Komentáře

Zpět na článek

Babiš se znovu rozjel a šlape na paty Ficovi a Orbánovi. Proč mu vadí Ukrajina v Evropské unii?

72 komentářů

Ferdi Nand
3. března 2024 • 16:06
Slovenský vandrák, zloděj, komunistický udavač, kolaborant a nepotrestaný zločinec stále figuruje na čelných politických postech. 30% debi lů ho volí jenom za sliby a koblihu. Jako národ jsme tu zůstali jenom trotlové. Ti chytří už jsou na Západě. Dobře nám tak, když si neumíme udělat pořádek. ANO je zločinecká organizace, členové a voliči jsou zločinci a lůza.
Miloslav Podhola
1. března 2024 • 19:03
UA by byla jen příjemcem dotaci, po desítky let, bez politických přínosů.
Ferdi Nand
3. března 2024 • 16:06
Neřeš Ukrajinu , ale Rusko.@Miloslav Podhola
Tomáš Kostelecký
29. února 2024 • 00:15
Maďarsko, Slovensko a Česko. Prde lní ksichty zločinců, neodsouzených bývalých komoušů udavačů a kolaborantů, co by lídrů třech států. Jsou to šmejdi, kteří by vítali Putina a ruskou okupaci s otevřenou náručí, jak už to udělali jednou. Jsme debi lové, že si tu pěstujeme tuhle pátou kolonu. Ty fotky těch komunistických tlam, v úvodu článku, by se dobře vyjímaly u jejich nekrologu. Smrt komoušům.
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
29. února 2024 • 06:30
@Tomáš Kostelecký ....Tome, skutečný komunizmus je prostě budoucnost lidstva, nejdříve je však nutné se vypořádat se zločinnou žumpou zvanou demokracie.
Tomáš Kostelecký
29. února 2024 • 07:56
jo, až bude v pekle sněžit, budeš mít i komunismus. Zatím fungoval v Izraelský kibucech a také lidovědemokratickém Jemenu, ale tam , dva týdny po zavedení měli hladomor a žebrali žrádlo po všech kapitalistech světa. Jinak třeba " Hrnečku vař " je taky dobrej vynález. Doposavad všichni budovatelé socialismu a komunismu jenom kradli a proletariát přivedli na mizinu. Jinak ti gratuluji k mentální hloubce tvého příspěvku, který nade vší pochybnost potvrzuje, že jsi totální blb. @RASPUTIN
Tomáš Kostelecký
1. března 2024 • 22:33
Já se jenom divím a žasnu, že trotla jako ty, Reflex ještě nezablokoval. Ty tvoje debilní kydy jsou totožné se schvalováním holocaustu a podporou nacismu. Podle mě patříš do cvokárny, podle zákona do kriminálu a osobně bych tě deportoval do KLDR, aby sis toho komunismu užil do syta. Jinak tě upozorňuji, že z hlediska současných zákonů pácháš trestnou činnost a předpokládám, že počítáš s následky. Reflex, který ti to umožňuje je spolupachatel a pokud je schopen gumovat vulgární slovíčka, měl by si ohlídat i blby jako jsi ty. @RASPUTIN
Richard Šebesta
29. února 2024 • 07:22
@Tomáš Kostelecký Tak to jsi se měl zeptat Váška proč tu komunisty trpěl i po listopadu ? Proč je nezakázal ?
Tomáš Kostelecký
1. března 2024 • 22:34
Ty ses ho ptal ?@Richard Šebesta
viktor viktor
29. února 2024 • 10:24
@Tomáš Kostelecký …Tak to tě čeká na Hradě plno práce. Ani Havel nic “ nečistil “ …
Tomáš Kostelecký
1. března 2024 • 22:38
Nebyl jsi tázán ,moulo. Už jsem ti několikrát psal, abys mě neotravoval. Chápu, že máš obsedantní psychozu se soudruhem Pavlem, ale mě tím už otravuješ. Měl by ti zabrat Plegomazin. Ale pozor na sluníčko.@viktor viktor
Miloslav Podhola
1. března 2024 • 19:07
@Tomáš Kostelecký
Že ti nevadí stejně ***ní ksicht na nejvyšším místě ČR?
