Komentáře

Zpět na článek

Předpovědi o Rusku nevyšly. Putin je silný, ekonomika nekolabuje a ruská armáda má dost zbraní. Mír je daleko

89 komentářů

Miloslav Podhola
3. dubna 2024 • 13:56
Státy podporující Ukrajinu by si měly uvědomit, že Rusko tu válku nemůže prohrát a ani zavedené sankce ho v podstatě neoslabi.
Válčení je jen mrhání hodnotami a lidskými životy.
Kdo z toho má prospěch?
ZAMYSLEME SE!
Sdělme vládě, ať se staví za mir na UA a neeskaluje válku dodávkami munice.
Vyhozené peníze EU!
Clyde Shelton
3. dubna 2024 • 19:19
@Miloslav Podhola
Ano, sdělte to ruské vládě...
Richard Zeman
4. dubna 2024 • 01:13
@Miloslav Podhola Může vyhrát. To je zase jen narativ, že nemůže vyhrát. Samozřejmě že Nato vyhraje, když na to přijde. Ale důležité je přece to, že vyhrát za jakoukoliv cenu není výhra. Když bude většina území radiokativní, nebude tam možné těžit. K čemu nám to území bude, když to bude desítky let jako Černobyl? Nemluvě o tom jak to bude vypadat u nás?
Richard Zeman
3. dubna 2024 • 09:28
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Petr Kopfer
3. dubna 2024 • 10:07
@Richard Zeman

Skvělá logika. Nezávisle na tom, kde je pravda vy tvrdíte, že zločiny proti lidskosti a genocida, a že okupace cizího území jsou za určitých okolností ospraveditelné. Nejsou. Propaganda russáckých narativů u některých jiných komentátorů níže je spíše úsměvná a povětšinou primitivní. Váš narativ je ospravedlňování a podpora zločinů rusských okupantů - a to je zcela jiná kategorie.
Richard Zeman
4. dubna 2024 • 00:28
@Petr Kopfer Já o Rusku narozdíl od Vás nemluvím. Pouze o Ukrajině. Váš narativ je oproti tomu propagace banderovského režimu za každou cenu Vy kategoristo. Mimochodem nepohodlné otázky nejsou žádný narativ. Jsou to jen otázky. Doplňte si vzdělání. A přestaňte tu láskavě machrovat. Bojím se zubaře a né Vás. Zabíjet beztrestně lidi a hlavně děti se evidentně podle Vašeho narativu může, pokud to jsou Rusové. To je určitě beztrestné schvalovat pomocí narativů třeba podle OSN. Hlavně, že se přitom nepřekročí hranice. To je strašně důležitý aspekt. Já narozdíl od Vás neschvaluji žadné zabíjení Slovanů Slovany. Mě to trápí. Já mám spoustu ukrajinských přátel. Jenže nedokážu schvalovat následky příčiny a tu ignorovat jako to děláte Vy. Nemohu upřednostnit řešení před příčinou. Vsadím se o celý svůj skromný majetek, že v případě Palestiny už ten Váš narativ o přednosti následku před příčinou neplatí. Tam by narativ o příčině určitě podle Vás platil do nekonečného počtu obětí. Do jaké kategorie pak patříte Vy? Dopouští se Izrael genocidy na civilním obyvatelstvu nebo ne? Je to válečný zločin nebo není? Co Vy narative? Jsou lidé Palestiny, nebo Ruska terčem Vašich válečných narativů? Můžou snad obyčejní lidé za počínání jejich představených? Jste snad Vy něco nebo někdo, kdo je víc? Kdo může ostatní soudit? Nejste co? Tak sklapněte Vy hrdino!
Petr Kopfer
4. dubna 2024 • 13:12
@Richard Zeman

Velice se omlouvám, nechtěl jsem se vás nijak dotknout. Bylo ode mne nefér používat složitější výrazy a více vět.
Richard Zeman
4. dubna 2024 • 02:38
Však Vy si v tom nakonec jasno uděláte. Já Vám jen přeju, aby jste nikde nenarazil.
Clyde Shelton
3. dubna 2024 • 10:14
@Richard Zeman
Tak to je blbost... Co bylo dříve? Útok russkych jednotek na území Ukrajiny, nebo začátek ATO?
Richard Zeman
4. dubna 2024 • 00:31
@Clyde Shelton Tak vzhledem k tomu že údajná protiteroristická operace probíhá od roku 2014 a údajná speciální vojenská operace (což tedy je regulérní celoplošná válka s jejíž provedením nesouhlasím) proti Ukrajině od roku 2022, tak rozhodně protiteroristická operace ukrajinské armády. To snad zvládnete spočítat ne?
Clyde Shelton
4. dubna 2024 • 02:55
@Richard Zeman
Kdo je Girkin? Proč vlajky lnr/dnr bylo vidět na různých proruskych fórech od roku cca 2010?
