Komentáře
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeBabiše ochrana svobody nezajímá. Hnutí ANO nevnímá Putinův režim jako bezpečnostní hrozbu
120 komentářů
PEtr Tobes
1
Bures je bezpaterni StBacka krysa, o nasi bezpecnost mu ani nahodou nejde, on ani nechape co to je, jen se chce za kazdou cenu dostat zase k moci, aby mohl rozkradat dotace a prihravat statni zakazky sam sobe, a taky se aspon trochu pomstit tak jak to vidi u Hranola...snad na nej brzy dojde smejda...
Ferdi Nand
0
Počítám, že ta Stébácká, udavačská svi ně do pěti let chcípne, takže nechápu proč furt hrabe. Ale vzhledem k tomu, že jako Rusín, je geneticky zdecimován nekvalitním chlastem a generačně prolezlý pohlavními chorobami, to leccos vysvětluje. I jeho vzor, soudruh Lenin, zdechnul na progresivní paralýzu.Možná hobloval jeho bábu. Jinak nechápu , že se dožil takového věku, to musel být haj zl už ve školce, že ho v tý jeho rodný divočině někdo nezahlušil už v ranném věku.@PEtr Tobes
bella.
To je zvláštní, ukrajina je plná dluhů, Západ ji dotuje půjčkami a granty a UA je na tom údajně líp, než my.
Kdy se vlastně ukrajinci starali pořádně sami o sebe , aby se to tam zvedlo ?
Buď zdrahají, nebo žebrají.Co takhle pracovat a myslet na zadní vrátka .Tj. nutit se studovat, spořit, nikoli hnít " to dobro " !
https://www.ceskenoviny.cz/ukrinform/cesky/zprava.php?id=1147926
Kdy se vlastně ukrajinci starali pořádně sami o sebe , aby se to tam zvedlo ?
Buď zdrahají, nebo žebrají.Co takhle pracovat a myslet na zadní vrátka .Tj. nutit se studovat, spořit, nikoli hnít " to dobro " !
https://www.ceskenoviny.cz/ukrinform/cesky/zprava.php?id=1147926
Pavel Nyklíček
Nikdo Vám nedá tolik, kolik já Vám mohu slíbit.👌
Váš Andrej, rodák zo Zakarpatskej rusi.
Váš Andrej, rodák zo Zakarpatskej rusi.
Pavel Nyklíček
U Babiše opravdu nikdy nevíte, žze které klíčove dírky to zas zafouká....
Je starý, zmatený a překyselení.
Tito lidé již nejsou přínosem sami sobě, natož naší republice!
Pokud máte na bedrech 200 firem, právníky, soudy, kauzy, splacite 50 mld 35 bankám vč.ruské a čínské, tak v pozadí s mladou ženou, spánkem 3 hoďky denně a vedením politické strany již nemůžete pro tuto republiku udělat opravdu nic. Jste stár.
Snad jen styl ala Fico. Čistky a špínu.
Prostě dědka s vysokým krevním tlakem a špatnou minulosti nebrat!
Je starý, zmatený a překyselení.
Tito lidé již nejsou přínosem sami sobě, natož naší republice!
Pokud máte na bedrech 200 firem, právníky, soudy, kauzy, splacite 50 mld 35 bankám vč.ruské a čínské, tak v pozadí s mladou ženou, spánkem 3 hoďky denně a vedením politické strany již nemůžete pro tuto republiku udělat opravdu nic. Jste stár.
Snad jen styl ala Fico. Čistky a špínu.
Prostě dědka s vysokým krevním tlakem a špatnou minulosti nebrat!
Frank51482
Jako obvykle jsou to jen bláboly. Bezpečnostní hrozbou pro tuto republiku je tato zločinecká vláda, která nás zatahuje do války.
Asatin
Kdo veri ze rusove se zastavi na nasich hranicich a budou mavat vlajeckamy,je hlupak.Historie to jasne dokazuje,ze nebyl na svete stat,ktery by prekonal 13 valek ktere rusove prohrali a ted chteji vyhrat.Musi se zastavit,jde o existenci naseho naroda i sveta.
@Asatin
Blboune, jde o existenci Západu, Putin sem nikdy nepůjde, nemá důvod. Rohle by si Macron měl uvědomit, tohle by si měl zelený mozeček na pražském Hradě natlouct do hlavy a ne tlouct klíny do hlavy lidem a strašit je Ruskem ! .Poserové !
Ukrajina je odtud asi tak daleko , jako je od nás Tunis, ale furt budeme strašit, protože z rozjetého vlaku vyskočit Brusel nemůže, takže co asi ?! Zelenský by měl jít povinně na léčbu adikto - Fiala by měl být povolán zodpovídat se u Nejvyššímu soudu, že riskuje vlastními lidmi, Macrona ať doučí paní profesorka dějiny Francie a může dodat i nějaké počty, aby sečetl, jak je Francie na hnoji a že ani zbrojení jí nepomůže a Merklovou bych dodatečně posadila do kriminálu ihned.A mezi migranty.
Podělali budoucnost Evropy a za tohle fakt Babiš nemůže.Ten se osoně s Macronem moc nemazal a s Merklicí taky ne! Naučte se cizí jazyky a dívejte se na schůze bruselského Parlamentu !!!!!!!!
A sem bych JÁ přibrala k Okamurovi Nagela Farage!
-------------------------------------------------------------------
Blboune, jde o existenci Západu, Putin sem nikdy nepůjde, nemá důvod. Rohle by si Macron měl uvědomit, tohle by si měl zelený mozeček na pražském Hradě natlouct do hlavy a ne tlouct klíny do hlavy lidem a strašit je Ruskem ! .Poserové !
Ukrajina je odtud asi tak daleko , jako je od nás Tunis, ale furt budeme strašit, protože z rozjetého vlaku vyskočit Brusel nemůže, takže co asi ?! Zelenský by měl jít povinně na léčbu adikto - Fiala by měl být povolán zodpovídat se u Nejvyššímu soudu, že riskuje vlastními lidmi, Macrona ať doučí paní profesorka dějiny Francie a může dodat i nějaké počty, aby sečetl, jak je Francie na hnoji a že ani zbrojení jí nepomůže a Merklovou bych dodatečně posadila do kriminálu ihned.A mezi migranty.
Podělali budoucnost Evropy a za tohle fakt Babiš nemůže.Ten se osoně s Macronem moc nemazal a s Merklicí taky ne! Naučte se cizí jazyky a dívejte se na schůze bruselského Parlamentu !!!!!!!!
A sem bych JÁ přibrala k Okamurovi Nagela Farage!
