, ne jako ty jejich dnešní šmakulády
Frantisek Najman
4. dubna 2024 • 18:05
Když nevadí současný prezident - bývalý generál komunistických špionů, tak už nemůže vadit nikdo, zase jen lži!
aljav
5. dubna 2024 • 13:21
@Frantisek Najman
i ty koblihoidní lháři, napiš nám kdy Pavel ukončil tu vojenskou školu!
Saša Krach
4. dubna 2024 • 16:40
Dnes podruhé...
Je úplně jedno či byl nebo nebyl agent...A je úplně jedno či prezident byl rudý od hlavy až k patě. A přísahal věrnost rudým okupantům.
Jak agent tak prezident jsou dnes v jiné době, dostali důvěru voličů a ti jim prominuli či je jejich minulost už nezajímá...
Hodnotím tito články tak nějak jako už hloupost bez dopadu na voliče
😛 A pokud pujdete volit do Evropy Nevolte strany ale krouźkujte osobnosti které vás oslovili...😁😁😁
PEtr Tobes
4. dubna 2024 • 16:46
@Saša Krach tak to nechte na kazdem, at si to posoudi. podle me to uplne jedno neni, a nevadi mi ani tolik, ze byl Babis agent Bures, ale vadi mi, ze neustale lze, kdyby se priznal a omluvil, tak bych to vzal, mne vadi vic z jinych duvodu - je to nenasytny oligarcha a dotacni podvodnik, ktery si castecne zprivatizoval stat pro svoje soukrome business potreby, coz lze jasne dolozit...to je urcite horsi. a PP narozdil od Babise se postavil ke sve nehezke minulosti radove mnohem lepe, a neco pro nasi zemi udelal po roce 89, kdyz mu MAcron dekoval za zachranu francouzskych vojaku, tak to byla docela pecka, tim se Babis rozhodne chlubit nemuze takze asi tak...
jerryx
4. dubna 2024 • 20:03
@Saša Krach Osobnosti? A oslovily? Tak to bych si moc nezakroužkoval.
Asatin
4. dubna 2024 • 16:05
Mistni rusacci veri ze tady neco vyhraji,,to se rozhodne uplne jinde ,zde si muzete onanovat mozecky jak chcete,je vam to prd platne.
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
4. dubna 2024 • 16:14
Ale ferdo, jiný názor není boj, ale prostě jenom jiný názor. Tak nevyšiluj, uklidni se, nebo tě někdo nahlásí primářovi a bude zase studená sprcha a zákaz přístupu k internetu.😉
Asatin
4. dubna 2024 • 16:36
Ras-nenormalni=Putin mel bys vedet co ta slova znamenaji chlapecku.
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
4. dubna 2024 • 15:43
No i na vás Bartkovský po volbách dojde, tedy pokud neuděláte sebekritiku a přiznáte, že jste se mýlil. Ostatně v tom máte již zkušenost, že ?😀
aljav
5. dubna 2024 • 13:22
@RASPUTIN

copak, zase bys rád věšel oponenty na kandelábry? Tak jako tví soukmenovci z KSČ!?
Avatar - Alan Ryvola}
Alan Ryvola
4. dubna 2024 • 15:23
Dobrá práce, pane Bartkovský, nejdřív jsem si myslel, že je to Divoký kačer.
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
4. dubna 2024 • 15:00
Být agentem StB tehdy znamenalo chránit svoji zemi před lidmi spolupracujícími s naším tehdejším nepřítelem. Pomáhat proti takovýmto lidským zrůdám byla povinnost každého slušného občana. Samozřejmě po té co se právě tyto lidské zrůdy dostali po roce 1989 k moci, bylo jejich prvním úkolem zdiskreditovat StB a to se jim u některých snadno ovlivnitelných a neznalých posluchačů bohužel ČT podařilo.🙂
PEtr Tobes
4. dubna 2024 • 15:13
@RASPUTIN jj to sedi, prokremelsky kolaborant rasPutler si chvali praci zlocinecke organizace StB, to do sebe krasne zapada a neni se v jeho pripade ani cemu divit..
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
4. dubna 2024 • 15:40
@PEtr Tobes ..... Ty budeš takový bolševik, koukající ze zadku EU, pro kterého je každý s jiným názorem než tím jediným správným, třídním nepřítelem, že ?😉
Jarda Analytik
4. dubna 2024 • 14:57
Ani u vedoucích kádrů Babišovy sekty se neočekává porozumění psanému textu. Od všech se požaduje jen souhlasné kývání a odpovědné hlasování při volbách.
jerryx
4. dubna 2024 • 20:05
@Jarda Analytik Zato ve vládních stranách je živá diskuse a velká konkurence kandidátů na předsedu.
