Zpětné zrcátko

Zpět na článek

Vladimír Mertlík: Osa Moskva–Budapešť–Bratislava aneb Kolaboranti všech zemí, spojte se!

67 komentářů

Jaroslav Bednařík
1. března 2024 • 15:24
Pakliže nikdo nepřekoná Zemana formou i obsahem 😪
Jozef Kolek
29. února 2024 • 18:07
bla bla bla
nech žije Fico!!
Miroslav Gregorovič
29. února 2024 • 18:19
@Jozef Kolek to Vyřvává Slovák . Tak se tam přestěhuj.
Bořivoj Zelený
29. února 2024 • 14:57
"Ruští bolševici to na Ukrajině v letech 1932 - 1933 s výsledkem 5 mil. mrtvých dokázali." píše autor.
Bolševici skutečně vyvolali hladomor, ale nebyli to bolševici ruští, ale židovští. Bolševismus (komunismus) vymysleli Židé a v Rusku ho aplikovali v praxi. O VŘSR psal tehdejší světový tisk jako o židovském spiknutí proti Rusku. Židovští bolševici ovládali kompletně celé vrchní vedení Sovětského svazu až po komisaře na okresních úrovních. Obětí bolševismu nebyli jen Ukrajinci, ale i miliony Rusů, Bělorusů aj.
I samotný Churchill se podivoval nad tím, jak "pár" Židů, dokázalo ovládnout Ruské impérium. Z pěti set vrcholných bolševiků byli pouze tři etničtí Rusové, zbytek vesměs Židé.
Hlavní organizátor ukrajinského hladomoru byl Lazar Kaganovič - Žid jak poleno. Na zabavování ukrajinské úrody dohlíželi místní komisaři, vesměs Židé. Takže ukrajinský hladomor bych určitě nesváděl na Rusy.
Tomáš Kostelecký
29. února 2024 • 16:01
Komunismus zkoušeli už husité. Takže Žižka byl asi rabín.@Bořivoj Zelený
Miroslav Gregorovič
29. února 2024 • 18:20
@Bořivoj Zelený Stalin byl žid??
Bořivoj Zelený
2. března 2024 • 13:35
@Miroslav Gregorovič Stalin byl Gruzínec, to ví přece každý!
Miloslav Podhola
29. února 2024 • 14:16
Mertlíku, ty si strč ty své vývody za klobouk.
Myslíci občané EU ve vítězství ani jedné strany nevěří a že Fico a Orbán chtějí jednani o ukončení války, svědci o jejich moudrosti s ta ti chybí.
Bořivoj Zelený
29. února 2024 • 15:01
@Miloslav Podhola Pravda. K příměří a jednání o míru, stejně dřív, nebo později dojde. Čím dřív, tím méně mrtvých na obou stranách.
Uživatel_161293
29. února 2024 • 11:34
🤣 Takové kouzlo nechtěného....lůza, o které tady především v historických souvislostech článku autor píše, si zde v komentářích hojně vylévá svá nedoceněná ega a když chybí konkrétní protiargumenty k závěrům článku, patlají zde obvyklé slinty, že autor je to či ono, časopis a vůbec všechno upadá - zkrátka obvyklé žvásty, nejvíce zastoupené na mítincích růžných Pitomiů, Rajchlů a pod., prostě tupé iracionální bláboly duševního i morálního suterénu této země. Až FB apod. ukázal jaký materiál v této zemi žije a nic optimistického pro budoucnost této země to bohužel není.
Richard Karban
29. února 2024 • 07:57
Reflex nějak upadá... Studna s Terezou to podcastem nezachrání
Avatar - epr3}
epr3
29. února 2024 • 07:13
Nějak jsem nezaznamenal Zpětné zrcátko z doby před dvěma roky, kdy bylo naší vládou zcela bezprecedentně a po komoušku pošlapáno právo svobodného přístupu k informacím a byly totalitně zablokovány názorové weby, které nejely přímou linku s těmi provládními.
To bylo pro vývoj v této zemi mnohem horší a uplynulé dva roky to jasně ukazují.
http­s://vl­adimir­stas­tny.bl­og.id­nes.cz­/blog­.aspx?­c=7842­11
Miroslav Sivon
29. února 2024 • 07:47
@epr3 Hezký, ale je to lež. Kdy se od nějakého dezinformátora dozvím informaci celou přesně tak jak je? Asi nikdy, co?