-------------------------------------------------------------------
jerryx
No , hlavně, že svoboda slova zajímá naší vládu se svým bojem proti dezinformátorům, což jsou asi všichni, kdo vládu nechvalí. A když se přijme usnesení, že Rusko je bezpečnostní hrozbou, tak to určitě Putina porazí. Tohle plané žvanění má jen odvrátit pozornost od neschopnosti vlády cokoliv smysluplného dělat. Ale co čekat od politologů, teologů a učitelů, kterým se už nechtělo učit?
epr3
Putin a jeho režim také pro nás žádnou bezpečnostní hrozbou není. To, že momentálně válčí na Ukrajině, je důsledek osmiletého vysírání ukrajinských Banderovců a fašistů proti ruskojazyčnému obyvatelstvu Luhanska a Doněcka. Ukra jenom sklízí to, co zasela a když se do toho nebudeme hujersky montovat, tak to taky tak skončí. Konec konců, Ukrajina je už jen pár kroků od vojenské porážky.
Papanikula
Kolik nám Ukr zaplatila za dodání letadel 50 albatrosu ?
@Papanikula
Kolik dluží Ukrajina Rusku za plyn?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-------------------------------------------------------------------
Kolik dluží Ukrajina Rusku za plyn?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-------------------------------------------------------------------
@bella. Kolik?
@Papanikula
18. 12. 2015, 13:59 – Kyjev
ČTK
Ukrajina uvalila „moratorium” na splacení státního dluhu vůči Rusku v sumě tří miliard dolarů (75 miliard Kč). Oznámil to v pátek ukrajinský premiér Arsenij Jaceňuk. Dluhopisy, které Kyjev vydal před dvěma lety, jsou splatné 20. prosince a dnešní prohlášení znamená, že je Ukrajina nesplatí.
------------------------------- ---------------------------------------------
A to není jen tohle !
A aby toho nebylo málo, nařízli přece Nord Stream , což potvrdili USA.
UA jsou pěkní hajzlové.Dluhy neplatí, pomáhat chtějí, škody dělají, já nevím proč jsou teď tak hájení ( vlastně ano, kvúli Západu, který se přes úkáčka chce dostat Rusovi na kobylku. Jenže jak ? A co pak ?!!!!
---------------------
18. 12. 2015, 13:59 – Kyjev
ČTK
Ukrajina uvalila „moratorium” na splacení státního dluhu vůči Rusku v sumě tří miliard dolarů (75 miliard Kč). Oznámil to v pátek ukrajinský premiér Arsenij Jaceňuk. Dluhopisy, které Kyjev vydal před dvěma lety, jsou splatné 20. prosince a dnešní prohlášení znamená, že je Ukrajina nesplatí.
------------------------------- ---------------------------------------------
A to není jen tohle !
A aby toho nebylo málo, nařízli přece Nord Stream , což potvrdili USA.
UA jsou pěkní hajzlové.Dluhy neplatí, pomáhat chtějí, škody dělají, já nevím proč jsou teď tak hájení ( vlastně ano, kvúli Západu, který se přes úkáčka chce dostat Rusovi na kobylku. Jenže jak ? A co pak ?!!!!
---------------------
Miroslav Kašpar
No samozřejmě. Bo Bureš je typickým představitelem té sorty šíbrů, která se angažuje jen ve prospěch svých vlastních zájmů, respektive vlastního (okamžitého) prospěchu. Jsem docela zvědav, jak se aktuálně zachová vedení PPF, které je nyní v situací, kdy také může volit mezi případným přímým ekonomickým prospěchem a nějakým "veřejným angažmá" v případě slovenské Markýzy
Tomáš Kostelecký
Bureš je záležitost tajné služby, která má za povinnost chránit stát. Jednoho dne ta udavačská, sv ině zmizí a za rok najdou houbaři, někde v hlubokém lese, pár kostí a jeho brejle.
@Tomáš Kostelecký ... Di ty chlapče, jak to, že ještě nespíš ?
@Tomáš Kostelecký
Hele , nespletl sis to s Pávkem z Hradu ?!!!
(Toho platil přímo stát!!!! )
Hele , nespletl sis to s Pávkem z Hradu ?!!!
(Toho platil přímo stát!!!! )
Sylva Sauerova
Člověk musí přemýšlet, co Babiš a s ním celé ANO výzvami, aby vláda nestrašila lidi, aby náčelník genštábu zalezl do bunkru a nestrašil lidi, atd., atp., vlastně sledují. Je snad jejich cílem, aby stát a lidé byli na možný válečný konflikt s Ruskem co nejméně připraveni ? Zvenku to tak skoro vypadá. Pak mají problém s tím, jsou-li nazýváni bezpečnostním rizikem. Tím, jak se již dlouhodobě chovají, se ale skutečně stali.
@Sylva Sauerova Tak na válku s RF jsme se připravili tak, že nemáme už čím bojovat, jelikož vše skončilo na UA. Ještě hůře je na tom SVK. Nepřekvapilo by mne, kdyby náš premiér byl ruský agent.
@našinec To je ale zgruntu jiná věc. Tážu se, co míní ANO výzvami, aby vláda "nestrašila lidi", v situaci, která se měsíc od měsíce zhoršuje bezpečnostní situace, kdy výhrůžky Ruska evropským zemím jsou na denním pořádku, a západní autority říkají, že konflikt může začít kdykoliv. Jakou má ANO zodpovědnost vůči zemi a našim lidem ?
@Sylva Sauerova
Ano ma určitě větší zodpovědnost než lhář a podvodník Petr Fiala se svoji vladou a bezpečnostním rizikem s agentem Pavlem pro občany České republiky
Vše nejlepší přeji
Ano ma určitě větší zodpovědnost než lhář a podvodník Petr Fiala se svoji vladou a bezpečnostním rizikem s agentem Pavlem pro občany České republiky
Vše nejlepší přeji
@Sylva Sauerova
Sorry jako, ale mě a nejspíš ani vás se tato pětikolka neptala, když začala rozdávat naši zemi Ukrajincům a nezastavila je na hranicích , že jsou to ilegálové.
Tím by jasně vymezili pravidla.
Ukrajina není v NATO, ani EU, tak jako Rusko.Ještě chvilku mi tu vyprávějte, kdo je bezpečnostní riziko!!!!!!
Jsou to frustráti, kteří 1968 ani nezažili, ale holt tíhnou k socialistickému Západu a tam se Rusko nenosí.TJsou to davy studentíků z Letný, který přece musí mít " téma " , aby žili!
Takže aby bylo jasno, nic jiného, než jako čiročirý hon na Rusa to začalo , to víme už dávno a taky víme, že Merklová čile s Putinem obchodovala, zatímco nám to EU zakazovala
Mně Rus nevadí.,Já s ním obchodovat chci.Nevím, jak Biden, ale ten bude chtít za čas taky!( i když nev í chudák, že se obchoduje vesele dál, žádný embargo a navrch si EU a USA namastily kapsy zabráním ruského majetku ).