Jarda Analytik
5. dubna 2024 • 05:27
@jerryx V klasických politických stranách je předseda demokraticky volen. Majitele hnutí volit nelze. Možná jen předstírat volbu s jediným kandidátem.
jerryx
5. dubna 2024 • 07:35
@Jarda Analytik Co je to klasická politická strana? STAN, hnutí co založil pobočník Krejčíře s dvěma kumpány s cílem dostat prachy z centra do regionů? I po Dozimetru se udržel v čele trouba, co ho tam ti tři dosadili a všichni ho tupě zvolili. Anebo TOP09, strana co vznikla, aby se Kalousek po vyhazovu od lidovců udržel ve vládě a nakonec funguje i po jeho odchodu jako strana těch nejhloupějších ,ale nejvíc nafoukaných pražáků? Tyto strany se nezmůžou ani na program, tak převzaly ten pirátský. A co ODS? Do jejího čela vybral Blažek profesora, neschopného přežít v normálním světě, který zahodil své konzervativní názory a bojí se Pirátů , kteří se s 1100 členy, kteří většinou ani nevyrostli z puberty, ale stali de facto vládnoucí stranou u nás, neboť papouškují názory bruselských pitomců. Takže to jsou ty tradiční strany? Havel měl naprostou pravdu, když nevěřil politickým stranám. A to ještě nevěděl, že na občanské společnosti budou parazitovat politické neziskovky, které za peníze různých Sorosů budou tady šikanovat lidi, co normálně pracují.
Jarda Analytik
5. dubna 2024 • 07:56
@Jarda Analytik Klasické strany vznikají spojením několika jedinců stejného politického názoru. Sekty a hnutí jsou dílem jednoho člověka a mají komerční zaměření.
Miloslav Podhola
4. dubna 2024 • 14:24
Bartovský záleží a nelži.
Chováš jak BTBak ty, který odsuzuje za to, co nebylo nikdy prokázáno l.
Zapsaných v jejich materiálech si mohl býti ty, aniž si o tom věděl.
Jsi tak mladý, nebo hloupý,že si to nepamatuješ.
Za Vykání mi nestojiš.
Budu ti Vykat,až budeš objektivní a ne vládní přisluhovač.
Tomáš Kostelecký
4. dubna 2024 • 14:37
To jsi asi pana Bartovského pořádně naštval, že mu tykáš. Od takového rudého zm rda to musí obzvlášť bolet.@Miloslav Podhola
Michal Kelner
4. dubna 2024 • 16:09
@Miloslav Podhola Míro, prosím Tě, jakým jazykem komunikuješ? Tohle opravdu není český jazyk...
Petr Kopfer
4. dubna 2024 • 22:09
@Miloslav Podhola

A Pávek by nebyl? Já budu reagovat, až bude Pávek!

Skutečně skvostná, inteligentní reakce. Ten styl, tak dikce, je vidět, že to máte v hlavě srovnáno. Jako kdyby to řekl samotný guru.
Petr Kopfer
4. dubna 2024 • 13:47
Vřele doporučuji do debaty přímo nahlédnout. Je to takový malý sociologický průzkum. Obhájce z ANO samozřejmě nepočítám, destruktivně reagovat mají v popisu práce, a úroveň reakcí jednoduše odpovídá úrovni hnutí. Je zajímavé si udělat procentuální odhad reakcí lidí, které to pobavilo - těch kteří asi chápou psaný text a složitější věty, versus procenta lidí pobouřených a urážejících. Můj odhad se podezřele blíží preferencím, ale je velice optimistický: těch lidí, kteří nepochopili souvislosti (soudě podle toho že reakce jsou mimo mísu) je dle mého cca 30%. Nikoliv 39% Takže dobrá zpráva

P.S. Je zřejmé, že i na Pávka došlo, jak jinak. Inu když nevím co dál a chci něco moudrého dodat, Pávek s vždy hodí...
1049an
4. dubna 2024 • 14:12
@Petr Kopfer Žvásty. Kdo nemá argument a umí jen omílat propagandu z libtardského politbyra, ten obvykle začíná jako pan Kopfer. On je samozřejmě obdařen genialitou, zatímco ostatní jsou dezo bez zubů?
Petr Kopfer
4. dubna 2024 • 22:12
@1049an Je vidět že pochopit myšlenku je těžké. Pochopit psanou myšlenku mission impossible. Soucítím s vámi.