Richard Šebesta
29. února 2024 • 07:56
@Miroslav Sivon Lže někdy Putin a přizpůsobuje si fakta ? To je bez diskuse. Ale totéž činí i NATO a EU a taky naše vláda. Důkaz ?
Fico řekl,že některé země NATO zvažují vyslání vojsk na Ukrajinu. Černoška to popřela a tvrdila že se to nikde nepíše a o ničem neví. Na druhý den potvrdil Ficova slova Macron. Fakta se nedají obkecat.
Avatar - epr3}
epr3
29. února 2024 • 08:27
@Miroslav Sivon To se od dezinformátora, politika vládního i opozičního, ani od nikoho jiného nedozvíte, lžou naprosto všichni. To si musíte na základě svobodně získaných informací, jejich porovnání, vlastní logické úvaze a použitím obyčejného selského uvažování, vytříbit sám.
Proto v tom blogu píšu o cenzuře jako o největším zvěrstvu a svinstvu, které se na nás současná vláda dopouští.
Saša Krach
29. února 2024 • 06:47
Pan prezident Macron se dal na vaření, a nalil olej na rozpálenou pánev...😛😂 A výsledek u mnoha států v NATO se dostavil. Vyprskli.😂😂😂
viktor viktor
29. února 2024 • 13:54
@Saša Krach …Makron má doma mumii, tak zkouší alespoň vařit v mezinárodní politice.
Frantisek Najman
29. února 2024 • 06:25
Ten pan Mertlík svým článkem zde uplatňuje totalitní komunistické metody padesátých let minulého století, ale i tak má na své veřejné názory právo a jako demokrat mohu jen sdělit, že je nesdílím. A stejné pravidlo platí i pro druhou stranu, takže vyjádření nesouhlasu pana Mertlíka by mělo být vedeno slušnou formou.
Richard Šebesta
29. února 2024 • 07:58
@Frantisek Najman To podepisuji a souhlas 100 % !
Miroslav Gregorovič
29. února 2024 • 18:26
@Frantisek Najman dávám 0 %
giorgio287
29. února 2024 • 01:46
soudruh mertlík je blb

blb, který velebí šílené vlastizrádce, kteří nás ženou do cizí války
Jaroslav Procházka
29. února 2024 • 09:59
@giorgio287 Sám jsi blb a blben zůstaneš.
viktor viktor
29. února 2024 • 13:57
@Jaroslav Procházka …Vem si blembák hrdino a běž bojovat. Nikdo tě v tom teplém křesle nedrží.
Miroslav Gregorovič
29. února 2024 • 18:28
@viktor viktor tebe taky nikdo nedrží, můžeš se odstěhovat do Ruska.
Tomáš Kostelecký
29. února 2024 • 00:00
Maďarský bolševik se paktuje se slovenským bolševikem jen proto, že Slováci jsou národem bez minulosti a Maďaři vidí ve Slovensku jen kolonii Felvidék, kterou by rádi, opět, okupovali a připojili k Velkomaďarské říši, aby je vzápětí okupoval Ruský dobytek. My bychom si měli dát pozor na podobný xindl, přilezlý ze Slovače a z Asie a kteří si říkají " My Češi". Smrt komoušům.
viktor viktor
29. února 2024 • 09:04
@Tomáš Kostelecký …Pořád jen slibuješ a na Hradě řádí KSČ dál. Co s tím uděláš ? U tvého zvířecího “ slovníku “ je patrné , že pocházíš ze vsi. Jen nevím, zda z kravína, nebo prasečáku. Že by přímo z Řeporyjí ? Ze stáje Novotného ?
Papanikula
28. února 2024 • 23:47
To pacient Mertlík píše z psychiatricke léčebny ?
Mne by jen zajímalo kdo ho za to platí nebo to děla zadarmo ?
Jaroslav Procházka
29. února 2024 • 10:01
@Papanikula Nesuď ostatní podle sebe.
viktor viktor
29. února 2024 • 13:59
@Papanikula …Určitě sociálka a pak ještě nějaká neziskovka. Soukromník by ty jeho zvratky neplatil.