Tomáš Kostelecký
1. března 2024 • 22:35
Jak víš co mě vadí a co ne , volku ?@Miloslav Podhola
Miloslav Podhola
1. března 2024 • 19:09
@Tomáš Kostelecký
Že ti nevadí stejný ksicht na hradě?
Tomáš Kostelecký
1. března 2024 • 22:35
Viz výše @Miloslav Podhola
viktor viktor
2. března 2024 • 00:51
@Tomáš Kostelecký …Ale tlama agenta , soudruha Pávka a jeho maminy, politručky mi tam chybí. Ti budou za prachy vítat kohokoliv . Přimaluj si je tam.
Avatar - Cvockar}
Cvockar
28. února 2024 • 22:30
Teď se ptáček pěkně vybarvil.Je jasné, že mu jde jenom o jeho osobní business,a evropské dotace do zemědělství a potravinářství.S přijetím Ukrajiny do EU by byly levnější potraviny pro všechny!!!Nechápu ,jak mu to ta méně majetná skupina spoluobčanů žere.
Pavel Maleček
29. února 2024 • 09:22
@Cvockar - nejvíc se Babiš vybarvil při hlasování o manželství pro fšechny. Když ho sice s názvem partnerství podpořil, ale se zákazem adopcí dětí homosexuálními páry.
Takže těm v snaze sehnat si kvůli všemožným dotacím a úlevám nějaké to dítě, nezbyde než zajít do Babišových reprodukčních klinik. Kde se jak by si mnohý myslel uměle neoplodňují krávy, ale ženy.

A tak jeho sekta ANO nehlasovala v zájmu chudáčků homosexuálů, ale v zájmu Babišova oplodňovacího byznysy. Ostaně jako při každém jejich hlasování, řízeném zájmy ne voličstva, ale jeho byznysu.
jerryx
28. února 2024 • 21:43
Tak je to jasné, za to, že Ukrajina nevyhrává, může Orbán, Fico a teď dokonce opoziční Babiš. Takže, kdyby byli všichni politici vzorně prounijní, Ukrajina by vyhrála? Nějak jsem nepochopil, jak ti tři zablokovali dodávku munice, nebo snad i jejich řeči pomáhají Putinovi vyhrávat? Ten Reflex fakt musí zkrachovat, protože kdo by chtěl číst tohle a navíc se to stále opakuje?
Tukan Tukanovič
28. února 2024 • 17:56
to je zase blabol
Asatin
28. února 2024 • 17:47
Rusove ted nasrali Izraelce ,,teroriste z kremlu
pozvali teroristy z hamasu na jednani.A Izraelci jdou na pomoc Ukrajine.Dostanou system protivzdusne obrany a dalsi pomoc.
PEtr Tobes
28. února 2024 • 19:51
@Asatin to je dobra zprava..ale meli to dostat uz davno...
Asatin
28. února 2024 • 16:52
Mir muze byt jedine tehdy,pokud Ukrajinci vypraskaji rusaky z Ukrajiny,jinak mame v Evrope velkej broblem.Podle me uz davno melo Nato spolu s USA z Ukrajiny rusaky vykopnout.Straseni atomovkou ,je pro zlocince s kremlu bezne zvaneni.Zelensky si na sve uzemi muze pozvat koho chce.I OSN vyzvalo tu bandu zlocincu aby z Ukrajiny rychle vypadli.
Richard Šebesta
28. února 2024 • 17:17
@Asatin No kdyby ty jsi byl v roce 1962 president USA tak tu už dneska nejsme, ty hašašíro ! Když plácáš takové bludy proč Amíkům vadilo když si Kuba umístila v roce 1962 na svém území jaderné zbraně z pomocí Rusů ? Málem z toho byla 3.světová. A než začneš cancat bludy tak v té době byly americké jaderné zbraně v Turecku kousek od ruských (sovětských hranic). Můžeš mudrovat . To jsem zvědav co z tebe vyleze za moudro ?
viktor viktor
28. února 2024 • 19:18
@Richard Šebesta …👍 To jste toho troubu zase zmátl. On o historii ví starou Belu.