Uživatel_5819773
4. dubna 2024 • 17:09
@Petr Kopfer
Na Twitteru není percentuální zastoupení voličů Ano tak vysoké jako ve společnosti. Používají jiné komunikační platformy. Proto ten váš dojem vypadá lépe, než je realita.
Petr Kopfer
4. dubna 2024 • 17:22
@Uživatel_5819773 Máte samozřejmě pravdu. Stejně jsem chtěl vidět svět rozumnější, než je.
lug70
4. dubna 2024 • 13:29
Zajímavé je, že těm co agent StB Bureš vadí, tak jásají nad agentem rozvědčíkem Pávkem na hradě. Dnes politika, úřady, média atd. jsou doslova protkány agenty cizích organizací (Aspen institute, Globsec, Open society, Ackermann-gemeinde) a cizích mocností a nikomu to nevadí. Prezident agent Globsecu a Aspen institute, Premiér agent Aspen institute a Sudetoněmeckého Landsmanšaftu. Pozazastavili jste se nad tím, co naši politici, novináři, státní úředníci atd. v těch organizacích pohledávají? To nejsou spolky skautíků, ale tvrdě vlivové a nátlakové organizace, které mají své zájmy. K takovým organizacím by naši politici atd. neměli správně ani čuchnout. V takových USA by si lidé angažovaní v cizích organizacích v politice, na státních úřadech, v médiích atd. ani neškrtli a byli hned označeni za cizí agenty podle zákona FARA z roku 1939.
Richard Šebesta
4. dubna 2024 • 13:35
@lug70 Burešův problém č.1 je že on to že byl agent Stb popírá ač důkazy jsou jasné. Nohavica nebo herec Kanyza to přiznali. Proč ne Bureš ? Protože je hňup a bonzák a lhář a zloděj.
lug70
4. dubna 2024 • 13:52
@Richard Šebesta čert vem Babiše. Můj volební idol to není. Oligarchy moc nemusím. Tady jde o to, že všude je používán dvojí metr, kam se člověk podívá. Jednomu je minulost furt dokola vyčítána a u druhých jejich chmurná minulost StBáků nebo nomenklaturních kádrů nevadí. Stačí jen být na té správné liberálně-progresivní straně a vše je odpuštěno. Pro náš stát jsou největším bezpečnostním rizikem agenti Aspen institute a Globsecu, kterými je protkána téměř celá politická scéna, úřady, neziskovky, média atd.
Papanikula
4. dubna 2024 • 14:11
@Richard Šebesta lhář je Petr Fiala žádné důkazy o STB Babise neexistuji je stjeny” agent “jako otec Danuše Nerudové
Peter Hosek
4. dubna 2024 • 20:30
@lug70 musim rict, ze jste tuto “situaci” popsal velmi dobre. Toho Babiše, určitá skupina bude “pronásledovat” az do hrobu. Da se to přirovnat co se v současné době děje zde v souvislosti s DT. Za každou cenu a jakýmkoliv způsobem ( mimo fyzického odstranění ) dosáhnout vytyčeného cíle. Trochu odbočim a chtěl bych to přirovnat k současnému dění zde ve Státech. Musím rict, ze Demokrati, maji po organizační strance, své ovečky pod kotrolou a co je důležité , táhnou za jeden provaz. Zdejší opoziční strana republikánů , jsou o proti demokratum totální amatéři a mnohokrát, ptám sam sebe, proč jsem, cela ta leta, zaregistrovaný v teto straně. Být independent co se týká politiky je nakonec pro jedince jako jsem ja, to nejrozumnejsi. Omlouvam se za moji cestinu. Lepsi to nebude.
Michal Kelner
4. dubna 2024 • 13:14
No, ony ty Babišovo onuce prostě nestíhají dementovat naprosto zřejmé a prokazatelné fakty.
Soudy usvědčeného práskače a lháře, polyglota a otce roku už se opravdu můžou zastávat jen prvoci a dobře placení bezpáteřní filcky, jako třeba ta týdenní ministryně spravedlnosti.
Papanikula
4. dubna 2024 • 13:33
@Michal Kelner
Prvoci se mohou zastávat lhare Nutelly a komunistického lampasaka s komunistickou politruckou na hradě
Richard Šebesta
4. dubna 2024 • 13:37
@Papanikula Tak moment Nutela a Bureš si ve lhaní mohou podat ruce to je bez diskuse. Nejsem Nutelův fanda a nikdy nebudu ale on nebyl bonzák a agent Stb zatímco Bureš ano.
Michal Kelner
4. dubna 2024 • 13:39
@Papanikula on je ten článek o Nutelle? Buď jsem se přehlédl, nebo jste prvok... Nebo filcka?