Papanikula
28. února 2024 • 23:45
Řeporyjský starosta Novotný:
„Neváhal bych hájit Českou republiku se zbraní v ruce.“
Zdá se, že se z něj vyklubal Putinův šváb, protože touto větou zcela popírá „jediné správné“ tvrzení, že jsme ve válce s Ruskem, neboť jinak by už dávno bojoval na Ukrajině.

Připomínat historii by mělo být zakázané! Zvláště, když se francouzskému prezidentovi Macronovi připomene osud francouzské divize SS Charlemagne, jak učinila tisková mluvčí Kremlu Zacharovová.
Podle historických pramenů byla totiž divize SS Charlemagne 25. února 1945 nasazena v Pomořansku a ihned byla napadena a obklíčena Sověty. Vznikly tři náhodně zformované skupiny. První se probojovala k Baltskému moři a byla evakuována přes Dánsko do Meklenburska. Druhá byla kompletně zničena. Třetí skupině se podařilo probít na západ k německým liniím.
Z původních 7500 příslušníků divize jich přežilo první bojové nasazení pouhých 1100 a asi 350 z nich bylo vyvázáno z přísahy věrnosti SS. Ti, kteří v divizi Charlemagne zůstali, se zúčastnili bitvy o Berlín. Dne 2. května 1945 se divize, ze které již zbývalo pouhých 30 mužů, vzdala Sovětům.

MM prevzato
Frank51482
28. února 2024 • 22:34
Proboha, to jsou zase slinty Mertlíku. Kolik tam bylo těch "demokratických" demonstrantů? Kolaboranti jsou jednoznačně ti z pětidemolice v čele s naším prolhaným zastupujícím říšským protektorem Péťou sličným. Ten lže i když spí.
Tomas Krejca
28. února 2024 • 23:13
@Frank51482 kdo Vas to nuti cist?
Avatar - epr3}
epr3
29. února 2024 • 07:16
@Tomas Krejca Společenská odpovědnost. Protože když se "mlčící většina" nepostaví lžím a překrucováním pravdy, stává se spoluviníkem. A totalitní způsoby současné vládní věrchušky neustále sílí.
Richard Šebesta
29. února 2024 • 07:27
@epr3 Ano. Je to tak Černochová ,Fiala už zcela nepokrytě lžou a nikomu ze zdejší redakce to nevadí. Když někdo zalže z jejich nepřátel tak o tom píšou horem dolem. Lhát mohou jen oni vláda.
Miroslav Hraběta
29. února 2024 • 08:23
@epr3 Ty a pár pomatenců jste jako většina?? Vy jste zbytek zbytku veškerého šmejdstva po celém okršleku zemském 😃😃
Avatar - epr3}
epr3
29. února 2024 • 08:33
Hraběta Pomohl by jsi mi rozklíčovat slovo "okršlek"? Ještě jsem ho za celý svůj život nezaznamenal. Nebo je to nějaká místní plzeňská specialita?
Jinak, ohledně těch pomatenců, jak píšeš, já myslím, že do Chocholouškova ústavu máš pořád blíž, než já. A nemusíš mě poučovat o tom, že Chocholoušek byl jen filmová postava, to ví každý i bez tvého moudra.
Aleš Bleha
28. února 2024 • 22:22
Pěkně napsáno. Souhlas. Komunisty, nácky a slávisty musí člověk urážet a ponžovat neustále.
viktor viktor
29. února 2024 • 09:07
@Aleš Bleha …Tak to se z Hradčanského KSČ ani nehneš, viď bojovníku?
Radim Měcháček
28. února 2024 • 21:59
Mertlík už zase perlí .
viktor viktor
29. února 2024 • 09:08
@Radim Měcháček …On jak vynechá Skotské střiky, tak to takhle dopadá.
Avatar - epr3}
epr3
29. února 2024 • 10:19
@viktor viktor Anebo si při nich nedržel koule pořádně v hrsti...😁
Spytar
28. února 2024 • 20:02
díky Zrcátko! 👍🏻🫶🏻✍🏻
Hulin No More
28. února 2024 • 19:54
maďaři jsou původem z východního Uralu a slováci přesdunajští maďaři. Tady jsou omylem.