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
2. dubna 2024 • 20:31
Po volbách a po prověrkách se bude soudit za ohrožování bezpečnosti Česka.
Mirek Ohmálek
2. dubna 2024 • 21:05
@RASPUTIN tak to aby ses včas zdekoval 😎

* pokud by někdo veřejně (včetně prostoru internetu nebo sociálních sítí) vyjadřoval souhlas s útoky Ruské federace na Ukrajinu (akceptoval je či podporoval) nebo v této souvislosti vyjadřoval podporu nebo vychvaloval čelné představitele Ruské federace, jedná se o schvalování trestného činu podle § 365 trestního zákoníku, případně trestný čin popírání, zpochybňování, schvalování a ospravedlňování genocidia podle § 405 trestního zákoníku

Tak piš dál 😝
Miloslav Podhola
3. dubna 2024 • 14:08
@Mirek Ohmálek
Kdo potrestá lživé informace od politiků a zprofanovaných novináři?Myslite si,že na zprávach u bojošť je nějaká pravda.
Pak se mýlíte!
Luboš Hanus
8. dubna 2024 • 19:33
@Miloslav Podhola Běž do ***e, Podholo.
Avatar - Tomáš B}
Tomáš B
2. dubna 2024 • 17:10
Málokdy se vidí tak realistický pohled a je pozitivní, že takový článek vyšel, aniž by autor čelil nařčení z proruských postojů a z defétismu. I když jeden nikdy neví, třeba se k tomu už někdo chystá. Ale škoda, že se stejně nezamýšlí taky unijní politická reprezentace, která místo maximálního posilování unijní ekonomiky a obrany likviduje evropský průmysl a celou evropskou společnost oslabuje neustálou absorpcí imigrantů, násilným přechodem od prosperity k zelené chudobě a prioritní péčí o lidi, kteří si neví rady se svým pohlavím. Jakoby s válkou za humny nebyly jiné priority a starosti. Až mám podezření, že to vše se děje záměrně za účelem pomoci Rusku, protože vše, co EU oslabí, Rusku náramně pomůže.
Asatin
2. dubna 2024 • 16:45
Pro nas je jen zakladni otazka,chceme pro sebe a pro narod svobodu!!?Tak se budeme muset rozhodnout, ze za ni bez boje, ji met nebudeme..Jedine reseni je jit jako NATO na pomoct Ukrajine dostat ty ruske zlocince z Ukrajiny.Kdyz vam kulky zacnou klapat pod okno,jako v68 u me doma ,zadny jiny nazor uz vas nepresvedci o miru,kdy uz zadnej nemate.Je me 80 let ,ale jako pruzkumak samopal vzor 58 unesu,protoze vim, ze moje 4 vnoucata tu svobodu budou potrebovat.
giorgio287
2. dubna 2024 • 17:16
@Asatin
Sbal si a táhni chcípnout na frontu, bláznivý chciválku.

Kdyby bylo po tvém, poslední co uvidíme, by byl jaderný záblesk, magore!
Hulin No More
2. dubna 2024 • 17:35
@giorgio287 tak chcípni jako chlap. Chováš se jako připosraná b***a. Z tebe musí mít holky radost.
Asatin
2. dubna 2024 • 17:59
@giorgio287 Posledni co uvidis, tak to bude akorat ta hneda hmota v putinove riti.Tak dobrou chut.
giorgio287
2. dubna 2024 • 18:18
@Asatin
To je úroveň. Inu, co čekat od fialového řiťoleza, že....
Hulin No More
2. dubna 2024 • 18:27
@giorgio287 co jsi to říkal u úrovni? Ty jsi dobrej retard.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
2. dubna 2024 • 20:16
@giorgio287
ty jsi suverénně to nejhloupější, co se zde vyskytuje. I když tedy konkurence je velká...)))
Petr Kopfer
2. dubna 2024 • 21:58
@giorgio287
Nemám sebemenší starost, že by to nebylo z vaší hlavy. Úroveň odpovídá. Ale blahopřeji - už dvě věty!. Věřím, že když zapracujeme, dodáme příště i nějakou myšlenku... Tak do toho, vy to dokážete!
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
2. dubna 2024 • 20:22
@Asatin
nalijme si čistého vína. Ten problém není ani tak v rusku, ten problém je u nás. Je tu opravdu nezanedbatelná část obyvatelstva, schopná a ochotná kolaborovat s kýmkoli. Dnes je to putin, zítra to bude klidně čínský bolševik...Tohle je svým způsobem chyba demokracie. Ostatně i naši stalinisté v roce 1946 vyhráli v relativně svobodných volbách, bolševický puč 1948 byl jen logický následek. A stejně jako si prvorepubliková demokracie "vychovala" Gottwalda, vychováváme si i my dnes své budoucí katy...Musíme se naučit lépe si naše svobody bránit...
