Komentáře

Zpět na článek

Jefim Fištejn: Další zločin bez trestu. Alexej Navalnyj vstupuje rovnýma nohama do dějin

82 komentářů

Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
18. února 2024 • 19:25
Svět slušných lidí si oddychl.
Peter Hosek
17. února 2024 • 16:35
Jefim Finstein. “Alexej Navalnyj vstupuje rovnýma nohama do dějin”. To, ze Navalnyj zemřel je pochopíte tragicka záležitost z jakéhokoliv úhlu. Moc málo lidi neví a nechce vedet, ze Navalnyj byl těžký nacionalista a jeho úvahy a plány byly v přímém rozporu, po mnoho let, s ruskou administraci. Z pohledu mnoha Rusů , Navalnyj byl velmi nebezpečný jedinec.
Uživatel_5793372
17. února 2024 • 14:50
Ty jo Reflex a tady je tolik rusáckých skřetů.
Putin je vrah a ta mafianská parta okolo něj je banda vrahů.
Rusko je ZLO od dávných dob.
Táhněte tam bolševici a neonacisti, pro vás je to země zaslíbená. Plná bídy a zmaru, jak ji nazval již K. H. Borovský
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
17. února 2024 • 17:06
@Uživatel_5793372 ... Klid ferdo, nebo to s tebou sekne a to by byla škoda. Vás jednostranných protiruských dezolátů je stále méně a méně.
Avatar - Uživatel_5347832}
Uživatel_5347832
17. února 2024 • 17:47
@RASPUTIN To si úplně mimo, jen ta ruská "většina" je bohužel víc slyšet. Ale není Vás naštěstí víc, mnoho lidí nezapomene 68 a ruskou okupaci.
Richard Šebesta
17. února 2024 • 22:38
@Uživatel_5347832 No a to je právě to. Současná česká vláda
a mnoho českých politiků a mnoho lidí si dnes vyřizuje s Rusy účty za 68.rok. Jenže lžou sami sobě i druhým. Takže srovnejme si fakta. Za prvé. Putin sám uznal že 68.rok byla z ruské strany chyba. A za druhé když tady někdo chce operovat rokem 1968 měl by mluvit celou pravdu. Přepadení naší země bylo dílem SSSR a dalších takzvaných spojenců (NDR­,Pol­sko,Ma­ďarsko a Bulharsko). Bulharů tu bylo jen pár ale co je podstatné je to ,že zejména Enderáci a Poláci (Ulbricht a Gomulka) byli velmi aktivní při plánu na přepadení naší země. Kdyby ostatní země VS byly na naší straně a odmítli by agresi vůči nám, k žádné by nedošlo. Tu dobu pamatuji takže vím o čem mluvím. Takže nejen SSSR ale hlavně NDR a Polsko chtěli napadnout naší zem a taky napadli.
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
18. února 2024 • 19:24
@Uži­vatel­_53478­32... No nebyla to "ruská okupace". Obsadila nás vojska Varšavské smlouvy v čele se SSSR. A jako první, na tancích a pod praporem SSSR přijeli Ukrajinští vojáci, alespoň tedy ve Středních Čechách a v Praze.. Tolik jenom pro přesnost ferdo.
Papanikula
17. února 2024 • 14:43
USA v Guantánamu ohýbají právo už téměř 20 let. Mučení zajatců řeší čtvrtý americký prezident


Ve zdech detenčních center v Guantánamu umírali lidé, mezinárodní právo i americké hodnoty. Ohýbání pravidel a mučení neobviněných vězňů ve jménu války proti terorismu odstartovalo na americké vojenské základně na Kubě před takřka dvaceti lety. S krvavým a temným dědictvím se musí vypořádávat už čtvrtý americký prezident. Joe Biden osm let sledoval snahy Baracka Obamy o zavření takzvaného Gitma i jejich selhání. Nyní má šanci ohavnou kapitolu vojenské základny uzavřít sám.