Jak si to Zelenskyj představoval na UA je špatně, neukočíroval obrovitou zaostalou Ukrajinu, teď ji máme na věčné časy tady a polovina českých normálních lidí je z toho zhnusená ( kromě Fialy a Mirky Němcové sprosté kanálnice ze senátu ! , ale ti normální nejsou )
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sorry jako, ale mě a nejspíš ani vás se tato pětikolka neptala, když začala rozdávat naši zemi Ukrajincům a nezastavila je na hranicích , že jsou to ilegálové.
Tím by jasně vymezili pravidla.
Ukrajina není v NATO, ani EU, tak jako Rusko.Ještě chvilku mi tu vyprávějte, kdo je bezpečnostní riziko!!!!!!
Jsou to frustráti, kteří 1968 ani nezažili, ale holt tíhnou k socialistickému Západu a tam se Rusko nenosí.TJsou to davy studentíků z Letný, který přece musí mít " téma " , aby žili!
Takže aby bylo jasno, nic jiného, než jako čiročirý hon na Rusa to začalo , to víme už dávno a taky víme, že Merklová čile s Putinem obchodovala, zatímco nám to EU zakazovala
Mně Rus nevadí.,Já s ním obchodovat chci.Nevím, jak Biden, ale ten bude chtít za čas taky!( i když nev í chudák, že se obchoduje vesele dál, žádný embargo a navrch si EU a USA namastily kapsy zabráním ruského majetku ).
Jak si to Zelenskyj představoval na UA je špatně, neukočíroval obrovitou zaostalou Ukrajinu, teď ji máme na věčné časy tady a polovina českých normálních lidí je z toho zhnusená ( kromě Fialy a Mirky Němcové sprosté kanálnice ze senátu ! , ale ti normální nejsou )
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
našinec
Jestlipak víte, které státy jsou v současné době celosvětově vnímány jako nejvíce teroristické? Je to Izrael a ČR kvůli vraždění civilistů v Gaze.
psali v Bobkových listech nebo Halo novinách ?@našinec
@našinec
hm, tak sorry, ale dejte sem agenturu, která to zkoumala.A Irzael není válka teroristická, je to vlálka občanská, jako reakce na terorosty z Paletiny.AČR , že by byla je nesmysl.
Takže dost pohádek!
hm, tak sorry, ale dejte sem agenturu, která to zkoumala.A Irzael není válka teroristická, je to vlálka občanská, jako reakce na terorosty z Paletiny.AČR , že by byla je nesmysl.
Takže dost pohádek!
PEtr Tobes
agenta burese nezajima bezpecnost, protoze je to vychodnarsky tupan, navic s mafianskymi praktikami k tomu,jeho zajima jenom okamzity zisk za kazdou cenu a moc...jemu ale v jeho hlouposti nedochazi, ze cim bliz bude russka armada nasi zemi, coz si bohuzel preji prokremelske vsi a kolaboranti fico a orban, tak tim vic bude ohrozen i jeho business...
@PEtr Tobes
tupaň hochu nebude, je to byznysák.
V české povaze je zakotveno, že kdo má majetek je lump.
Já si to nemyslím, na majetek se pracuje nonstop , většinou jsou workholici a práce je baví , ne jako Fiala dle vyučovacích hodin češtiny a dějáku , kdy navíc má placené prázdniny. Politologii udělá každý, zejmén když ho tam nominuje ODS Byznysák maká pořád. A tohle blbečkové nevidí. Proto taky Nerudová na škole lecos prošustrovala a chudinka ani nevěděla, že i tam se rozdávají diplomy.To byznysýk by si setsakra spočítal školný versus diplomy! Strašně nesnáším blbce!V tom měl Werich naprostou pravdu.Bohužel ti jsou pro Fialu.
tupaň hochu nebude, je to byznysák.
V české povaze je zakotveno, že kdo má majetek je lump.
Já si to nemyslím, na majetek se pracuje nonstop , většinou jsou workholici a práce je baví , ne jako Fiala dle vyučovacích hodin češtiny a dějáku , kdy navíc má placené prázdniny. Politologii udělá každý, zejmén když ho tam nominuje ODS Byznysák maká pořád. A tohle blbečkové nevidí. Proto taky Nerudová na škole lecos prošustrovala a chudinka ani nevěděla, že i tam se rozdávají diplomy.To byznysýk by si setsakra spočítal školný versus diplomy! Strašně nesnáším blbce!V tom měl Werich naprostou pravdu.Bohužel ti jsou pro Fialu.
@bella. ano, je to velky byznysak...padam smichy...zjisti si neco o tom, jak prisel k holdingu, neni to ciste ani nahodou, ale bohuzel mu to "proslo", nikdy nemohl legalne vydelat skoro 2miliardy, za ktere koupil majoritu, to jsou spinave a nacerno ulite prachy z dob kdy bacoval na PZO, a ani oddeleni agrofertu od petrimexu z roku 93 neni ciste, ale uz je promlceno. je to podvodnik kazdym coulem, to umi opravdu dobre - krast firmy, nepratelsky prebirat, zaklekavat - viz autenticka nahravka "nasi na ne klekli" kdyz uz byl ministr financi, a prisat se na statni a eu dotacni cecek, to se mu povedlo...bohuzel ke skode nasi zeme a konkurenci na trhu, ktera je naprosto zdevastovana, protoze znicil i antimonopolni urad, ktery mu nekolikrat "pomohl", coz neni nahoda..a tak si tady s oligarchou zijeme..no snad uz ne moc dlouho!
@PEtr Tobes
právě si čtu skvělou karéru Pávka, kterej nemusel nic, jeho řídil stát, platil ho stát a cestu mu umetal táta plukovník.Pak ti možná něco k Babišovi ještě řeknu, ale teď mě momentálně poráží nomenklaturní kariéra Pávka !
................................................
právě si čtu skvělou karéru Pávka, kterej nemusel nic, jeho řídil stát, platil ho stát a cestu mu umetal táta plukovník.Pak ti možná něco k Babišovi ještě řeknu, ale teď mě momentálně poráží nomenklaturní kariéra Pávka !
................................................
našinec
Ti, kdo s RF byli schopni komunikovat, tak hlasovali proti rezoluci, ti, co nejsou a nebyli nikdy s RF schopni komunikovat, tak hlasovali pro. Nejtragičtější na tom je, že česká diplomacie řekla, že není schopna s někým komunikovat. Za normálních okolností by okamžitě mělo nastat střídání stráží, jelikož žádný diplomat si nemůže dovolit říci, že není schopen s někým mluvit.