Asatin
2. dubna 2024 • 20:40
@Uživatel_5734171 Bohuzel je to tak,ale stejne neverim ze to putin tu 3 svetovou zacne,ti bohat miliardari kolem neho,jak by pak sve penize mohli utracet,asi mu to tezko dovoli.Jim nezbyde nez ho odstranit.Uz ted urcite knuci.Jistota neni,jen prani.
Richard Zeman
4. dubna 2024 • 01:19
@Uživatel_5734171 No v tom je hodně pravdy.
Petr Kopfer
2. dubna 2024 • 21:51
@Asatin
Máte pravdu. Pro mě je ta volba stejná - musíme udělat cokoliv aby Ivan šel zpátky za Natašou. A zůstal tam. Otázka je co s místními kolaboranty. Navrhuji rezervaci - ovšem těžká volba bude výběr habitatu ....
PEtr Tobes
2. dubna 2024 • 22:12
@Petr Kopfer jj tuto otazku bychom ale uz konecne mohli zacit resit, protoze kolaboranti tu jsou a budou i nadale
Tomáš Kostelecký
2. dubna 2024 • 16:26
Stejně chcípne zm rd krpatej, jako každej.
Avatar - fero52}
fero52
2. dubna 2024 • 16:23
... bohužel, většina rychlokvašných "analytiků" a "publicistů" rusákům žere jejich statistiky, aniž by použili zdravý rozum! p.s. Zrovna tak si mnozí neuvědomují, že i nedokonalé dodržovaní sankcí se Rusku řádně prodražuje, jelikož za pašované zboží a technologie zaplatí přinejmenším zprostředkovatelům a pašerákům až o desítky procent více, než za přímý dovoz 🙂 nemluvě o tom, že "druhá nejlepší a největší armáda světa" za 2 roky dobyla území o velikosti Prahy ! Nedovedu si vůbec představit, kde by dnes byla fronta, pokud by Ukrajinci měli v únoru 2022 (nebo aspoň) před rokem špičkovou výzbroj NATO ... zřejmě by dnes stáli u Kurska a Rostova na Donu ... http­s://ww­w.fo­rum24­.cz/ne­mame-ohromene-zirat-na-oficialni-cisla-o-ruske-ekonomice-realita-je-jina


na bláboly rasputinů a dalších kremlobotů nereaguji
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
2. dubna 2024 • 16:25
@fero52 ...A hlavně si všichni uvědomují jak sankce proti Rusku skokově snížili naší životní úroveň.😉
Hulin No More
2. dubna 2024 • 16:32
@RASPUTIN tobě možná a nemám nic proti
Uživatel_5417695
2. dubna 2024 • 16:43
@fero52 S tím souhlasím. Nejen, že se pašované zboží se Rusku děsně prodražuje, ale také i má tragickou kvalitu.
Vzpomínám si, že za Husáka platilo embargo na západní technologie prodávané do východního socialistického bloku. Jmenovalo se to COCOM.
A i v té době občas byla pravidla COCOM porušena a nějaký ten západní technologický výrobek byl do socialistického bloku propašován. Avšak bylo toho mnohem méně než co by ekonomiky zemí sovětského tábora potřebovaly, bylo to zcela bez záruk dodavatele a také to bylo extrémně předražené. Takže v globálu to nic moc neřešilo. Jen to mírně zpomalilo zaostávání.
giorgio287
2. dubna 2024 • 17:18
@fero52
Ožratý Fero slezl ze své oblíbené ovečky a bečí, stále bečí .-)
Richard Šebesta
2. dubna 2024 • 22:44
@fero52 Co řekneš ty moudrá hlavo to je " pravda " !
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
2. dubna 2024 • 16:19
A v čem dalším nám vláda pětikoalice lže ?
seng
2. dubna 2024 • 17:06
@RASPUTIN že se obejdeme bez ruského plynu a dovážíme bezmála 60% celkového množství. A také blabolili ,že se nebudou zvyšovat daně.
Libor Krajíček
2. dubna 2024 • 15:43
Ti, kdo na totéž upozorňovali již před 2 lety, jsou dodnes nálepkováni jako chcimírové, dezoláti a proruské živly...
Uživatel_5417695
2. dubna 2024 • 14:55
Můj skromný názor je, že Američani náhlým zastavením vojenské pomoci Ukrajinu parádně podtrhli a jsem přesvědčen, že díky tomu přestávají být pro další země důvěryhodným partnerem, protože ukazují, že co jeden den naslibují, to druhý den už nemusí platit.
A my v EU nemáme na skutečně účinnou vojenskou podporu dostatek kuráže a ani ochotu obětovat něco ze svého pohodlí.
Takže se obávám, že Putin Ukrajinu nakonec schlamstne a tím se dostane blíž k nám. Pár let si dá oddech na dozbrojení, zatímco my v EU budeme o potřebě zbrojení dál jen kecat bez reálných činů.... no a po pár letech oddechu se vydá dál na západ a sever a pak teprve nám nastane ta pravá "sranda".