Proč nepíše Jefim žáky o zločinech USA ?? Je to hrozné mit takového spojence. Co porušuje Mezinárodní pravo
Uživatel_5793372
17. února 2024 • 14:51
@Papanikula Se tlemím.Tobě se tlemím, ty bolševická zrůdo
Papanikula
17. února 2024 • 14:53
@Uživatel_5793372 mezinarodni právo ma merit všem stejně jak zločinům Ruska tak zločinům USA

Hezkou sobotu přeji fešáku
Avatar - Uživatel_5347832}
Uživatel_5347832
17. února 2024 • 17:48
@Papanikula Jak je v Petrohradě, ruský trolle.
bella.
17. února 2024 • 18:17
@Papanikula
To jo, ale i post mortem Banderu, kterého si Ukrajina ( protože si může asi dělat co chce ) vyznamenala jako národního hrdinu v r. 2014.Docela facka Polákům . A že by tyhle snad soudil Brusel ?
------------------------------ sotva, žejo ? ----------------------
Daniel Záhradník
17. února 2024 • 18:47
Řešme Evropu.
Uživatel_5417695
17. února 2024 • 14:40
Koukám, že je tady parádní nájezd Putinových zombíků. Avšak fakta se okecat nedají - kolem Putina se vrší mrtvoly jeho odpůrců. To je zcela neokecatelný fakt.
Papanikula
17. února 2024 • 14:43
@Uživatel_5417695 USA v Guantánamu ohýbají právo už téměř 20 let. Mučení zajatců řeší čtvrtý americký prezident
Uživatel_5417695
17. února 2024 • 15:25
@Papanikula A jakpak konkrétně tento váš žblept souvisí s tématem článku - tedy s faktem, že se kolem Putina vrší mrtvoly jeho odpůrců?
Papanikula
17. února 2024 • 16:36
@Uživatel_5417695 je to o tom ze USA vězni několik let lidi, co nejsou ani obviněni ani odsouzeni tyto mučí
Co na tom nechápete ?
Avatar - Uživatel_5347832}
Uživatel_5347832
17. února 2024 • 17:49
@Uživatel_5417695 S tímto exotem se nebavte, je to petrohradsky trol. A je to nájezd putinovych trollu.
bella.
17. února 2024 • 18:24
@Uživatel_5417695

Kolik " mršin " ! Sem s tím !
Avatar - Havran}
Havran
17. února 2024 • 18:47
@Uživatel_5417695 Tak tam nejezdi!
Avatar - Havran}
Havran
17. února 2024 • 14:22
Další zločin bez trestu? Co mu ještě prokázali?
bella.
17. února 2024 • 18:25
@shavran

trefa to ví Fištejn !On ví všechno.
bella.
17. února 2024 • 14:07
Měl by se rozebrat i jeho korupční skandál.
A zajímá mě taky co by se odkrylo pod židlí Zelenského , pokud by pozbyl imunitu.
Teď, aby člověk nešel ani na Václavák, nebo Letnou, všude bude " tryzna " za Navalného.A i přesto, že je to Rus, se vsadím si ohřeje bleskově polívčičku cca 1,5 milionu Ukrajinců v Česku.
A "Milion chvilek" , umělci - Geislerová, Čvančarová, Czáková, Holubová ...... + STÁT tj. všestranná udatná Mirka Němcová + uplakaná Pekarová budou mít na dlouhou, předlouhou dobu "téma. "
A vystoupí jistě pan prezident Pavel řečený Pávek s řečí a la strach z Ruska a nutná podpora Ukrajiny a vystoupí jistě Kája Mařík Nultella s řečí a la vata vata vata a zmagoření Češi začnou vybírat do čepice na vdovu po ruském národním hrdinovi Navalném.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Dezinformace nemá dosud vládou danou definici . Tedy budu první:
Dezinformace je vše co není v souladu s vládou a pokynů superstátu
" Brusel "
---------------------------------------------------------------------------------------------
(Kryl a Palach se v hrobě obrací komu všemu se vzdává čest , sláva , úcta, uznání) .
------------------------------------------------------------- ---------------
Uživatel_5793372
17. února 2024 • 14:52
@bella. Kryla a Palacha si do huby neberte, vy bolševické zrůdy
Avatar - Uživatel_5347832}
Uživatel_5347832
17. února 2024 • 17:50
@Uživatel_5793372 Jejda, Bella je i tady. Pozor, detekce ruského trolla.
bella.
17. února 2024 • 18:26
@Uživatel_5793372