LUF3
Na druhou stranu, jako bezpečnostní hrozbu vnímá bruselskou migrační politiku. To zase nechápe duo Fiala & Rakušan
@LUF3
Kdo by ho slyšel v Bruselu, tleskal by mu, jak to natíral Merklové i Macrnovi a myslím , že migrační vlnu Ukrajiny Babiš kriitizuje taky.A ta je pro nás nebezpečná. Opravdu je! Nevzdělanost, tupost , brzda na věčné časy.Kdo na to má pořád vydělávat! Za chvíli taky budeme nosit ven v kapsách kudly!V praze se množí odvozy ukrajinských holess z nádražích, ohropmně stoupl odvoz na záchytky. Bezva skro spolu občané, díky, nechci!
----------------------------------------------------------------------------------------
Kdo by ho slyšel v Bruselu, tleskal by mu, jak to natíral Merklové i Macrnovi a myslím , že migrační vlnu Ukrajiny Babiš kriitizuje taky.A ta je pro nás nebezpečná. Opravdu je! Nevzdělanost, tupost , brzda na věčné časy.Kdo na to má pořád vydělávat! Za chvíli taky budeme nosit ven v kapsách kudly!V praze se množí odvozy ukrajinských holess z nádražích, ohropmně stoupl odvoz na záchytky. Bezva skro spolu občané, díky, nechci!
----------------------------------------------------------------------------------------
Papanikula
Tak já nevím , ale v západní Evropě je Cca 500 tisíc bojeschopnych Ukrajinců , kteří nechtějí bojovat u nás údajně 150 tisíc , tak jakou podporu ma Zelensky ?
@Papanikula
U nás jich je dobře přes 300 000! Dyť už je tady Ukrajnců ( matky, strašně dětí , starci a muži ) k 1 miliionu, jsme zemí s nejvyšším počtem na hlavu.Vždycky je třeba ptát se kolik jich je na hlavu, protože milion v Česku je něco jiného, než milion v Něměcku a i tak je němci už nepřijímají, omezují a noví nemají výhody.
U nás jich je dobře přes 300 000! Dyť už je tady Ukrajnců ( matky, strašně dětí , starci a muži ) k 1 miliionu, jsme zemí s nejvyšším počtem na hlavu.Vždycky je třeba ptát se kolik jich je na hlavu, protože milion v Česku je něco jiného, než milion v Něměcku a i tak je němci už nepřijímají, omezují a noví nemají výhody.
Saša Krach
Pane Sezemsky s prominutím ale,,jsou to od vás kecy.
Schůze měla být o Babišovi a nakonec byla rezoluce. Snad už druhá která svým způsobem potvrdila první.
Co takhle udělat třetí která by potvrdila ty dvě co byli
..Babiš přečetl to co napsal. A poslal e, mail ...😂A každý ůl ví že na kompro se používá zašifrovaný telefon,,kdo ho mněl...
Nebudu zdržovat....Touto schůzí si vláda opět naběhla u voličů, které to jinak vůbec nezajímalo..
Schůze měla být o Babišovi a nakonec byla rezoluce. Snad už druhá která svým způsobem potvrdila první.
Co takhle udělat třetí která by potvrdila ty dvě co byli
..Babiš přečetl to co napsal. A poslal e, mail ...😂A každý ůl ví že na kompro se používá zašifrovaný telefon,,kdo ho mněl...
Nebudu zdržovat....Touto schůzí si vláda opět naběhla u voličů, které to jinak vůbec nezajímalo..
@Saša Krach A zapomněl jsem dodat....Tato schůze stala. .... Nějaký milion a více...A co když to neplatí... že 😂😂😂😂😂😝
Frantisek Najman
Autor opět vyhrožuje bezpečnostní hrozbou stejně jako obdobně estebáci v minulém režimu. To je už stejná totalita jako za komoušů! Bezpečnostní hrozbou u nás je jen Pětikoalice a nikdo jiný!
našinec
Bohužel se u nás stalo to, co se dalo předpokládat - jakmile bude veškerá moc ve státě v jedněch rukách, tak to bude stejné jako vždy v minulosti v takových případech. Nyní zažíváme zatím odlehčenější verzi 50tek.
Miroslav Hraběta
Bureš zase exceloval. Prý nechává kontrolovat zaměstnankyně svých podniků, zda nepronášejí v kalhotkách ven řízky 😃😃
@Miroslav Hraběta ...ferdo, ferdo, zase jsi tomu neporozuměl, raději to neřeš a nezesměšňuj se, i když za hloupatého jsi zde již dlouho..
@Miroslav Hraběta
taková Dostálová nebo Schillerová by bez problémů pronesly v bombarďácích krůtu...
taková Dostálová nebo Schillerová by bez problémů pronesly v bombarďácích krůtu...
@Miroslav Hraběta
No a tady řetezce nutily pokladní mít pampersky, aby nechodily na záchod, zvláštní, že řetězec Západní, kdy u nich by si kvůli odborům a lidským právům ani neškrtli , přijít s něčím takovým - bylo to v novinách téma, které se zde řešilo ! Jsmr pro EU fakt méněcenný?
-----------------------------------------------------------
No a tady řetezce nutily pokladní mít pampersky, aby nechodily na záchod, zvláštní, že řetězec Západní, kdy u nich by si kvůli odborům a lidským právům ani neškrtli , přijít s něčím takovým - bylo to v novinách téma, které se zde řešilo ! Jsmr pro EU fakt méněcenný?
-----------------------------------------------------------
RASPUTIN
Většinová část slušných občanů Česka vnímá jako největší bezpečnostní hrozbu vládu pětikoalice, která se nestará o problémy občanů a snaží se to nahradit snahou o zatažením Česka do války Ukrajiny proti Rusku. Předpokládám, že toto chování na hranici velezrady u některých osob, bude po nových volbách řádně, tvrdě, ale spravedlivě potrestáno.
@RASPUTIN
soudruhu, mluv laskavě za sebe a termíny jako "většinová část slušných občanů" si nech na schůzi... Tohle je rétorika socialistických domovnic...
soudruhu, mluv laskavě za sebe a termíny jako "většinová část slušných občanů" si nech na schůzi... Tohle je rétorika socialistických domovnic...
Jak ty můžeš vědět, co si myslí většinová část občanů ? O tebe by si slušný člověk neotřel ani botu od ho vna@RASPUTIN
@RASPUTIN Za a) nevíš, co to je většina, za b) nevíš, co to je občan, za c) nevíš, co to je slušný 😃😃
@RASPUTIN Naštěstí vás proruSSáckých kolaborantů je v Česku drtivá menšina. Ale rádi se oháníte většinou. To, že sami o sobě říkáte, že jste slušní občané nic neznamená. Již v Ježíš pravil: Nikoliv podle slov, ale podle skutků jejich poznáte je. A podle tvých skutků je jednoznačné, že nejen že nejsi slušný občan Česka, ale naopak jsi ruSSáckýcký kolaborant a vlastizrádce, který šíří lživou propagandu nepřátelské mocnosti za účelem destabilizace situace v naší zemi.