Sylva Sauerova
28. února 2024 • 19:36
@Richard Šebesta Někdo chce na UA umístit jaderné zbraně, pane Žvatlale ? Pramen ?
Richard Šebesta
29. února 2024 • 07:20
@Sylva Sauerova Šibe vám. Ten pomylenec tvrdil,že si každý může pozvat na své územi koho chce. Tak Kuba si tehdy pozvala Rusy aby tam instalovali jaderné zbraně. Proč to Amíkům vadilo ? Podle jeho teorie ? A jste hodně primitivní nebo naivní ,vyberte si. Kdyby Ukrajina byla v NATO jaderné zbraně by tam jistě byly časem. O tom se bavit nebudeme.
PEtr Tobes
28. února 2024 • 19:26
@Asatin je to tak, ale vykladej tohle "chcimirum" nebo putlerovym trollum..ti budou toho zlocince hajit do roztrhani tela ale je jim to houby platne, putler a jeho rise predstavuji cirou esenci zla, nasili a brutality...a na to taky dojedou, nic neroste do nebe
Saša Krach
28. února 2024 • 16:34
Dobře to dělá Babiš. Pokud by to dělal špatně....v Reflexu nedostane ani půl stránky...😂😂😂😛😛😛😛
lennon
28. února 2024 • 16:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Saša Krach
28. února 2024 • 16:31
@lennon Nejhorší je vyhraněný ůůul.😂
Richard Šebesta
28. února 2024 • 17:43
@Saša Krach Souhlas 100 % dodám jen úvahu. Co je horší vůl nebo zabedněný FANATIK ?
Avatar - našinec}
našinec
28. února 2024 • 15:49
Před námi bylo mnoho civilizací a všechny skončily stejně. Snadno si dohledáte například příčiny vzestupu a pádu Říše Římské. A my právě prožíváme přípravu na konec. To, co Římské říši trvalo několik století, tak my zvládáme za pár let.
viktor viktor
2. března 2024 • 00:55
@našinec …Pod vedením von Layen a skladníka Fialy.
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
28. února 2024 • 15:30
Ukrajina prostě nemá v EU co dělat a to ani pokud by ještě příští rok existovala jako samostatný stát.
Richard Šebesta
28. února 2024 • 15:36
@RASPUTIN Tys nějaký RADIKÁL ferdo ne ?
lennon
28. února 2024 • 15:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Saša Krach
28. února 2024 • 16:36
@lennon A konečně budete na tu práci dva.😂😂😂
lennon
28. února 2024 • 16:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - našinec}
našinec
28. února 2024 • 15:03
Proč Fialovi nevadí UA v EU?! Na druhou stranu, proč ne. Alespoň se urychlí konec EU a RF či někdo jiný bude vítězem. A o to přeci jde.
Richard Šebesta
28. února 2024 • 14:43
Pane redaktore píšete jako agitka z 50.let nebo jako normalizační novináři z let 70. Vy chcete srovnávat Putinovy územní nároky jež měl vůči Krymu s přepadením nějaké země NATO ? Větší blbost jsem už dlouho neslyšel. Mimochodem Rusko mělo na Krym určitě větší nárok než VB na S.Irsko. Je zvláštní že to vás netrápí ? Pokud jde ale o Burešovo ANO tak souhlasím Bureš jako jediný neodkrývá karty pokud jde o válku na Ukrajině a mlží a lže.
Bureš sám říká něco jiného než jeho podřízení poslanci (Bžoch, Havlíček).