Ty máš dost. Do huby si je neber ty!
Papanikula
17. února 2024 • 13:23
Zločin Ruska ano !

Vězni na Guantánamu zůstávají v naprosté nejistotě, co bude s jejich životy. Mnoho z nich je obětí závažného porušení lidských práv, včetně nuceného zmizení a mučení, ale možnost nápravy této situace je systematicky blokována a odpovědnost minimální,“ dodává Rosasová.

„Každý další rok, kdy Spojené státy operují v Guantánamu, proklamují své závazky vůči mezinárodním standardům v oblasti lidských práv. Je to výsměch. Pokud by se takového jednání dopustil nějaký jiný stát, jistě by čelil právě ze strany Washingtonu odsouzení. V současnosti už uplynula skutečně dlouhá doba, kdy mohly USA s tímto dvojím metrem něco udělat.“

Amnesty International proto vyzývá úřady Spojených států, aby zajistily nezávislé a nestranné vyšetřování všech věrohodných obvinění z porušení l
viktor viktor
17. února 2024 • 13:02
Co bylo skutečnou příčinou smrti Navalného zatím nevíme. Tedy až na Lipavského, Pekarovou a podobné fosílie. Je ale třeba vědět, že Navalný byl především ruský nacionalista. Žádný demokratický dobrák. Byl pouze konkurentem stejného nacionalisty Putina a to byl jeho velký problém. Např. Amnesty International jej právě kvůli vypjatému nacionalismu neuznávala. Navalný byl otevřeně proti vyklizení střední Evropy od Sovětů a byl pro invazi do Gruzie a zabrání Krymu a Donbasu. O věznicích v Rusku i na Ukrajině si samozřejmě nemusíme dělat iluze. Mimochodem. Před týdnem v Charkovské nemocnici, po výsleších na ukrajinské tajné policii, zemřel americký novinář. Byl kritikem zkorumpovaných ukrajinských poměrů a to se mu stalo osudným. Ale v tomto případě je “ ticho po pěšině “ .
Richard Šebesta
17. února 2024 • 13:32
@viktor viktor Pokud to je pravda , není co dodat. Normalizační česká média jedou stejně jako před 50.léty ! Nic nového pod sluncem
bella.
17. února 2024 • 14:09
@Richard Šebesta
Já se ve vašich komentech nevyznám.
Vy jste jednou tak, podruhé onak, konzistentní názor nevidím.
Richard Šebesta
17. února 2024 • 14:23
@bella. To neřešte. Hlavně že se vyznám já ! Jinak , svět není černobílý.
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
17. února 2024 • 09:06
Lidí zrádcovského a podrazáckého charakteru jako byl Navalnyj žádná škoda není a smutní z jeho smrti mohou být lidé jenom podobného charakteru.
Hulin No More
17. února 2024 • 09:31
@RASPUTIN kdyby ti nevyšlo ani to, zaplatím ti profesionální plačky
Avatar - Pärkund Roservaal}
Pärkund Roservaal
17. února 2024 • 11:16
@Hulin No More ...myslím, že ta RasPutinova snaha vyprovokovat těmi nesmysly co píše nějakou reakci, rozjet konfliktní diskuzi, tu smrdí na sto honů 🫣
Dělá to dokola a dokola, od brzkého rána do pozdního večera, bez ohledu na článek, na téma, ke všemu napíše nějaký prvoplánově kontroverzní příspěvek a čeká kdo se mu ozve aby na to mohl reagovat😎
Asi bude zavřený někde v izolaci a každá forma komunikace bude dobrá 😵‍💫 jinak se to nedá vysvětlit 🤡
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
17. února 2024 • 12:00
@Pärkund Roservaal...... Já bych řekl, že můj příspěvek je k tématu článku, na rozdíl od tvého. Ale možná, že vy menšinoví protiruští dezoláti to vidíte jinak, tak se omlouvám.
bella.
17. února 2024 • 14:14
@Pärkund Roservaal
Kristepane, jak " bez ohledu na článek "?
Ty si srovnej mozek, Rasputin tady jasně píše k " národnímu hrdinovi " , kdy Navalnyj sám byl provokatér a nedělal to zadarmo.
Jestli ty vidíš Navalného , jako holubičku bílou v jestříbích drápech Putina, pak prosím tě, nepiš, nebo se vzdělej!
Ani mi neodepisuj, nemá to cenu !Konflikt vyvoláváš momentálně ty svou absolutní důvěrou ve vše co ti vládní troubové od Bruselu po Bidena řeknou!
Navalnyj není nedot­knutel­nej!Ch­peš? ( Tak jako není ani Zelenskyj ! ).
Hulin No More
17. února 2024 • 15:08
@Pärkund Roservaal Ras je jen neškodnej Beta trolík, co si sám sobě dává lajky. Onan
Pečlová Kristina
17. února 2024 • 12:11
@RASPUTIN - Hele, ukaž nám svojí pravou fotku a neschovávej se za tu démonickou fosílii...
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
17. února 2024 • 15:45
@Pečlová Kristina ...Vypadám stejně a jak ty ?
bella.
17. února 2024 • 18:28
@Pečlová Kristina