Papanikula
4. dubna 2024 • 14:12
@Michal Kelner bude o otci Danuše Nerudovè s krycím jménem PES
1049an
4. dubna 2024 • 14:16
@Michal Kelner Ale nešiřte nám tu dezinfo. Už nás to nebaví, jak ze sebe pořád děláte hlupáky. Skočili jste na špek 5K, ale nemusíte to tak okatě dávat najevo, ne?
Michal Kelner
4. dubna 2024 • 16:12
@1049an a ty jsi prvok, filcka nebo onuce?
Miroslav Hraběta
4. dubna 2024 • 12:47
Bureš je hlavně tupá krysa. A opět: obdivují ho zase jen tupé krysy.
Papanikula
4. dubna 2024 • 12:53
@Miroslav Hraběta
Tupej je lampasak agent Pávek s IQ pouze 107
PEtr Tobes
4. dubna 2024 • 12:56
@Papanikula rika nekdo, pro koho je tato hodnota, byt nic moc nevypovidajici a spekulativni, velmi vzdalenou metou
Papanikula
4. dubna 2024 • 12:59
@PEtr Tobes
Píšu o Lampasakovi agentu , který stačil je na Vojenskou školu a kdyby nebylo 17 listopadu byl by komunistickou gumou doteď , vy potřebuje ZVS a PŠM 😂
Jaroslav Herman
4. dubna 2024 • 13:01
Na Hrabětu netřeba reagovat, on s tou tupostí je dlouhodobě spolčen.
1049an
4. dubna 2024 • 12:57
@Miroslav Hraběta Hloupější než ti, co obdivují Pávka?
1049an
4. dubna 2024 • 14:21
@Miroslav Hraběta Pávek je hlavně prodejnej křivák, kterej by dnes byl jako rudej exlampasák poradcem u Wagnerovců, kdyby mu do toho filuta Havel nehodil vidle a on se nemusel v roce 89 překabátit k nepříteli, když na normální práci neměl hlavu ani ruce.
Papanikula
4. dubna 2024 • 12:34
Prevzato :

Chytrá a hezká Danuše :

otec kandidátky Danuše , člen a agitátor KSČ, absolvent VUMLu, pracoval pro podnik zahraničního obchodu, ve svazcích StB veden pod krycím jménem PES...
Miroslav Hraběta
4. dubna 2024 • 12:49
@Papanikula A co to sem cpeš, jelito?? To zajímá jen tvou vydlabanou kedlubnu 😃😃
Papanikula
4. dubna 2024 • 12:52
@Miroslav Hraběta tak si ten článek přečti jelito je tam o Danusi ,
Saša Krach
4. dubna 2024 • 11:18
Pokud půjdete k volbám do Bruselu...nevolte strany ale krouźkujte osobnosti které vás oslovili. A máte pokoj od různých šeptačů a manipulátorů....😛
Pavel Nyklíček
4. dubna 2024 • 11:04
Mám pocit, že nám Babiš stárne a dělá tolik unáhlených aktivit, že letos půjdou preferéncie dole.👎.
Říká se tomu senilita dříve narozených s vyhlídkou krátkého dožití.
Pavel Nyklíček
4. dubna 2024 • 11:01
Dobrý den.
Prosím vás, je ještě na tomto světě někde normální slovensky hovořící občan?
Já jen, že ty "médioví" normální fakt nejsou...🫤
Těm mimomédiovým se omlouvám....
Saša Krach
4. dubna 2024 • 10:56
Je úplně jedno či byl nebo nebyl agent...A je úplně jedno či prezident byl rudý od hlavy až k patě. A přísahal věrnost rudým okupantům.
Jak agent tak prezident jsou dnes v jiné době, dostali důvěru voličů a ti jim prominuli či je jejich minulost už nezajímá...
Hodnotím tito články tak nějak jako už hloupost bez dopadu na voliče
😛
1049an
4. dubna 2024 • 10:56
A jakou měl Ing. Babiš hodnost, když tedy dle vás byl ten estébák? Melete blbosti. Člověk, který byl nucen kvůli ochraně ekonomických zájmů republiky komunikovat se státobezpečnostními složkami, fakt příslušníkem SNB nebyl. Ale vy už jinak než prolhaně a tendenčně neumíte. Ale třeba Pávek, ten agentem byl. Pod patronátem sovětské GRU měl hodnost i služební zařazení.