@malylibor tak jest. RasPutler je ukazkovy kolaborant...ono na nej taky jednou dojde...vseho do casu
@malylibor
hele , ty jsi propadl nic jinému, neý " honu na Rusa "
Hele proč!
k o n k r é t n ě : co právě tobě udělal !
( a Ukrajinu sem nepleť, ta ať ti je ukradená, těm co sem přitáhli za lepším jsi ukradenej taky !) .
hele , ty jsi propadl nic jinému, neý " honu na Rusa "
Hele proč!
k o n k r é t n ě : co právě tobě udělal !
( a Ukrajinu sem nepleť, ta ať ti je ukradená, těm co sem přitáhli za lepším jsi ukradenej taky !) .
Tomáš Kostelecký
Všichni bolševičtí udavači měli viset už v roce 1989 a nemuseli jsme tady poslouchat tuhle tupou, šišlavou opici ze Slovače. Stejně od nich nepřitáhlo nikdy nic dobrého.
@Tomáš Kostelecký ...ferdo, proč vy divní lidé, jste tak vulgární, Vždyť i diskutovat se dá slušně.
@Tomáš Kostelecký
máš recht! Pávkovi z Hradu bylo 28 let , byl už ženatej a velmi, velmi uvědomělej, se divím, žes ho taky nepověsil spolu s Babišem.
Pávkova závratná kariéra u nás začala díky Sobotkovi.Kdyby Sobotka věděl, kam nás zatáhne po létech ! A co mě štve, za Jugoslávii dostal metál , ostaní co byli v KFOR nikoli a že byl důležitý, jak psí kšíry se ví.Z Kataru kdysi varoval USA + svět, že Irák použije hromadné zbraně a pokud vím, žadné se tam nenašly.U nás straší Ruskem, o Islámském státu zase tvrdil , že není nebezpečný , jako Rusko a další a další blbosti.Prostě zelená guma!A nebýt táty plukovníka s umetenou KSČ cestou, bůhví, jakou školu by vůbec udělal.
Kdyby míň mluvil a víc myslel, bylo by maximálně vhodné!
Některými stupidními výroky mi náš prezident Pavel připomíná dementa Bidena.
máš recht! Pávkovi z Hradu bylo 28 let , byl už ženatej a velmi, velmi uvědomělej, se divím, žes ho taky nepověsil spolu s Babišem.
Pávkova závratná kariéra u nás začala díky Sobotkovi.Kdyby Sobotka věděl, kam nás zatáhne po létech ! A co mě štve, za Jugoslávii dostal metál , ostaní co byli v KFOR nikoli a že byl důležitý, jak psí kšíry se ví.Z Kataru kdysi varoval USA + svět, že Irák použije hromadné zbraně a pokud vím, žadné se tam nenašly.U nás straší Ruskem, o Islámském státu zase tvrdil , že není nebezpečný , jako Rusko a další a další blbosti.Prostě zelená guma!A nebýt táty plukovníka s umetenou KSČ cestou, bůhví, jakou školu by vůbec udělal.
Kdyby míň mluvil a víc myslel, bylo by maximálně vhodné!
Některými stupidními výroky mi náš prezident Pavel připomíná dementa Bidena.
Uživatel_5734171
Bureš a jeho tlupa jsou bezpečnostní hrozba a je jedno, jak budou vřískat a kňučet. Podstatná jsou fakta.
1. Kvůli prasečím zájmům hradní partičky totálně zdevastovali naši energetickou bezpečnost. To jsou FAKTA. Předchozí vlády pracovaly na diverzifikaci zdrojů, Burešova vláda předávala stát se STOPROCENTNÍ ZÁVISLOSTÍ na ruském plynu a ropě a navíc s prázdnými zásobníky. už jen tohle stačí, aby byli všichni považovaní za bezpečnostní hrozbu.
2. Na deset let se v podstatě zastavil náš jaderný program a razila se tu strategie Rosatom nebo nikdo. Nakonec do toho musely hodit vidle naše tajné služby, které ruský agent Zeman vytrvale zesměšňoval. Ministr vnitra Burešovy vlády už seděl v letadle do Moskvy, přichystaný tuhle zemi prodat. Na poslední chvíli BIS zatáhla za záchranou brzdu a "pustila" ven Vrbětice. Teprve pak Bureš s Havlíčkem odpískali Rosatom. Tohle je už skoro na pomezí vlastizrady
3. Nejhorší bezpečnostní hrozbou je ale to, že Bureš kvůli svým privátním zájmům zdevastoval fungování institucí. Za všechny uvedu třeba Inspekci životního prostředí (naprosto skandální postup při otravě Bečvy) nebo Antimoinopolní úřad, který funguje jako úřad na ochranu monopolu Agrofertu...
Tři důkazy. Ne domněnky nebo fabulace. DŮKAZY. A mohl bych pokračovat asi tak 4 hodiny...
1. Kvůli prasečím zájmům hradní partičky totálně zdevastovali naši energetickou bezpečnost. To jsou FAKTA. Předchozí vlády pracovaly na diverzifikaci zdrojů, Burešova vláda předávala stát se STOPROCENTNÍ ZÁVISLOSTÍ na ruském plynu a ropě a navíc s prázdnými zásobníky. už jen tohle stačí, aby byli všichni považovaní za bezpečnostní hrozbu.
2. Na deset let se v podstatě zastavil náš jaderný program a razila se tu strategie Rosatom nebo nikdo. Nakonec do toho musely hodit vidle naše tajné služby, které ruský agent Zeman vytrvale zesměšňoval. Ministr vnitra Burešovy vlády už seděl v letadle do Moskvy, přichystaný tuhle zemi prodat. Na poslední chvíli BIS zatáhla za záchranou brzdu a "pustila" ven Vrbětice. Teprve pak Bureš s Havlíčkem odpískali Rosatom. Tohle je už skoro na pomezí vlastizrady
3. Nejhorší bezpečnostní hrozbou je ale to, že Bureš kvůli svým privátním zájmům zdevastoval fungování institucí. Za všechny uvedu třeba Inspekci životního prostředí (naprosto skandální postup při otravě Bečvy) nebo Antimoinopolní úřad, který funguje jako úřad na ochranu monopolu Agrofertu...
Tři důkazy. Ne domněnky nebo fabulace. DŮKAZY. A mohl bych pokračovat asi tak 4 hodiny...
@Uživatel_5734171 .... Že ty máš dnes poslední den vycházky z ústavu ?
@Uživatel_5734171 To co píšete o Burešovi beru je to všechno pravda !