A že ty tam máš fotečku, co?
Hele nerejpej a zameť si před vlastním prahem.Teď je to nevalným Navalným!
Avatar - Havran}
Havran
17. února 2024 • 14:23
Pávek, Fialenko, a další a další alegorické vozy.
Avatar - Lior Chaos}
Lior Chaos
17. února 2024 • 08:31
Navalnyj rozhodně nebyl žádný liberál západního střihu, tam si ho škatulkoval Západ. Amnesty International ho vyškrtla ze seznamu vězňů svědomí za nacionalistické názory a dřívější výroky zaměřené proti menšinovým etnikům Ruska.
Richard Šebesta
17. února 2024 • 08:52
@Lior Chaos To je zřejmě pravda mimochodem to o jeho nacionalismu potvrdil včera v televizi i jeden redaktor. Ale určitě by byl lepší než Putin.
Avatar - Lior Chaos}
Lior Chaos
17. února 2024 • 08:56
@Richard Šebesta to je ale pouze domněnka, je to možné. “Slovními sliby nezarmoutíš, činy pak následují”. To už se ale nezjistí.
Richard Šebesta
17. února 2024 • 08:59
@Lior Chaos Souhlasím.
Avatar - Pärkund Roservaal}
Pärkund Roservaal
17. února 2024 • 09:25
@Richard Šebesta
Nejspíš to celé bude trochu hříčka osudu 🙃
Navalnyj západ spíš využíval k boji proti Putinovi, než že by vyznával jeho ideály 🤔 osud ho oblékl do role ruského dizidenta ale jinak to byl ruský nacionalista podobného střihu jako Putin 🤪 možná, že kdyby dostal příležitost dojít do stejné pozice jako on, možná by byl stejný nebo i horší 🙄 to už se ale nikdy nedozvíme 🤷🏻‍♂️ zemřel jako bojovník proti Putinovi a Putin je nejvíc nenáviděná osoba západního světa 🫥 tímpádem se stal Navalnyj byť ruský nacionalista bojovníkem za západní ideály 🙃
Papanikula
17. února 2024 • 08:55
@Lior Chaos Jestli onemocněl plicní embolii , tak to nemůže byt TČ vraždy , otázkou je jestli by onemocněl ,kdyby ho Putinuv režim nezavrel do vězení
Hulin No More
17. února 2024 • 08:58
@Lior hele a za co ho vlastně nechal otrávit skřítek? taky za nacionalistické názory?
Richard Šebesta
17. února 2024 • 09:04
@Hulin No More On byl otráven ? Ty vogo ty jsi borec buď jsi JASNOVIDEC nebo jsi už dělal pitvu ? Nebo jsi jen kecal a dojmolog ? Já myslím že platí to druhé.
Hulin No More
17. února 2024 • 09:26
@Richard Šebesta novičokem v roce 2020. Víme to všichni, jen ty zase ne, retarde.
bella.
17. února 2024 • 18:31
@Hulin No More