Je to falešná Burešova hra. Bureš dobře ví co dělá. Kdyby veřejně přiznal že
je na straně Ukrajiny v tom že se má dále válčit ví dobře že by mohl ztratit některé voliče jednak ty co ho volili ale taky ty jež by ho mohli volit. Tím on sám dává najevo jak je falešný nejen on ale celý ten jeho ansambl ANO.
lennon
28. února 2024 • 13:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
28. února 2024 • 13:49
@lennon
řešení je omezit volební právo. A myslím to smrtelně vážně. Prostě nabídnout lidem, že dostanou bratru 20-30 tisíc ročně nepodmíněný příjem navíc, když se vzdají volebního práva. Ti nejjednodušší lidé by to udělali skoro všichni. A kuní ksicht, komouši a SPD by přišli o většinu voličů... A stát by na tom vydělal, protože by se omezila sociální korupce voličů na minimum...
lennon
28. února 2024 • 13:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
28. února 2024 • 14:22
@lennon
teď už jen to prosadit...)))
Avatar - našinec}
našinec
28. února 2024 • 14:22
@lennon Jestlipak víte, kde leží UA, Čínská republika, Uzbekistán, Kazachstán, Vietnam a další? A jestlipak víte, jaké zřízení tam mají? A to jsou spojenci současné vlády. Takže, jeden za 18 a druhý ...
Richard Šebesta
28. února 2024 • 14:55
@lennon Ty jsi PRIMITIV lennone ! A dodám komunistického charakteru. Když má někdo jiný názor na válku tak nás tahá na východ ? Kdo nejde s námi jde proti nám. Pokud to nevíš tak hovořili soudruzi po únoru 1948 a v 50. a 70.letech. Vidím že by jsi si s nimi velmi rozuměl. No a co by jsi řekl jako demokrat i když na baterky kdyby se udělala anketa mezi našimi lidmi co si o tom myslí ? Tedy dále válčit a posílat miliardy na válku jež nemá vojenské řešení nebo přejít k jednáním o přiměří ? Co myslíš jak by to dopadlo ? " Demokrate ". No a znova ti dokážu jaký jsi blb. Viktor kterého zmiňuješ žije už 50 let v USA (utekl před komunisty)
takže o něm tvrdit že nás tahá na východ je totální nesmysl. Ale možná že to nechápeš.
lennon
28. února 2024 • 15:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Richard Šebesta
28. února 2024 • 15:21
@lennon Ty o koze a já o voze. Ale dobře neodpověděl jsi na otázky asi na ne nestačíš ? Odpovím ti asi tak. Kdo chce hledá způsoby kdo ne hledá důvody. Já bych si uměl představit několik variant jak to začít. Další eskalace války určitě není řešení a mysli si to u nás čím více lidí. Je to přímá úměra , čím déle se bude válčit tím větší možnost ,že ta válka se rozroste ve světový nebo nedejbože jaderný konflikt. Šílenci už se začínají ozývat viz.Macron. To neobkecáš jsou to fakta.
Richard Šebesta
28. února 2024 • 15:28
@lennon Jo a dovětek od vás válečníků by bylo poctivé zase říct jak dlouho chcete válčit ? Dva roky, tři , čtyři nebo deset ? Když se vám mír nebo příměří tak příčí.
lennon
28. února 2024 • 15:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
lennon
28. února 2024 • 15:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Richard Šebesta
28. února 2024 • 15:40
@lennon Vidím že jsi sám hlupák. Argumenty žádné nemáš na otázky odpovídat neumíš , asi je slabý tvůj intelekt. Osobně mi nevadí diskuse s někým kdo má jiný názor ale s primitivy tvého typu se nemá cenu bavit. Táhni k čertu !
lennon
28. února 2024 • 15:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
viktor viktor
28. února 2024 • 19:22
@lennon …Nechlastej tolik .