Jindřich Zapletal
2. dubna 2024 • 15:57
@Uživatel_5417695 trumpoidní USA jsou nejen nedůvěryhodný partner, ale do budoucna budou mít dost starostí samy se sebou.

Jinak můžete být v klidu, i kdyby se Putin někam vydal, válka z toho nebude--řada zemí evropského Balkánu (od ČR po Bulharsko) se k němu přidá sama od sebe
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
2. dubna 2024 • 16:24
@Uži­vatel­_54176­95... ...No a co jako ? už tady jednou spolu s Ukrajinci a dalšími národnostmi SSSR byli a pro většinu národa pohoda. Ti dnešní vlezlozadkové prostě vymění jeden zadek za druhý, prezident Petr Pavel provede sebekritiku a dostane zpět svojí vojenskou funkci rozvědčíka a život půjde dál, tedy mimo ty padlé, v této zbytečné válce.
Tomáš Kostelecký
2. dubna 2024 • 16:28
Ale toho se ty, už nedožiješ, kolaborante zasr anej. To už budeš kvasit v hromadě sra ček.@RASPUTIN
Uživatel_5417695
2. dubna 2024 • 16:37
@RASPUTIN Dědouchu, už pracuješ na své přeměně z odpudivého zapšklého senilního individua za kterého se stydí i jeho vlastní rodina, na moudrého radostného dědečka, kterého si každý váží pro jeho uvážlivost a životní nadhled s moudrostí?
Koukám, že zatím se ti to příliš nedaří, soudě dle tvých trapně hloupých výpotků, kterými znečišťuješ diskuze.
Spoléhat se na to, že ti dědek Putin přinese mládí a životní elán je fakt směšně pošetilé. Smiř se s tím, že tudy cesta opravdu nevede.
Hulin No More
2. dubna 2024 • 16:41
@Uživatel_5417695 to nedá 😆
PEtr Tobes
2. dubna 2024 • 22:17
@Uživatel_5417695 americani si opravdu hodne zahravaji, kdyby tohle videl Reagan, a on to mozna vidi, tak by se urcite zdesil...a vsechno je to kvuli jednomu pomstychtivemu magorovi jmenem Trump, coz je tezko uveritelne, ale je to tak...je to obrovska ostuda USA a uz ted ztraci kredit, jestli Trumpeta uspeje, tak to bude jeste mnohem horsi, pres vsechny negativa ktere Biden ma je proti silenci Trumpovi porad zlata volba, jenze je to strasne riziko ktere uz v tomto veku nemel radsi podstu­povat­...mu­sime doufat, ale je to opravdu hazard jak to dopadne
Richard Šebesta
2. dubna 2024 • 22:57
@PEtr Tobes Toho magora ale ty magore volí půl Ameriky nebo i většina. Tak se obuď už nepij a neplácej kraviny.
PEtr Tobes
3. dubna 2024 • 10:31
@Richard Šebesta ty jsi opravdu blazen - Hitlera taky zvolili, nejdriv ve volbach, ze ho voli vetsina reps nic nemeni na tom, ze to je pravda co jsem napsal...no nic no..ty jsi fakt ztracen
Petr Kopfer
2. dubna 2024 • 14:52
Zajímavá diskuse u článku o vlivu, či nedostatku vlivu, sankcí na russáky. To že známá jména obhajují invazi mě nepřekvapuje. To, že používají odpovídající vyjadřovací prostředky taktéž ne. Nakonec je občas docela osvěžující na jakýkoliv argument slyšet odpověď od nějakého bezducha "Ty jsi debil". Člověk hned ví, že ta ubohá existence víc nevyplodí a nemusí se dál snažit. Navíc je jasné, že kolaborant kolaborantem zůstane.

Uvědomujeme si ale ještě, že tu mluvíme o okupaci? O tom, že chcete zase přerozdělovat? Už rétorika odpovědí mi připomíná rudé právo dob minulých, a amorální postoj k svobodě jiných ještě více.
Frantisek Najman
2. dubna 2024 • 14:49
Pokud bude Západ s USA v čele stále přehlížet realitu, čeká nás všechny 3 světová a to jaderná válka. Pokud se vzpamatují, tak by podle mne se na všech okupovaných územích Ruskem měly opakovat referenda bez účasti Ruska, EU a USA, na př. za organizace Tureckem, či jiným nijak nezapojeným a nezávislým státem. A jen občané tam žijící by svobodně rozhodli zda se chtějí vrátit pod správu Kyjeva, nebo samostatnost v rámci Ukrajiny a nebo zůstat pod správou Ruska.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
2. dubna 2024 • 14:18
Navždy mi zůstane záhadou, jak může mít rusák tak silnou pátou kolonu v zemích jako je Česko, Slovensko, Maďarsko... V zemích, kde rusáci demokracii utopili v krvi. Nějaký zvrácený stockholmský syndrom či co. V tomhle je výjimkou Polsko, tak rusáky skutečně nenávidí a lidé jako Okamura, Klaus, Zeman či Bureš by tam za svoje proruské postoje dostali mokrým hadrem přes tlamu...