Dost možná byl agent - dvojitý
Avatar - fero52}
fero52
17. února 2024 • 08:19
Jen součást "čištění ruské politické scény" .... Jeho dny byly sečteny již v okamžiku návratu do fašistického Russka ... kdo se vzepře vůdci, tomu naordinují polonium či novičok nebo vypadne z okna .... a pokud to nejde jinak, pošlou ho na Jamal .... více viz třeba http­s://fe­rohra­bal.bl­ogspo­t.co­m/2018­/03/kau­za-skripal-aneb-stin-zelezneho.html
kremloboti si mohou své přiblblé poznámky odpustit, na rozdíl od nich znám Russko in natura a ne z TV či Sputniku Mimochodem .... Stejná parta z KGB, která otrávila Navalného, zavraždila i dva mé přátele - Ruslana Magomedragimova a Nazima Gadžieva 🙁 http­://www­.cad­pres­s.sk­/cnks3­obsah­.pdf
Richard Šebesta
17. února 2024 • 14:24
@fero52 Tě péro,komunisto fero !
Papanikula
17. února 2024 • 08:12
Jestli onemocněl plicní embolii , tak to nemůže byt TČ vraždy , otázkou je jestli by onemocněl ,kdyby ho Putinuv režim nezavrel do vězení
Sexy Kitty
17. února 2024 • 07:48
🍓 ️ Sexy holky chtějí sex, šukejte je tady 👉 𝗪𝗪𝗪.𝐍𝗨𝟰.𝗙𝗨𝗡
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
17. února 2024 • 07:04
Ani moc nepřekvapuje, že odpůrci Putina se neštítí vraždit svoje lidi, jenom proto, aby mohli vinu svádět na Putina.
Daniel Záhradník
17. února 2024 • 08:40
@RASPUTIN a sakra ,raz Putin, vždycky Putin.
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
17. února 2024 • 09:20
@Daniel Záhradník ...Spíše "první Putin"
bella.
17. února 2024 • 18:33
@Daniel Záhradník
říkám si, proč se vloudilo raz a pak koukám, jasně Slovák.
Spíš tedy přeoženo : jednou Putin , navždy Putin
Spytar
17. února 2024 • 00:15
Zavraždění Alexeje Navalnyje, je Putinův další ohavný a zbabělý zločin na elitě jejich národa. Je-li možno vůbec o termínu ruské národnosti a národa ještě uvažovat. Hrdinný postoj člověka, občana a politika Navalnyje nebude zapomenut, vstoupí do dějin. Doufám, že jako jeden ze základních prvků budoucího brzkého konce této šílené brutální postkomunistické epochy východní říše zla.
Snad na tom území bude jednou dobrý život a jeden z
hlavních strůjců pádu této krvavé despocie, nebude po další tisíce let zapomenut.
Pište o tom více Jefime, prosím, umíte to nejlépe a pro ty co nás tato šílená likvidace vůdce ruské po svobodě a normální společnosti toužící opozice despotické hrůzovládě, strašně bolestivě zasáhla a tím ještě zvýšila míru zhnusení a odporu proti tomu odpornému barbarskému kremelskému ruskému režimu, budou vaše veřejné komentáře nehasnoucí nadějí, která musí přes tuto nenahraditelnou lidskou ztrátu dobrého člověka, přetrvat. 🫶🏻
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
17. února 2024 • 07:09
@Spytar... Spytare, ten tvůj hrdina byl původně tvrdý komunistický funkcionář a později i blízký spolupracovník Putina. Nedostal však žádnou funkci a proto se z něj stal disident. A Putin si ho jako disidentskou směšnou figurku přímo hýčkal. Pokud něco takového považuješ za hrdinu, tak je mi tě docela líto.
Hulin No More
17. února 2024 • 08:16
@RASPUTIN nepřekvapuje, že směska Slovanů a Mongolů má lágr za nejvyšší projev lásky. Jak bezprizorní psi.