Tady ale naše shoda končí tahle vláda devastuje minimálně stejně jako Bureš. Nic nefunguje jeden příklad za všechny. Dnes bylo na seznamkách že desítky policistů vyhrály soud s nadřízenými o proplacení pohotovosti. Jako mají někdy pohotovost lékaři i policisté. Místo 35 % mají dostat 100 %. Ten důvod proč jim to nadřízeni nechtějí proplatit je že chybí many. Když nejsou many pro poldy je to jistě taky bezpečnostní riziko. Tahle vláda je opravdu největší bezpečnostní riziko a nejen kvůli tomu ale i kvůli tomu že stále podporuje válku, jež zdá se nemá vojenské řešení. A vyhazuje many pro cizí zem a pro svoje lidí pak nemá. Strašné.
Tady ale naše shoda končí tahle vláda devastuje minimálně stejně jako Bureš. Nic nefunguje jeden příklad za všechny. Dnes bylo na seznamkách že desítky policistů vyhrály soud s nadřízenými o proplacení pohotovosti. Jako mají někdy pohotovost lékaři i policisté. Místo 35 % mají dostat 100 %. Ten důvod proč jim to nadřízeni nechtějí proplatit je že chybí many. Když nejsou many pro poldy je to jistě taky bezpečnostní riziko. Tahle vláda je opravdu největší bezpečnostní riziko a nejen kvůli tomu ale i kvůli tomu že stále podporuje válku, jež zdá se nemá vojenské řešení. A vyhazuje many pro cizí zem a pro svoje lidí pak nemá. Strašné.
@Richard Šebesta Šebesto, ty starý STBáku. Cokoliv z tebe vypadne, tak je buď proruSSácká lež, dezinformace nebo bolševické nesmysly, případně STBácké lži. Jak ty se můžeš vůbec podívat do zrcadla a nepozvracet se ze sebe?
@Richard Šebesta
Když se sem valili Ukrajinci ( plná Praha od dubna před 2 lety ) Rakušan hřímal " máme skvělou policii, ta to zvládne"
Ten trotl asi nevěděl, že máme policii na NÁŠ počet obyvatel nikoli na stovky tisíc naráz ze dne na den cizích, bez dokladů a minulosti.Bez očkování a bez vzdělání.
Co všecho museli policajti jen v Praze utáhnout bylo na púoklonu!
Peníze se ihned našly na podpory a příšerný rozdávání českého majetku migrantům z Ukrajiny.
--------------------------------------------------------------------
A byť nebudete souhlasit, protože Babiš to slíbil. tak důchodci měli nárok na 1000,-/měs , ale nebylo na dávky na úkáčka, tedy každý měsíc jim každý důchodce charitativně přádvává část svého důchodu, na který pracoval celý svůj život! A to považuji za hanebné a neomluvitelné
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Když se sem valili Ukrajinci ( plná Praha od dubna před 2 lety ) Rakušan hřímal " máme skvělou policii, ta to zvládne"
Ten trotl asi nevěděl, že máme policii na NÁŠ počet obyvatel nikoli na stovky tisíc naráz ze dne na den cizích, bez dokladů a minulosti.Bez očkování a bez vzdělání.
Co všecho museli policajti jen v Praze utáhnout bylo na púoklonu!
Peníze se ihned našly na podpory a příšerný rozdávání českého majetku migrantům z Ukrajiny.
--------------------------------------------------------------------
A byť nebudete souhlasit, protože Babiš to slíbil. tak důchodci měli nárok na 1000,-/měs , ale nebylo na dávky na úkáčka, tedy každý měsíc jim každý důchodce charitativně přádvává část svého důchodu, na který pracoval celý svůj život! A to považuji za hanebné a neomluvitelné
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Jiří Tesař
Jen si zvolte Babišovo ANO, on vás ten prodejnej a zbabělej zmetek prodá Putinovi i s chlupama. Historie se nesmí opakovat, kdy nás Slovák zradil, roky 1938 Tiso, 1968 Husák, 1993 Mečiar. Budiž nám tato historická data výstrahou.
@Jiří Tesař
Vystoupení Slovenska z federace nebyla zrada na Česku, ale jejich svobodná volba. V roce 1968 nás když tak zradili autoři zvacího dopisu: Alois Indra, Drahomír Kolder, Oldřich Švestka, Antonín Kapek a Vasil Biľak. Ale to byla jenom formalita, rozhodnutí už padlo v Kremlu.
Vystoupení Slovenska z federace nebyla zrada na Česku, ale jejich svobodná volba. V roce 1968 nás když tak zradili autoři zvacího dopisu: Alois Indra, Drahomír Kolder, Oldřich Švestka, Antonín Kapek a Vasil Biľak. Ale to byla jenom formalita, rozhodnutí už padlo v Kremlu.
@LUF3 Možná, že jste nepostřehl všechny detaily doby, ale byl to Husák, který svou kolaborací s Brežněvem, zařídil tu zrůdnou normalizaci.
Byl to opět Mečiar, kdo razil myšlenku odtržení Slovenska hned po roce 1990.
Byl to opět Mečiar, kdo razil myšlenku odtržení Slovenska hned po roce 1990.
@LUF3
ale zradila nás i Francie, Německo, Anglie...., vědělo se , že sem vlítnou.
Zato teď nás potřebují, to jsme jim dobrý, když nás tlačí proti Rusovi, vědouc , že Češi se svým nízkým národním sebevědomím jim na to kejvnou, Čechům stačí přece poplácat po rameni, jak jsou dobrý ...
ale zradila nás i Francie, Německo, Anglie...., vědělo se , že sem vlítnou.
Zato teď nás potřebují, to jsme jim dobrý, když nás tlačí proti Rusovi, vědouc , že Češi se svým nízkým národním sebevědomím jim na to kejvnou, Čechům stačí přece poplácat po rameni, jak jsou dobrý ...
lug70
Velké války jsou vždycky dílem západu. Se stačí podívat do historie. Že Rusko se chystá zaútočit na kolektivní západ jsou jen žvásty těch, kteří tu válku s Ruskem chtějí a připravují. Ti taky mají připravené luxusně vybavené bunkry, samozřejmě jen pro sebe a svoje povedené rodinky. Umírat za ně má plebs. Válkami se na západě vždy řešily nezvladatelné problémy a hlavně Evropa je už jak natlakovaný papiňák plný problémů před výbuchem. Prostě válkou všechno rozmlátit na padrť a znova stavět na nových základech. Přitom se ještě zbavit nepříjemného hmyzu, přebytečné evropské i ruské populace. Rusko absolutně nemá na to vést konvenční válku proti kolektivnímu západu. Bránit se ale bude, pokud bude napadeno kolektivním západem, samozřejmě už jadernými zbraněmi. Nic jiného by po takové přesile Rusku nezbývalo. Kolektivní západ si zřejmě myslí, že Rusko bude jen nečinně přihlížet a že dobrovolně odevzdá svou zemi do rukou západu a k rabování svých přírodních zdrojů západními korporacemi. Ono vždycky jde hlavně o ty zdroje. Ti, co jim zdroje chybí se snaží je násilím sebrat těm, co je mají.