Richard Šebesta
2. dubna 2024 • 14:29
@Uživatel_5734171 . Mne by zase zajímalo kde se bere tolik lidí,kteří Rusům vyčítají všechno skoro i to že si uprd... ale Amíci a západ může cokoli ? Pokud jde o nás Čechy vím to proč tomu tak je. Mnoho lidí u nás nemůže Rusům zapomenout rok 1968. Já sám přitom tu dobu pamatuji byť jako teenager.Ale to je primitivní myšlení. V roce 1968 nás napadly i další země a důležitý fakt k tomu. NDR a Polsko byli největšími zastánci celé agrese.Tím rozhodně nechci tehdejší SSSR omlouvat ale je to tak. Bez účasti dalších by to musel i SSSR odpískat , pokud by byli proti. A jako další věc, Putin srpen 1968 uznal jako chybu.Ale pravda mnoho lidí u nás nyní nezájímá.
lug70
2. dubna 2024 • 14:57
@Richard Šebesta Na druhou stranu, nebýt 68 roku, tak jsme se stali vykradenou kolonií západu o celých dvacet let dříve. Takže ještě celá jedna generace si mohla v klidu a míru užívat sociálních jistot a velkorysé podpory státu a nemusela zažít tvrdé otřesy vyhazovu z práce a nezaměstnanosti, starostí o vlastní existenci a drahoty, exekutorské mafie, zvýšené kriminality atd. Že nebyly banány, to už je jen nepodstatný detail.
Tomáš Kostelecký
2. dubna 2024 • 16:37
Vykradenou kolonií jako NSR ? A nevykradl Západ sám sebe, co myslíš ? Jako, že si to hned sám mezi sebe rozdělil. Nejsociálnější režim je kapitalismus a tržní hospodářství ty sociální jistoto. Ale primitiv jako ty bude žít v bídě furt a kdekoli na světě.@lug70
Tomáš Kostelecký
2. dubna 2024 • 16:32
Asi to bude podobný tomu, proč do USA každý chce a do Ruska nechce nikdo, leda pomatený blb, moulo.@Richard Šebesta
Petr Kopfer
2. dubna 2024 • 14:50
@Uživatel_5734171
Přidám další zemi. Mám zkušenost z Finska, kde se odpor k russákům a jejich roztažnosti předává v mateřském mléku (cituji)
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
2. dubna 2024 • 15:43
@Petr Kopfer
Finy mám rád, jen mě občas sejří v hokeji...)))) Ale jinak je to národ, který je u mě hodně vysoko. To je na té šílené ruské agresi jediné pozitivní, že Finsko a Švédsko konečně vstoupilo do NATO...
Orpas Anakt
2. dubna 2024 • 14:17
Prostě musíme vytrvat a podporovat Ukrajinu mnohem více. Je nutno zasahovat russa tam, kde to bolí. Zničit mu průmysl, hlavně rafinerie. Dobře se zakopat a nechat russké mužiky krvácet na poli, zatímco Ukrajinci budou v zákopech pilotovat drony. Pokud Ukrajina prohraje, povzbudí to Čínu k útoku na Tajwan. Fascinují mě hloupí Chcimíři, kteří chtějí, aby se Ukrajina vzdala. Neuvědomují si, že se z Ukrajiny zvedne vlna několika milionů uprchlíků a zamíří do Evropy. Uvědomme si, že russko přešlo na zcela válečnou ekonomiku. Každý třetí rubl jde do zbraní. HDP je falešný ukazatel, když končí jako munice co vybuchne bez užitku. Je nutno prostě vytrvat a nechat russko vykrvácet. Bude to pár let trvat, ale Západ na to prostředky má. Nyní se posílá mikrozlomek financí zemí Západu. Pokud se z mikrozlomku stane zlomek, russko prohraje.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
2. dubna 2024 • 14:25
@Orpas Anakt
Klíčem je Čína. Západ musí Číně říct, že se musí rozhodnout. Buď obchodní spolupráce se Západem, nebo vyčůraný postoj k ruské agresi. putin zaútočil na Ukrajinu den po Olympiádě v Pekingu, kam se letěl osobně zeptat Si Tinga, jestli to soudruhům nebude vadit. Si Ting mu řekl, že nebude, ale musí počkat až po OH...Ten zásadní problém ale je, že nejsilnější stát světa se potácí v brutálních problémech a rozhoduje, jestli se prezidentem stane člověk stižený stařeckou demencí, nebo člověk stižený stařeckou demencí... Pekelná volba... Horší byla už jen snad vláda s Obamou, který je mimochodem zodpovědný za to, že putin ukradl v roce 2014 beztrestně Krym...