Avatar - Lior Chaos}
Lior Chaos
17. února 2024 • 08:19
@RASPUTIN
Navíc je Jefim Fištejn původem Ukrajinec narozený v Kyjevě. I proto ta žlučovitá nenávist.
bella.
17. února 2024 • 18:38
@Spytar
Já bych řekla, že Jefim Fištejn už je lehce senilní a 50 let říká to samý.Já žasnu, že když sem přišel v 1969 s Rusáky a Ukrajinci, proč celý hanbou neodešel s jejich odsunem ( na Ukrajinu, kam patří ) a že celých 50 let činnosti zde je jedinej spravedlivej a montuje vše jako znalec Východu..
Na Ukrajinu do srabu né, v Česku s level USA to jó !To jsou ti vlastenci ( i ti z Česka uteklí ), který nám pak budou kecat do budoucnosti v korespondenčních volbách.To je děsivý !!!
Pavlína Klimešová
17. února 2024 • 00:02
Lékaři zjistili plicní embolii, být v blízkosti plicní klinika,nemusel zemřít.Nevěřím, že v tom má prsty Putin, byl by sám proti sobě, teď´před jeho volbama,čirý nesmysl..On byl zabejčilej jako Zelenskyj, až bych docela věřila, že tito lidé jsou neustále pod drogami a podle toho jednají, jak utržení od řetězu. Navalnyj mimo dráždění Putina tím, že zůstal v Rusku, měl ještě nějaký korupční skandál v něčem podnikal a to mu nevyšlo, proto ho zavřeli,ale nemusel tam provokoval,, aby byl slavný, byl bohatý, nic mu nechybělo a když nechtěl žít v Rusku, mohl žít s rodinou někde jinde, když se mu jeho vlast nelíb ila, ne, on ůmyslně provokoval, u nás se pčece už také zavírají lidi z opozice, když rebelují proti vládě a státu, tak tady nemusí žít.Výraz neškodného pohledného mladíka,..ale ty oči, z nich ta nenávist bije do očí. Takový človšk nechce mír, on chce válčit, jak Zelenskij, oba jsou čistí nacionalisté. Každý takový rádoby politik, ať sedí v base, tam nenadělá tolik škody. Za všechno si může sám, Opustí rodinu a dělá hrdinu, abyn byl slavny, jako Zelenskij, ten požád hraje tu svoi roli aby byl oslavován, jezdí všude, aby žebral o jakoukoli pomkoc, hlavně vojenskou, čekám, kdy si řekne o naše vojáky, aby mohl prohlašovat,,že bojuje i za EU, za celou Evropu. Ale ne, ať si bojuje ten svůj boj se svým bratrem Ruskem a netahá nás do jeho nesmyslného boje, který nemůře vyhrát.
Uživatel_5354308
17. února 2024 • 00:12
Jste asi zavilá obdivovatelka Putina, že. To je hnusné, co máte za názory. @Pavlína Klimešová
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
17. února 2024 • 07:17
@Uživatel_5354308 ... Zkuste ty názory vyvrátit
Hulin No More
16. února 2024 • 23:15
kde je rasputin? přemýšlí o svých slovanských bratrech?
Miroslav Hraběta
17. února 2024 • 05:25
@Hulin No More Hnusputin dnes koná obecně prospěšné práce nebo ho zmlátili před ruskou ambasádou...
Avatar - RASPUTIN}
RASPUTIN
17. února 2024 • 07:17
@Hulin No More ...Nahoře, jako vždy
bella.
17. února 2024 • 19:14
@Hulin No More ¨
Dneska jsem přemýšlela o našich " vnucených " bratrech východních a začala jsem z gruntu, od :
" území Ukrajiny bylo nejméně 44 000 let obýváno Neandrtálci " , .... přes kočovné kmeny, Turci, ***ři, expanze Litvy na území Ukrajiny , expanze Polska .... ale pořád není vidět žádný samostatný ukrajinský stát ! v 17.stol. se Ukrajinci vzbouřili proti svým knížatům a cit :