@lug70 Psali v Haló novinách?
@Jaroslav Procházka V halo novinách asi lovíte vy. Pravda co se nehodí se těžko přiznává.
@Jaroslav Procházka
Nemusí lovit v Halo novinách. Stačí popřemýšlet o tématech, něco si o nich zjistit, dát si věci do souvislostí a utvořit si názor. Paní, nebo panu lug70 nepochybně nechybí kritické myšlení, určitě není bezhlavým konzumentem té jediné pravdy z propagandistické a nevyvážené Čt24.
Nemusí lovit v Halo novinách. Stačí popřemýšlet o tématech, něco si o nich zjistit, dát si věci do souvislostí a utvořit si názor. Paní, nebo panu lug70 nepochybně nechybí kritické myšlení, určitě není bezhlavým konzumentem té jediné pravdy z propagandistické a nevyvážené Čt24.
@Bořivoj Zelený Zajímavé, že jakmile se někde objeví proruSSácké lži a dezinformace jako vystřižené ze Solovjovova nočního šou, tak všechny ovce tady začnou bečet o vlastním názoru a kritickém myšlení... přitom to není názor, ani vlastní, ani jiný, ale jen hromada ruSSáckých lží a dezinformací. Ale proruSSácké ovce békají jako jedno stádo hnané na porážku.
@Jaroslav Procházka
Hele , dyť @lug70 má v mnohém pravdu, tak proč zesměšňovat
-------------------------------
Hele , dyť @lug70 má v mnohém pravdu, tak proč zesměšňovat
-------------------------------
@lug70 Chlapecku,kdo napadne vojensky svobodny stat, tak je podle mezinarodniho prava valecny zlocinec,stejne jako jako byl Hitler, ted je to rusko s putinem. Rusko je zeme zla,to historie doklada 13 valek,ktere rusko prohralo.Historii nezmenis lhanim.
@Asatin
Nikdo nikdy po celé 2 roky neřekl , co se dělo před tím, s kým jednal Putin z Ukrajiny, s kým ze Západu o situaci ruských menšin na Ukrajině.
Takže já to chci znát, od Pavla, Pávka, anebo Fialy.Fakta a ne bláboly.Fakta doložená zdroji!
------------------------------
Nikdo nikdy po celé 2 roky neřekl , co se dělo před tím, s kým jednal Putin z Ukrajiny, s kým ze Západu o situaci ruských menšin na Ukrajině.
Takže já to chci znát, od Pavla, Pávka, anebo Fialy.Fakta a ne bláboly.Fakta doložená zdroji!
------------------------------
O každý metr čtvereční na planetě se vedla válka a všechny státy světa svojí, obývanou plochu, někomu ukradly. Rusko začínalo jako velkostatek, takže jedno jestli Východ nebo Západ. A i my Češi, také nemáme čisté svědomí. Naposledy jsme okradli sudetské Němce a vyhnali je z území, kam jsme je před staletími pozvali. A jinak, jeden ze dvou původců I. WW, Rakousko Uhersko, má hlavní město na východ od Prahy. Ty dílo západu. @lug70
@Tomáš Kostelecký Nerozumím řeči tvého kmene. Jak mohu ukrást to, co je moje? Sudety byly území Česka, později Československa a Přemyslovci nezvali Němce, ale Germány - Švýcary, Nizozemce, Belgičany, germány z dnešní NSR, ...
a země koruny české byly až do roku 1918 majetkem Rakousko Uherské monarchie. Belgičany..............se picnu a já proč
se všude v Sudetech mluvilo, včetně názvů obcí a sídel, vlámsky a valonsky. Německy se tam člověk nedomluvil. @našinec
se všude v Sudetech mluvilo, včetně názvů obcí a sídel, vlámsky a valonsky. Německy se tam člověk nedomluvil. @našinec
Petr Kopfer
Demagogii a nechutnou argumentaci od ANO a SPD očekávám. Je to jejich práce, když musí cílit na voliče s určitým intelektuálním vybavením. Samozřejmě je těch, kteří je do PS poslali na můj vkus až příliš. Přesto zdravý rozum zvítězil. Podívejme se na to ale z té lepší stránky - dnes už nemusíme řešit, jakou zrůdnost zase předvedla na zasedání komunistická strana
@Petr Kopfer
Hlavně, že vy jste yntelektuálně vybaven!
Hlavně, že vy jste yntelektuálně vybaven!
@Petr Kopfer
já řeším tu zrůdnost, že mě obsadila Ukrajina.A tady už jen odpočívá, práce pro nevyučené už není.
A ty nech už bolševiky, s tím se nikam nedostaneš, začni si hájit svou postel, svůj talíř , svou životní úroveń a svůj nárok na klid.Jsi doma !
...................................................................
Já budu volit SPD.Si piš ! Prvně v životě a jen a jen díky Pávkovi, Mirce Němcové , Fialovi a Rakušanovi.
Jen nevím, jestli si ještě češtinu, jako jediný úřední jazyk uhájím
já řeším tu zrůdnost, že mě obsadila Ukrajina.A tady už jen odpočívá, práce pro nevyučené už není.
A ty nech už bolševiky, s tím se nikam nedostaneš, začni si hájit svou postel, svůj talíř , svou životní úroveń a svůj nárok na klid.Jsi doma !
...................................................................
Já budu volit SPD.Si piš ! Prvně v životě a jen a jen díky Pávkovi, Mirce Němcové , Fialovi a Rakušanovi.
Jen nevím, jestli si ještě češtinu, jako jediný úřední jazyk uhájím
Richard Šebesta
Začnu hned lživým výrokem Roba Bauera. Rozhodnutí Ruska začít a pokračovat v agresi vůči Ukrajině zahájilo novou éru kolektivní obrany NATO. Takže odkdy je agrese proti zemi jež není nejen v EU ale ani v NATO nějakou novou érou. Rád bych se toho iluzionisty Bauera zeptal jak může své tvrzení o tom že Rusko má plány zaútočit na NATO dokázat ? Pro mne osobně je bezpečnostním rizikem každý kdo nechce vůbec začít jednat o zastavení palby tedy minimálně o příměří eventuelně (mírové rozhovory). A aby mne někdo nenazval že nadržuji jedné nebo druhé straně tak každý kdo nyní nechce začít jednat o míru ať už Putin,Biden nebo Macron,Zelensky u nás naše vláda je bezpečnostní riziko. Jasně platí čím déle bude válka trvat tím větší riziko jaderné či světové války tady je. A až to pak vypukne bude zcela jedno kdo tu válku začal,protože zde půjde o hole přežití.Západ zde obviňuje Rusy,že haraší zbraněmi ale západ dělá to samé. Čili Lipavský je podle mne z toho důvodu a taky celá vláda větší bezpečnostní riziko než agent Bureš a to dodám že nejsem a nikdy nebudu jeho volič.