Papanikula
2. dubna 2024 • 14:16
Prevzato
Pánové, kteří jásáte nad dobrou trefou uvědomujete si, že vyslanectví, konzuláty, nemocnice a pod. podle ženevské konvence nesmí být cílem útoku? Jásali byste stejně kdyby ruská armáda bombardovala České velvyslanectví v Kyjevě? Ano, Izrael byl napaden, ale to neznamená, že se může dopouštět válečných zločinů zabíjením civilistů v pásmu Gazy, likvidací nemocnic a pacientů v nich pod záminkou, že se jedná o bojovníky Hamásu. Netanyahu začíná připomínat Putina a izraelská army rusáky na Ukrajině.
Frank51482
2. dubna 2024 • 14:10
To je ale překvapení, že? Tak kolik Rusové mají ještě těch starých ledniček a praček odkud berou čipy? Před rokem takoví podobní chytrolíni, jako je Buchert, psali o tom, že ruští vojáci nemají co jíst, je jim zima, brzy jim dojdou i náboje a ruská ekonomika se zhroutí důsledkem sankcí.
Richard Šebesta
2. dubna 2024 • 14:07
Pane autore nevím proč každý kdo nechce bojovat ale je spíše pro mírová jednání je proruský kolaborant ? Tedy i včetně oněch statisíců ukrajinských mužů co už nechtějí na frontu ? Z té samé logiky bych mohl vás co chcete dál a dál ten konflikt prohlubovat nazvat válečnými štváči,kteří chtějí i riskovat zničení civilizace.Rovněž by mne pane Buchert zajímalo kde jste přišel na to ,že by Rusko nebylo ochotno přistoupit na kompromis ? Ten by mohl třeba spočívat v tom že si ponechá Krym luhanskou a doněckou oblast výměnou za to že zbytek Ukrajiny vstoupí do NATO. Nyní mluvím za sebe tyto řeči o tom že Rusko není ochotno jednat o kompromisu mají za účel přesvědčit naší veřejnost, že další válčení má smysl.Myslím že každému z obou stran jak Rusku tak západu je jasné,že nyní jedinou šanci jak ukončit vojnu je kompromis.Pokud ho nikdo nebude chtít udělat může se teoretický válčit třeba i 10 let. Pokud si jedna nebo druhá strana myslí že tu válku vyhraje má se jak Rusko tak západ na co těšit v tom nejhorším slova smyslu. Pochopitelně nejvíce to odnese Ukrajina její východ, který bude na padrť rozbitý a přibudou další tisíce mrtvých a další miliardy eur a dolarů se vyhodí za válku.Takže jsou dvě možnosti. Válčit do nekonečna nebo sednout a hledat kompromis.Možná ví někdo o 3.variantě tak ať jí zveřejní, rád se poučím. Už i proto,že ta válka se týká nás všech.
pinkkk
2. dubna 2024 • 14:06
Já tady budu vypadat jako Nostradamus a baba Vanga dohromady. Ale vždyť od zahájení války byly jasné dvě věci. Ukrajina nemůže vojensky zvítězit a Rusko si nemůže dovolit prohrát (to by si z něj celý svět dělal legraci). Tak co s tím? A k čemu jsou takové pomatené spolky jako OSN?
Avatar - epr3}
epr3
2. dubna 2024 • 13:50
Mír je daleko? Kecy, Ukrajina už jen čeká na konečnou ránu do vazu.
Všechny ty kydy uvedené v perexu článku byly před dvěma léty ohromné pravdy šířené mainstreamem, Reflex nevyjímaje, a kdo se odvážil tvrdit něco jiného, byl russák, rudý nok, proruský troll atd. atd. atd. A k tomu ještě nejednou věštila dálková diagnostička Džamila Putinovi rakovinu a smrt do tří týdnů.
Nic z toho se nestalo, spíš to bylo přesně obráceně. Proč by tedy měl být mír daleko?
Mirek Ohmálek
2. dubna 2024 • 13:54
@epr3 protože jakmile Rusák získá Ukrajinu, nadechne se u půjde dál 🫣
lug70
2. dubna 2024 • 14:02
@Mirek Ohmálek A kam by šel? Do toho Gryndýlového skanzenu s roky vrstvenými ekonomickými, společenskými i etnickými problémy. To by si Rusové moc nepomohli. Tak blbí nejsou aby riskovali konflikt s NATO k vůli tomu nic co tady v Evropě zbývá. To, že Rusák pujde dál, ta jsou jen hloupé žvásty aby se okecalo zbytečné cpaní peněz evropského daňového poplatníka do černé ukrajinské díry.
Richard Šebesta
2. dubna 2024 • 14:11
@lug70 200 % pravda.
Mirek Ohmálek
2. dubna 2024 • 14:30
@lug70 no jasně, tyhle blbý kecy o tom, že Rusák není tak blbej aby rozpoutával válku a že mu stačí jen Krym, jsme slýchávali celou dobu až do přepadení Ukrajiny 🙄 tak teď už to snad vědí i ty nejnatvrdlejší, ano, je tak blbej, dokonce ještě blbější než se celou dobu čekalo a tím pádem nikdy neubere 😵‍💫
Uživatel_5417695
2. dubna 2024 • 15:28
@lug70 Ve srovnání s Ruskem jsme velmi bohatá a rozvinutá země.