„...kdekoliv se nacházela šlechta, její služebnictvo, Židé - všechny vraždili, nešetříce ženy ani jejich děti, kradli majetek, vypalovali kostely a paláce. Nic nenechali a všechno zpustošili.“ Židů zabili kolem půl milionu !!!
Od konce 18. století do začátku 20. století se Ukrajinci ocitli pod vládou dvou impérií – carského Ruska a Habsburské monarchie -Rakousko-Uherska, kde byl problém s jejich přizpůsobením ( morálka, způsob života, zanedbanost, nevzdělanost , náboženství ) kdy ale díky reformám se civilizovala .
1914 - 1. svět válka ale nastal problém , Ukrajinci vstupovali do rakousko -uherské armády, takže od Rusů dostali výprask. Po 1. světové byla Evropa v rozkladu.
Pro Ukrajinu nastala" zlatá léta " , kdy za zlatý věk Ukrajinců se bere počátek vlády sovětů 1920 ... = Kampaň ukrajinizace Ukrajinské SSR. Největší vliv měla na výchovu a vzdělávání. Na rozdíl od padlého carského režimu se bolševici soustředili na oblast školství. Jejich největší úspěchy se odrazily v oblasti likvidace ***amotnosti.
-------------------------------------
Ukrajinština byla postupně zaváděna do důstojnických škol, ba dokonce se ji museli učit i příslušníci Rudé armády, jelikož je ukrajinský národ obvinil, že rusifikují ukrajinské obyvatelstvo !!!!!!!!!!!!
-------------------------------------
Tak a příště mohu pokračovat 30 . léta 20.stol .. až k Zelenskému 20 léta 21.stol .
Richard Šebesta
16. února 2024 • 22:12
Nevím co se Navalnému stalo ale v každém případě je ho škoda. Určitě by byl lepší president než Putin. Na druhou stranu zatím se neví na co a proč zemřel a pokud v tom má prsty Putin tedy jeho politická policie udělali dost školáckou chybu. Nyní si Putin proti sobě poštval celý západ když říkám celý myslím tím i lidi v západních zemích jež byli dosud ochotni s Putinem nějak jednat nebo částečně uznávat jeho požadavky a byli mu trochu nakloněni. Teď už mu na západě bude věřit málo kdo. U nás snad jen Konečná a Skála.
Richard Šebesta
16. února 2024 • 22:16
@Richard Šebesta A nejhorší na tom je, že krom smrti Navalného to nepovede k ukončení války na Ukrajině ale naopak k jejímu pokračování do nekonečna. Ze strany NATO a EU na 200 %.S Putinem už teď na západě nebude ochoten nikdo jednat nejméně 5 let ale to doufám že tak dlouho ta válka trvat nebude
Hulin No More
16. února 2024 • 23:05
@Richard Šebesta ... a chcimír šebesta
Avatar - Pärkund Roservaal}
Pärkund Roservaal
16. února 2024 • 23:09
@Hulin No More jestli preferuješ válku, za klávesnicí si jí moc neužiješ, vyrazil bych směrem na východ 😎
Hulin No More
16. února 2024 • 23:14
@Pärkund Roservaal klidně vyraž. budu ti posílat svačiny.
Richard Šebesta
17. února 2024 • 08:54
@Pärkund Roservaal Velmi trefné ! Kecalové typu šulina a hraběty a další jsou takzvaní gaučoví válečnici . Ovšem kecáním bludů a nesmyslů ještě nikdo válku nevyhrál.
Avatar - Pärkund Roservaal}
Pärkund Roservaal
16. února 2024 • 23:08
@Richard Šebesta On mu někdo na západě do teď věřil 🥳 těžko, když na něj vydali mezinárodní zatykač 😵‍💫 vyjednávat s ním taky dnes už nikdo nechce, všichni od něj čekají nějakou další podlost 😎