@Richard Šebesta
Putin má plány na obnovu SSSR a sfér vlivu. Delší dobu se vyjadřuje např. že neakceptuje naše členství v NATO. Pokud by lehce uspěl na Ukrajině, myslím, že jen tak něco nezastaví ruské taky až zase pojedou do Prahy
Putin má plány na obnovu SSSR a sfér vlivu. Delší dobu se vyjadřuje např. že neakceptuje naše členství v NATO. Pokud by lehce uspěl na Ukrajině, myslím, že jen tak něco nezastaví ruské taky až zase pojedou do Prahy
@LUF3 Kecy v kleci. Ze strany Putina je to jen planá rétorika a reakce na chování západu. Putin taky řekl, když ho chcete citovat,že rok 1968 byla chyba . Pokud vím řekl to nejméně 2 x a je zvláštní že naše média stále opakují jen to co se jím hodí. Stejně jako vy. Navíc vy mudralo Rusko mohlo zaútočit na bývalé varšaváky ještě v době když nebyli v NATO. Proč to asi tehdy neudělali ?
@Richard Šebesta
On taky kdysi řekl že Krym je Ukrajinský, a že je to bez debat, nebo v tom smyslu. Než ho anektoval. Už nevím jak se vyjadřoval o 1968, ale mezitím v ruských novinách jela propaganda, jak nás SSSR zachránil před kontrarevolucí a fašisty. Vážně ho můžeme /musíme brát, jenom nejhorším co říká
On taky kdysi řekl že Krym je Ukrajinský, a že je to bez debat, nebo v tom smyslu. Než ho anektoval. Už nevím jak se vyjadřoval o 1968, ale mezitím v ruských novinách jela propaganda, jak nás SSSR zachránil před kontrarevolucí a fašisty. Vážně ho můžeme /musíme brát, jenom nejhorším co říká
@Richard Šebesta Všechny státy NATO podepsaly Washingtonskou smlouvu a hned v článku č. 1 se píše. "Smluvní strany se zavazují urovnávat veškeré mezinárodní spory mírovými prostředky tak aby nebyl ohrožen mezinárodní mír, bezpečnost a spravedlnost a zdržet se ve svých mezinárodních vztazích hrozby silou, nebo využití síly..."
A premiér V. Británie, druhé nejsilnější alianční země Johnson, udělal pravý opak! V Turecku, na jednání Ruska s Ukrajinou, již v podstatě byla Ukrajina domluvena s Ruskem na mírových jednáních, ale narychlo přiletěvší Johnson přesvědčil Zelenského, aby pokračoval v boji. Jak typické pro Británii.
A premiér V. Británie, druhé nejsilnější alianční země Johnson, udělal pravý opak! V Turecku, na jednání Ruska s Ukrajinou, již v podstatě byla Ukrajina domluvena s Ruskem na mírových jednáních, ale narychlo přiletěvší Johnson přesvědčil Zelenského, aby pokračoval v boji. Jak typické pro Británii.
@Bořivoj Zelený Ano, je to tak. Johnson měl spíše řešit problémy doma. Třeba s migraci. Mimochodem oni sami májí nejmíň co mluvit. Dodnes kus Irska nepatří Irům ale právě VB.
@Bořivoj Zelený Vypadne z tebe, ruSSácký kolaborante, aspoň jednou něco, co by nebyla ruSSácká lež?
@Richard Šebesta zase jsi dokazal, ze mas v hlave naprosty, ale naprosty gulas...malokdo veril, ze putler napadne ukrajinu, stalo se a deje se to uz od roku 2014, odkdy tam jezdili "muzici v tancich" na dovolenou, coz ale neni nic jineho nez vojenska agrese na uzemi suverenniho statu, v roce 2022 to putler jen potvrdil, ze je valecnik a zlocinec toho nejvyssiho kalibru. rusko samotne nikdo absolutne vubec neohrozuje, to je nesmysl, protoze nikdo nechce riskovat jadernou valku,ale neco jineho je uzemi ukrajiny kde russak nema absolutne co vrazdit a rabovat, ale to ty si nikdy nikdy nepriznas... to je jen rusak vse obraci naruby, ale ty jim to bastis i s navnadou...jsi ztracen jako vetsina nasich "Chcimiru"...cim bliz bude russak nasim hranicim, tim vetsi riziko to pro nas bude...ale takova jednoducha logika je na nekoho moc
Bořivoj Zelený
Největší bezpečnostní hrozbu pro ČR a Evropu vůbec, vidím v nelegální migraci a v důsledku toho islamizaci, ztrátu tradičních křesťanských hodnot a ztrátu národních identit.
@Bořivoj Zelený
Souhlas, s tím, že bych nezdůrazňoval "nelegální", protože stejný problém jsou i legální uprchlíci např. z Etiopie, Sýrie, .... V tomto směru je větší riziko vláda "demokratů", kteří mají nevyjasněný vztah k přerozdělování, než Babiš , který si problematiku nakonec nechal vysvětlit
Souhlas, s tím, že bych nezdůrazňoval "nelegální", protože stejný problém jsou i legální uprchlíci např. z Etiopie, Sýrie, .... V tomto směru je větší riziko vláda "demokratů", kteří mají nevyjasněný vztah k přerozdělování, než Babiš , který si problematiku nakonec nechal vysvětlit
@Bořivoj Zelený Souhlasím . Až pro tu muslimskou verbež nebude na západě místo pohrnou se k nám.
našinec
Vždy mne baví, když zloděj volá chyťte zloděje. V tomto případě například, když ČR, která podporuje terorismus, obviňuje RF z terorismu. Někdy mlčet by bylo lepší než být aktivistickým blbem.
Koho bychom měli na Hradě ? No, já tu rudozelenou gumu fakt nevolil a nevolil bych ani žádného jiného komundíru, takže nevím koho byste si tam zvolili, ale jestli tě to fakt zajímá, skoč si za Kludskou a třeba ti to vyvěští z křišťálový koule.@našinec
Frank51482
Bylo to jen zase mlácení prázdné slámy. Ekonomika republiky v troskách, jedna firma krachuje za druhou a blbečci z pětižumpy řeší nějaký pitomý mail. A jestli je anebo není Lipánek zm.d je přece dávno jasno.
×
Sdílení komentáře
×