Avatar - epr3}
epr3
3. dubna 2024 • 06:47
@Mirek Ohmálek Hezky vymyto, provládní Goebbelsové odvedli dobrou práci.
OldMonkey
2. dubna 2024 • 13:46
tak kdyz to napisu ja sem chcimir, kdyz to napise buchert tak neni chcimir? mam z vas dost....
Saša Krach
2. dubna 2024 • 13:15
Bývalo zvykem že mocnost se respektovali a v důležitých otázkách hledali dohodu či řešení .
Tím se zabránilo mnohému.
Asi si někdo myslel že už se to nemusí dělat.
Konec války zajistí USA a .Rusko..
A vrátí se vše na začátek.😝
Richard Šebesta
2. dubna 2024 • 13:23
@Saša Krach Souhlasím s tebou. Západ si po pádu SSSR a VS myslel že si k Rusku může dovolit cokoli. Byl to omyl a hrubá arogance západu.
giorgio287
2. dubna 2024 • 13:03
Hlavně, že na nás euro*** uvalila sankce. Rus se směje a nám vše zdražilo.

Chtělo by to poslat celou naši vládu i s pávkem na frontu pro poslední selfíčko.
Hulin No More
2. dubna 2024 • 12:56
Ale h, to jen biden je tak slabý. Kvůli nějaké přiblblé mexické zdi nechá s* Ukrajině na hlavu. Senilní imbecil. Něco jako Šebesta. Hlavně že vyhlásil svátek pro lgbtfhkgdhvf s*** plus.

Když už bývalý ředitel CIA pro Asii a Austrálii řekne, že Rusko je na kolenou a stačí ho jen dorazit, tak na tom něco bude. Ale to koště biden není ani schopno dát Ukrajině rakety do Patriot.
giorgio287
2. dubna 2024 • 13:04
@Hulin No More
Sbal se a hybaj na frontu, gaučový válečníku. Pávek ti vydá glejt a banderovci tě pohřbí zdarma
Hulin No More
2. dubna 2024 • 16:29
@giorgio287 potřebuješ mou ochranu, hovňousi?
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
2. dubna 2024 • 13:12
@Hulin No More
přesně tak. Jestli je v něčem rusko nejlepší na světě, tak je to ve vedení hybridní války. A tyto zprávy jsou přesně součástí tohoto virtuálního boje. rusáky to v podstatě nic nestojí a cílem je vyvolat na Západě iluzi, že sankce jsou k ničemu, že rusáky jen posilují. Opak je pravdou, rusáci musí prodávat plyn i ropu hluboko pod cenou, produktovody do Číny nestojí a jen tak stát nebudou, čínský bolševik se odmítá na tom finančně podílet. Totéž Indie, která měla být spásou. Přes Himálaj to prostě a jednoduše nejde a jediná možnost je tedy lodí. A protože značná část tankerů kvůli sankcím odmítá náklad, výrazně to zdražuje přepravu. nemluvě o problémech s piráty v Suezu. rusáci nejsou na dně, nečeká je zítra bankrot, ale dramaticky zchudli a těžce je sankce poškozují...
Hulin No More
2. dubna 2024 • 14:51
@Uživatel_5734171 no právě...
Richard Šebesta
2. dubna 2024 • 13:38
@Hulin No More Něco na tom bude že jsi DEBIL NON PLUS ULTRA. . To máš pravdu.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
2. dubna 2024 • 12:16
Píši to asi tak dva roky. Válka skončí, až se tak rozhodne Čína. To je naprosto klíčové. Pokud se má s někým jednat o míru, tak jedině s Čínou. Na tu by měl Západ vyvíjet tlak. Jestli se někoho rusáci bojí, tak jsou to Číňani. Rusko pojede v současném režimu klidně deset let, rusáci jsou skutečně naprosto unikátní národ. Směsice fanatismu a fatalismu. Normální rusáci ze země odešli nebo odejdou, co zůstane, spokojí se s vodkou, čínským zbožím a dostatečnou dávkou propagandy a s tím se dá přežít hodně dlouho...