Richard Šebesta
29. února 2024 • 08:24
@Hulin No More Na und deine Herkunft ist ? Von wo kommst du ?
viktor viktor
29. února 2024 • 09:12
@Richard Šebesta …On přichází od dr. Chocholouška. Tam je kde kdo doma. I Nutella, Stanjura, Válek, Pekarová…Bože, těch je…….
Asatin
28. února 2024 • 19:07
Shrnuti je prav­dive­.Pode­pisu­ji.To jsem prozil.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
28. února 2024 • 19:05
Fico i Orbán jsou ruské hnidy.Orbán je o fous dál, ale Fico je talentovaný zmetek a Orbána dožene. A nechybělo moc a dnes vedle nich stál Bureš a byla by to tedy trojka k pohledání. Každopádně Moskva jednou prohraje. Je jedno, jestli to bude za 2 roky nebo za 5 let. Je jedno, jestli na nějakou dobu bude okupovat levý břeh Dněpru a Krym. Kreml nemá prostředky na to, aby ta okupovaná území držel a už vůbec nemá prostředky na to, aby tu zdevastovanou zemi opravil. Pokud by tam přeci jen ty desítky bilionů rublů poslal, vzbouří se mu zbytek země. Pokud je tam nepošle, ty zbytky obyvatel se mu tam proti správcům vzbouří. To není přání otcem myšlenky, to je holá pravda.
A až Moskva prohraje, Fico ani Orbán musí být na straně poražených. Nesmí se opakovat scénář, kdy Maďaři i Slováci byli za WWII na straně Hitlera a po válce byli mezi vítězi. Až na Ukrajinu potečou stovky miliard eur, maďarské ani slovenské firmy se obnovy účastnit nesmí, přednost musí dostat firmy polské, české, britské či americké, přednost musí dostat spojenci... Takhle jednoduché to je...
Avatar - našinec}
našinec
28. února 2024 • 20:38
@Uživatel_5734171 Opravdu, nebuď trapný. Myslíš si o Ficovi a Orbánovi své? Já také! Myslíš si, že naše vláda je super? Já mám jiný názor, ale umím ji pochválit za věci, které se mi líbí. Takže, pokud nejsi provládní populista, tak by si měl respektovat názory voličů v demokratických volbách. I když vím, že demokratické volby jsou trnem v oku EU hujerů a příznivců USA(viz Euromajdan).
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
28. února 2024 • 20:58
@našinec
ale já rozhodnutí voličů respek­tuji!­!!!!!!­!!!!!!­!!!!! Jen budou muset zase Slováci a Maďaři respektovat rozhodnutí druhých. Nemohou teď být s putinem a až putin prohraje, tak otočit a chtít se přiživit... Já opravdu netuším, o čem se tu bavíme... A znovu a polopatě: rozhodnutí slovenských voličů RESPEKTUJI. Zvolili si gaunera, zločince a ruskou filcku, je to jejich věc, já jim tu volbu kádrovat nebudu.
Avatar - našinec}
našinec
28. února 2024 • 21:18
@Uživatel_5734171 Asi jsi nečetl můj příspěvek u jiného tématu o federaci a konfederaci EU. My chceme federaci, SVK a HU chtějí konfederaci. Nu, pojďme se o tom bavit a bez hloupých urážek.(myšleno všeobecně)
lennon
28. února 2024 • 21:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
PEtr Tobes
28. února 2024 • 22:02
@lennon vi velke kulove, populisti uz jsou dnes skoro vsichni, cest par vyjimkam, orban je autoritarsky populista ktery v podstate znicil madarskou demokracii, je to nehezke ,ale jeste nehezci je to, ze jeto putinuv pucflek, to je doslova nechutne. pokud to vetsine madarskych volicu nevadi, je to sice zcasti jejich vec, ale porad jsou soucasti EU a taky NATO a nesmi zrazovat svoje spojence, coz bohuzel delaji...a na stejne trakejtorii je i Fico...uvidime, kam az zajde, ale vse by mu projit jen tak nemelo, ale jak budou v ohrozeni dotace, tak se stahne, to je jiste, je to srac
Richard Šebesta
29. února 2024 • 07:43
@Uživatel_5734171 Je třeba si nastudovat dějiny druhé války pořádně. Na straně OSY tedy Německa-Itálie-Japonska bylo i Rumunsko a taky Bulharsko jež ale nemělo své vojáky na východní frontě a pokud se bavíme o politických vyčuráncích ve válce, kteří přebíhají tak to jsou hlavně Italové udělali to v 1.válce a kdyby neunesl Hitler Mussolliniho možná by to udělali i ve druhé. A další váš blud. Fico,Orbán i Putin nebudou v čele svých zemi pořád, jako u nás nebude chvála bohu pořád tahle proválečná vláda Tusk je totální magor. On chce zrušit V4 ale ani on tu nebude pořád. V4 i EU tu budou jistě déle než všichni zmínění.