Papanikula
28. února 2024 • 13:25
Pan sezemsky by měl vědět jak to tam chodí

Ani za 50 let se nezmění
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
28. února 2024 • 13:18
UA v EU primárně ohrožuje čerpače dotací, v tom je ten problém. Protože pokud do EU vstoupí velký stát s nižší ekonomickou úrovní, klesne i průměr EU a my se o něco dřív staneme čistými plátci. A nepochybně se to dotkne hlavně byznysu, kde má kuní ksicht drábky. Zemědělství a potravinářství. Pro nás běžné občany by bylo členství UA výhodou, kdo podniká třeba ve stavebnictví ví, o čem píši, totéž zdravotnictví nebo sociální služby. Navíc na Ukrajině je nejúrodnější zemědělská půda v Evropě, velké záýsoby plynu a dalších surovin, Ukrajina opravdu není žádný chudý příbuzný. Jen se tam toho rozkrade o něco víc, než je běžné, ale ten rozdíl oproti nám zas tak velký není...))) Ostatně jak kuní ksicht, tak fico, tak orbán představují v čorkách a podvodech extraligu. Nebo spíš Ligu mistrů...))) Bureš ukradl úplně všechno, včetně mateřského Agrofertu, o Kosteleckých uzeninách ani nemluvě...
Papanikula
28. února 2024 • 13:27
@Uživatel_5734171
Nuttely ksicht
lennon
28. února 2024 • 13:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Papanikula
28. února 2024 • 13:29
@Uživatel_5734171
Co psychiatr ?
Ukrajina zadnou pudu nevlastní
To vlastní fondy z USA a SA a oligarchove ukr
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
28. února 2024 • 13:36
@Papanikula
koukám, že řetězové maily už dorazily...))))))))
Richard Šebesta
28. února 2024 • 15:06
@Uživatel_5734171 Možná že jednou Ukrajina bude v EU ale jak přiznávají i mnozí ekonomové z mnoha zemí EU je to běh na dlouhou trať dokonce jsem slyšel nějaký Holanďan nebo Němec řekl že to je
otázka 10 až 15 let a více. Mně osobně to překvapilo ten velký časový horizont. Zřejmě ví proč to říkají.
Avatar - Uživatel_5734171}
Uživatel_5734171
28. února 2024 • 18:11
@Richard Šebesta
co je to 10 let? Z hlediska historie zítra. Podstatné je, že budou muset těch 10 let plnit "domácí úkoly". Jak v reformě státní správy, tak dodržování norem atd. A na rovinu, v EU jsou "horší" země. Nebo si snad někdo dělá iluze o Rumunsku? A momentálně je třeba takové Slovensko na "dobré" cestě dostat se na periferii co se týče principů nezávislosti státní správy...
giorgio287
28. února 2024 • 12:31
Takže chciválku Sezemský, bež si za svý koupit mundůr, flintu a jeď se nechat zabít při obraně nejzko­rumpo­vaněj­šího režimu na světě - dostaneš se do mafiánského nebe.
Hulin No More
28. února 2024 • 13:16
@giorgio287 ty to budeš hezky platit a držet hubu
Miroslav Hraběta
28. února 2024 • 14:52
@Hulin No More Jen ať ji otvírá. Aspoň je vidět ta ďoura, co mu vede přímo do lebky a kde nic, tu nic 😃
Hulin No More
28. února 2024 • 16:35
@Miroslav Hraběta jako kolonoskopie
Richard Šebesta
28. února 2024 • 15:01
@Hulin No More Aber du auch !
Frank51482
28. února 2024 • 12:06
A copak by žebrácká Ukrajina asi v EU dělala? Jim nestačí natahovat pařáty a žebrat i bez členství?
giorgio287
28. února 2024 • 12:28
@Frank51482
Banderovci by rozkradli i to málo, co ještě v eurosojuzu zbylo. A vo tom to je, ne?
Miroslav Hraběta
28. února 2024 • 12:41
@giorgio287 Víte, vy dva yndženýři z Wishe, na vás to vůbec, ale vůbec nezáleží. Takže si můžete leda tak točit mlejnek. Jestli to teda umíte 😃😃
Avatar - epr3}
epr3
28. února 2024 • 13:52
@Miroslav Hraběta No na tobě taky ne. Ty jenom pěkně zatleskáš a radostně zahýkáš, až ti Fialenko a Stanjurenko šluknou z důchodu další litr.