lug70
4. dubna 2024 • 11:45
@1049an Rozdíl tu byl. Byli agenti důstojníci (třeba Jaromír Štětina) a agenti spolupracovníci (práskači) StB "z lidu". Třetí sorta StB byli známí lidé, umělci, novináři, sportovci, různí intelektuálové atd, třeba herec Svěrák agent StB s krycími jmény "Rak a Sprcha", hokejový brankář Hašek agent StB s krycím jménem "Domino" anebo tady jeden z niovinářů Reflexu, Karel Steigerwald byl agent StB s krycími jmény "Les, Kuna, Dramaturg, Vor". Někteří lidi (většinou obyčejní lidi) ani nevěděli, že byli agenti StB a měli záznam. Umělci, novináři, intelektuálové, sportovci a další známí lidé většinou vědomě spolupracovali s StB. Museli, jinak by moc příležitostí ke kariéře neměli. Nejhorší zmetci byli ti, co měli více krycích jmen. To byli praví StBáci, ideologicky pevně zakotvení příznivci minulého režimu..
PEtr Tobes
4. dubna 2024 • 12:12
@lug70 snuska lzi a bolsevickych blabolu, StB vedla samozrejme slozky na hodne lidi vcetne odpurcu rezimu, jenze hodne z nich melo kategorii NO - nepratelska osoba, dale byl KTS - kandidat tajne spoluprace,KA - kandidat agenta, D - duvernik, A -agent atd...no a kdo mel kategorii A, tedy Agent, ten musel podepsat zavazek, takze o tom samozrejme musel vedet, jinak by tak nebyl nikdy zaevidovan. a tam samozrejme patri agent c 25085 Bures, i kdyz neustale lze,ze o tom chudak nevedel a ze to bylo "tzv normalni", tak to neni pravda, kdyby to podepsat nechtel, tak to delat nemusel, ale podepsal a mel z toho nalezity prospech - dostal se na PZO, kde mohl bacovat a nakrast si na ovladnuti agrovertu. Listinnych dukazu o jeho spolupraci je opravdu dost.
Papanikula
4. dubna 2024 • 12:43
@PEtr Tobes
otec kandidátky Danuše, člen a agitátor KSČ, absolvent VUMLu, pracoval pro podnik zahraničního obchodu, ve svazcích StB veden pod krycím jménem PES...

Ta hloupá krasavice by měla držet kušnu
Richard Šebesta
4. dubna 2024 • 13:49
@PEtr Tobes Souhlas. Je to tak
Papanikula
4. dubna 2024 • 12:36
@lug70 soudruhu Váš rudy prezident byl dokonce funkcionář a KSČ a kdybychom nedemonstrovali na Národní třídě tak by byl komunistou a agentem Pavkem doteď
1049an
4. dubna 2024 • 12:36
@lug70 ano, ale Babiš určitě nežaloval, že soused nevyvěsil praporky a nešel do průvodu. Hlásil, kým byl v cizině osloven, kdo jej verboval a podobně. Dělal v PZO. To se vůči BIS dělá ve strategických podnicích i dnes.
PEtr Tobes
4. dubna 2024 • 12:40
@1049an tak Bures byl hlavne agentem predtim, nez se na PZO vubec dostal, tj od roku 82 do cca 86, pak uz pro ne nebyl tolik "zajimavy", i kdyz se s StBaky urcite dal setkaval, ale ne tak intenzivne.
Franta111
4. dubna 2024 • 13:33
@1049an "...Člověk, který byl nucen kvůli ochraně ekonomických zájmů republiky komunikovat se státobezpečnostními složkami, fakt příslušníkem SNB nebyl ..."
Vtip dne Chudáček ten "člověk, který byl nucen"
A o SNB vůbec nebyla řeč ...
Richard Šebesta
4. dubna 2024 • 13:45
@Franta111 Máte recht.
Richard Šebesta
4. dubna 2024 • 13:43
@1049an Žijete v omylu. Babiš byl 100 % agent Stb s krycím jménem Bureš. Vázací akt podepsal v listopadu 1982 v jedené bratislavské vinárně. Její jméno mi už vypadlo ale to není podstatné. Donášel na 12 lidí.
Tomáš Kostelecký
4. dubna 2024 • 14:43
Agenti StB žádné hodnosti neměli, pouze krycí jména, blbe.@1049an
Avatar - Lior Chaos}
Lior Chaos
4. dubna 2024 • 10:34
Tahle vyzobaná slunečnice, prodejkyně titulů, se snaží kecat už do všeho. Je fakt, že k pětidemolici se hodí, je to stejná prodejná “dáma” jako všichni. Pro získání moci udělá cokoliv. Vzácný charakter. Pfuj!!!
seng
4. dubna 2024 • 10:25
Zrovna Nerudova někoho bude moralizovat.