Richard Šebesta
29. února 2024 • 07:49
@Richard Šebesta Petr Tobes . Chlape ty jsi totální magor. Nastuduj si co znamená slovo demokracie. To co tu píšeš platilo ve VS a RVHP ty nebyly demokratické. ALE NATO i EU údajně je, tak se obuď. DEMOKRACIE je pluralita názorů. Francie například vystoupila z NATO v roce 1966 protože nesouhlasila z politikou USA. Podle tebe byli Francouzi zrádci ? Nelíbila se jim třeba účast Amíků ve vietnámské válce.
PEtr Tobes
29. února 2024 • 07:54
@Richard Šebesta magor jsi ty...pluralita nazoru neznamena, ze muzes otevrene kopat za naseho nepritele, kterym je nepochybne putin...pokud bude jen "chcimir" tak je vsechno ok, je to jen tvoje ostuda, pokud za nej budes primo kopat, muzes mit problem a je to naprosto v poradku...ale to ty nikdy nepochopis, nemas na to
Saša Krach
28. února 2024 • 19:02
No....slova, slova a zase slova.
Jozef Kolek
28. února 2024 • 18:30
fica si nedáme
Miroslav Gregorovič
29. února 2024 • 18:39
@Jozef Kolek hlavně se už přestěhuj na Slovensko a nesmrď nám tady.
Avatar - našinec}
našinec
28. února 2024 • 18:27
Je zde ještě jeden rozměr - jsme v podobné situaci jako USA v 19. století. Některé státy chtějí, aby EU fungovala na bázi federace(ČR, Francie, NSR) a některé na bázi konfederace(SVK, HU).
Avatar - našinec}
našinec
28. února 2024 • 18:09
Fico a Orbán se cítí býti premiéři téměř suverénních států, český premiér nikoliv. Tvrdit, že jedna vize je lepší než druhá je blbost a o vizích rozhodují voliči. Můj osobní názor je ten, že schopný politik nabízí vize, neschopný politik se jen vymezuje a kritizuje.
Richard Šebesta
28. února 2024 • 18:41
@našinec Naprostý souhlas
lennon
28. února 2024 • 19:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - našinec}
našinec
28. února 2024 • 20:31
@lennon Máš problém pochopit psaný text? No to se nedivím, že hlásáš takové bludy. Mám kamaráda, co je dyslektik jako ty. Existuje možnost v PC si text nechat přehrát.
lennon
28. února 2024 • 21:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
viktor viktor
29. února 2024 • 09:19
@lennon. Částečně pravda. Ještě nedávno přes 1,5mil. členů KSČ radostně skandovalo “ Ať žije KSČ “ a teď “ Ať žije Nutella “ . Správný Čecháček ( včera komouš, dnes demokrat ) , na jednom jméně přeci nesejde. Už chybí jen ta mávátka. Ty rozdá později “ Milión chvilek pro demagogii “….
Richard Šebesta
29. února 2024 • 08:57
@lennon A ty patříš k tomu chytrému lidu ? Jako vtip to beru. Každý kdo má jiný názor než ty, chytrý člověk je populista a hloupý. U mně je hloupý ten kdo má černobílé vidění světa a je zabedněný FANATIK. Myslím,že na tebe to sedí. Obojí co jsem psal.
lennon
29. února 2024 • 13:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.