lug70
2. dubna 2024 • 12:08
Již v roce uvalení prvních sankcí na Rusko jste vy novináři nás utvrzovali, že Rusko s jistotou zbankrotuje do měsíce. Potom jste tvrdili, že do půlroku, potom do roka atd atd. Kolik, že už je to let a furt nic? Deset? Já obyčejný smrtelník z dolního patra společnosti už od počátku tvrdil, že ty sankce jsou na hov... a spíš stáhnou ke dnu ty, kteří je na Rusko uvalují, včetně nás. Tak obrovská zem, plná všech vlastních zdrojů a surovin nemůže jen tak zbankrotovat, kór když má toho správného a schopného lídra v čele. Rusko, jako největší jaderná velmoc ani nemůže prohrát a to ani s celým kolektivním západem. Proč vůbec vy novináři tak ochotně nás furt bulíkujete nesmysly od jakýchsi "expertů" nebo dokonce pochybných think tanků, když sami vidíte, že ty jejich předpovědi vůbec nevychází? Jaký to má význam? A to ještě nemluvím o nesmyslech co se objevily v médiích jako zaručeně pravdivé s chipy, které prý Rusové kradou Ukrajincům z praček nebo o sestřelení ruské stíhačky myslivcem apod. Akorát jste se v očích lidí zkompromitovali a jste jim za lháře a pitomce.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
2. dubna 2024 • 12:21
@lug70
sankce nejsou k ničemu a fungují. Přesně proto nás rusáci a jejich poskoci neustále přesvědčují o tom, že sankce nefungují...))) Nejde o ekonomiku, ale o to, že rusáci se třeba nemohou účastnit sportovních soutěží. To rusáky NESKUTEČNĚ sejří. Ale neskutečně. Sport byl pro CCCP i dnešní rusko vždy nástroj propagandy. Přesně proto také rusáci vždy podváděli, přesně proto stát organizoval doping. Vzpomínám si třeba na to, jak jednou Německo porazilo rusko 9.května. putin to bral vyloveně jako urážku národa, prohrát na Den pobědy a zrovna s Německem... Žádná jiná země na světě nebere sport takhle smrtelně vážně. Takže v sankcích tohoto typu pokračovat, stejně jako v tom, zbavovat se závislosti na ruských surovinách...
Richard Šebesta
2. dubna 2024 • 13:36
@Uživatel_5734171 To je ale totální kravina. Takže sankce měly za úkol aby ruští sportovci nemohli na LOH a ZOH a další sportovní akce ? Já myslel že sankce měly Rusko ekonomicky nebo i vojensky vyčerpávat a komplikovat mu válečné tažení.A ono šlo jen o sport. Spíš někteří z vás co vám nevyšly ony prognózy o sankcích si nechcete přiznat že nefungují tak jak měly.Mimochodem toto tvrdil Fico už loni v létě a dnes se ukazuje že ten " ruský dezolát " má taky někdy spíše velmi často pravdu !
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
2. dubna 2024 • 14:07
@Richard Šebesta
sankce měly za úkol dát rusákům najevo, že tohle dělat nesmí. Takhle jednoduché to je... A je jedno, jestli jsou ty sankce ekonomické, politické, nebo třeba na poli sportu...
lug70
2. dubna 2024 • 13:48
@Uživatel_5734171 Ty vol, tak najednou už o ekonomiku nejde. To jsou mi věci, takový obrat. Tak naco se na Rusko furt uvalují? Proto se stalo silnější a nezávislejší? Sankce ve sportu Rusko nepooloží ani náhodou. Ostatně všechny typy sankci proti Rusku dodržuje výrazná menšina států světa, jen něco přes 40 států a to výlučně těch, co jsou ve vazalském postavení vůči USA. Zbytek světa to má na těžce háku. Sankce na Rusko nefungují, tak naivní pitomci mají potřebu to okecat nepodstatnými blbostmi. Prostě od toho potupného debaklu se sankcemi odvést pozornost. I když ty sankce v jednom směru fungují, ale jen na nás a další evropské státy. Už i Německo se topí v problémech.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
2. dubna 2024 • 14:12
@lug70
zkus se někdy podívat, jak se o těch sankcích ve světě hlasuje... Na háku to má Eritrea, KLDR, Nikaragua a Bělorusko...))))) Je komické, jak nás rusáci a jejich poskoci neustále přesvědčují, že rusákům sankce nevadí, že je posilují... Zkus se někdy postavit k mapě a odpověz si na prostinkou otázku. Kam může rusák vyvážet plyn a jak? A leccos pochopíš... A zapomeň na to, že válka skončí a vše se vrátí do starých kolejí. NIKDY se to už nevrátí, putin zničil rusko na desetiletí. Důvěra se skutečně nezíská zpět za rok...
Richard Šebesta
2. dubna 2024 • 13:28
@lug70 Souhlasím naše ale i natovská propaganda vymysleli těch lži od počátku něurekom jak říkají ti v Horních Uhrách.Např. si taky pamatuji že Putin má raka a podobné bludy.Západ a naše propaganda nám musí lhát a lhát a lhát aby nás utvrzovaly v tom že se musí dál bojovat a bojovat až do skonání světa.
lug70
2. dubna 2024 • 14:12
@Richard Šebesta Putin měl podle mainstreamu snad už všechny formy rakovin. Už v roce 2014 měl podle listu New York Post pokročilé stádium rakoviny slinivky břišní a zbývaly mu max. 3 roky života. A podobných článků tu byly desítky. Ten Putin by musel umřit snad padesát krát. Když člověk tu propagandu sleduje delší dobu, tak se tomu musí smát, jak je neskutečně stupidní.