Každopádně neklid vyvolá smrt Navelného na ruské scéně určitě 💯 a pokud budeme mít štěstí, ruskou opozici to rozhoupá k intenzivnější činnosti 🤷🏻‍♂️ no a část obyvatel možná i k pochybnostem o tom jak dnešní Kreml vůbec funguje 🤔 to se ale ještě uvidí
Richard Šebesta
17. února 2024 • 08:58
@Pärkund Roservaal Tak pokud budeme za západní uskupení považovat celé NATO i EU tak současná slovenská i maďarská vláda i rakouská k němu byly vstřícné. Pokud jde o jednání k míru. Co teď to bude otazné.
Avatar - Pärkund Roservaal}
Pärkund Roservaal
17. února 2024 • 11:02
@Richard Šebesta Rakouskou vládu nemá cenu komentovat, to jsou prostě dětsky levicový mimoni 😵‍💫 jinak ale pochybuju, že Fico nebo Orbán Putinovi věří 🤔oba dva vnímají EU jako ohrožení jejich oligarchistických plánů a rádi se staví proti ní 😎 kokektování s Putinem a profilování se proti podpoře Ukrajiny jim slouží jako krmivo pro nacionalisticky smýšlející voliče kterých je ve východní Evropě čím dál tím víc 🫣 to celé slouží k tomu aby izolovali obě země co nejvíc to půjde od vlivu EU a mohli si na domácí půdě hrát své vlastní hry 😜
...ostatně to je identická strategie jako je ta Babišova 🥳
Richard Šebesta
17. února 2024 • 11:56
@Pärkund Roservaal No já Fica sleduji už rok a ne se vším co dělá souhlasím, ale to co píšete je nesmysl. Fico není podnikatel jako Bureš a je v politice mnohém déle 30 let. Navíc Bureš bude končit jeho kauza Č.H. nekončí a on už bude mít 71 až budou volby. Fico zřejmě ne. No a to že EU nemají Orbán a Fico v lásce je logické co má EU strkat nos do vnitřních věci demokratický zvolených vlád ? Až budou volby v té nebo jiné země nedemokratické pak prosím tak muže EU něco podnikat , ale dříve ne. Mimochodem u nás je podpora EU taky dost na vodě. Místo řešení palčivých problémů
jako je 10 let trvající migrace řeší EU to že Fico zrušil speciální prokuraturu a pod.
bella.
16. února 2024 • 22:08
No a zrovna Fištejn!
Navalnyj jako právník věděl, že si do Ruska jede odsedět cca 2 roky , proto jel, aby pak byl svobodnej.Ale se to zvrtlo v další obvinění a další roky bez svobody.I když nic moc, přece jen v Německu by byl bezpečnější, než v Rusku, kde přece na něj čekal zatykač. Jeho žena zůstala v Německu, že ?
Nechápu....

Rusko má svoje zákony, tedy jedná dle nich.Furt někomu komandovat, svoje zákony jako jediné možné je nesmysl. Vypadá to, jakoby se musel Putin ptát světa, smím ho zatknout ?
Jiné země se vás taky neptají.
Smrt Navalného jen přitvrdí hon na Rusa a to je špatně. Navalnyj se stane mučedníkem pro EU a část světa, jako kdysi i ukrajinská zavřená Tymošeková ( bojovnice zkorumpovaná ) .
Nemělo se to stát!